Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644142 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #240 : 29.08.07 - klo:15:49 »
^ Kannattaisikohan kokeilla hakua, tai katsoa käyttökokemusketjua? :) Tigillä on ainakin Big&bigger ja Cockykin taitaa tarkoitukseesi sopia.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 29.08.07 - klo:17:40 »
Olisko Tigillä jotain ainetta, millä sais tyven kohoamaan?

Nimensä mukaisesti Root Boost! :D Sitä suihkutetaan kosteiden hiusten juuriin, harjataan hiuksiin kauttaaltaan ja sitten föönataan (mielellään pyöröharjan kanssa). Antaa tuuheutta, mutta on siitä erikoisen loistava Tigi-tuote, että tuntuu tukassa luonnolliselta, vaikka annostelisi reippaamminkin. Mulla ainakin Tigin muotoilut koppuroittaa tai rasvoittaa aika nopeasti, mutta Root Boost on loistava poikkeus! Jättää hiukset pehmeiksi mutta ilmaviksi ja säilyttää hyvin hiusten kiillon. Aion ehdottomasti ostaa toistekin!

Tosin mitään jäätävää tuuheutusefektiä tällä ei saa aikaan eli sopii hyvin arkikäyttöön. Juhlatukkaan laittaisin jotain tukevampaa pitoa.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 29.08.07 - klo:18:59 »

Mun mielestä hook-upilla tulee karheampi ja tahmaisempi lopputulos ainakin hetkeksi. Mun mielestä Manipulator on parempaa mutta tämä tulee heti kannoilla. Tuoksu on manipulatorissa parempi. Mä oon käyttänyt Hook upia puolipitkien hiusten latvoihin lähmääämään ja korostamaan kerrostusta tai sitten haronut hiusten juureen. Uskoisin, että tuo toimisi parhaiten lyhyisiin hiuksiin pörrökampaukseen.

Kiitos , Magda. Ei kuulosta pöllömmältä, voisin kokeilla kyllä seuraavaksi. Toisaalta Catfightin käyttämisestäkin on vuosia, ehkä sillekin voisi taas antaa mahdollisuuden.  ::)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa kiki

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #243 : 29.08.07 - klo:20:06 »
Tosin mitään jäätävää tuuheutusefektiä tällä ei saa aikaan eli sopii hyvin arkikäyttöön. Juhlatukkaan laittaisin jotain tukevampaa pitoa.
Ihan luonnollista tarvisinkin. Hiukset nyt ei niin päätä myöten mene, mutta itsestä tuntuu siltä, kun latvat on niin paksut.  Pitää laittaa kokeiluun... :)

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 29.08.07 - klo:20:13 »
Mulla alkaa Girl Toys loppua ja harkitsen sen ja S-factor Dream Dropsien välillä. Osaisiko joku vertailla näitä? Girl Toys on ollut tähän asti paras siloittaja ja tuo tosi upeasti kiiltoa mutta kiinnostaisi kovasti nuo Dream Dropsitkin..

Tämä kiinnostaisi muakin. Esim. tuoksu, jääkö Dream Dropseista tuoksu hiuksiin?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Tazu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #245 : 30.08.07 - klo:19:29 »
Hej! Huomenna lähtis tilaus LF:lle. Eli haussa muotoiluneste, en jotenki saa mitään aikaan muotovaahdoilla. Kumpi ois parempi superstar vai small talk? Tuote ei tuu päivittäiseen käyttöön vaan lähinnä juhlatilaisuuksiin antamaan hiuksiin pitoa.
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3

