Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642876 kertaa)

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #480 : 25.02.08 - klo:09:39 »
^Manipualtor-vaha toimii ehkä ainoastaan siloittelussa. Sen pito on aika onneton joten itsepäisten hiusten laittamiseen en sitä suosittelisi.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #481 : 25.02.08 - klo:16:01 »
Joo Manipulator ei kyllä oikein sovi itsepäisille hiuksille. Mies käytti joskus purkillisen Power trip -geeliä ja kaverilla on ollut käytössä Mohawk-geeli. Etenkin jälkimmäinen ainakin antaa hyvän pidon, mutta jos ei tykkää siitä ulkonäöstä, jonka geeli antaa hiuksille, niin ei silloin ehkä kelpaa. Power trip oli kuulemma myös ihan hyvä lyhyille hiuksille, mutta miestä siinä tökki juurikin se hiusten geelimäinen ulkonäkö. Hard head -lakka on kyllä pidoltaan todella hyvä, mutta pelkästään lakan avulla en ainakaan itse osaisi hiuksia muotoilla. Cockysta en osaa sanoa mitään, mutta olen käsittänyt, ettei siinäkään mitään kummoista pitoa kuitenkaan ole.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 26.02.08 - klo:08:46 »
Avo kokeili joskus Power Trip geeliä ja mun Cockya, mutta kumpikaan ei oikein toiminut hänen haluamallaan tavalla... Hänellä on lyhyt, paksu tukka ja käyttää useinmiten Wellan kampaamosarjan mattavahaa josta tykkää juuri koska antaa pitoa ja muotoiltavuutta.

Mahtaakohan Tigiltä edes löytyä jotain vastaavaa? Itse kun ei vahaa käytä niin on tieto hieman hukassa. :)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #483 : 26.02.08 - klo:09:07 »
Mikä teidän mielestä on paras Tigin tuote föönauksen tueksi? Siis märkään tukkaan levitettynä ja sitten pyöröharjalla föönaus. Etsin jotakin mikä tukee suht napakasti kampausta, muttei liimaa hiuksia liian jämysti yhteen. Tällä hetkellä käytössä Big&Bigger, ja tuskin ostan enää... Se pullo on niin huono ja epämääräistä nestevaahtoa on ilkeä käyttää.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #484 : 26.02.08 - klo:09:22 »
^Big& Bigger:issä ärsyttää tosiaan tuo, että tuotetta on hankala levittäähiuksiin ja pullo tukkeutuu huonosti. Kuitenkin lopputulos huolellisen föönauksen jälkeen on ainakin omissa hiuksissani ehdottomasti paras mitä muilla kokeilemillani tuotteilla, tuki on hyvä ja säilyy seuraavaan päivään.. Pitäisi olla sama tuote jollain toisella koostumuksella...
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #485 : 26.02.08 - klo:21:42 »
Mun avo ainakin tykkää Hard Head- lakasta. Puhuu aina, et sitä pitäis saada ja se on parasta  ;D Se lakka on kyllä niin vahvaa, että pitää tukan kuosissaan!
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #486 : 26.02.08 - klo:22:42 »
Mikä teidän mielestä on paras Tigin tuote föönauksen tueksi? Siis märkään tukkaan levitettynä ja sitten pyöröharjalla föönaus. Etsin jotakin mikä tukee suht napakasti kampausta, muttei liimaa hiuksia liian jämysti yhteen.

Minä oon ollut tyytyväinen Cockyyn, sillä saa hieman karheammat hiukset (mulla on muuten lasimaiset) jotka pysyvät muodossaan. Käytän Cockyä puolipitkään tukkaani föönätessä luuranko- tai pyöröharjan kanssa. Cocky on tosi riittoisaa, pienikin pläntti tuntuu riittävän - en tosin itse ole saanut sillä kertaakaan liimalettiä vaikka oon reilummin annostellutkin välillä. Tuoksuna tässä on raikas ananas, ehkä sama kuin Dumb Blonde -shampoossa (?).

Jos haluan pehmeän ja sileän tukan (eikä volyymille tai pysyvyydelle ole niin väliksi) niin käytän Tigin Superstar-nestettä, sitä on mulla toinen pullo menossa vaikka se ei ihmeitä tukalle teekään. Tärkeimpänä ominaisuutena mulle siinä on lämpösuoja, kiva tuoksu (joku marja?) ja ehkä se tuo hieman volyymiäkin (muttei missään nimessä koppuroita tukkaa kuten esim. jotkut muotovaahdot).

Tigin muotovaahtoa (Catwalkin Strong mousse) en voi suositella hirveän (ja voimakkaan) mummohajun takia, vaikka se onkin alkoholiton eikä koppuroita hiuksia. Ai niin, sekä Cocky että Superstar on myös alkottomia. Smalltalkia en osaa jotenkin käyttää, se tuntuu tekevän mun ohuehkot hiukset tosi raskaiksi ja limaisiksi, haisee ihan liian voimakkaalle mustikkajugurtille ja jättää käsiin kamalan silikonikalvon jonka saa pois vaan saippualla ja kynsiharjalla hinkkaamalla  :o

Edit: onko muuten tuossa Big&Biggerissä sama tuoksu kuin Fashionistoissa? Olen miettinyt B&B:n hankintaa mutta saan pahoinvointia Fashionistan ihmeellisestä muovihajusta  ;D
« Viimeksi muokattu: 26.02.08 - klo:22:44 kirjoittanut Minako »

