Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644140 kertaa)

Poissa allu

• Haiven
  • *
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #450 : 07.02.08 - klo:22:02 »
mansikkanetissä on muuten tällä hetkellä aika hyvä tarjotan tigin muotoilutuotteita  ::) tilasin just äskön small talkin. toivottavasti tulee pian, että pääsen hypistelemään sitä  :)

Lizine

• Vieras
« Vastaus #451 : 08.02.08 - klo:00:26 »
Joo yllätyin iloisesti että siellä oli jopa big&biggeriä joka on mun ehdoton luottotuote!  :-*

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 08.02.08 - klo:09:00 »
Eihän Smooth&Shine ole yhtä silikoninen kuin Small talk? Koska SM jostain syystä ikäänkuin kärventyy suoristusrautaan (tai ainakin vanhaan babylissiin) niin en haluaisi Smooth&Shinen tekevän niin. Suunnittelin ostavani Smooth&Shinen, kun SM on jäänyt niin vähälle käytölle. Föönään harvoin ja silloinkaan en haluaisi tuuheuttavaa tuotetta vaan lähinnä hillitsemään hirveä pörrökasaa. Lisäksi käytän suoristusrautaa paljon eli eikös Smooth&Shine ole paras ostos kumpaankin käyttötarkoitukseen.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #453 : 08.02.08 - klo:10:32 »
^ Ei ole. Small talkia en voinut käyttää ollenkaan kun lähmäsi lyhyet hiukset. Smooth & Shine sen sijaan on ihanaa ainetta, rautojen alla toimii myös. Tänään aamulla vetäisin sitä muotoilemattomaan tukkaan joka sojotti pystyssä yön jäljiltä enkä muotoillut mitenkään muuten ja silotti kivasti pörröt ja sain pehkon aisoihin. Sitä voin siis suositella :)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #454 : 08.02.08 - klo:12:33 »
Tarvin small talkkia kevyemmän tuotteen, jolla sais pehmeyttä ja kiiltoa.
Valitsin viime yönä pitkään after partyn ja fashionista smooth & shinen väliltä, päädyin sitten tohon jälkimmäiseen. S-factor smoothing lusterizer on ihan huippua tähän karvakasaan ja jotain edullisempaa vastaavaa haen. Hinta oli tossa smooth and shinessa hyvä, mansikkalasta alejen kans 9,70e.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #455 : 13.02.08 - klo:13:55 »
Onko Superstar-neste yksinään ihan turha? Kauhean moni näyttää kommentoineen, että käyttää sitä yhdessä Superstar Queen for a day -suihkeen kanssa. Mitään ihan älytöntä tuuheutta en haekaan, vaan ennemminkin sellaista pehmeää ja ilmavaa tulosta.

Entä kuinka hileistä on Creative genius? Tigin sivuilla ei puhuta hileistä mitään, mutta täältä niistä löytyi ainakin kaksi mainintaa.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 13.02.08 - klo:14:01 »
^ Mä käytän superstar-nestettä yksinään. Toimii mulla siihen tarkoitukseen, johon sen hankinkin. Eli siis en hae mitään älytöntä tuuheutta, en tiedä tuuheuttaaks tuo oikeastaan mulla yhtään. Mutta siinä pitäis olla lämpösuoja ja jotain muotoilunestettä on kiva laittaa, kun föönaa tai kuivaa edes hiukset kuivaajalla. Johtuu varmaan ylipäätään kuivaamisesta kuivaajalla, mutta mulla on aina sen jälkeen karheammat hiukset. Ilmavuutta tuo mielestäni kyllä tuo, mutta ei siis varsinaisesti tuuhenna.

