Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644089 kertaa)

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #345 : 17.11.07 - klo:20:20 »
Onko kellään kokemusta toimiiko hard to get muotoilutuote pitkissä hiuksissa? hiukseni ovat taipuisat ja tuo kiinnostais varsinkin etuhiusten silotukseen.

^ Käyttökokemusketjua ja hiuslaatuketjua selailemalla tuohon löytää kätevästi vastauksia. ;)

Jaahas, täälläkö ei saa enää kysyä yhtään mitään mistään. Sinulla ei viimeaikoina ole ollut oikein muuta sanottavaa kuin "käytä hakua!" ja "selaile vanhoja ketjuja ;)"   Ei siinä mitään, tottakai on hyvä muistuttaa välillä tuosta hakunapista, mutta tuntuu että väijyt täällä odottelemassa milloin joku uusi käyttäjä kysyy jotain jostain ja heti napautat tuolla samalla vastauksella.  Modet varmaan voisi poistaa kymmeniä tällaisia samanlaisia viestejä sinulta täysin turhina.

Ja takaisin aiheeseen: Minuakin voisi kiinnostaa miten tuo käyttäytyy pitkissä ja taipuisissa hiuksissa. Tigin sivut sanovat näin ja ainakin tuon perusteella vaikuttaa kiinnostavalta tuotteelta.

Muoks: samalla vaivalla yleensä kun napautetaan tuolla haku-kortilla niin voisi varmaan itsekin käyttää sitä hakua ja etsiä muutaman käyttäjäkommentin vaikka hyväksi esimerkiksi  ;)  Täytyy muistaa kuinka kivalta se tuntuu kun joku auttaa, etenkin kun kyse on suht uusista käyttäjistä.
« Viimeksi muokattu: 17.11.07 - klo:20:24 kirjoittanut calypso »
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 17.11.07 - klo:20:28 »
^ Just. Enpä ole täällä kyllä ketään väijynyt. Ja itse kyllä käytän aina hakua, ennen kuin teen kysymyksen jostain tuotteesta. Mutta ehkä on parempi olla hiljaa kerran minulla nyt ei sitten ole muuta sanottavaa. Olen sitten varmaan täysin yhtentekevä tällä foorumilla, kerran muuta sanottavaa ei ole kuin naputtaa haun käytöstä.
« Viimeksi muokattu: 17.11.07 - klo:20:31 kirjoittanut Magia »

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #347 : 17.11.07 - klo:20:45 »
^ Just. Enpä ole täällä kyllä ketään väijynyt. Ja itse kyllä käytän aina hakua, ennen kuin teen kysymyksen jostain tuotteesta. Mutta ehkä on parempi olla hiljaa kerran minulla nyt ei sitten ole muuta sanottavaa. Olen sitten varmaan täysin yhtentekevä tällä foorumilla, kerran muuta sanottavaa ei ole kuin naputtaa haun käytöstä.

No anteeksi vaan. En kyllä pidä sinua tai ketään muutakaan täysin yhdentekevänä  :)

Ja taas aiheeseen:
Mansikkanetistä tuo Hard To Get ei olisi kovinkaan kallista tilata kokeeksi. Tuoksu tuossa on kuulemma tosi esanssinen ja voimakas, mutta sitähän ei tiedä häiritseekö se ennen kuin itse kokeilee.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #348 : 17.11.07 - klo:21:18 »
Minä olen kokeillut Hard To Getiä pitkään, paksuun ja karkeaan tukkaani. Toimii ihan hyvin, mutta mä olenkin aika amatööri noiden vahojen kanssa eli oikein osaava käyttäjä saisi varmasti parempaa jälkeä. Käytin tuota otsatukan siloitteluun ja latvojen siistimiseen ja minusta sopi hyvin. On aika kevyttä :)
Reesen kanssa siis samaa mieltä :)

Ja ooteilen nyt minäkin. Minusta on tietenkin ihan hyvä, että hakua käytetään ja siitä muistutetaan, mutta kun se haku nyt ei aina anna kaikkia tuloksia. Uudet käyttäjät varsinkaan eivät varmaan kohta uskalla kirjoittaa yhtään mitään, kun haun käytöstä pitää olla joka ketjussa mukisemassa ( ja tämä ei sitten ole esimerkiksi Magialle henkilökohtaisesti, ihan yleisesti).

