Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643988 kertaa)

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #420 : 20.01.08 - klo:11:05 »
^
After Party on kyllä ihana juuri tuohon tarkoitukseen. Itse yleensä sekoitan siihen yhteen pumppaukseen tipan tai kaksi seerumia ja tuloksena hiukset kiiltää superisti.  ;)
Tämä vinkki oli Tigin yhdessä esitteessä jossa esiteltiin erilaisia "hiuscoktaileja" eli mitä tigin tuotteita voi sekoitella keskenään ja mikä on tulos.
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #421 : 22.01.08 - klo:17:13 »
Tietääkö täällä kukaan miten hyvin tuo After party sopii lyhyelle poikatukalle? Vai sopiiko ollenkaan? Kun kiinnostaisi vaihtoehdoksi vahalle hommata toi  :D Lisäksi Small talk kiinnostais, joten miten toimii iilman fööniä?
« Viimeksi muokattu: 22.01.08 - klo:17:21 kirjoittanut Mindie »
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 22.01.08 - klo:18:06 »
Kokeilin sunnuntaina Uptightiä ranskanlettien alle tarkoituksena sitten avata ne ja saada lainekiharat. Ja toimi tarkoituksessa tosi hyvin! Lainekiharat ovat pysyneet sunnuntaista saakka nyt tiistaihin. Hiukset eivät ole kovat eikä ne tunnu siltä että niissä olisi muotoilutuotteita. Laitoin Uptightiä siis kosteisiin hiuksiin, tein kaksi ranskanlettiä, kuivailin hiukan aikaa föönillä ja sitten annoin kuivua yön yli ja seuraavan päivän ja vielä yhden yön. Eli maanantaina vasta avasin. Mutta silti ovat pysyneet tosi hyvin mun mielestä, kun mun tukassa on vaikea saada pysymään kihara. Olen siis tosi tyytyväinen Tigin Uptightiin  :-*

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #423 : 22.01.08 - klo:18:25 »
Tietääkö täällä kukaan miten hyvin tuo After party sopii lyhyelle poikatukalle? Vai sopiiko ollenkaan? Kun kiinnostaisi vaihtoehdoksi vahalle hommata toi  :D Lisäksi Small talk kiinnostais, joten miten toimii iilman fööniä?

Mun mielestä AP ei kyllä toimi lyhyessä tukassa, eikä varsinkaan voi käyttää vahan sijasta.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #424 : 22.01.08 - klo:18:27 »
Small talk toimii mun lyhyessä poikatukassa tosi hyvin. Nimenomaan ilman fööniä. Föönin kanssa tulee vähän turhankin muhkea mun makuuni. Sipaisen sitä tukkaan jätettävän tapaan ja annan kuivua, lopuksi harjaan ja viimeistelen vahalla. Luottotuote.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #425 : 22.01.08 - klo:18:58 »

Mun mielestä AP ei kyllä toimi lyhyessä tukassa, eikä varsinkaan voi käyttää vahan sijasta.

Vahan sijasta toi ei varmaan oikein käy. Vahan on tarkotus olla enemmän ehkä pörröttävää, toi on nimenomaan siloittava tuote. Riippuu tietty millaisen kampauksen haluat? Jos haluat oikein sileän ja kiiltävän tukan, niin toi voi olla ihan hyväkin tuote. Samalla lailla luulisi siloittavan polkkatukkaa kuin pidempääkin.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 23.01.08 - klo:16:42 »
Löytyisköhän Tigin tuotteista jotain mulle sopivaa?

Tämmöisiä tuotteita kaipaan, saisivat olla alkoholittomia ja ei kauhean lähmääviä (mulla on rasvoittuva päänahka):
- joku kampausneste tms., jota voisi käyttää föönaukseen ja joka tuuheuttaisi, mutta ei koppuroittaisi
- joku aine, joka sopisi hiusten siloittamiseen, erityisesti jakauksen kohdalta

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #427 : 23.01.08 - klo:17:13 »
- joku kampausneste tms., jota voisi käyttää föönaukseen ja joka tuuheuttaisi, mutta ei koppuroittaisi

Mä suosittelisin Superstar-nestettä ja suihketta ensisijaisesti. Tuuheuttavat hyvin, erityisen hyvin yhdessä käytettyinä. Ei lähmää sopivasti käytettynä eivätkä sisällä tietääkseni alkoholia.

