Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642702 kertaa)

Poissa Josi

• Hiushörhö
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #435 : 02.02.08 - klo:18:51 »
Onkos kellään täällä tietoa miten Control freak Extra extra straight -suihke sopii rautojen kanssa käytettäväksi? Onko tossa lämpösuojaa?

Kyllä tuo toimii ainakin mulla myös rautojen kanssa. Tigin sivujen perusteella sain kuitenkin sellaisen kuvan, että on periaatteessa tarkoitettu käytettäväksi vain föönauksen alla (yhdessä seerumin kanssa). Hyvin se toimii kyllä niinkin! :)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #436 : 04.02.08 - klo:15:07 »
Olen nyt pohdiskellut uusiksi muotoilutarpeitani. Nää on tärkeitä juttuja. ;D

Muotoilen aika vähän. Tartten kyllä ihan jokapäiväiseen käyttöön jotain silottavaa, jolla siis saa erityisesti jakauksen kohdalta lentelevät haituvat kuriin. Sen lisäksi föönaan tukkaa bileisiin/juhliin tai jos tarttee jostain syystä saa se äkkiä kuivumaan. Eli aika harvoin. Olisi kiva, jos pärjäisin yhdellä tuotteella.

Oon päättänyt unohtaa kaikki tuuheuttavat jutut ja keskittyä siihen, että tukka olisi sileä ja pehmeä. Riittäisiköhän mulle Smooth&Shine yksinään sekä föönauksen alle että kuivan tukan silottamiseen? Pitoahan siinä ei kai kummemmin ole, mutten tiedä, tarvitsenko sitä edes. Saa ehdottaa myös jotain muuta tuotetta / muita tuotteita, jos oon ihan metsässä mietintöjeni kanssa. ;D

Yritän saada houkuteltua miehen mukaan tilaamaan ja jakamaan postikulut. ;) Se haluaisi silottavan ja kiiltoa tuovan tuotteen, jonka koostumus olisi vahan ja geelin väliltä. Olisiko Tigillä mitään sopivaa? Miehen tukka on siis pitkä eli mitään ihmeellistä muotoilua ei hänkään harrasta.
« Viimeksi muokattu: 04.02.08 - klo:15:36 kirjoittanut Margot »

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #437 : 04.02.08 - klo:15:45 »
^Sun muotoilutarpeet kuulostaa aika samoilta kuin omani ja itselle paras ratkaisu on ollut ehdottomasti Small Talk. Voidemainen, siloittava tuote saa pörröt kuriin ja tukan kiiltämään.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 05.02.08 - klo:04:19 »
^Sun muotoilutarpeet kuulostaa aika samoilta kuin omani ja itselle paras ratkaisu on ollut ehdottomasti Small Talk. Voidemainen, siloittava tuote saa pörröt kuriin ja tukan kiiltämään.

Small talk kuulostaa vähän liian silikoniselta mun makuun, vaikka sitä onkin kehuttu. Mulla on täysi työ vakuuttaa itseni siitä, että muotoilutuotteessa saa ylipäänsä olla silikonia. ;D

Jotenkin toi Smooth & Shine houkuttelee eniten, jos sitä siis tosiaan voi käyttää myös kuivan tukan silottajana. Opiskelijan kukkaro tykkäisi, kun voisi ostaa vain yhden tuotteen. Ja tuo kuulostaa siltä, että tekisi ihan hyvää tukalle eikä myöskään lähmäisi. Ainakaan en löytänyt mitään valitusta lähmäämisestä. Kauhean vaikeaa tehdä päätös, ja tahtoisin mielelläni jotain jo tän viikon perjantaiksi...

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 05.02.08 - klo:11:59 »
^ Mä olen käyttänyt Smooth&Shinea myös kuivaan tukkaan, ja toimii ihan yhtä hyvin niinkin. Ei todellakaan lähmää tai tee hiuksia raskaiksi. Ei myöskään vaadi fööniä tai muutakaan muotoilua, toimii ihan yksinään. Enpä nyt oikeastaan keksi tuotteesta mitään huonoa sanottavaa, mulla ainakin toimii :) Kiva myöskin että ei ihan alkupäässä ole silareita.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #440 : 05.02.08 - klo:15:51 »
Kyllä se tuo Smooth & Shine sitten taitaa olla. :) Mies kiinnostui Power Trip -geelistä, mutta siitä ei oikein löytynyt kokemuksia.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 05.02.08 - klo:16:28 »
Power Trip ei hyvälläkään tahdolla istu luokkaan "silottava ja kiiltoa tuova". Se on melko vahvan pidon antava muotoilugeeli ja sopii parhaiten lyhyisiin hiuksiin.

En omista tuota itse, mutta olen joskus kokeillut.

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #442 : 05.02.08 - klo:16:55 »
aloin tässä miettimään että mikä olis hyvä tuote kiharoiden pohjalle, siis lämpösuojallinen?

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #443 : 05.02.08 - klo:17:45 »
Mulla on ollut lämpörullia käyttäessä lämpösuojana ja tukea antamassa Spitz&shine. Ihan hyvin on tuo toiminut, uskon että on lämpösuojan lisäksi auttanut hiuksiani kihartumaan muotoonsa paremmin ja napakammin. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #444 : 05.02.08 - klo:19:58 »
Minusta TiginFashionista Spritz & Shine on hyvä tuote, ainakin minulla toimii. Parempiakin varmaan löytyy, mutta kyllä se vähän pörröjäkin poistaa.  :) Tässähän on se lämpösuoja, ja se on mulle ainakin iso plussa kun föönään niin usein hiukseni.

edit. Tuotteesta on alkanut päänahka kutiamaan, tuote ei siis ole enää hyvä! Pörröt poistaa kyllä edelleen.
« Viimeksi muokattu: 12.04.08 - klo:19:04 kirjoittanut kiwi »

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #445 : 06.02.08 - klo:18:22 »
aloin tässä miettimään että mikä olis hyvä tuote kiharoiden pohjalle, siis lämpösuojallinen?

Uptight kannattaa katsastaa :)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 06.02.08 - klo:23:14 »
Jostain syystä toi Uptight vetää nyt mua puoleensa. Tuoko se yhtään kiharoita esiin ei-kiharassa, muttei kuitenkaan piikkisuorassa tukassa? Vai sopiiko vain rullien, patukoiden tai kihartimen kanssa käytettäväksi?

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #447 : 07.02.08 - klo:10:41 »
^Minulla Uptight toimii nimenomaan hienosti  lämpörullien ja föönin kanssa, mutta ei muuten. Eli esim seuraavana päivänä ei toimi kiharanvrkistäjänä.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #448 : 07.02.08 - klo:13:01 »
Ostin eilen tigin control freak serumin, ja minusta sekin hyvä. Sai pörröjäni edes vähän pois. Tosin en ole koittanut tätä kuin vasta kerran. Pitää testailla lisää..

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 07.02.08 - klo:16:40 »
Mä olen Uptightillä saanut tosi kivat kiharat. Ehdoton lempituote kiharoiden ja laineiden pohjaksi. Tukkaa jää pehmeäksi ja kiharat todellakin pysyvät.