Take it easy :D
« Viimeksi muokattu: 17.11.07 - klo:21:29 kirjoittanut norah »
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 17.11.07 - klo:21:20 »
Mulla on suorat, karheat, hieman alle olkapäiden hiukset ja otsatukka myös, ja tykkään kyllä Hard To Getistä. Tuoksu ei mielestäni jää hiuksiin, vaikka laittaessa aika vesimeloninen onkin (en tykkää itse vesimelonin tuoksusta). Silottaa hyvin lähmäämättä, vaikka paljonkin laittaisi; itse käytän latvojen, pituuksien ja otsiksen silotukseen. Ei pitäisi kiillottaa erityisemmin, mutta mielestäni tekee sitä silti vähän. En tosin tiedä näyttääkö hiukset vaan kiiltävämmältä kun hapsotus poistuu.

Miinusta on ainoastaan hankala annostelu, kun aine on niin tönkköä minulla ainakin, ettei sitä saa helposti kaivettua sieltä sinänsä tosi söpöstä purkista. Kynnen kanssa aina siis otan ja sitten jää inhasti kynnen alle sitä vahaa.

*

Ja komppaan tässä em. OT-asiassa calypsoa - jos uusia kysymyksiä ei saisi tehdä, niin uusia kokemuksiakaan ei koskaan palstalle tulisi, vaikka varmasti jokaisen (sekä pidempään juurestelleen tai uudemman käyttäjän) mielipiteet tuotteista on hyödyllisiä. Se kai koko foorumin idea on. Muuten arkistoissa tällä hetkellä olevat mielipiteet jäisivät "voimaan" ja ainoiksi.

Faktatietojen uudelleen ja uudelleen kysyminen taas on hieman eri asia kuin mielipiteiden (joskin tietyt faktat kuten esim. hinnat voivat nekin ajan kuluessa muuttua), joten hakutoiminto sinänsä on varmasti tarpeellinen. Mielestäni haussa huonoa on kuitenkin se, että vastaukseksi saa vain yhden viestin per ketju, vaikka juuri esim. Hard To Getistäkin on monta viestiä olemassa Tigi-ketjuissa.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 17.11.07 - klo:21:32 »
^ Ei tässä nyt kellään ole ollut tarkoitus sanoa, että vain niillä vanhoilla haulla löytyvillä kommenteilla on merkitystä, tai että jos jollain on tuohon kysymykseen kunnollinen vastaus, etteikö sitä nyt saisi sanoa kun kerran on kysytty. Olisin itsekin voinut tuohon vastauksenkin sanoa, jos minulla olisi tuotteesta kokemusta. Mutta koska minulla ei ole, niin ajattelin auttaa kertomalla sitten haku-painikkeesta.

Uudet käyttäjät harvoin tajuavat/muistavat käyttää sitä hakua, kun eivät ole vielä kunnolla foorumiin tutustuneet. Oikein hävettää omatkin kysymykseni, ja muistan kyllä, että miten sitä on minullekin huomauteltu. Mutta olisinko koskaan tutustunutkaan hakuun, ellei siitä olisi minulle huomautettu? Tuskin.

Siitä syystä minusta siitä on hyvä huomauttaa hausta, koska täällä on kokemuksia useista tuotteista ja ei tiedä, vaikka kysymykseen löytyisi vastaus ihan kysymättäkin. Itsekään en ollut tähän systeemiin tottunut, koska muilla foorumeilla, millä kävin, ei ollut samaa käytäntöä vaan aina perustettiin jopa uusi ketju. Minusta on vaan hyvä tutustuttaa uudet lukijat ja kirjoittajat tämän foorumin systeemiin, käyttäytyköön sitten muilla foorumeilla ihan niinkuin tahtoo. ;D

edit. Profiilini katselu on näköjään huimassa nousussa, varmaan jokainen näitä tekstejä lukenut on varmaan sitten käynyt lukemassa, onko näistä parista tuhannesta viestistä nyt tyyliin joka toinen jotain valitusta hausta..
« Viimeksi muokattu: 17.11.07 - klo:21:41 kirjoittanut Magia »

Tristy

• Vieras
« Vastaus #351 : 17.11.07 - klo:22:32 »
Nojoo, hakua on hyvä käyttää, mutta tässä oli kysymys kuitenkin aika rajatusta aiheesta, johon ei välttämättä saisi oikein vastauksia käyttäjäkokemusketjusta, jossa kaikki eivät ole edes listanneet hiuslaatuaan.

