Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643315 kertaa)

Poissa Aurelle

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #405 : 31.12.07 - klo:15:29 »
Root Boost on hyvä tuote juuria nostamaan, käytän usein Sexed-upin kanssa, ja tukasta tulee tuuhea, mutta ei yli-iso.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 04.01.08 - klo:22:58 »
Tein kokeilun uudella föönilläni: laitoin Small Talkia kosteisiin hiuksiin ja huidoin Cockya juuriin pää alaspäin. Sitten föönäsin pää alaspäin ja ihan säikähdin kun katsoin peiliin, kun oli niin paljon tukkaa :D Ei oo mun päässä totuttu näkeen tuuheutta. Saa nyt nähä miten yön aikana lätsähtää koko pää ja kumminkin aamulla varmaan vielä suoristelen. Pintapörröt tykkäs kun pää alaspäin föönäs: ihan ku kasvais pikkuoksia päässä.

Small Talkin tuoksu on tosiaan siedettävämpi, kun laittaa kosteisiin hiuksiin ja föönää. Tuoksu lähes katoaa, mikä on kyllä hyvä juttu. Cockystakaan ei tullut lähmä-efektiä, harvinaisen onnistunut lopputulos.

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #407 : 08.01.08 - klo:18:10 »
Jaksaisiko joku kiltti juures näpytellä Superstar Queen for a Day:n sisällön INCI-ketjuun? :) Hakusessa alkoholiton tyvikohottaja föönin kanssa käytettäväksi ja tätä olen miettinyt.

Edit. Kiitos Sylvia! :)
« Viimeksi muokattu: 08.01.08 - klo:19:12 kirjoittanut Kemuli »
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #408 : 08.01.08 - klo:18:33 »
^ Nyt löytyy sieltä. :)
1c M ii

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #409 : 12.01.08 - klo:20:10 »
Tietääkö kukaan aikooko Tigi lopettaa Girl Toys -seerumin? 
Vakkarikampaamosta näitä myytiin halvalla pois, eikä lisää kuulemma ole tulossa... En sitten tiedä poistavatko vain omasta valikoimasta vai poistuuko tuote kaikkialta.
Ihan suosikkituote ja pakko tietää täytyykö aloittaa hamstraaminen.  ::)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 12.01.08 - klo:20:20 »
Kokeilin eilen Uptightia vaahtomuovipatukoilla kiharan aikaansaamiseksi ja ekan kokeilun perusteella tuntui hyvältä. Täytyy jatkaa kokeiluja katsoa toimiiko tää mulla paremmin kuin muotovaahto kiharoiden pohjana. Alku on ainakin lupaava.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 12.01.08 - klo:20:33 »
Minäkin kokeilin tässä aiemmin viikolla ekaa kertaa kunnolla Uptightia. Suihkin sitä hiuksiin ennenkuin tein GHD:llä kiharoita. Toimi siinä hyvin, hiukset tuntuivat pehmeille ja tuoksu on paljon siedettävämpi entä vanhassa Lorkun kampausnesteessäni. Uptight ei oikeastaan tuoksu hiuksissa juurikaan. Pidosta en saanut oikein kunnolla käsitystä, kun en laittanut lakkaa enkä mitään, mutta kyllähän kiharat muutaman tunnin jälkeen olivat jo valahtaneet alaspäin. Mutta en oikein usko, että mikään kampausneste jaksaa estää kiharoita suoristumasta ilman lakkaa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 14.01.08 - klo:17:43 »
Juu pidosta mäkään en oikeen osaa sanoa, kun en lakkaa laittanut myöskään. Mun mielestä Uptight tuoksuu omenalle, mutta ei todellakaan mitenkään voimakkaasti. Vkl olisi tarkoitus tehdä kiharakampaus, joten silloin tuon olisi parasta toimia kunnolla  :) Tuon pikkukokeilun jälkeen kyllä tuntuu siltä, että nyt olen löytänyt sen tuotteen kiharoiden pohjalle.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #413 : 15.01.08 - klo:11:36 »
Olen nyt käytellyt säännöllisesti useamman pesun jälkeen Tigin Big&Biggeriä ja olen ihan ihastunut tähän. Hankin tämän jo reilu vuosi sitten ja kokeilin silloin kerran pari, mutta sitten tämä oli pitkään kaapin pohjalla käyttämättömänä. Ensimmäisillä käyttökerroilla sain nimittäin tällä aikaan aika koppuraiset hiukset.

