Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642703 kertaa)

Poissa Erykah

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #225 : 18.08.07 - klo:12:54 »
Big & Bigger ollut nyt kokeilussa jonkin aikaa ja täytyy kyllä sanoa, että on paras kokelemani tuuheuttava muotoilutuote. Millään muulla en ole saanut pitkää tukkaa näin tuuheaksi. Tuotteen koostumus on inhottavan räkämäistä ja sitä on hankalampi levittää juuriin kuin suihkeita ja tavallisia muotovaahtoja, mutta tulos on kyllä sen arvoinen  :-*

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 20.08.07 - klo:20:04 »
Mulla on ollut nyt Small Talk ja Girl Toys kokeilussa. Tykkään kyllä molemmista, vaikka käyttö on tarkkaa: Small Talkin kanssa saa olla varovainen ettei mene liikaa ja karheisiin latvoihini taas Girl Toysia saa laittaa reilummin, että on mitään hyötyä. Small Talkin tuoksu on musta hyvin perus-Tigi-tuoksu, Girl Toysin sitruunaisesta tuoksusta tykkään kovasti. Kumpikaan ei erityisesti silti mielestäni jää hiuksiin, mikä on ihan hyvä.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 20.08.07 - klo:21:30 »
Hei Erykah (tai joku jolla se on), viitsisitkö näpytellä tuon B&B:n INCIn :)?

Lizine

• Vieras
« Vastaus #228 : 22.08.07 - klo:12:47 »
Big&Biggerin INCI: AQUA, PEG-60 PASSIFLORA EDULIS SEED GLYCERIDES, PEG-60 PASSIFLORA INCARNATA SEED GLYCERIDES, SILICONE, QUATERNIUM-8, PVP, POLYQUATERNIUM-55, POLYQUATERNIUM-46, POLYQUATERNIUM-11, POLYQUATERNIUM-4, PANTHENOL,  AMMONIUM DIMETHICONE PEG-7 SULFATE, GLYCERIN, PROPYLENE GLYCOL,BENZOPHENONE-4, POLYSORBATE 20,COCAMIDOPROPYL BETAINE,  TETRASODIUM EDTA, PEG-60 LANOLIN, METHYLPARABEN, METHYLISOTHIAZOLINOLINE, PARFUM, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL

Pahoittelen jos tuosta sepustuksesta löytyy jotain kirjoitusvirheitä.

Mullekkin saa kertoa että mitä sanottavaa tuosta incistä on  :)  Tuli juuri tänään paketti jossa:
Big&Bigger, Superstar-lotion, Queen for a day -spray + head rush -kiiltosuihke. Postikulujen kanssa siis neljästä tuotteesta viitisenkymmentä euroa Lookfantastikista :D
« Viimeksi muokattu: 22.08.07 - klo:12:54 kirjoittanut Lizine »

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #229 : 22.08.07 - klo:13:22 »
^^Mustakin toi big&bigger on hyvä, saan vaan olla tarkkana, etten laittais liikaa, ja föönaus pitää aloittaa heti, ainakin mun päässä, muuten kuivahtaa koppuraksi. Myöskään latvoihin ei oikein sovi levittää ainakaan mun tukassa tai tulee koppuraa. Käytän aina suihkutettavaa tai vaahtomaista hiuksiinjätettävää hoitista, ja jonkun kanssa tää ei sopinutkaan vaan alkoi "hilseilemään" pois, koko pää oli ikään kuin pölyn peitossa föönaamisen jälkeen  >:( En vaan millään muista mikä se jätettävä oli..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Lizine

• Vieras
« Vastaus #230 : 22.08.07 - klo:13:30 »
Mites tuleeko mieleen mitään hyviä comboja mihin sisältyisi superstar, queen for a day tai big&bigger? Olen vähän hukassa että miten noilla saisi parhaan tuloksen, jos kerta superstarin jälkeen pitää heti alkaa föönaamaan niin laitanko tuota QfaD-suihketta vasta sitten kun olen vähän aikaa ensin superstaria föönaillut? Joku kehui ainakin b&b ja superstar yhdistelmää :O Siis että ihan kädessä sekoittaa puolet ja puolet

