Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643306 kertaa)

Poissa tenn

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #255 : 03.09.07 - klo:19:25 »
Nyt on kyllä pakko kehua Superstar Queen For A Day:ta!! Siis aivan loistava tuote :-* Kokeilin ensi kerran suihkuttamalla tyviin ja pituuksiin ja föönasin; tukka tuuhea vielä nukutun yönkin jälkeen!

Toisen kerran laitoin ensin Smooth&Shine+Small Talk+Superstar-neste-sekoituksen hiuksiin ja sitten suihkin QFAD:ta ympäriinsä tyviin ja latvoihin, föönaus: tuuheus ja kiilto oli ensiluokkaista ja mikä parasta; ei koppuroittanut yhtään!

Ihan ehdoton, en tiedä toimiiko ilman fööniä, tuskin, mutta aina kun aion laittaa hiukset "kunnolla" mikä vaatii fööniä, on tämä ihan HG-tuote.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 07.09.07 - klo:16:00 »
Ostin tänään pehmeät "tikkupapiljotit", joilla olis tarkoituksena saada jonkinlaista kiharaa pitkään tukkaan. Mikähän Tigin muotoilutuote sopisi tällaiseen käyttöön parhaiten?

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #257 : 07.09.07 - klo:16:47 »
Yritin haulla, mutten tullut yhtään viisaammaksi. :-\ Mitä ihmettä Spritz & Shinen edes pitäisi tehdä? Mikä se on? Tuoksuu hyvältä ja koppuroittaa tukan, nämä olen ihan itse todennut. Mutta mitä sillä tehdään? Joku oli käyttänyt sitä otsiksen kuritukseen, kokeilin äsken ja ihan jees kai siihenkin. Olettaisin vaan, että kyseiselle tuotteelle olisi jokin suurempikin missio tässä maailmassa...

Kiitos marengille tästä, mä en ole koskaan tajunnut käyttää Spritz & Shinea otsiksen muotoiluun, vaikka se on siinä oikein oiva apuväline. Sopivan kevyt, jottei lähmää, mutta antaa kuitenkin sen verran pitoa mitä otsikseen tarvitseekin. Tuo vielä hitusen luonnollista kiiltoakin ilman rasvatukka-efektiä.

Mä olen käyttänyt tuota lähinnä rautojen alla suoristuksessa, mutta myös kiharoiden tekoon. Suihkinut sinne tänne ja kiertänyt löysän nutturan yöksi tai patukoiden alle, jolloin olen suihkinut jokaiseen hiusosioon erikseen ennen patukalle kiertämistä. Vähän turhan kevyttä tuo on pidoltaan kiharoiden alle, suoristuvat päivän aikana melkoisesti, mutta toisaalta arkena se ei aina haittaakaan jos haluaa enemmän kuohkeutta kuin selvää kiharaa. Kunnon juhla/bilekampauksen tekoon tuota en käyttäisi.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 07.09.07 - klo:21:52 »
Pari päivää käyttänyt Big & Biggeriä enkä ole vakuuttunut. Tuoksu on toki hyvä, mutta ei se riitä. Verrattuna Superstariin ihan liian lirua kamaa, ei todellakaan tee hiuksiani yhtään jämerämmiksi tai - kuten nimi lupaa - isommiksi. Ehkä annostelen liian vähän? En tiedä. Jatkan kokeiluja. ;)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #259 : 07.09.07 - klo:21:55 »
Ostin tänään pehmeät "tikkupapiljotit", joilla olis tarkoituksena saada jonkinlaista kiharaa pitkään tukkaan. Mikähän Tigin muotoilutuote sopisi tällaiseen käyttöön parhaiten?

Yksi ystävä osti Uptightin, ja on kehunut että on loistava kiharoiden teossa. Ei tee hiuksia kovaksi, mutta pitää kiharat aisoissaan. Hän taitaa myös käyttää jotain patukoita/paplareita kiharoiden tekoon.

Sparkling

• Vieras
« Vastaus #260 : 09.09.07 - klo:10:51 »
Mä olen tykännyt ihan älyttömästi Spritz&Shinesta ja Smooth&Shinesta! Tuo ensimmäinen antoi sellaista kevyttä tukea ja jälkimmäinen puolestaan teki hiukset ilmavan ja sileän tuntuisiksi  :). Aion ehdottomasti ostaa noita lisää kunhan raaskin...

