Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643314 kertaa)

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #495 : 29.02.08 - klo:16:55 »
^^ ja ^ Voi hitsi kun rupes taas himottamaan se CG..  :P Ehkä sittenkin harkitsen sen ostoa ja jos siitä ei ole mihinkään, niin ainakin tuoksun hyvälle ;D

edit.
Niin ja vahvalla pidolla tarkoitan, että kampaus pysyy kuosissaan eikä muotoilutuotetta tarvitse jatkuvasti lisätä.
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa Narttukissa

• Haiven
  • *
« Vastaus #496 : 01.03.08 - klo:21:35 »
Myös minulle CG on oiva tuote. Käytän rikottuun otsatukkaan sitä ja se toimii kuten haluan. Tuo lasimaiseen hiukseen sopivasti karkeutta ja "tahmeutta". Hiukset ovat kuin merivedellä huuhdellut. Kun sormilla haroo läpi, niin suunta jää sopivasti, eikä tukka valahda silmille.
IHerb ja ensimmäinen tilaus?
Tällä koodilla alennusta 5 dollaria.

NIW253

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #497 : 01.03.08 - klo:22:54 »
^
Itse tykkään kyseistä tuotetta käyttää otsatukan taivuttamisessa ilmakihartimen kanssa.
Jää jäntevä, ilmava tulos joka pysyy vaikka koko baarireissun aamuun asti. Parasta on ettei tukka jää kovaksi tai tahmeaksi. Tuoksu on myös kiva.
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #498 : 02.03.08 - klo:07:49 »
Päädyin föönausainedilemmassa sittenkin Tigin Superstar-nesteeseen huonoista kommenteista huolimatta. Ja mä kyllä tykkään. Samantapainen lopputulos kuin Big&Biggerillä ilman korppukohtia. Tuoksu on myöskin tosi hyvä ja tuote silottaa hiuksen pintaa kivasti. Toki käyttömukavuuden kannalta kouraan annosteltava liemi on vähän omituinen idea.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #499 : 02.03.08 - klo:12:29 »
^Tuohon on tosi kiva yhdistää Superstar-suihketta, jos haluaa enemmän pitoa ja tyvinostetta, pelkkä litkuhan ei anna tukea juuri lainkaan. En ole itse kokenut aineen olomuotoa mitenkään hankalaksi, pienestä korkista tulee sopivasta ainetta ja se levittyy helposti kaikkialle hiuksiin. Riittoisaa kuin mikä: oma pulloni on ostettu kesällä 2005 ja sitä on edelleen puolet jäljellä ja käytän usein. Tämä on siis erinomainen arkeen, biletukkaan kaipaan enemmän pitoa ja silloin päädyn B&B:iin, Cockyyn, Fudgen Pump Upiin tms. Cocky on kyllä arkenakin mukava, mutta vähän työläämpi levitettävä ja föönattava, samoin Extra Extra Straight. B&B:n korkki taas on kaamea, aina tukossa ja räkäkoostumus sekä voimakas tuoksu etoo. Smalla Talk ei oikein anna tuuheutta, mutta yhdistettynä johonkin em. se antaa lisäsileyttä ja pehmeää boostia.

CG:sta en pitänyt lainkaan. Ei kunnon pitoa tai mitään muutakaan vaikutuksta hiuksissa ja ärsyttäviä hileitä joka paikka täynnä. Mulle ei yleensäkään sovi mitkään hilejutut tukkaan, koska hiplaan niitä koko ajan. Tuoksu on pina colada/kookos.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #500 : 02.03.08 - klo:13:01 »
Minkä väristä tuon Cockyn kuuluisi muuten olla? Kaivoin jemmoistani sitä tuubin tällä viikolla ja kokeilin muutamia kertoja pitkästä aikaa. Minun litku on nyt kirkasta ja oon vain miettinyt, oliko se uutena valkoisempaa... Ei kirkkaanvalkoista, vaan sellaista läpikuultavan valkoista. Oon yrittänyt ravistella tuubia voimakkaasti. Muutenkin se on ihan erilaista kuin viimeksi kokeillessani: silloin se tahmasi ja liimasi, nyt se tuntuu vain silottavan ja pehmentävän eikä tuuheutakaan kovin paljon. Onko minun Cocky kokenut muodonmuutoksen?!

