Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643979 kertaa)

Poissa Seela

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #315 : 18.10.07 - klo:15:50 »
Mulla on nököttänyt tuo Spoil Me:n iso pullo lähes käyttämättömänä kaapissa niin olisiko jollain käyttäjällä ideoita miten tuosta saisi parhaat tehot irti tai miten ylipäänsä tuota käytätte ?
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa -tiina-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #316 : 19.10.07 - klo:12:01 »
^Sama ongelma täällä. Tuli tuo spoil me cockyn kylkiäisenä enkä kyllä tiedä mitä sillä tekisi.

Poissa nancy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #317 : 19.10.07 - klo:12:09 »
Mä oon kokeillu pari kertaa tuota Spoi me:tä. Oon ensin edellispäivänä käyttänyt Cockya ja erilaisia silotus- ja kiiltotuotteita (Headrushia, Girl toysia, Afterpartya vaihdellen ja sekaisin). Sitten seuraavana päivänä kun tukka on tuntunut vähän lötköpötköltä, niin oon suhautellut tota Spoi me:tä ja hieman lisäillyt Cockya. En tiedä sit et kuvittelenko vain, mutta mun mielestä toi Spoil me on tuonut sellaista jämäkkyyttä ja tavallaan virkistänyt sitä edellispäivän Cockya.

Kyseessä kuitenkin lienee tuote, jota ilman myös pärjää varsin hyvin, mutta jotenkin olen kyllä tykännyt siitä näin parin kerran perusteella.

Poissa maxfactor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #318 : 19.10.07 - klo:12:28 »
Tuli sitten viimein hankittua Bedheadin Hard head lakkaa, Manipulator vahaa ja Superficialia.
Hard head on mun mielestä super hyvä. tuoksu on kiva ja pito just sopiva mulle.
Manipulatorista en oikein vielä osaa ekan käyttökerran jälkeen mitään sanoa.
Superficialia käytin kosteisiin hiuksiin föönauksen alle. Suihkautin pari kertaa kädelle ja hieroin lähinnä hiusten latvoihin. Antoi loistavan kiillon ja silotti latvoja joten tästä myös tykkään.
« Viimeksi muokattu: 20.10.07 - klo:17:39 kirjoittanut maxfactor »

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #319 : 19.10.07 - klo:19:53 »
Mitä Tigin muotoilutuotteita olette käyttäneet suoristusraudan tai kihartimen kanssa?

Ajattelin jossain vaiheessa suoristusraudan hankkimista..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 19.10.07 - klo:21:19 »
^ En nyt tiedä, voiko sanoa, että suoristusraudan kanssa, mutta jos haluan hiukset mahdollisimman suoriksi, niin kaikista paras tuote siihen on ollut Control freak seerumi. Jätettävien hoitoaineiden perään olen tämän puolikuiviin hiuksiin laittanut, sitten föönannut ja yön jälkeen suoristanut.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 28.10.07 - klo:12:35 »
Mulla on nököttänyt tuo Spoil Me:n iso pullo lähes käyttämättömänä kaapissa niin olisiko jollain käyttäjällä ideoita miten tuosta saisi parhaat tehot irti tai miten ylipäänsä tuota käytätte ?

Myin sen pois  ;D Minulla teki vain kammottavan lähmän.

Mitä Tigin muotoilutuotteita olette käyttäneet suoristusraudan tai kihartimen kanssa?

Ajattelin jossain vaiheessa suoristusraudan hankkimista..

Fashionista Smooth & Shine tai Spritz & Shine ovat ainakin tehokkaan lämpösuojan antavia tuotteita. Ensimmäinen on voidemainen, pehmeyttä antava tuote, toinen on suihkemainen, enemmän tehoja ja pitoa antava. Jälkimmäinen ei anna niin kaunista ja hoidettua pintaa, mutta jos haluaa kohottaa tyveä raudoilla, niin se on hyvä. Sisältää alkoa, mutta ei silti pahemmin kuivata. Näistä oli ainakin hetki sitten todella edullinen tarjous HQHairissa.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #322 : 28.10.07 - klo:16:40 »
^Okei. Kiitti vinkeistä  :) Tuota Fashionista Smooth & Shine voidetta voisin kokeilla, mut mitään missä on viinaa ei mulle kiitos!!  ;D

Mun hius koppuroituu ihan kamalasti joistakin tuotteista (esim. big&bigger, vaikkei siinä kai alkohoia ole..)
« Viimeksi muokattu: 28.10.07 - klo:20:24 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #323 : 28.10.07 - klo:20:10 »

Myin sen pois  ;D Minulla teki vain kammottavan lähmän.

