Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642882 kertaa)

Tristy

• Vieras
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #525 : 05.03.08 - klo:16:42 »
Mä oon Headrushin suhteen samoilla linjoilla, kuin Mariia. En ole huomannut mitään merkittävää lisäkiiltoa ja tuntuu tosiaan siltä, että suihkuttelee vaan jotain ainetta, mikä ei tee varsinaisesti mitään. Hyväntuoksuistahan tuo on ja sumu on hyvin hienojakoista, eli aika surutta saa suihkutella eikä tarvi pelätä lähmääntymistä.

Girl toys on mullakin ja tykkään siitä enemmän, kuin Headrushista. Laitan sitä yhden painalluksen käsiin ja hieron käsiä yhteen ja laitan vähän pituuksiin, latvoihin ja hiusten tyveen. Mulla on ohuet lasimaiset hiukset, enkä ole saanut lähmäistä lopputulosta, vaikka tosiaan tuntuu että sellaisen saisi melko helposti tällä aineella. Yritän nyt käytellä Headrushin loppuun, niin pääsisin käyttämään vain tätä.

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #526 : 06.03.08 - klo:11:44 »
Voisiko joku antaa käytännön vinkkejä Small Talkin käyttöön. Saan sillä siloitettua tukkaa kivasti, mutta muotoilu- tai tuuheutuspuoli ei onnistu ollenkaan. Miten, mihin ja kuinka paljon sitä oikeastaan kannattaisi laittaa?  Minulla on pitkät hiukset ja haluaisin saada hiuksiin vähän kuohkeutta ja otsiksen kuosiin. Tigin käyttökokemuksetketjussa moni kehui tämän toimivan ilman föönaustakin. Itse en ole onnistunut ollenkaan, nyyh.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #527 : 06.03.08 - klo:11:50 »
^Mun vakiotyyli käyttää Small Talkia on sekottaa sitä yksi pumppaus vajaaseen teelusikalliseen Superstar-nestettä. Tänäkin aamuna lätkin tuon tukkaan ja föönasin pää alaspäin. Tukkani on bsl-pituinen ja kerrostettu ja ainakin mulla tuuheuttaa kivasti arkikäyttöön. Ei mikään leijonanharja mutta kaukana siitä lähtökohdan lehmännuolemasta. ;D Nyt on kulunut kolme tuntia käsittelystä, en laittanut lakkaa päälle, olen ollut kahdesti lumisateessa ja tukka on edelleen tuuhea. Sen voisin vielä hyvänä puolena mainita, että tuo coctail tuo tukkaan käsiteltävyyttä ilman lähmää tai takkuja. Otsatukan sivullekiskominen on normaalisti aika työlästä mutta tuon föönauksen jälkeen se menee sinne minne käsken.
1a F ii Tukkakuva

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 06.03.08 - klo:13:24 »
^Mulla on kanssa Small Talkin käyttö vielä hakusessa, toi Kimaran tapa vaikuttaakin hyvältä, sitä kokeilen ensi pesu jälkeen, kiitos vinkistä :). Lisää käyttöehdotuksia otetaan vastaan myös.

Oma tapani on tähän asti ollut pesun jälkeen ensin Ego boostia latvoille ja small talkia tyvestä pituuksiin märkiin hiuksiin. Hiukseni ovat noin hartiamittaiset.
1b M ii

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #529 : 06.03.08 - klo:14:45 »
Mä olen sekoittanut Small Talkkiin myös Big and Biggeriä. Toimii ainakin mulla tosi hyvin, tukasta tulee oikein tuuhea ja kiva  :)

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #530 : 06.03.08 - klo:14:54 »
^mulla on kanssa toiminut tuo cocktail.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #531 : 06.03.08 - klo:17:08 »
Tässä tulikin hyviä tuuheutuskikkoja, kiitos kaikille!  :) Täytynee ostaa sille vielä joku muu tuote kaveriksi. Pullo kyllä kuluu harmillisen nopeasti jos laitan koko sitä koko tukkaan jatkuvasti. Olin kuvitellut, että tyvi riittää, mutta kitsailu taitaa olla  ilmeinen selitys ongelmiini.