Nyt olen kuitenkin huomannut, että koppurat pysyvät poissa kun
a) käytän ainetta tarpeeksi vähän (yleensä muotoiluaineita menee mun hiuksiin aika paljon mutta tätä riittää kaksi vajaata pumppausta, pumpusta ei tule paljoa ainetta kerralla)
b) föönaan hiukset kun käytän tätä (ei tarvitse föönata kokonaan kuiviksi, mutta hetken aikaa ainakin)
c) harjaan hiukset kun ne ovat kuivat

Näillä keinoilla ei tule ollenkaan koppuraiset hiukset, vaan ainoastaan todella tuuheat.  :-* Aivan loistava tuuheuttaja tämä Big&Bigger! Tätä tulee varmasti ostettua lisääkin kunhan eka pullo joskus loppuu.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 17.01.08 - klo:19:30 »
Testasin ekan kerran Cockya ja se teki hennot hiukseni todella tuuhean ja jämäkän tuntuisiksi :-*.Hajusta en vain oiken välittänyt.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #415 : 17.01.08 - klo:20:05 »
b) föönaan hiukset kun käytän tätä (ei tarvitse föönata kokonaan kuiviksi, mutta hetken aikaa ainakin)

Jahas, siinäkö se mun ongelmani olikin! Välttelen föönin käyttöä viimeiseen asti, joten eipä ole tullut kokeiltua tuon B&B:n kanssa (vaikka siinä pullon kyljessä selvästi lukee, että 'blow dry'). Täytyy testata tänään, ja toivottavasti toimii myös viileällä ilmalla föönatessa. 

Ja muoksis. Hyvin toimi, hiukset oli ihanan pehmeät ennen kuin ehdin edes harjata. Kiitos vihjeestä!
« Viimeksi muokattu: 17.01.08 - klo:23:17 kirjoittanut Helleka »
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 19.01.08 - klo:11:28 »
S-Factorin Flat Iron Shine Spray Heat Defenderiä on täällä kovasti kehuttu, se taitaa olla aika varma ostos suoristusraudan alle. Onko tuo miten riittoissaa, hinta on nimittäin aika kova? Mulla on tällä hetkellä Control Freak seerumi, jonka olen ostanut 2005 keväällä ja nyt sitä taitaa olla sentti jäljellä. Olen niin totaalisen kyllästynyt siihen ja sen hajuun, tuntuu ettei se lopu ikinä. ::)

Muistan lukeneeni aiemmin syksyllä viimeisin hankkimasi hiustuote-ketjussa, että joku oli ostanut tämän. Haulla ei vaan löytynyt, olisin uusia kokemuksia kaivannut. Toinen vaihtoehtohan tuon lisäksi voisi olla Smooth&Shine, mutta se on liian samantapainen entä CF seerumi.

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #417 : 19.01.08 - klo:14:31 »
^tuo flatiron shine spray on kyllä tosi hyvä tuote suoristukseen nimenomaan rautojen avulla. Kesyttää pörröisemmänkin pään takuuvarmasti, ja tuo tosi hyvin kiiltoa. Koostumus on semmoinen jännä öljymäinen, joten hennommalle hiukselle voi olla liian tujua kamaa. Ja riittoisa on kyllä varmasti, pieni määrä riittää, jos innostuu suihkimaan liikaa niin seurauksena voi olla liimaletti. Ja tuoksu on nami!
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

Manzzi

• Vieras
« Vastaus #418 : 19.01.08 - klo:22:06 »
Löytyisikö Tigiltä ainetta joka silottaisi pitkät, hapsottavat hiukset? Varsinkin kostealla ilmalla hiukset suorastaan villiintyvät ja hapsottavat joka suuntaan, johtuen taipuvuudesta luonnonkiharaan. Mieluiten kuiviin hiuksiin laitettava aine olisi hakusessa.

Poissa Josi

• Hiushörhö
« Vastaus #419 : 19.01.08 - klo:22:15 »
^ Mulla tuohon tarkoitukseen on sopinut hyvin After Party. Silottaa hapsuttavia päällishiuksia ja pitää hiukset silkkisen sileinä myös kostealla ilmalla. Omia lempparituotteitani, josta en enää luopuisi!  :)