Mulla himottais jostakin syystä Frisky, jota en ole koskaan kokeillut. Jotkut tuntuu tykkäävän, toiset taas ei. Niinhän se taitaa aina mennä... Mulla miellyttää nyt eniten suihkittavat tuotteet, joiden kanssa ei tarvitse sotkea käsiä. Suihkemaiset tuntuu niin paljon helpommilta ja nopeammilta aamuvarhaisella, että melkeinpä tulee aina vain sellaiseen tartuttua.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #501 : 02.03.08 - klo:13:12 »
^Huomasin ton saman jutun tällä viikolla. Ostin Cockyn viime kesänä ja silloin se oli vielä sellasta liimaa, ei kirkasta, mutta vähän shampoon väristä. Nyt putelista tulee ihan kirkasta tavaraa. Mitään eroa en kyllä käytössä huomaa joten en ole jaksanut asiaa enempää miettiä. Tuskin se nyt mitenkään pilalle on mennyt.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #502 : 02.03.08 - klo:13:24 »
Kävin tutkimassa oman Cockyni sisältöä (en ole käyttänyt sitä hetkeen) ja on edelleen liimamaista, maitomaisen vaaleaa. Sen sijaan se ei tuntunut niin jähmeän tahmaiselta enää ainakaan käsissä. Voisin laittaa sitä hiuksiin huomenna ja testata. Tuoksu ainakin on ennallaan. Positiivista, jos olisi vähemmän klähmää!

Mulla on ollut pikkupullo Friskya ja se oli ihan ok, mutta en oikein keksinyt mihin sitä käyttäisi. Kiharoiden viimeistelyyn ja otsatukkaan silloin, kun hiukseni olivat pidemmät se sopi, mutta pito on kevyt ja muutenkin kovin huomaamaton tuote. Sitä ei sitten tosiaankaan voi suihkia suoraan päähän, ampuu sellaisenjärkyn  geeliklimpin yhteen kohtaan, täytyy laittaa käsien kautta.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 02.03.08 - klo:13:31 »
Sitä ei sitten tosiaankaan voi suihkia suoraan päähän, ampuu sellaisenjärkyn  geeliklimpin yhteen kohtaan, täytyy laittaa käsien kautta.

Ai, hyvä tietää! En sitten ehkä himoitsekaan enää... Ampuuko se vielä pahemmin kuin se Superstarin hoito(/muotoilu)suihke? Sinä taidat Triina annostella senkin käsien kautta, kun taas minä ruiskin suoraan pehkoon! ;D

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #504 : 02.03.08 - klo:13:55 »
Sitä ei sitten tosiaankaan voi suihkia suoraan päähän, ampuu sellaisenjärkyn  geeliklimpin yhteen kohtaan, täytyy laittaa käsien kautta.

Ai, hyvä tietää! En sitten ehkä himoitsekaan enää... Ampuuko se vielä pahemmin kuin se Superstarin hoito(/muotoilu)suihke? Sinä taidat Triina annostella senkin käsien kautta, kun taas minä ruiskin suoraan pehkoon! ;D

Huomattavan paljon enemmän. Superstar on siinä ja siinä, että voisin suihkia suoraankin ja sehän on selkeästi nestemäistä, Frisky on jo niin geeliä, että se ei edes voi tulla kovin hienojakoisena suuttimesta ulos. Tästä on jo aikaa, kun minulla on pullo on ollut, mutta se muistaakseni ruiskaisi tosiaan sellaisen näkyvän limpin hiuksiin, jota oli kiva yrittää levitellä jälkikäteen... Voihan tietysti olla suuttimessakin vika, mutta jo aineen olomuoto estää sen käyttäytymisen normaalina suihkeena.

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #505 : 02.03.08 - klo:14:46 »
Tuosta Cockyn koostumuksesta vielä. Mulla on nyt menossa toinen tuubi ja kun tuo eka oli ihan loppumaisillaan, ihmettelin sen muuttunutta koostumusta. Aine ei ollut enää sellaista läpikuultavaa vaan ihan valkoista. Hiuksia föönatessa huomasin, että tukka muuttui ihan lähmäiseksi...  :-X Lopputulos oli niin paha, että hiukset oli pakko pestä uudestaan. Nyt tuota toista tuubia käyttäessäni ravistelen sitä säännöllisesti, että koostumus pysyisi tasaisena.

