Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644088 kertaa)

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #330 : 30.10.07 - klo:18:59 »
Kaipaisin vähän käyttöohjeistusta S-Factoryn Seriously Straight suihkeeseen. En ole saanut sitä oikein toimimaan, tosin olen käyttänyt sitä vain parisen kertaa suoristusrautojen kanssa. Valittelin kampaajalle kuitenkin käyttövinkkejä kalastaakseni, että kun se tekee hiukset vähän ikävän tuntuisiksi, että miksiköhän se niin tekee. Kampaaja oli sitä mieltä, että tätä ei saisi käyttää rautojen kanssa ollenkaan, eli se ei toimi lämmön kanssa vai saattaisiko jopa tehdä raudoille pahaa? Onko tuo sitten ihan turha tuote mun kiharalle tukalle, kun epäilen vähän että se ihan itsekseen mun tukkani vetäisi suoraksi kuin taikaiskusta. ;D

Miten tuota siis kuuluu käyttää? ???

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #331 : 30.10.07 - klo:19:48 »
^ Seriously straight on tarkoitettu lähinnä föönauksen alle suoristamaan, jos rautojen kanssa tuntui ikävältä niin varmaankin johtuu siitä että se kaipaa harjausta föönatessa. En  kyllä tiedä onko siitä jotain haittaa jos rautojen kanssa käyttää. Outoa jos kampaajasi sanoi ettei toimi lämmön kanssa jos on tarkoitettu föönaukseen ??? Mutta S-factoreista ainakin Flat iron shine spray on tarkoitettu suoristimen kanssa käytettäväksi, sisältää lämposuojan ja antaa kiiltoa.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 30.10.07 - klo:20:18 »
^Kampaaja ei siis sanonut, että ei toimi lämmön kanssa vaan mietin vaan itse sitä kun hän sanoi jotain siihen tyyliin, että se ei käy raudan kanssa ja en muista tarkkaan sanoiko myös että se on tarkoitettu vaan suihkittavaksi hiuksiin ilman sen kummempia kuivauksia vai oliko se jonkun juureksen pohdiskelua (tästä jäin miettimään että eikö tämän jälkeen siis tarvitsisi tehdä tukalle mitään lämpökäsittelyä vaativaa).

Kuivaan hiukset kyllä aina ensin pyöröharjan kanssa föönaten ennen kuin suoristan, että ei se vika tuossakaan pitäisi kai sitten olla. Mitään kiiltoa tai sileyttä ei kyllä tuon jälkeen hiuksiin saanut, tiedä sitten laitoinko sitä liikaa vai miksi toimi noin huonosti...
« Viimeksi muokattu: 30.10.07 - klo:20:20 kirjoittanut loota »

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 30.10.07 - klo:21:02 »
^ Voiskohan olla että se rauta jotenkin lähmäyttää aineen hiuksen pintaan ja sen takia tuntuu suoristuksen jälkeen oudolta.. Luulisi kampaajan tietävän asiasta jos Tigin tuotteet on tuttuja eli ehkä se ei vaan oikeesti oo tarkoitettu toimivaksi rautojen kanssa.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 31.10.07 - klo:17:37 »
Voihan se olla. :) Mä asennoidun kampaajien tietouteen nykyään niin negatiivisesti etten usko niiden sanomisia ennen kuin juurekset kertovat Totuuden. :D

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #335 : 31.10.07 - klo:23:30 »
Oliskohan toi seriously straight vähän samanlainen kuin control freak extra extra straight? Sen kyljessä ei varsinaisesti kielletä rautojen käyttöä mutta sanotaan, että sama tulos ilman suoritusrautojen vahingoittavaa vaikutusta eli ilmeisesti on tarkoitettu käytettäväksi föönatessa. Pullon kyljessä ei puhuta föönauksesta mitään, mutta tuskinpa kiharahiuksinen saa kuontaloaan suoraksi pelkästään suihkeella. Mä koitin joskus tuota rautojen kanssa ja tuntui, että se vaan koppuroitti.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Orange

• Vieras
« Vastaus #336 : 05.11.07 - klo:14:34 »
Onkos kukaan laittanut Big&Biggeriä kuiviin hiuksiin? Ohjeen mukaan näinkin voi käyttää, mutta epäilyttää kyllä, tuote kuitenkin vaatii föönauksen, ja föönaus kuiviin hiuksiin, ööh?

