Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644081 kertaa)

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #375 : 09.12.07 - klo:14:40 »
Small Talkista tuli kyllä minullekin luottotuote kertaheitolla. :-* Tukasta tuli aivan ihanan siloinen ja pehmoinen, mutta kuohkea. Kosteisiin hiuksiin laitoin ensin lähinnä pituuksiin, föönäsin ja tasoittelin vielä pienet pintapörröt tipalla Small Talkia ja tulos oli kyllä ihana. Kiiltoakin toi hyvin, tukka oli tosin hyvinvoivan oloinen. Tuoksu oli aika hassu, mutta ihan hyvä. Ei mitenkään häiritsevä.

Queen for a Dayta en ole kokeillut yksinään, vain Small Talkin kanssa. Suihkin reilummin tyviin ja vähän pituuksiin ja föönäsin ja tulos oli tälläkin oikein hyvä. Nostetta ja tuuhennusta oli juuri sopivasti arkikäyttöön ja tuuheus kesti hyvin yön yli. Pikkuisen piti vaan aamulla herätellä tukkaa ja se oli jälleen tuuhean ja kuohkean näköinen. Ihanaa kun kerrankin pystyi lähtemään ovesta ulos ilman tupeerausta, vain pieni sormilla pörröttely riitti. :)
1c M ii

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #376 : 11.12.07 - klo:11:29 »
Tänään kokeilin ekan kerran Control Freak serumia. Pörröä se ei musta taltuttanut yhtään, mutta muuten hiukset tuntuu tosi kivoilta. Jotenkin pehmeemmiltä ja sileemmiltä.

Ehkä en laittanut sitä ihan riittävästi, täytyy kokeilla seuraavan kerran vähän isommalla määrällä. Ei vaan heti uskaltanut, kun on tottunut siihen ettei näillä Tigin aineilla kannata turhia läträtä. Nyt ei ainakana tullut vielä yhtään lähmänen tukka.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #377 : 11.12.07 - klo:17:54 »
S-factor-sarjaan on tullut kolme uutta tuotetta:

Silky smooth moisture serum (täytyy saada heti), Vivacious-lakka ja Body booster.

http://heartslikestars.blogspot.com/2007/11/s-factor-by-tigi-3-new-hits.html

Oi, tulispa pian LF:iin!! :)
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 11.12.07 - klo:19:20 »
Tuosta small talkin hajusta, että olen huomannut jos tuotetta laittaa kuiviin hiuksiin niin se haisee ihan järkyttävälle, mutta kosteissa hiuksissa tuoksuu taas se ihana mustikka.

Mun mielestä haisee miten vaan käytettynä järkyttävälle! Eikä muutenkaan tee mun hiuksille mitään.

Munkin mielestä haisee hirveälle Small talk, tosi voimakaskin se haju. Ja mun hiuksille ei tuntunut sopivan ollenkaan, en oikein tiennyt mitä käyttöä sillä mulle olis lyhyissä hiuksissa joten myin pois. Ihan liian silikonistakin.

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #379 : 11.12.07 - klo:20:56 »
Muakin vähän pelottaa, että tuo Small Talkin tuoksu alkaa jossain vaiheessa ärsyttää, vaikka se ei vielä epämiellyttävälle haisekaan mun nenään. Onneksi sen tuoksu ei jää omaan tukkaani kovin voimakkaana, vaikka vähän enemmän laittaisikin. Tänään saatu Catfight-vahakin haisei aika smalltalkmaiselle, tosin onneksi huomattavasti miedommin.
1c M ii

Poissa Emmuh

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #380 : 21.12.07 - klo:10:44 »
Löytyykö Tigiltä mitään suihkutettavaa muotoilunestettä? Koitin katsella Tigin tarjontaa, mutta kaikki tuntuivat olevan käsillä levitettäviä.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 21.12.07 - klo:10:51 »
^ Ainakin on Queen for a day -suihke, tosin tuo on lähinnä tuuhentava suihke. Sitten on uusi Superstar jätettävä (pinkki pullo) joka on siis varsinaisesti jätettävä hoitoaine, mutta ilmeisesti toimii myös muotoilutuotteena. Ei taida löytyä vielä tigin suomalaisilta sivuilta. S-factor-sarjassa taitaa olla myös joku suihke muistaakseni, mutta lähinnä suoristusraudan alle tarkoitettu.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #382 : 21.12.07 - klo:13:39 »
^^ Ainakin Fashionista Spritz&Shine ja Uptight on perus ponnekaasuttomia suihkutettavia muotoilunesteitä. Uptight toimii paremmin rullien kanssa föönatessa ja S&S rautojen.
1a F ii Tukkakuva

Poissa nancy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #383 : 22.12.07 - klo:00:59 »
Heh, olen keksinyt paljon parjatulle Spoil Me:lle käyttötarkoituksen, se vie kohtuu hyvin pahan hajun hiuksista  ;D Vaikka baarin jälkeen, tai sitten jos muista hiusmömmöistä on jäänyt epämiellyttävä tuoksu hiuksiin.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 22.12.07 - klo:18:14 »
Löytyykö Tigiltä mitään suihkutettavaa muotoilunestettä? Koitin katsella Tigin tarjontaa, mutta kaikki tuntuivat olevan käsillä levitettäviä.

Eikö Uptightkin ole suihkittava? Ei vaan taida olla ominaisuuksiltaan se mitä etsit (tuohan on lähinnä kiharoiden tekoon).

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #385 : 22.12.07 - klo:18:18 »
Ostin tigin s factor suoristusrauta suihketta ja on aivan ihana tuote  :-*
Small Talk ei ole mitenkään kauhean ihmeellinen tuote. Haju on jotenkin purkan ja kusen yhdistelmä.. hups  8)

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #386 : 23.12.07 - klo:08:26 »
Tigin sivuilla lukee Uptightin kuvauksen kohdalla, että tuote sopii luonnonkiharille ja permanentatuille hiuksille. Tarkoituksena olisi tehdä lasimaiseen tukkaan kiharoita kukkapatukoilla. Mahtaakohan sopia tällaiseen tarkoitukseen ollenkaan?

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #387 : 23.12.07 - klo:13:09 »
^Mulla ei ihan lasimainen tukka ole kun ei ole niin hyvässä kunnossa, mutta suora liiskatukka kuitenkin ;D Jos aion kukkapaplareilla itseni kihartaa niin Uptight alla toimii kuin tauti. Vähän vaan lämmittää rullaamisen jälkeen vielä tukkaa niin kyllä on kikkaralla. Vaarana tosin on pääsiäislammas-look aika helposti :P
1a F ii Tukkakuva

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #388 : 23.12.07 - klo:14:10 »
Minullakin on Tigin Uptight toiminut todella hyvin, vaikkei minulla kiharat hiukset olekaan. Olen tosin käyttänyt vain yhdessä piippausraudan kanssa, mutta luulisi toimivat myös paplareiden kanssa kunhan tosiaan muistaa tuon föönaamisen. Ei koppuroita minun tukkaani juuri ollenkaan ja jos jotain pientä koppuraa tuleekin lähtee helposti vähän pöyhimällä pois. Kiharoista tulee todella kestäviä ja joustavia. Suosittelen. :)
1c M ii

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #389 : 27.12.07 - klo:18:02 »
Kuuluuko root boostin olla minkälaista? Omani on aika vetistä, kyllä se vaahtoa on hyvällä mielikuvituksella, mutta ei todellakaan samanlaista vaahtoa kuin normaali muotovaahto. Onko siis vikaa vai ei? :)