Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642878 kertaa)

Lizine

• Vieras
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #270 : 28.09.07 - klo:15:46 »
tosi hyväksi yhdistelmäksi olen nyt havainnut big&biggerin ja superstar-lotionin käyttämisen yhdessä. Ensin superstaria pituuksiin ja latvoihin pehmentämään,kiillottamaan ja suojamaan lämmöltä. Sitten pumppaus tai korkeintaan kaksi, tuota big&biggeriä ja heti föönaus pää alaspäin. Toi harjaaminen tosiaan on aika tärkeetä varsinkin bb:n kanssa.. Tulee tosi kyllä ihanan tuuheat ja ilmavat hiukset näinkin pitkästä letistä  :-*  Yksinään toi big&bigger tosiaan koppuroittaa jos sitä pituuksiin erehtyy sutimaan. Mitään hilseilyä en ole havainnut. Tilasin tänään vielä cockyn ja maxxed-out -hiuslakan strawberrynetistä. Täytyy raportoida miten nuo sitten toimii  :)

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
« Vastaus #271 : 28.09.07 - klo:15:48 »
Onkohan noita Superstar juttuja saatavilla jo Jyväskylästä jostain?

Kävelin tänään Nostalgian ohi, ja ikkunassa näyttivät olevan nuo Superstar-uutuudet!

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #272 : 28.09.07 - klo:16:56 »

Kävelin tänään Nostalgian ohi, ja ikkunassa näyttivät olevan nuo Superstar-uutuudet!

Juu, tuli vierailtua Nostalgiassa :) Sorruin ostamaan sen 55 euron tarjous-setin missä oli sh, hoitoaine, jätettävä ja hiuslakka. Täytyy mennä heti testailemaan näitä uutuuksia.
« Viimeksi muokattu: 29.09.07 - klo:02:16 kirjoittanut .mansikka. »

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #273 : 30.09.07 - klo:13:02 »
Tyhmä kysymys: onko kukaan koskaan kokeillut siirtää Small talkia johonkin toiseen purkkiin? Eli esimerkiksi johonkin pieneen pulloon vaikka matkalle mukaan. Toi ois niin loistava muotoilutuote, että ei reissussa muuta tarvitsisi, mutta pyöreä pumppupullo on hankala.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 30.09.07 - klo:13:13 »
^ En ole kokeillut, en edes omista koko purkkia, vaikka ostoslistalla onkin. :) Mutta miksipä noin ei voisi tehdä, varmasti kätevämpi kuljettaa sellaisessa pienessä purkissa, kuin tuollaisessa isossa pallossa. Lindexissä ainakin oli myynnissä sellaisia purkkeja, mihin voisi laittaa. Tuskinpa se aine siellä voi miksikään pilalle mennä, jos sitä tarkoitit, paremmat korkithan niissä varmaan on kuin itse tuossa palloputelissa.

Mutta jos minulla tuo olisi, niin kyllä minä ainakin siirtäisin sitä toiseen purkkiin. ;D Näin lyhyesti.

Trouper

• Vieras
« Vastaus #275 : 30.09.07 - klo:13:39 »
^ Ajattelin itse laittaa sitä vanhaan filmikoteloon (siis kameran). Mitä olen myytävänä nähnyt noita valmiita tyhjiä matkapakkauksia niin ne on pääosin aina pulloja ja Small Talk on sen verran kiinteää että sitä saattaisi olla vaikea saada ulos pullosta. Filmikotelothan on tiiviitä ja sieltä saa helposti ainetta ulos ja korkki on aika tiukka joten ei pelkoa siitä että purkki aukeaisi kosmetiikkaboksissa.

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #276 : 30.09.07 - klo:14:40 »

Juu, tuli vierailtua Nostalgiassa :) Sorruin ostamaan sen 55 euron tarjous-setin missä oli sh, hoitoaine, jätettävä ja hiuslakka. Täytyy mennä heti testailemaan näitä uutuuksia.

Onko nuo tarjoussetin tuotteet normaalikokoisia vai pienempiä?
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #277 : 30.09.07 - klo:15:00 »

Onko nuo tarjoussetin tuotteet normaalikokoisia vai pienempiä?

Normaalikokoisia. Se on ihan joku maahantuojan oma tarjous kuulemma. Normaalihinta olisi 26 euroa kalliimpi.

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 02.10.07 - klo:11:31 »
Uusi tuttavuus Smooth & Shine on aaaivan ihanaa!
Pistin sitä ja ihan tyveenvähän XZ:n muotovaahtoa, föönasin ja suoristin ja ah  :-*.