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 05.11.07 - klo:15:25 »
^ Minä en kyllä ilman föönausta big&biggeriä käyttäisi, mahtaisi liisteröittää tukan aika pahasti. Mutta esim eilen mulla oli hiukset melkein täysin kuivat kun laitoin kyseistä ainetta hiuksiin ja sitten föönasin kylmäpuhalluksella. Oikein hyvin toimi noinkin :)

Poissa Prisku

• HAIRahtanut
« Vastaus #338 : 07.11.07 - klo:18:19 »
Pettynyt olin Small talkiin.Tuntui että ei mitään hyötyä,kun ei sillä saa muotoiltua ja mieluummin käyttää jotain "oikeasti" hoitavaa tuotetta.

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #339 : 09.11.07 - klo:12:13 »
Kokeilin eilen uusia tigejäni. Ostin siis: Superficialin,superstarin ja small talkin. Mitään noista en ole kokeillut aiemmin. Laitoin superficialia 2suihkausta latvoihin, small talkia ja superstaria tyvestä latvaan, ja föönasin, lisäsin vielä aavistuksen cockya. (kaikkia hyvin pienet määrät) Ja tuli aivan mahtava tulos! Hiukset oikein "pongahtaa" vieläkin tyvestä ylöspäin, eikä mene lainkaan päätämyöten. En onnistunut saamaan edes minkäänlaista lähmä efektiä. Hiukset tuntuu ihanan pehmeiltä ja latvat kiiltää :-*
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Lizine

• Vieras
« Vastaus #340 : 11.11.07 - klo:17:08 »
En minäkään ilman föönausta käyttäisi big&biggeriä mutta kuiviin hiuksiin olen kyllä sitä laittanut hätäavuksi. Toimii ihan ok sillätavalla. Saa pikapelastuksen lätsähtäneisiin ja jopa hiukan likaisiin hiuksiin, ilmeisesti sitten kuivattaakin vähän sitä rasvaista tukkaa  ;D

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 17.11.07 - klo:00:23 »
Tulipa testattua Smooth&Shine ja Spritz&Shine. Kampaaja laittoi ekana Smooth&Shinea hiuksiini, jonka jälkeen föönäsi ja sitten Spritz&Shinea, jonka jälkeen suoristi. En huomaa, että Spritz&Shine olisi koppuroittanut hiuksiani. Päätäni kyllä kutittaa ja se tuntuu likaiselle, mutta se varmaan johtuu jostain muusta aineesta. Tuoksu oli molemmissa hyvä, niinkuin aina.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #342 : 17.11.07 - klo:03:18 »
Tulipa testattua Smooth&Shine ja Spritz&Shine. Kampaaja laittoi ekana Smooth&Shinea hiuksiini, jonka jälkeen föönäsi ja sitten Spritz&Shinea, jonka jälkeen suoristi. En huomaa, että Spritz&Shine olisi koppuroittanut hiuksiani. Päätäni kyllä kutittaa ja se tuntuu likaiselle, mutta se varmaan johtuu jostain muusta aineesta. Tuoksu oli molemmissa hyvä, niinkuin aina.

Minulla kutittaa päätä jostain syystä aina kampaajakäynnin jälkeen, ja hiukset likaantuvat nopeampaa. Yleensä pesen hiukset 2-3 kertaa viikossa mutta vaikka kampaajalla pestäisiin hiukset niin tekee mieli pestä ne viimeistään heti seuraavana päivänä uudestaan. Varmaan johtuu siitä että laitetaan kaikenmaailman tököttejä päähän ja muotoillaan eri tavalla kuin itse on tottunut  :P

Tuosta Spritz&Shinesta on tullut oikeastaan lempparituotteeni muotoilussa, suihkuttelen sitä yleensä kampauksien pohjalle, tai sitten otan pari suihkausta kämmeneen ja haron sen etuhiuksiin ja kurittomiin pörröihin  :)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

meel

• Vieras
« Vastaus #343 : 17.11.07 - klo:18:46 »
Onko kellään kokemusta toimiiko hard to get muotoilutuote pitkissä hiuksissa? hiukseni ovat taipuisat ja tuo kiinnostais varsinkin etuhiusten silotukseen.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 17.11.07 - klo:18:49 »
^ Käyttökokemusketjua ja hiuslaatuketjua selailemalla tuohon löytää kätevästi vastauksia. ;)