Creative Genius näyttää ainakin purkissaan ja käsissä hileiseltä, mutta kun oon levittänyt sitä hiuksiin, en ole huomannut ei-toivottuja hileläikkiä hiuksissa. Siis mielestäni noi hileet ei hiuksissa häiritse, ne mielestäni vaan antavat elo hiuksiin, jos jotain vaikutusta niillä edes huomaa. Mitään suuria määriä en tuota kyllä hiuksiini laita.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #457 : 13.02.08 - klo:16:29 »
Toi Superstar ei siis taitaisi tuoda mun föönaamiseen mitään lisäarvoa, kun omistan jo Smooth & Shinen? En tosin ole vielä kokeillut sitä föönaukseen, joten en osaa sanoa, mitä se mun tukalle tekee.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #458 : 13.02.08 - klo:16:50 »
^Minulla taas Superstar neste tuuheuttaa hyvin. Hiukseni ovat todella hennot ja puolipitkät.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #459 : 13.02.08 - klo:19:19 »
Mäkin käytän useasti Superstaria yksinään ja kyllä se mielestäni tuo ihan hyvin tuuheutta ja ilmavuutta sekä käsiteltävyyttä. Hiukseni ovat ohuet ja nyt lyhyehköt, mutta aikaisemmin käytin onnistuneesti myös puolipitkiin/pitkiin hiuksiin. Aivan erilaisen tuloksen antava tuote, kuin tuo Smooth & Shine, jota siis olen myöskin pullollisen käyttänyt.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 14.02.08 - klo:09:59 »
^ Mulla on melkein bsl-pitkät hiukset, nämä ovat aika paksut ja raskaat, joten en niin odottanutkaan mitään ihmeellistä tuuhentumista. Voin kyllä kuvitella, että se tuuhentaa toisenlaisia hiuksia hyvinkin. Käsiteltävyyttä se kyllä antaa ja aina föönauksen jälkeen on hiukset ilmavammat.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #461 : 14.02.08 - klo:10:08 »
Mulla on samanlaisia kokemuksia Superstarista kuin Ulrikalla, eli se tuo mukavaa ilmavuutta ja käsiteltävyyttä, mutta ei varsinaisesti tuuhenna. Käytän sitä yleensä Lanzan tyvikohottajan kanssa, mutta silloin tällöin myös yksinään. Pelkästään käytettynä olen laittanut sitä myös juuriin, mutta Superstar ei jaksa nostaa juurta kovin tehokkaasti. Joten jos tarkoituksena on saada mahdollisimman iso tukka, käytän tukena jotain toistakin tuotetta.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #462 : 14.02.08 - klo:16:53 »
Superstar on paljon nestemäisempää verraten S&Snnään, saa laittaa paljon enemmän kuin Smooth&Shineä että saa tahmean tuloksen. Kummallakaan en huomaa mitään tuuheutusta, ilmavuutta tms. S&S sileyttää paksuutensa vuoksi helpommin, Superstar ei tätä pörröä millään tavalla taltuta. Omasta puolestani en voi Superstaria suositella, jos on hyvin kuivat ja räjäytetyt hiukset.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 14.02.08 - klo:17:24 »
Pistin ton Superstarin tilaukseen, eipä se onneksi kamalan kalliiksi tule Mansikkalasta tilattuna. Mun hiukset on aika tavallisen paksuiset (tai Juurikasvu-mittapuulla ehkä ohuetkin, kun täällä tuntuu olevan niin paksuhiuksisia :)). Latvat on vähän kuivat, mutta aika hyvässä kunnossa mun tukka mielestäni on, vaikka värjäänkin kestovärillä. Kiharat mulla pysyy aika huonosti, mutta luulen, että tuuheutta tähän päähän on helpompi saada. Ainakin saan ihan marketti-XZ-kampausnesteellä tuuheutettua vähän.

Joku kommentoi täällä, että Smooth & Shine haisee appelsiinin ja oksennuksen sekoitukselta. Niin muuten haiseekin. :-X Siitä tulee jotenkin elävästi mieleen krapula, vaikken koskaan edes oksenna krapulassa. Ei mikään mieltäylentävä tuoksu. Onneksi se appelsiini korostuu ja oksennus epäkorostuu, kun on hieronut sitä käsiin. Olen kokeillut vasta kuivaan tukkaan eikä se kyllä pidä ärsyttävästi pystyssä sojottavia päälihiuksia kurissa. Tarvitsisin varmaan enemmän pitoa. Mietin Creative Geniusia, vaikka nuo hileet vähän epäilyttää edelleen.

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #464 : 15.02.08 - klo:11:52 »
^ Minä olen nuo törröttävät pikkuhiukset saanut parhaiten kuriin smalltalkilla. Ihan pikkunen määrä smalltalkia käsiin, hierotaan käsiä kunnolla yhteen ja liutetaan kevyesti hiusten päältä. Tukka ei latistu, mutta pörrötykset siloittuvat hyvin. :)
1c M ii