Yleensä mulle tulee föönatessa aina joko ihan koppura tai sitten lähmäinen tukka, mutta tuon SS:n kanssa letti oli ihanan tuuhea ja sileä. Suoristin sen sitten kuitenkin vielä kun kiva leikkiä uudella lelulla :P. Mutta juuri täydellinen tuote kumpaankin.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 02.10.07 - klo:17:52 »
Etsin sopivaa vahaa Tigiltä, käyttötarkoitus olisi pitkien, hieman kerrostettujen hiusten latvojen erottelu ja hapsotuksen esto sekä otsatukan pitäminen suht koht paikoillaan. Kiilto-ominaisuuskaan ei siis olisi pahasta.

Manipulator, Catfight ja Mastermind ovat käyneet mielessä, mutta kaikista löytyi melkein enemmän huonoja kuin hyviä kokemuksia nopealla haulla. ::) Silti muihin Tigin muotoiluihin olen ollut niin tyytyväinen, että haluaisin Tigin vahoja kokeilla. Suosituksia (noista edellämainituista tai muista)?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 02.10.07 - klo:17:57 »
Tää kuulostaa varmaan tyhmältä. ;D Haluaako joku kertoa, minkälainen on muotoilutuote Small Talk on? Miten sitä käytetään ja mihin tarkoitukseen? Asia on vaivannut mun päätäni jo pitkään, nopealla haulla ei löytynyt kuin kehuja ja Tigin sivuilta ei irtoa mitään.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #281 : 02.10.07 - klo:18:07 »
Reese, mä kallistuisin Hard to getin puoleen, vaikkakin se saattaa kaivata kaverikseen lakkaa, mikäli haluat etuhiuksiin erittäin kestävän pidon. Ainakin luulisin, en tosin ole kokeillut miten tuo pitäisi etuhiukset kuosissa ilman lakkaa. Tykkään tästä tuotteesta paljon ja jaksankin aina suositella sitä kaikille, jotka etsivät hyvää vahaa :D

Emi-lyn, mä olen käsittänyt, että Small talkia voisi käyttää oikeastaan mihin tarkoitukseen vaan. Rakennetta ja tuuheutta tuomaan sekä silottamaan. Tietääkseni voi käyttää kuiviin ja märkiin hiuksiin. Mulla ei kylläkään ole tästä mitään kokemuksia. Tällainen selostus tästä löytyi mansikkanetin sivuilta:

A high performance styling agent for all hair types
       - Gives body, volume, hold & texture
       - Energizes limp hair
       - Defines hair & controls frizz
       - Provides light to medium hold
       - Blueberry scent
       - To use: Distribute desired amount on wet or dry hair & style as desired

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 02.10.07 - klo:21:24 »
Etsin sopivaa vahaa Tigiltä, käyttötarkoitus olisi pitkien, hieman kerrostettujen hiusten latvojen erottelu ja hapsotuksen esto sekä otsatukan pitäminen suht koht paikoillaan. Kiilto-ominaisuuskaan ei siis olisi pahasta.

Manipulator, Catfight ja Mastermind ovat käyneet mielessä, mutta kaikista löytyi melkein enemmän huonoja kuin hyviä kokemuksia nopealla haulla. ::) Silti muihin Tigin muotoiluihin olen ollut niin tyytyväinen, että haluaisin Tigin vahoja kokeilla. Suosituksia (noista edellämainituista tai muista)?

Suosittelisin kuitenkin tuota Manipulatoria. Se on itselläni ollut parhaimmillaan juuri kerrosten erotteluun ja kontrollointiin ja pitänee myös otsiksen kuosissaan. Pitoa ei ole hirveästi, mutta kohtuuhyvin kuitenkin. Hard To Get on kuivaa ja suht mattaista, otsatukkaan tosi hyvä, mutta ei ehkä latvoille. Tuoksu on vahva pina colada ja koostumus liisterimäistä, mutta oikein käytettynä ei tahmaa.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 02.10.07 - klo:22:48 »
Onkos kellään tuon Hard to Getin inciä? Ei löytynyt inci-ketjusta, sinne jos joku laittais niin olisin kiitollinen :)

Kampaajalla tuota käytettiin mulle tänään ja tuntuis aika hyvältä Lanzan Styling creamin kaveriks koska on sen verran eri tyyppinen, eli kuivahko ja matta kun taas Lanza on kermamaista ja tahmeaa sekä tuo kiiltoa.

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #284 : 03.10.07 - klo:07:28 »
Mäkin suosittelisin otsatukan ja kerrosten erotteluun Hard to Get -vahaa. Itse käytän juurikin noihin tarkoituksiin ja toimii ihanasti. Mun mielestä tällaista kiinteähköä vahaa on helpompi käyttää pitkään tukkaan kuin liisterimäistä.

(Inci on niin sairaan pitkä että en ainakaan nyt jaksa sitä naputella, mutta kun seuraavan kerran iskee tekemisen puute niin sitten  ;))
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.