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #231 : 22.08.07 - klo:16:07 »
^Itse olen käyttänyt Superstaria ja Queen for a Dayta siten, että suihkutan QFAD:tä hiusten juuriin, ja Superstaria pituuksiin. Sitten föönaan pää alaspäin. Toimii hyvin näin  :) B&B:stä mulla ei tosin ole kokemuksia.
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #232 : 22.08.07 - klo:16:53 »
^Minä olen laittanut babein tapaan Superstaria kaikkialle hiuksiin tai pelkästään pituuksiin ja lisäksi QfaD:ta tyveen ja föönannut sitten kuivaksi. Hyvin on toiminut minullakin. Superstarin kanssa en ole B&B:tä kokeillut kun tällä hetkellä en Superstaria omista.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 22.08.07 - klo:19:06 »
Äh, miten olette onnistuneet Queen for a Day:n kanssa? Itselläni se on jäänyt kaappiin, koska lopputuloksena on poikkeuksetta lähmäiset juuret, buu.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #234 : 22.08.07 - klo:19:16 »
Mulla Queen for a day ei ole koskaan tehny lähmäistä lopputulosta. Suihkutan sitä oikeastaan koko päähän, juuriin ja pituuksiin, jonka jälkeen föönailen joko harjan kanssa tai haron sormilla. En tosin ole uskaltanut suihkutella sitä kauheasti ohuiden hiusten takia. Usein käytän tämän kaverina Superstaria tai Redkenin Satinwearia.

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #235 : 22.08.07 - klo:20:19 »
Äh, miten olette onnistuneet Queen for a Day:n kanssa? Itselläni se on jäänyt kaappiin, koska lopputuloksena on poikkeuksetta lähmäiset juuret, buu.

Suihkuttelen sitä kosteiden hiusten tyveen. Pituuksiin laitan esim. Superstaria, Small talkia, Smooth&Shinea.. Sitten kuivaan kuivaajan ja harjan avulla. Ikinä ei ole lähmännyt tukkaa!

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 25.08.07 - klo:17:19 »
Mä käytän välillä päällekkäin QFAD:ta ja Superstaria ja sillä saa superkuohkean lopputuloksen. En laita liiemmin juuriin. Hassua muuten, että TIGIn nettisivuilla kehotetaan annostelemaan Superstaria runsaasti: mun tukalle se on katastrofivaihtoehto, jos sitä laittaa liikaa. ::)

Täällä on ollut tosi vähän kommentteja Hook-up Mousse Waxista. Olin ajatellut tilata sitä seuraavalla kerralla LF:sta, kun olen jotenkin tosi kyllästynyt Manipulatoriin (no, ihmekös tuo, olen käyttänyt sitä liki päivivttäin 6-7 vuotta. ;D). Mutta jos joku osaisi verrata näitä kahta, olisin kiitollinen.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #237 : 27.08.07 - klo:17:05 »
Täällä on ollut tosi vähän kommentteja Hook-up Mousse Waxista. Olin ajatellut tilata sitä seuraavalla kerralla LF:sta, kun olen jotenkin tosi kyllästynyt Manipulatoriin (no, ihmekös tuo, olen käyttänyt sitä liki päivivttäin 6-7 vuotta. ;D). Mutta jos joku osaisi verrata näitä kahta, olisin kiitollinen.

Mun mielestä hook-upilla tulee karheampi ja tahmaisempi lopputulos ainakin hetkeksi. Mun mielestä Manipulator on parempaa mutta tämä tulee heti kannoilla. Tuoksu on manipulatorissa parempi. Mä oon käyttänyt Hook upia puolipitkien hiusten latvoihin lähmääämään ja korostamaan kerrostusta tai sitten haronut hiusten juureen. Uskoisin, että tuo toimisi parhaiten lyhyisiin hiuksiin pörrökampaukseen.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 28.08.07 - klo:22:27 »
Mulla alkaa Girl Toys loppua ja harkitsen sen ja S-factor Dream Dropsien välillä. Osaisiko joku vertailla näitä? Girl Toys on ollut tähän asti paras siloittaja ja tuo tosi upeasti kiiltoa mutta kiinnostaisi kovasti nuo Dream Dropsitkin..

Poissa kiki

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #239 : 29.08.07 - klo:14:36 »
Olisko Tigillä jotain ainetta, millä sais tyven kohoamaan? Mulla on muuten paksut hiukset, mutta monesti tyvi näyttää lässähtäneeltä... Ja hiukseni ovat siis vähän olkapäiden alle yltävät.