Jos palataan varsinaiseen kysymykseen, niin mulla on hyviä kokemuksia tuosta vahasta. Hiukseni ovat ohuet ja hieman taipuisat, olen käyttänyt Hard to getia tuuheuttamaan ja etuhiuksiin. Toimii molemmissa hyvin, enkä ainakaan itse ole saanut lähmätukkaa tuolla, vaikka monella muulla vahalla sellainen on tullut varsin helposti. Tämä ei mun mielestä ole sellaista rasvaista (kuten esim. Wellan oranssipurkkinen shockwaves, joka oli tälle päälle kuin margariinia), vaan kovempaa ja jotenkin kuivempaa. Mun mielestä tämä ei tee erityisen mattaista tulosta, vaikka tuotekuvaus niin sanookin. Pitoa voisi olla enemmänkin, jos etutukka on vähänkin liian pitkä ja sitä täytyy vetää esim. sivulle, niin kaipaa pikkusuihkaisun lakkaa tueksi. Tosin en ole saanut millään vahalla niin pitävää tulosta ylipitkiin etuhiuksiin, ettei lakkaa tarvisi käyttää. Tuoksu on aivan ihana, voisin haistella purkkia vaikka koko päivän :D

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #352 : 17.11.07 - klo:23:14 »
Ottamatta kantaa mihinkään, kannattaa muistaa myös käyttäjäkokemukset ketju tiettyjen merkkien osalta.

Tässä omia kokemuksia/vertailua tigin vahoista. Käytän vahaa päivittäin vähintään jakaukseen lyhyitä hiuksia taltuttamaan sekä etuhiusten muotoiluun. Auki oleviin hiuksiin laitan vahaa myös latvoihin ja joskus hiusten juuriin.

Paras vaha mielestäni on ehdottomasti manipulator. Sitä käyttäessä hiuksia voi muokata pitkin päivää ja pito on hyvä. Manipulatoria olen käyttänyt lähinnä etuhiuksien oikomiseen sekä hiusten juuriin; latvoihin laitettuna pituudet näyttää helposti likaisilta. Mastermind on omaan päähäni ihan turha tuote; ei tee mitään ja tuoksu muuttuu heti käsiin otettaessa kamalaksi.

Hook-up on uuden lyhyemmän ja kerrostetun hiusmallin (olkapää mitta) myötä osoittautunut todella toimivaksi tuotteeksi hiusten juuriin laitettuna. Tukee sopivasti sekä antaa "sekaisuutta" ja vaahto on helppo levittää. Ainoa miinus tuoksusta, joka tarttuu hiukseen voimakkaasti.

Hard to get:iä olen käyttänyt jakaukseen sekä pituuksiin. Etuhiuksien taltuttamiseen se ei ole minun kohdallani tarpeeksi voimakas. Kerrostuksen korostukseen hyvä vaha ja sopii mielestäni pidemmillekin hiuksille. Vahaa on helpompi saada purkista, jos säilyttää sitä vähän huoneenlämpöä korkeammassa lämpötilassa (vaha voi kyllä pilaantua nopeammin). Catfight on mielestäni Hard to get:iä kevyempi vaha ja se toimii näissä hiuksissa ainoastaan pituuksissa. Lisäksi se katoaa nopeasti.

Asiasta toiseen - Mä oon tykännyt tigin tuotteiden tuoksuista ja hedelmäiset tuoksut on selvästi monia muiden merkkisiä muotoilutuotteita parempia. Kaupungilla vastaan käveli nainen, jonka pää oli selvästi kuorrutettu tigillä. Tuoksun erotti erittäin selvästi monen metrin päästä ja jotenkin silloin se ei enää ollut positiivinen asia. Mun mielestä hiusten pitäisi tuoksua vain, jos joku tulee normaalia lähemmäksi, eikä esim ohikulkijoille ja kilpailla hajuveden kanssa.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #353 : 18.11.07 - klo:10:35 »
Mun mielestä noissa "käytä hakua senkin, n00b" kannattaa pitää muistissa se, että kaikinpuolin täydellisen foorumimme haku on oikeasti vähäsen huono. Ei se näytä ihan kaikkia mahdollisia osumia. Monestikin tullut törmättyä siihen ärsyttävään ilmiöön, että muistaa ja tietää joskus jonkun kirjoittaneen aiheesta x, mutta kun aiheen x lykkää hakuun niin sitä oikeaa viestiä ei vaan löydy.

