Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644137 kertaa)

Valentine

• Vieras
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #510 : 02.03.08 - klo:19:50 »
Olen yrittänyt lueskella tätä ja suoristusrauta keskustelua, mutta taidan olla sokea... ::) Osaisiko joku suositella jonkun Tigin lämpösuojan sisältävää toimivaa ainetta. Tarkoituksena käyttää otsahiuksien suoristuksessa. Toinen mikä olisi hakusessa, vielä loppukeväällä olisi joku muotoilu aine jolla saisi lyhyet hiukset pörrötettyä hieman sulkamaisesti pystyyn, eikä lysähtäisi kesken päivää.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #511 : 02.03.08 - klo:20:47 »
^ Control freak serum tuohon suoristukseen? :) Siitä löytyy aika paljon kokemuksia, aika moni (minä mukaan lukien) tykkää siitä kovasti. Minulla ainakin todella auttaa kiharoiden suoraksi saamisessa. Sitten Control freak-sarjassa on myös se Extra extra straight, mutta en oikein ymmärrä sen periaatetta, joten ennemmin suosittelen seerumia.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 02.03.08 - klo:21:57 »
Control Freak Seerumia minäkin suosittelen suoristusrautojen kanssa. Se ei lähmää vaikka mitenkä pistäisi, eikä myöskään koppuroita, silottaa jonkun verran, helpottaa suoristusta ja pitää hiukset suorina. Tuoksukin on kiva. :)
3a F ii

dinaella

• Vieras
« Vastaus #513 : 03.03.08 - klo:17:02 »
Mun ei ole onnistunut hauilla löytää juttua Superstar-hiuslakasta. Onko kenelläkään siitä kokemuksia?
Olen tykännyt Hard Headista, mutta nyt kun pullo alkaa loppua, mietin, jos kokeilisin jotain muuta lakkaa välillä. Eli esim. Masterpiecea tai Superstaria.

Mulla on tuo Superstar hiuslakka. Hyvän tuoksuinen ja tuuheuttaa myös todella kivasti. Kun olen sitä käyttänyt, olen laittanut sitä puhtaisiin _vähän_ kosteisiin hiuksiin pää alaspäin ja sitten föönannut hieman päälle. Jopa minun paksut ja pitkät hiukseni pysyvät tällä lakalla miten haluan ;)
Antaa hiuksille paksuuden tunnetta, rakennetta ja kiiltoa. Ainoita miinuspuolia lakassa on kyllä se että se ei pysy kovin kauaa, eli sitä saa kyllä lisäillä turhan usein. Mutta toisaalta on kyllä todella riittoisa aine. INCI ei taida olla parhaimmasta päästä, mutta ainakin minulle sopii juuri täydellisesti 'erikoistilaisuuksiin'. Taitaa olla aika kuivattavaa jatkuvassa käytössä.
Mutta tykkään ja voin kyllä suositella.

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #514 : 04.03.08 - klo:17:51 »
Mikä onkaan Tigin paras kiiltotuote? Mikä antaa mojovimman säihkeen? Kertokaa suosikeistanne :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #515 : 04.03.08 - klo:17:54 »
^ Headrush voisi olla kiillottavin, mutta itselläni ei ole siitä kokemusta, kun en hiuslakkoja käytä. After party on myös, mutta se on oikeastaan pelkkää silikonia, joten ei ihmekään. ;D Itse tykkään Control freak seerumista, joka tuo ihan mukavasti kiiltoa ja suoristaa samalla. Smoothing lusterizer on ilmeisesti aika vastaava kuin CFS, mutta siinä ei taida suoristavaa vaikutusta olla.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #516 : 04.03.08 - klo:17:55 »
Headrush on mun suosikki. Mulla ei ainakaan tuo lähmää yhtään.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #517 : 04.03.08 - klo:18:15 »
^Headrush on myös minun suosikkini, antaa kauniin kiillon eikä tahmaa hiusta tai lähmää sitä mitenkään. Tuoksukin on hyvä. Tämä kyllä tosiaan tuo sitten vain kiiltoa, ei anna yhtään pitoa tms.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 04.03.08 - klo:18:43 »
Mullakin on Headrush. Siinä on ihana ananasmainen tuoksu  :-* Suihku on todella hienojakoista, joten ei lähmää tai tahmaa. Itse on aika vaikea sanoa tuoko miten paljon kiiltoa, mutta kyllä se mun mielestä tuo ainakin jonkun verran. En ole ihan varma onko juuri tuo Headrush, joka saa mulla lyhyet "pintapörröhiukset" hörhöttämään, vai rupeaako ne ilman tuota nousemaan. Tuo kyllä sisältää alkoholia joten siinä mielessä tuo voi olla syyllinen. Mutta siis tykkään kyllä tuotteesta!

