Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644105 kertaa)

Poissa Axamit

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #390 : 27.12.07 - klo:18:11 »
^ Öööh, mikäli ymmärsin kuvailuasi oikein, niin juuri tuollaista Root Boostin on tarkoitus ollakin. Eli ei ihan vaahtoa, mutta vähän sinne päin, joten huolet pois.
(Itse pidän tuota koostumusta aika ärsyttävänä, minkä vuoksi en sitä aio enää ostaa, mutta muistaakseni se on yksi foorumin kehutuimpia tyvenkohottajia, ja toki aika toimiva omasta mielestänikin).

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #391 : 27.12.07 - klo:23:20 »
Kuuluuko Cockyn olla väritöntä, vähän juoksevaa mömmöä? Nimittäin sellaista tuossa minun putelissani on. Olin siinä käsityksessä, että se olis valkosta tahnaa. :P
Veni, vidi, Visa.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 27.12.07 - klo:23:37 »
^ Minusta se on vähän niinku liisteriä, sellasta vaaleaa litkua, joka valuu hitaasti. Ei se ihan väritöntä ole, mutta ei valkoistakaan. Tulee siitä muodosta jokin muukin mieleen, mutta jätetään sanomatta :-X

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #393 : 28.12.07 - klo:00:13 »
Yöh. Juu ei tarvii sanoa. :P ;D

Mulla tuo on kyllä ihan väritöntä, mutta koostumus kyllä täsmää. :D Ihan kampaamosta se kyllä on ostettu, eikä miltään venäläiseltä torilta. No, laitoin sitä pesun jälkeen tukkaan ja föönasin, niin hyvin toimi!  Sehän kait se pääasia on.
Veni, vidi, Visa.

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #394 : 28.12.07 - klo:13:03 »
^^  ;D

Tajusin tänään loistavan käyttötarkoituksen Small Talkille. harvoin pidän hiuksiani luonnollisesa tilassa eli kiharalla, mutta kun näihin laittaa pesun jälkeen Small Talkkia tulee nätit kiharat eikä sellaset pörröset ja karheat niin kuin ennen.Kiiltoa myös ihan mukavasti..  :D Suosittelen siis kiharahiuksisille!

Poissa Viola

• Hiushörhö
« Vastaus #395 : 28.12.07 - klo:16:16 »
Mun mielestä Small Talk toimii myös aivan loistavasti kiharanvirkistäjänä kosteisiin hiuksiin laitettaessa.
Hiukset: Voimakkaasti luonnonkiharat, pituutta olkapäille, väriltään vaaleanruskeat

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #396 : 28.12.07 - klo:17:11 »
^
Täällä myös. Ei muuta kuin jätettävän hoitoaineen jälkeen laitetaan Small Talk, puristellaan hiuksia kiharalle ja annetaan kuivua luonnollisesti. Hiusten kuivuttua voi pintaa silottaa sekä kiharoita erotella kiiltoseerumilla.
Toimii kuin tauti ja on älyttömän yksinkertaista.
Itseasiassa Small Talk tuntuu hoitavan asian yhtä hyvin kuin Curls Rock -sarjan kiharavoide mutta tulos on pehmeämpi. 
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #397 : 28.12.07 - klo:17:21 »
Jeps. suoristaessa ST taas jotenkin töhnää hiuksia liikaa, kun silloin tulee laitettua lämpösuojia ja muita aineita lisäksi.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #398 : 28.12.07 - klo:17:39 »
Small talk on minunkin suosikkini. Käy kuivaan ja kosteaan tukkaan, eikä lähmää ollenkaan. Tosi kiva siloittaja kiharalle pörrölle :)

Kuuluuko Cockyn olla väritöntä, vähän juoksevaa mömmöä? Nimittäin sellaista tuossa minun putelissani on. Olin siinä käsityksessä, että se olis valkosta tahnaa. :P

Minun Cocky on liisteriä :D Valkoisen ja värittömän sekoitusta, kuin sokerikuorrutetta. Tahnamaista kyllä, mutta samalla juoksevahkoa.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

jean

• Vieras
« Vastaus #399 : 30.12.07 - klo:17:09 »
En tiedä tuleeko oikeaan ketjuun, mutta jos ostaisin yhden tigin tuuheuttavan tuotteen, niin mikä kannattaisi ostaa?
Luulisi ettei shampoo tai hoitis paljoa auta. Entäs se queen for a day suihke?