Tekisi mieli kokeilla tuota Superstar-nestettä, vaikka epäilen ettei se anna mun tukalle tarpeeksi pitoa. Pitäisi varmaan ostaa myös ne suihke.. B&B on melkein loppumaisillaan ja nyt olen oikeastaan vasta alkanut pitämään siitä. En tosin edelleenkään tykkää käyttää sitä yksinään, mutta Cockyn kaverina se on kiva jos haluaa extratuuheutta. Laitan silloin Big&Biggeria juuriin ja Cockya latvoihin. Mun mielestä B&B:n tuoksu on ihana. :D
1bFii

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #506 : 02.03.08 - klo:15:23 »
Mikä teidän mielestä on paras Tigin tuote föönauksen tueksi? Siis märkään tukkaan levitettynä ja sitten pyöröharjalla föönaus. Etsin jotakin mikä tukee suht napakasti kampausta, muttei liimaa hiuksia liian jämysti yhteen. Tällä hetkellä käytössä Big&Bigger, ja tuskin ostan enää... Se pullo on niin huono ja epämääräistä nestevaahtoa on ilkeä käyttää.

Vaikka lynx tekikin jo valintansa, kannan silti korteni kekoon. Omat hiukseni ovat ohuet ja lasimaiset.

Olisin suositellut samaista Superstaria, se on oma suosikkituotteeni. Arkena käytän sellaisenaan ja hienompaa lookia vaativina päivinä laitan alle reilusti Queen for a day -sprayta. Silloinkaan ei tule koppuraista tukkaa, vaan ainoastaan kuohkea. Superstarissa parasta mielestäni juurikin se luonnollinen tuuheus. Ei kuivata, tms. Myönnän kyllä, että annostelu välillä hankalaa.

Creative Genius oli jäädä multa käyttämättä. Kyllähän sillä pitoa ja runsautta saa, mutta sen tukan läpi ei kyllä mene edes "viisipiikkinen". Ihan omaa elämäänsä eli tukka. Ei kovin luonnollinen tai mukava fiilis.

Big&Bigger käytössä tällä hetkellä Superstarin rinnalla. En usko, että ostan toiste. Levittäminen tasaisesti hankalaa eikä nyt vain ole mielestäni ollut mikään huipputuote.

Cockya en ole kokeillut, mutta kehut täällä saivat kyllä kiinnostumaan. Täytyy testata joku kerta.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #507 : 02.03.08 - klo:15:26 »
Mun Cocky on ihan valkoista ja suht paksua limaa.. Sellaista kuvittelinkin sen olevan joten en ole koostumusta sen tarkemmin ihmetellyt. En ole koskaan ravistanut myöskään, sitä vois kokeilla jos vaikka koostumus jotenkin muuttuisi kirkkaammaksi.. Mutta ei se mulla kyllä lähmää tai mitään vaan ihan hyvin on toiminut.

Ja Big & Biggeristä tykkään aina vaan enemmän. Sillä saa mun hennosta tukasta niin tuuhean että. Yksi painallus riittää mainiosti. Nykyään ei edes suutin mene tukkoon vaikka en ole pessyt sitä ikuisuuksiin, hyvin tulee vaahtomaisena ulos.
Cockyllä ei saa ihan yhtä tuuheaa lopputulosta kuin B&B:llä, mutta välillä sitä on kiva käyttää kun on silariton.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 02.03.08 - klo:15:31 »
Mun ei ole onnistunut hauilla löytää juttua Superstar-hiuslakasta. Onko kenelläkään siitä kokemuksia?
Olen tykännyt Hard Headista, mutta nyt kun pullo alkaa loppua, mietin, jos kokeilisin jotain muuta lakkaa välillä. Eli esim. Masterpiecea tai Superstaria.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #509 : 02.03.08 - klo:16:00 »

Jahas, vastustan! Itse tykkään Friskystä, koska sitä voi huoletta suihkia tukkaan, eikä tule mitään klimppejä. :D Käytän melkein joka tarpeeseen kun kevyestä pidosta tykkään. Ilmeisesti taas tuurista kiinni, millainen suutin omaan pulloon on sattunut.