Spoil me on kyllä ehkä maailman turhin hiustuote. Mäkään en ole keksinyt sille mitään käyttöä. Jos sisältäisi edes lämpösuojan niin sitten... vai sisältääkö se? mutta ei tule juuri ikinä käytettyä, tuoksukaan ei musta oo mikään maailman ihanin. Joskus kauheessa Tigihuumassa piti tuokin ostaa. Äly hoi...
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #324 : 28.10.07 - klo:20:43 »
^ Samaa mieltä. Tuo on ihan ensimmäinen Tigin tuotteeni, ja seisoo vieläkin kaapissa suhteellisen käyttämättömänä  ;D. Itse kyllä tykkään tuoksusta ja suihke on aivan mahdottoman hienojakoista, melkeinpä enemmänkin sumutemaista, mutta harmi vain kun ei mitään käyttöä keksi. Parhaimpia käyttötarkoituksia joita tuolle olen keksinyt, on käyttö esim. föönin tai rautojen jälkeen, jolloin hius saattaa olla hieman pörrössä. Siloittaa, pehmentää ja tuo kiiltoa jonkin verran. Karheaa ja itsepäistä hiusta pehmentää myös hyvin ja tuo muotoiltavuutta. Periaatteessa tämä olisi kai hyvä muotoilusuihkeeksi kuivaan tukkaan, esimerkiksi sellaisina aamuina kun on edellisenä iltana mennyt kosteilla hiuksilla nukkumaan ja hiukset ovat kuivuneet yön aikana kummallisesti ympäri päätä ja sojottavat joka suuntiin  :).
Sellaisia hiuspäiviä jolloin tätä tarvitsisin on kuitenkin niin harvassa, etten silloinkaan jaksa lähteä kaivamaan tätä kaapista.. Joten aika turhake minullekin.
1c M ii BSL

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #325 : 28.10.07 - klo:21:00 »
Mulla tuo Spoil Me toimii nimenomaan kakkospäivän suihkeena. Tai esim. jos on hengaillut koko päivän kotona tukka lahnalettinä eikä jaksa isoa hiustenlaitto-operaatiota jonnekin mennessä, tuo on hyvä piriste söhryponnarin tai muun pikavirityksen alle.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #326 : 28.10.07 - klo:21:06 »
Sain käsiini Cockyn ja pitkään mietin, miten voisin hyödyntää sitä kuivaan tukkaan. Tänään kokeilin puristella sillä kiharoita tukkaani ja voila, sehän toimi kuin unelma  :-*! Paras tulos muotoilutuotteista on tähän mennessä tullut Cockylla. Jatkan ehdottomasti tällä kiharalinjaani.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #327 : 29.10.07 - klo:17:28 »
Mullakin tuo spoil me on ollut aikas turha tuote. Käytän sitä hiusten pinnan siloitteluun ja joskus "virkistämään" esim. edellisen päivän kampausta jos jostain syystä en ole pessyt hiuksia edellisenä päivänä(mitä tapahtuu harvoin, sillä pesen hiukset lähes päivittäin...) Käyttämättömäksi tuo ei kuitenkaan itselläni ole jäänyt, joskus suihkin ihan huvikseni vain ja kyllä se hieman pehmittää ja itse rakastan tuota tuoksua, poikaystäväni pitää myös ;) En olisi ikinä ostanutkaan tuota tuotetta (enkä tule luultavasti ostamaankaan), tuli cockyn kylkiäisenä. Cockya taas rakastan :-* Ihan ehdoton lemppari hiusten muotoilussa.
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 29.10.07 - klo:18:35 »
Mä taas olen tykännyt tuosta Spoil me:sta. Ei nyt hintansa arvoinen, ainakaan Suomen hinnoilla, mutta tuli sitä pullollinen käytettyä. Käytin sitä usein föönauksen jälkeen päällimmäisiin hiuksiin jotka pörrötti (föönaan tukan pää alaspäin) ja tuntui siloittavan mukavasti. Plussaa ihanasta tuoksusta  :)

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #329 : 30.10.07 - klo:16:07 »
Mä kävin tänään kampaajalla, ja sattumoisin hän käytti tukkaani ennen föönausta Spoil Metä (bigger&biggerin ohella)! Sanoi että sisältää myös lämpösuojan. Arvoisat inci-tietäjät, onko näin?
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.