Tristy

• Vieras
« Vastaus #400 : 30.12.07 - klo:18:17 »
Mä olen kokeillut Tigin tuuheuttavista tuotteista Superstar-nesteen ja suihkeen, Thickening creamin, Root boostin ja Big&Biggerin. Näistä suosittelisin joko Superstar-nestettä tai Queen for a day -suihketta. Tuuheuttavat hyvin ja niitä on helppo käyttää. Big & Bigger tuuheuttaa näistä kylläkin ehkä eniten, mutta en tykännyt siitä tunnusta minkä se jätti hiuksiin. Hiukset tuntuivat vähän lähmäisiltä, karheilta ja takkuuntuivat helposti.

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #401 : 30.12.07 - klo:19:38 »
Minä olen kokeillut superstar-nestettä, Big&Biggeria ja Queen For A Dayta ja minunkin suosikkini on tuo superstar-neste + QFAD-kombo. QFADia suihkuttelen aika ronskisti tyveen ja superstar-nestettä pituuksiin ja föönaamisen jälkeen tukka on sileä, mutta kuohkea, tuuhea ja ilmava. Saa nätin arkituuheuden ihan vain näin ja juhliin elposti lisää massaa, kun vielä noiden päälle vähän tupeeraa. QFAD tosin toimii myös itsekseen ihan hyvin, superstaria en ole vielä paljaaltaan kerennyt kokeilemaan. Kummallakaan en ole mitään lähmää tai tahmaa ole saanut aikaiseksi, vaikka hiuslaatu onkin aika hento ja helposti lähmääntyvä.

Big & Bigerillä tuli näyttävä tuuheus, mutta laiton kanssa piti olla paljon tarkempi, ettei jää lähmäinen tahmaletti. Mitään hilseilyä tms. en huomannut, mutta tyveä sai kyllä koko föönaamisen ajan työstää harjalla ettei koppuroidu tms. Lopputulos oli hyvä eikä tukka ollut erityisen takkuuntuvan tai muutenkaan ikävän tuntuinen. Big & Biggerissa suurimman miinuksen saa se, miltä tuote sai hiukset tuntumaan seuraavana päivänä. :-X Pesen hiukset normaalisti parin päivän välein ja yhden nukutun yön jälkeen tukka on yleensä vielä auki pidettävässä kunnossa, mutta tuo sai tukan kyllä yön jäljiltä niin limaiseksi ettei paljoa olisi kehdannut julkiselle paikalle lähteä. Tunne oli sellainen tahmaisen rasvainen, todella inhottava. Peseytyi kuitenkin ihan helposti pois normipesussa.
1c M ii

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #402 : 30.12.07 - klo:22:01 »
monet on täällä valittanut big & biggerin aiheuttamasta koppuraisuudesta. mäkin huomasin sen, mutta oon nyt useamman putelin ainetta käyttänyt ja oppinut sitten myös tavan joten se ei ainakaan mun hiuksissa aiheuta enää koppuraisuutta. eli  kampaan hiukset pesun jälkeen, levitän aineen, kampaan, föönaan hetken, kampaan vain vähän ja sitten föönaan loppuun asti. toimii.

itse oon todennut superstar+big & bigger+small talkin olevan hyvä yhdistelmä! tulee iso tukka.

jean

• Vieras
« Vastaus #403 : 31.12.07 - klo:13:12 »
Kiitos vastauksista. Ei tarvis välttämättä tulla sellasta megatukkaa. Ajattelin arkikäyttöön, kun hiukset on sellaset "lätyt"  ;D
Tuo superstar suihke on ilmeisesti sellanen juureen käytettävä. Kuulostaa ihan lupaavalta. Sitten kun oppis käyttämään sitä vielä niin ettei lähmää hiuksia. Se on kyllä vaarallista kun rupeaa ostamaan näitä tigejä, niin ei loppua näy...  ::)

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #404 : 31.12.07 - klo:14:04 »
^
Sexed-Up on myös ihan hyvä tuote. Suihke jota voi käyttää föönin kanssa tai ilman. Tuoksuu vadelmalta.
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.