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #519 : 04.03.08 - klo:21:21 »
Head Rush:ia mäkin oon miettinyt parhaimmaksi, mutta entäs sitten nämä kaikki kiiltotipat; esim. Girl Toys? :)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #520 : 04.03.08 - klo:21:39 »
Eikös tuossa Headrushissa ole myöskin ihan jonkun verran silikonia, ja myös sitten kuivattavaa alkoholia?
Mä ainakin mieluummin ehkä käyttäisin jotain muuta kiillotus tarkoitukseen juuri tuon alcohol denatin takia, ehkä vaikka Girl Toysia. Siinä mielessähän tuo Headrushan tietysti olisi kätevämpi, että sitä voi suihkuttaa suoraan hiuksiin eikä tarvitse käsien kautta laittaa. Mulla ei kyllä ole kokemusta kummastakaan nuista.
3a F ii

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #521 : 04.03.08 - klo:21:49 »
Mulla on sekä Girl toys että Headrush, ja enemmän on tullut kyllä käyteltyä Girl toysia. Kai toi Headrush tuo vähän kiiltoa mut musta lähinnä tuntuu niinku suihkuttelis vaan jotain ainetta tukkaan mikä ei tee yhtään mitään :D

Mulla on lähes rintsikkapituiset hiukset ja tähän päähän kestää kyllä laittaa vaikka pari painallusta Girl toysia, eikä lähmää, mutta luulisin että voi lähmätäkin melko helposti.
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #522 : 04.03.08 - klo:22:16 »
Minulla Headrushin kiilto ei ole kovin pitkäikäinen, ikävä kyllä. :-\ Muuten tykkään siitä kovasti kun se on niin kevyttä etten ole reilulla kädellä laitettunakaan saa sillä mitään lähmää aikaiseksi ja kiiltokin on sopiva arkeen, ei yhtään rasvainen tms. Girl Toysista olen tykännyt sen takia oikeastaan enemmän, vaikka sen käyttäminen onkin hankalampaa ja annostelun kanssa saa olla tarkempi. Tulos on kiiltävämpi ja pitkäkestoisempi, mutta tämän kanssa pitää olla varovaisempi tai voi saada klimppisen näköisen tukan. Yleensä laitan käsiin pumppauksen girl toysia, hankaan käsiä yhteen, haron töhnän latvoihin ja ne ihan loppurippeet vasta tyveen. BSL-pituiseen tukkaan riittää 1-2 pumppausta.
1c M ii

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #523 : 05.03.08 - klo:13:45 »
Juuri tuota Girl Toys:in lähmäistämismahdollisuutta oon miettinyt, mutta ei se kai lähmää tätä pehkoa, kun varovasti annostelee :)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 05.03.08 - klo:13:56 »
^Minulla on sekä Headrush että Girl Toys ja tykkään kyllä molemmista.
Headrush kiillottaa kivasti kun tukka on kiinni esim. nutturalla tai muulla "kampauksella". Girl Toysia käytän taas yleiseen siloitteluun ja latvasuojana enkä ole sitä vielä onnistunut yliannostelemaan; tukkani on laineikas, aika paksu ja "karvainen" ja kaipaa siloittelevia tuotteita että sitä voisi vapaana pitää. Girl Toys on minulle ehkä hitusen monikäyttöisempi tuote. :)