Sen sijaan Big&Biggeriin olen melkoisen pettynyt. En saa sillä millään kivoja hiuksia, vaan koko päästä tulee aina vain ihan korppu eikä mistään tuuheudesta ole tietoakaan >:(. Miten ihmeessä tuota tuotetta oikein pitäisi käyttää ???

Olen tykännyt kyllä myös Superstarista ja Queen for A Daystä, ne tuoksuvat hyvältä eivätkä lähmää hiuksia, ja ne myös tuuheuttavatkin mielestäni ihan ookoosti.
« Viimeksi muokattu: 09.09.07 - klo:15:03 kirjoittanut Sparkling »

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #261 : 09.09.07 - klo:13:55 »

Ostin Uptight suihkeen lämpörullien alle kiharoiden tueksi ja toimii yhden kokeilukerran jälkeen oikein hyvin. ei koppuroittanut kiharoita ollenkaan, mutta tuntui antavan hyvin tukea ja kiharat pysyivät pitkään hyvinä. Tuoksu ei ole liian vahva vaan mukavan hedelmäinen.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #262 : 09.09.07 - klo:20:42 »
Sen sijaan Big&Biggeriin olen melkoisen pettynyt. En saa sillä millään kivoja hiuksia, vaan koko päästä tulee aina vain ihan korppu eikä mistään tuuheudesta ole tietoakaan >:(. Miten ihmeessä tuota tuotetta oikein pitäisi käyttää ???
Tästä on ollut aiemminkin juttua. Mutta kannattaa harjata/kammata tosi tarkasti tuo hiuksiin, sitten ei koppuroita ollenkaan. Mä tykkään tosi paljon, aluksi kyllä inhosin mutta kun tajusin tuon harjaamisen tasaisesti niin johan alkoi pelittää.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #263 : 10.09.07 - klo:19:07 »
Ostin cockyn, en o aiemmin kokeillut. Tykkäsin todella paljon! en ole missään vaiheessa (vielä ainakaan) saanut lähmä-tukkaa aikaiseksi, niinkuin jotkut ovat... tuo kivasti tuuheutta ja rakennetta :-* me like it...! Koostumus on vähän ärsyttävä, mutta lopputulos tässä tukassa iiihana. Root boostia josku kauan sitten tullut kokeiltua ja ihan surkeeta tähän päähän. Cockysta taitaa tulla mun uus luottotuote. Kivaa että toimi tuo cocky, olen täällä lukenut niin positiivisia kuin negatiivisiakin käyttökokemuksia.
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 11.09.07 - klo:17:47 »
Hankin Fashionista Spritz & Shinen ja tukka ei ole kuukausiin tuntunut näin hyvältä! Pelkkä Redkenin Satinwear ei mulle näköjään riitä.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 12.09.07 - klo:09:59 »
^ Kerro nyt, että mitä sillä teet ja miten se on hyvä! Pähkäilin tuolla jo aiemmin, kun on niin kumma tuote, ettei oikein tiedä mitä sillä tekisi. Mitä se redkenin Satinwear tekee ja miten tuo siitä eroaa?

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 13.09.07 - klo:17:43 »
^ suihkin puolikuiviin hiuksiin ja muotoilen sen jälkeen isolla harjakihartimella. Hiukset näyttää sileämmiltä, kiiltävämmiltä ja pörröttäviä hiuksen pätkiä ei näy niin paljon. Tuskin tulen niitä saamaan ikinä kokonaan pois, mutta tämä tuote jeesaa jonkin verran hapsutusongelmaani.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #267 : 13.09.07 - klo:19:44 »
Mitä se redkenin Satinwear tekee ja miten tuo siitä eroaa?

Satinwear on voidemainen tai emulsiomainen, hieman siloittava lähinnä lämpösuojaukseen tarkoitettu tuote. Pitäisi myös vähentää kitkaa tms. föönatessa ja siten rasitusta. Spritz&Shinessa on voimakkaampi pito, Satinwear muistuttaa enemmän Smooth&Shinea, kun Spritz&Shinea vertaisin Redkeniltä lähinnä Spray Starchiin.
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #268 : 16.09.07 - klo:19:12 »
Onkohan noita Superstar juttuja saatavilla jo Jyväskylästä jostain?

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #269 : 16.09.07 - klo:19:33 »
^Ei ole vielä tietääkseni, mutta Nostalgiaan kuulemma tulossa syyskuun lopussa. Täytyy yrittää välttyä eksymästä sinne...  ::)
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.