Jos jollain on vielä vinkkejä aineen laittamisesta kuiviin hiuksiin, niin ne otetaan erittäin kiitollisena vastaan. En yleensä ehdi pestä hiuksia aamuisin, joten joku pikakikka olisi ihana. (Upeat hiukset ilman pesua tai föönausta kahdessa minuutissa.. en yhtään toivo liikoja vai mitä?  :D) Tai jos joku muu Tigin tuote toimii todella superisti kuivissa hiuksissa, niin suositelkaa!

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #532 : 06.03.08 - klo:18:13 »
Mikä Tigin tuote pitäisi parhaiten lentohiukset kurissa koko päivän? Ja nimenomaan kuivaan tukkaan laitettuna. Mulla on nyt Smooth & Shine, joka kyllä muutoin silottaa ja kiillottaa nätisti, mutta jakauksen kohdalta nousee haivenia pystyyn heti laittamisen jälkeen.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #533 : 06.03.08 - klo:20:56 »
^ Mä suosittelen (ja käytän myös itse) tähän tarkoitukseen Girl toysia. Oon kirjotellut siitä muistaakseni tähän ketjuun aikaisemmin pidemmänkin selostuksen.

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #534 : 06.03.08 - klo:20:57 »
^ Mun mielestä taas vahat sopii tuohon tarkoitukseen parhaiten. En osaa Tigin vahoista sanoa, mutta Lanzan Molding Paste on voittamaton. :)
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa crema

• Hiushörhö
« Vastaus #535 : 08.03.08 - klo:16:19 »
Mikä Tigin tuote pitäisi parhaiten lentohiukset kurissa koko päivän? Ja nimenomaan kuivaan tukkaan laitettuna. Mulla on nyt Smooth & Shine, joka kyllä muutoin silottaa ja kiillottaa nätisti, mutta jakauksen kohdalta nousee haivenia pystyyn heti laittamisen jälkeen.

Mä taas käytän Small Talkia tuohon. Mulla on aika karheat hiukset joten Girl Toys, vaikka kiiltoa tuokin, ei oikein saa niitä haituvia pysymään alhaalla. Ja joskus sekoittelen SM:ää GT:hen, niin saa siloitettua ja kiillotettua samalla :)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 09.03.08 - klo:12:52 »
Jaksaisiko joku naputella Bead Head Stickin, Mastermindin ja Hard To Getin incit paikalleen? Katoin sen ketjun kaksi kertaa läpi enkä huomannut, että niitä vielä siellä olisi.

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #537 : 10.03.08 - klo:22:47 »
Täytyi tulla hehkuttamaan Tigin Cockya ja Control freak serumia, jotka saapuivat viime viikolla Mansikkalasta. Aivan ihanan tuuhea, suora ja kiiltävä tukka tuli, kun laittoi noita.  :-* Ekalla kokeilukerralla ei tapahtunu mitään ja ehdin jo surkutella että rahat meni ihan hukkaan, mutta vika olikin käyttäjässä. Laitoin liian vähän molempia enkä levittäny tarpeeksi hyvin hiuksiin.

Pitäisi silti vähän rajoittaa tätä ostelua kun noikin menin tilaamaan hetken mielijohteesta Juurikasvua lueskeltuani. ::)
1cFii

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 16.03.08 - klo:21:25 »
Sain lahjaksi Bed Head Maxxed-out Massive Hold Hairsprayta ja ihan kelpo kamaa näyttäisi olevan. Volyymiä todellakin tulee tupeeratessa juuria ja vaikka silottaa  hiuksia päältä paljonkin tupeeraamisen jälkeen, voi niitä päivän mittaan pöyhiä ja tukka saa taas uutta muotoa. Tuoksusta en kyllä oikein tykkää... Enkä hinnasta  ::)

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #539 : 17.03.08 - klo:19:32 »
^ Minulla ollut samaa ainetta, mutta minä tykkäsin taas tuoksusta, kun se on semmoinen mukavan sitruunaisen raikas, mutta tuotteen koostumuksesta (märkä ja vetinen) en pitänyt, vaikka aine hoitikin hommansa hyvin :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.