Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642873 kertaa)

Poissa Livia

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #360 : 20.11.07 - klo:15:00 »
Olen tässä ihmetellyt yhtä asiaa; kun olen sekoittanut kädessä sekä Control Freak-seerumia että Small talkia ja sen jälkeen suoristanut, niin tuntuu, että Small talk palaa kiinni rautaan ??? Haju on ihan hirveä, sellanen mädäntyneen ja palaneen haju ja suoristusrautaan on palanut kiinni valtavasti ainetta! Se haju leijaili vielä viikon päästäkin kun suoristin, vaikka raaputin kynnellä palaneet mömmöt pois. Minä hölmö luulin, että noiden yhdistelmällä olisi saanut sileän ja pehmeän lopputuloksen. En ehkä itse enää uskaltaisi kokeilla mitään silikonipommia suoristuksen alle.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 20.11.07 - klo:17:45 »
Tigillä on myös Sexed-up-suihke, jonka pitäisi antaa rakennetta ja tuuheuttaa hiuksia. Tosin en tiedä onko siinä lämpösuojaa, mutta tuon ei pitäisi sisältää alkoholia.

Sexed up on hyvä tuuheutukseen, mutta muotoiluun raudan tai kihartimen alle tuskin toimii. Tuo tuntuu karhentavan ja nostavan hiusta ylöspäin kun juuriin suihkii. Itse käytän tuota tyvikohottajana ennen föönausta ja latvoihin levittelen jotain voidemaista muotoilutuotetta.

Ei ole Tigin, mutta itselläni parhaiten muotoiluun on toiminut Cutrinin Multispray monitoimisuihke. Olen käyttänyt sitä suoristusraudan, piipparin ja lämpörullien alle ja on toiminut mainiosti. Ei koppuroita tukkaa mutta pito on hyvä.

Poissa Withering

• Tukkaguru
  • I've crossed oceans of time to find you
« Vastaus #362 : 20.11.07 - klo:20:52 »
Kiitos kaikille vinkeistä!  :D Pitänee laajentaa hakua myös tuonne Cutrinin suuntaan...

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #363 : 21.11.07 - klo:10:44 »
Tuosta small talkin hajusta, että olen huomannut jos tuotetta laittaa kuiviin hiuksiin niin se haisee ihan järkyttävälle, mutta kosteissa hiuksissa tuoksuu taas se ihana mustikka.

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #364 : 21.11.07 - klo:12:23 »
^ Joo, mä laittelen sitä yleensä melko lailla kuiviin hiuksiin. Voisinkin ensi pesun jälkeen laittaa selkeästi kosteisiin kaikki jätettävät ja muut mömmöt.

Poissa adrian79

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #365 : 21.11.07 - klo:14:11 »
Onkohan Tigilä ollenkaan sellaista ns. perinteistä kampausnestettä, mitä voi laittaa rullien alle ilman että tarviisi lämpöä aktivoituakseen vai onko kaikki tarkoitettu föönien ja rautojen kanssa käytettäviksi...??  8)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #366 : 23.11.07 - klo:12:31 »
Tuosta small talkin hajusta, että olen huomannut jos tuotetta laittaa kuiviin hiuksiin niin se haisee ihan järkyttävälle, mutta kosteissa hiuksissa tuoksuu taas se ihana mustikka.

Mun mielestä haisee miten vaan käytettynä järkyttävälle! Eikä muutenkaan tee mun hiuksille mitään.

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #367 : 24.11.07 - klo:21:19 »
Onkohan Tigilä ollenkaan sellaista ns. perinteistä kampausnestettä, mitä voi laittaa rullien alle ilman että tarviisi lämpöä aktivoituakseen vai onko kaikki tarkoitettu föönien ja rautojen kanssa käytettäviksi...??  8)

Tulee mieleen lähinnä Fashionista Spritz&Shine, tai sitten Catwalk muotovaahto. En ole kyllä testannut tuohon tarkoitukseen, mutta nuo voisi ehkä olla lähinnä mitä haet... Uptight on tarkoitettu just esim. rullien alle, mutta se on lämpöaktiivinen tuote.
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

Poissa Josi

• Hiushörhö
« Vastaus #368 : 26.11.07 - klo:18:46 »
Hei kuuluko tuon Control Freak extra extra hair straightenerin olla jonkinmoista suihketta joka suoraan hiuksiin suihkuteltais vai vaahtoa joka käden kautta hiuksiin ? Kun mun pullosta ei tule oikeen oikeen kumpaakaan; ei selvää suihketta mutta ei kuitenkaan kunnon vaahtoakaan vaan jotain noiden välimaastosta.

???

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #369 : 26.11.07 - klo:20:27 »
^ Joo, ei minullakaan tule oikein kumpaakaan, eikä mitään hajua, miten tuota olisi tarkoitus käyttää. Varmaan kuitenkin vaahtona, kun on noin pieninokkainen suutin. Aika turhis taas. :P

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #370 : 26.11.07 - klo:22:42 »
Extra Extra Straight on suihke. Kädelle suihkutettuna se on vähävaahtoista litkua. Mä oon ymmärtänyt, että se on täydentävä tuote control freak seerumille ja tarkoitettu käytettäväksi föönatessa, ei rautojen kanssa. Turhana pidän mäkin tuota tuotetta, eikä sitä koskaan muista käyttää.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Josi

• Hiushörhö
« Vastaus #371 : 27.11.07 - klo:20:43 »
Kiitos Magda ja Magia ! En mä tuota muuten olisikaan ostanut, mutta kun oli niin halpa yhteispakkaus juurikin tuon Control Freak serumin kanssa. Täytyy nyt koittaa jos nuo yhdessä vaikka toimisivat.

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #372 : 27.11.07 - klo:21:39 »
Minusta tuo ExtraExtra Straight on ihan kiva tuote. Antaa enemmän pitoa kuin pelkkä Control Freak -seerumi, ja ehkä vähän tuuheutusta/rakennetta. Oon käyttänyt niitä yhdessä föönauksen alle, ja föönauksen jälkeen suoristanut raudalla. Toimii.
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 27.11.07 - klo:22:19 »
Olen ennenkin kirjoittanut Extra Extra Straightista, löytynee haulla. Tykkään tuotteesta kovin, se antaa rakennetta ja jämäkkyyttä hentoon hiukseen saaden siihen ihan uudenlaista muotoitavuutta. Tiedättehän, sellaiset lentävät, untuvaiset hiukset esim. juuri pesun jäljiltä, niihin saa tällä boostia. Tuoksuu omenalle.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #374 : 03.12.07 - klo:17:18 »
S-factor-sarjaan on tullut kolme uutta tuotetta:

Silky smooth moisture serum (täytyy saada heti), Vivacious-lakka ja Body booster.

http://heartslikestars.blogspot.com/2007/11/s-factor-by-tigi-3-new-hits.html