maikku

• Vieras
« Vastaus #246 : 30.08.07 - klo:19:34 »
Musta ehdottomasti Superstar näistä kahdesta. Toimii ainakin mulla paremmin, ei tahmaa niin helposti. Mulle Small Talk antaa ehkä enemmän tuuheutta pituuksiin, kun taas Superstar nostaa tukkaa paremmin. Toisaalta Superstar kuivattaa vähän paljon käytettynä mulla. Ovathan näissä olomuotokin aika erilainen, Superi on neste ja Small Talk voidemainen.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #247 : 30.08.07 - klo:19:50 »
^^Jos haluat pitoa niin sitten noista kahdesta superstar. Small talk on ihan loistotuote pituuksiin tuomaan tuuheutta ja sileyttä, mutta ei kyllä paljon pitoa anna.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Tazu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #248 : 30.08.07 - klo:20:07 »
^ Kiitos molemmille. Eli superstar tilaukseen  :D
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 01.09.07 - klo:13:24 »
Yritin haulla, mutten tullut yhtään viisaammaksi. :-\ Mitä ihmettä Spritz & Shinen edes pitäisi tehdä? Mikä se on? Tuoksuu hyvältä ja koppuroittaa tukan, nämä olen ihan itse todennut. Mutta mitä sillä tehdään? Joku oli käyttänyt sitä otsiksen kuritukseen, kokeilin äsken ja ihan jees kai siihenkin. Olettaisin vaan, että kyseiselle tuotteelle olisi jokin suurempikin missio tässä maailmassa...

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 01.09.07 - klo:15:17 »
^ ;D Samaa olen pohtinut.. Mulle sano kampaaja joskus kun ostin Spritz&Shinen ja Smooth&Shinen että ne on niin kuin sama tuote mutta eri muodossa.. ::) Mun mielestä noista kahdesta on turha puhua edes samassa lauseessa koska tosissaan Spritz&Shine koppuroittaa ja Smooth&Shine pehmittää..

Tigin nettisivuilla tuosta sanotaan että "monipuolinen muotoilu- ja viimeistelyapu." Märkiin hiuksiin laittaessa saa kiiltoa tai kuiviin hiuksiin viimeistelytuotteena.. Itse käytin joskus föönatessa, ei toimi. Äitini käytti tuota paplareiden alle, mutta luovutti huomatessaan sen korppuuntumisefektin.

Ei mullekaan siis oo koskaan selvinny mihin tuota tarvitaan tai käytetään että olisi korvaamaton, että aika turha vastaus tämäkin oli ;D

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #251 : 01.09.07 - klo:17:24 »
^Siskollani on tuo Spritz&Shine, ja käytin sitä kerran hänen tukkansa suoristamiseen raudoilla. Onnistui oikein hyvin, tuli nätti ja kiiltävä lopputulos. Tuossahan on muistaakseni lämpösuojakin, niin sinänskä käy hyvin rautojen alle. Tosin sisältää alkoholia  :-\
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

Poissa kiki

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #252 : 03.09.07 - klo:14:13 »
Nyt on Root Boost ostettu, mutta en oikein tainnu osata käyttää sitä. Kun ei oo ennen tullu noiden tyvikohottajien kans leikittyä. Miten sen sais parhaiten toimimaan?

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #253 : 03.09.07 - klo:15:04 »
^Itelläni ei ole kokemusta Root Boostista, mutta muista tyvisuihkeista kyllä. Suihkin tuotetta hiusten juuriin joko niin, että teen esim. parin sentin välein jakauksia, ja suihkutan tuotetta näihin jakauksiin, ja lopulta hieron päänahkaa/juuria, jotta tuote levittyy. Tai sitten suihkin pää alaspäin tuotetta juuriin. Tämän jälkeen ehkä jotain tuuheuttavaa tuotetta vielä pituuksiin, jos haluaa, ja föönaus pää alaspäin.
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 03.09.07 - klo:18:02 »
Kiki, itse laitan Root Boostin pyyhekuivattuihin hiuksiin ihan hiusten juureen. Hieron aineen sormilla juuriin ja lopuksi vielä harjaan tukan. Föönaan ensin tavallisen harjan kanssa puolikuivaksi hiuksia tyvestä kohottaen ja lopuksi vielä ison pyöröharjan kanssa kuivaksi asti.

Laitoitko kenties kuiviin hiuksiin tai ilman föönausta? ;)