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #487 : 27.02.08 - klo:07:26 »
Edit: onko muuten tuossa Big&Biggerissä sama tuoksu kuin Fashionistoissa? Olen miettinyt B&B:n hankintaa mutta saan pahoinvointia Fashionistan ihmeellisestä muovihajusta  ;D

On siinä ;D Kuvo keinomustikan haju.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 27.02.08 - klo:08:16 »
^^Komppaan täysin. Mullakin hento lasitukka ja cocky ollut paras ja olen testannut lähes kaikki tigin tuuheuttajat.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 27.02.08 - klo:19:04 »
Mikä teidän mielestä on paras Tigin tuote föönauksen tueksi? Siis märkään tukkaan levitettynä ja sitten pyöröharjalla föönaus. Etsin jotakin mikä tukee suht napakasti kampausta, muttei liimaa hiuksia liian jämysti yhteen.

Minun vakioehdotus: Root Boost! Tosin en tiedä, onko se liian heppoista sulle, jos haet napakkaa tukea. Ja en edes tiedä, havitteletko tuuheutta! Mutta mulle se tekee luonnollisella tavalla tuuhean tukan. Niin hieno tuuheus ei kyllä ole luonnollista minun tukalle, mutta se ei tee hiuksia yhtään tönköiksi, tahmaisiksi, koppuroiksi tai inhottaviksi. Eli se tuuheuttaa ja pitää kuosissa. Tuoksu on melko neutraali, ei ainakaan turhan voimakas. Ainetta suihkutellaan suoraan juuriin ja sitten harjalla levitellään pituuksiin. Erikoisplussa siitä, ettei tarvitse sotkea sormia! Mulla on jäänyt Bigger & Bigger ja Cocky käyttämättä, koska ne on ärsyttävän tahmaavia ja koppuroittavia. Superstar-nestekin seisoo melkein käyttämättömänä, koska siinä on vaikea koostumus ja annostelu enkä ole oikein päässyt selvyyteen, mitä hyvää se edes tekee.

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #490 : 28.02.08 - klo:15:47 »
Onkohan Creative Geniuksesta mihinkään? Onko siinä millainen pito? Kaipaisin vahvaa pitoa, sillä kevyet muotoilutuotteet tekevät hiuksistani vain ylimääräisenroljon näköiset ;D
Lisäksi mua houkuttelee ihan hirveesti sen tuoksu, jos tietoni pitää paikkansa siitä, että se tuoksuu kookokselle? :-*
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #491 : 28.02.08 - klo:15:57 »
^ Mun mielestä siitä ei kyllä oo juuri mihinkään, myinkin omani pois. Luvataan vahvaa pitoa joo, mutta mun tukalle oli melkein yksi ja sama, laittoiko tota vai ei. Tuoksusta en osaa sanoa, en muista enää mille tuoksui. Hileet tuntui musta vähän sottaavilta tossa, vaikka näyttivätkin nätiltä pullossa  ;)
Mut en tosiaan voi suositella tota, varsinkaan kun vahvaa pitoa kaipaat.

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #492 : 28.02.08 - klo:21:43 »
^ Aa, kiitos tiedosta :D Piti varmistaa, kun oon saanut niin monenlaista tietoa täällä kyseisestä tuotteesta.. Tarvii poistaa ostoslistalta  :)

Täällä on puhuttu paljon Big and Bigger:stä, niin mulla se korputti ainakin alussa jonkin verran. Mutta kappas vaan, käytettyäni useammin sitä niin ei ole enää tapahtunut ja saan ilman korputtumista aivan ihanat hiukset, tuuheat kuin punatulkku pakkasella. Ihana tuote :-*
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 29.02.08 - klo:14:27 »
Onkohan Creative Geniuksesta mihinkään? Onko siinä millainen pito? Kaipaisin vahvaa pitoa, sillä kevyet muotoilutuotteet tekevät hiuksistani vain ylimääräisenroljon näköiset ;D
Lisäksi mua houkuttelee ihan hirveesti sen tuoksu, jos tietoni pitää paikkansa siitä, että se tuoksuu kookokselle? :-*
Mä oon kyllä tykännyt tosta, käytän aina ilmakihartimen kanssa kuiviin hiuksiin, ja saan sillä aikaan tuuheammat, pehmeät ja tuoksuvat hiukset. Nyt en tiedä mitä tarkoitat vahvalla pidolla, mutta ainakin mun hiuksissa kuohkeus kestää seuraavaan pesuun asti. Kovin kauaa en vielä ole ainetta käyttänyt, ehkä kuukauden verran, mutta on mun tän hetken lemppari ( mm cocky ja  superstar-neste jäänyt lähes käyttämättä nyt).
1b M ii

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 29.02.08 - klo:14:37 »
^ Mäkin kyllä tykkään tuosta CG:sta. Saan sillä ainakin tarpeeksi pitoa omiin hiuksiini ja en huomaa vaikutuksen katoavan nopeasti. Mulla on melkein BSL-pituus ja luonnostaan kihartuvat hiukset, jotka on tuon taipuisuutensa vuoksi aika helposti muotoiltavissa. Mä käytän sitä myös ilman fööniä/muita laitteita ja toimii mulla myös noin. Niin ja kyllä se tuoksuu kookokselle.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!