Samaa mieltä Madgan kanssa noista tuoksuista. Kunnon hc-tigistin kyllä tunnistaa hajusta ;D Eritoten mua pännii se Fashionista-sarjan mustikkalemu jota on tungettu suurinpiirtein joka purkkiin. Öyk!

Poissa Withering

• Tukkaguru
  • I've crossed oceans of time to find you
« Vastaus #354 : 20.11.07 - klo:10:38 »
Sorry, mä en nyt löytänyt hakutoiminnolla kattavaa vastausta, joten kyselen:

Onko Tigillä mitään tuotetta, joka sopisi sekä föönauksen alle että esim. kiharoiden tekoon suoristusraudalla? Mun tukka tykkää suihkeista. Eli esim. Queen for a Day föönin ja raudan alle, vai tarvitseeko rauta vielä jonkin toisen tuotteen? Missä järjestyksessä näitä kannattaisi laittaa päähän?

Nim. Innostunut taas muotoilusta!  :D

EDIT. Äh, QFAD onkin neste.... No Superstar voisi olla vastaava?

EDIT. Ei mene mulla hyvin. Hakusessa siis tarkoitukseen sopiva suihke, sorry sekoilu.  ;D
« Viimeksi muokattu: 20.11.07 - klo:10:43 kirjoittanut Withering »

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 20.11.07 - klo:10:49 »
^ QFAD on suihke, ei neste. Eiköhän se sovellu myöskin raudan alle koska sisältää muistaakseni lämpösuojan, vaikka tuo taitaa ollakin lähinnä tuuheuttava juuriin tarkoitettu suihke. En muista onko siinä miten paljon pitoa kun kerran vaan kokeillut ja sitten myin pois :P Mutta mites esim Spritz & Shine?

Poissa Withering

• Tukkaguru
  • I've crossed oceans of time to find you
« Vastaus #356 : 20.11.07 - klo:11:27 »
^ Ai niin, tuon olinkin unohtanut! Lueskelin hieman kommentteja, taitaa olla melko tujua tavaraa. Mietiskelin vaan sitä, että jos on tosi hentoinen yksittäinen hius, niin onko liian raskas aine?

Poissa nancy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #357 : 20.11.07 - klo:11:43 »
Mulla on kans aika hento tukka, mut Smooth&Shine ainakin käy ihan passelisti suoristusraudan alle. QFAD ei taas sovi mulle ollenkaan, tukka menee tosi kuivan oloseks, ei yhtään tuuheaksi ja vahvaksi. Pitäis laittaa myyntiin koko aine. Kokeilin sitä joskus suoristusraudankin kanssa, kun ei just ollu sillon vielä muuta missä ois ollu kunnon lämpösuoja.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 20.11.07 - klo:11:55 »
Smooth & Shine on tosiaankin ihan täydellinen rautojen alle, mutta föönauksessa siitä ei oikein ole muuta hyötyä kuin lämpösuoja kun ei anna pitoa.

Superstar-neste vois ehkä sopia parhaiten molempiin tarkoituksiin, mutta jos välttämättä suihkeen haluat niin sitten vaikeampi sanoa mikä olis paras. Spritz & Shinea kerran kampaaja laittoi suoristuksen alle eikä se silloin tuntunut liian raskaalta vaikka mullakin on aika hentoiset hiukset. Taitaa vaan olla aika alkoholista joten ei ehkä kovin hyvä jatkuvaan käyttöön..

Tristy

• Vieras
« Vastaus #359 : 20.11.07 - klo:12:12 »
Tigillä on myös Sexed-up-suihke, jonka pitäisi antaa rakennetta ja tuuheuttaa hiuksia. Tosin en tiedä onko siinä lämpösuojaa, mutta tuon ei pitäisi sisältää alkoholia. Jos aiot hankkia tuotteen kiharoiden tekoon, niin Uptight voisi olla ihan hyvä tuote. Luulen kyllä, että toimii ilman kiharoitakin :) On siis myöskin suihke ja muistaakseni sisältää lämpösuojan. Spritz & shine koppuroitti omia hiuksiani ihan kauheasti ja myin sen pois, joten sitä en voi suositella.