- joku aine, joka sopisi hiusten siloittamiseen, erityisesti jakauksen kohdalta

Small Talk, Smooth&Shine (sopivat myös föönaukseen, Small Talk tuuheuttaa myös hieman) tai Afterparty. Voidemaisia kaikki, olen itse kokeillut kahta ensimmäistä jotka molemmat pitkälti luottotuotteita juuri siloitukseen. Smooth&Shine ykkönen, se on itselläni hyvin monikäyttöinen (käytän föönin alla, siloitukseen ja suoristusrautojen alla sekä jos teen kiharaa niin kiharatuotteen alla)

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 23.01.08 - klo:17:14 »
Itselläni on tuuheuttamiseen Tigi Small Talk + Superstar, siloittamiseen (ja muuhunkin, monikäyttötuote :) ) taas Manipulator. Eivät ainakaan itsellä rasvoita päätä vaikka hiukan ehkä siihen on mullakin taipumusta, kunhan ei käytä liikaa tuotteita.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #429 : 28.01.08 - klo:19:45 »
^ Mulla noi molemmat toimivat hyvin sekä yksistään että yhdessä. Superstaria käytän noin 2 euron kolikon verran kerralla, levitän mömmön käsiin ja levitän hiuksiin joka puolelle. Föönailen harjan kanssa tai vain käsillä haroen. Queen for a dayta suihkuttelen hiuksiin joka puolelle ja föönailen samoin kuin Superstarinkin kanssa. Jos käytän yhdessä, niin laitan ensin Superstarin ja sitten QfaD:n. Superstarin annostelu ei onneksi ole kovin vaikeaa, en muista koskaan saaneeni tällä lähmätukkaa, vaikka tätä olisikin mennyt vähän enemmän.

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #430 : 28.01.08 - klo:19:57 »
S-Factorin Flat Iron Shine Spray Heat Defenderiä on täällä kovasti kehuttu, se taitaa olla aika varma ostos suoristusraudan alle.

Paljonkos tämä maksaa kampaamoissa?

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #431 : 28.01.08 - klo:20:06 »
S-Factorin Flat Iron Shine Spray Heat Defenderiä on täällä kovasti kehuttu, se taitaa olla aika varma ostos suoristusraudan alle.

32 euroa taitaa olla Suomen hinta tuolle. ::) En kyllä ostaisi mitään Tigin tuotteita enää Suomen normaalihinnoilla.
1c F ii

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #432 : 28.01.08 - klo:20:17 »

32 euroa taitaa olla Suomen hinta tuolle. ::) En kyllä ostaisi mitään Tigin tuotteita enää Suomen normaalihinnoilla.

no huhhuh :o Taitaa lähteä muualle tilaus.

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #433 : 30.01.08 - klo:12:54 »
Mulla on kanssa S-Factorin Flat Iron Shine Spray Heat Defender ostoslistalla rautojen alle, mutta mietin, että sehän taitaa olla seerumimaista litkua, niin kuinka vaikeaa sitä on sitten saada kunnolla joka puolelle tukkaa suojaksi? Ja lätsäyttääkö se? Mä en pysty edes kevyttä jätettävää suihketta laittaa juurien lähelle, vaan kaikki menee korvien alapuolelle, niin tuloksena varmaan olis päätä myöten valuva liisteritukka :-\ Ja sitten jos hankkisi jonkun suojaavan suihkeen, niin se olis taas liian kevyttä rautojen alle..

Joo, jospa ensin hankkisin ne raudat :D
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

devil

• Vieras
« Vastaus #434 : 02.02.08 - klo:12:59 »
Onkos kellään täällä tietoa miten Control freak Extra extra straight -suihke sopii rautojen kanssa käytettäväksi? Onko tossa lämpösuojaa?