Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644141 kertaa)

Poissa Livia

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #300 : 09.10.07 - klo:14:47 »
Voisiko joku inceistä ymmärtävä kertoa, onko Tigin Uptightissa lämpösuoja? Haluaisin jotain lämpösuojallista kampausnestettä piippausraudan kanssa säheltäessä, vanha L'oreal alkaa loppumaan. Olisiko Uptight hyvää vai onko jollain muulla merkillä parempaa? Tässä vielä lainaus INCI-listalta:

Tigi Bed Head Uptight

Water, Methacryloyl Ethyl Betaine/Acrylates Copolymer, Amodimethicone, Tallowtrimonium Chloride, Nonoxynol-10, Fragrance, Dimethicone Copolyol, Isopropyl C12-15 Pareth-9 Carboxylate, Cetrimonium Bromide, Diazolidinyl Urea, PPG-5-Ceteth-20, Tetrasodium EDTA, Panthenol, Methyl Gluceth 20, FD&C Yellow 5, D&C Orange 4, D&C Yellow 10

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #301 : 10.10.07 - klo:22:42 »
^En nyt tiedä ton incin perusteella, mutta kampaaja sanoi mulle että siinä on lämpösuoja.
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #302 : 10.10.07 - klo:22:50 »
^^Olen inceistä mitään tietämätön, mutta olen ymmärtänyt silikonien toimivan lämpösuojana. Tuossahan on kolmantena jo silkkaria joten olen myös itse elänyt siinä uskossa että suojaa lämmöltä. Olen käyttänyt piipparin ja suoristusraudan kanssa ja toimii kyllä paremmin kuin lorkun vastaava, joskaan en Suomen hinnoilla ostaisi.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #303 : 11.10.07 - klo:09:42 »
^ Mua kiinnostaisi kovasti tietää mikä on se aine joka tuossa tai missä tahansa tuotteessa antaa lämpösuojan. Itselläni on 2-3 muotoilutuotetta joissa ei ole silikonia mutta jotka sisältävät lämpösuojan  ???
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 11.10.07 - klo:10:10 »
Jos nyt oikein muistan niin aika monissa Tigin tuotteissa on lämpösuojana ainakin joku PVP niminen aine. Tosin tuossa Uptightissa ei sitä näytä olevan ja inceistä en tiedä kuin ihan perusjutut joten en osaa kommentoida mikä juuri siinä olisi se kriittinen ainesosa.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 11.10.07 - klo:15:16 »
Mä olen käsittänyt, että yleensä kalvonmuodostajat antavat hiukselle lämpösuojaa. Eli siis erilaiset silikonit ja mm. (pvp) copolymer. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 11.10.07 - klo:15:53 »
Voiskohan se lämpösuojan antava olla tuo Dimethicone Copolyol... Minä ainakin maalaisjärjellä päättelin tuosta Emi-lynin viestistä  :P Kävin vilkaisemassa josko Control Freak seerumissa olisi sitä ja löytyihän sieltä inci-luettelosta sama. Tuossa seerumissa tiedän ainaki olevan lämpösuojan. Josko sitten pitäisi tilata LF:stä tuota Uptightia, kun kohta tilailen muutakin.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 11.10.07 - klo:21:15 »
Voiskohan se lämpösuojan antava olla tuo Dimethicone Copolyol... Minä ainakin maalaisjärjellä päättelin tuosta Emi-lynin viestistä  :P Kävin vilkaisemassa josko Control Freak seerumissa olisi sitä ja löytyihän sieltä inci-luettelosta sama. Tuossa seerumissa tiedän ainaki olevan lämpösuojan. Josko sitten pitäisi tilata LF:stä tuota Uptightia, kun kohta tilailen muutakin.

Kyseessähän on silikoniyhdiste, joten on hyvinkin mahdollista, että se on juuri lämpösuojan antava ainesosa. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #308 : 11.10.07 - klo:23:05 »
Onko After Partyssa lämpösuojaa? Mitä tigin muotoilutuotetta käytätte kun kiharratte hiuksia?

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #309 : 12.10.07 - klo:14:47 »
No after party on ainakin pääasiassa silikonia ja siten muodostaa kalvon, eli kai sitäkin voi käyttää lämpösuojana vaikkei erikseen mainitakaan.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #310 : 13.10.07 - klo:02:12 »
No after party on ainakin pääasiassa silikonia ja siten muodostaa kalvon, eli kai sitäkin voi käyttää lämpösuojana vaikkei erikseen mainitakaan.

ok, olen vaan huomannut että se tekee hiukset ihanan pehmeiksi ja siloisiksi kun laittaa raudan alle. Mietin vaan kannattaako sitä loppupeleissä sitten raudan kanssa käyttää jos siinä ei mitään lämpösuojaa olekkaan..

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 13.10.07 - klo:11:10 »
^ Niin, mutta kun se silikoni muodostaa lämpösuojallisen kalvon hiukseen..

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #312 : 13.10.07 - klo:14:57 »
^ Niin, mutta kun se silikoni muodostaa lämpösuojallisen kalvon hiukseen..

No tuo tuli jo selväksi tarhatyylin viestistä.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 13.10.07 - klo:18:10 »
Mietin vaan kannattaako sitä loppupeleissä sitten raudan kanssa käyttää jos siinä ei mitään lämpösuojaa olekkaan..

Niin no tuo antaa ymmärtää että lisäselvennykselle on tarvetta, eli se kalvo on lämpösuoja eikä mikään sen kummempi asia toimi lämpösuojana.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 14.10.07 - klo:21:04 »
Oletteko pitäneet matkassa mukana Girl Toysiä jossain pienemmässä purnukassa onnistuneesti? Mulla oli reissussa mineraalimeikkien samplepurkissa paremman puutteessa, eikä toiminut yhtään, valui sinne purkin kierteisiin ja purkin ulkopuolelle tehden sen liukkaaksi, enkä saanut koko purkkia reissussa auki kertaakaan. Tosi hyvä kuljetustapa... ::)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.