Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642706 kertaa)

Tristy

• Vieras
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #540 : 17.03.08 - klo:19:55 »
Jaksaisiko joku naputella Bead Head Stickin, Mastermindin ja Hard To Getin incit paikalleen? Katoin sen ketjun kaksi kertaa läpi enkä huomannut, että niitä vielä siellä olisi.

Stickin inci siellä näkyi olevan (muistaakseni ensimmäisellä sivulla) ja Hard to getin incin naputtelin sinne tänään, kun sitä en minäkään löytänyt.

Tuo sticki on muuten ihan hyvä tuote. Ostin kesällä miehelle lahjapakkauksen, jossa oli se, Hard to get ja Manipulator. Lähinnä tuon Hard to getin takia tuon paketin ostin, mutta pääsipä samalla kokeilemaan noita muita tuotteita. Stickin olemassaolon muistin vasta alkuvuodesta ja siitä lähtien se onkin ollut päivittäisessä käytössä. Mies ei siitä tykännyt, koska se haisee hänen mielestään liian vahvasti saippuamaiselle. Puikossahan sanotaan, että laitetaan suoraa päähän puikosta ja muotoillaan, mutta itse käytän tätä niin, että hinkkaan puikosta vahaa käsiin ja levitän käsien kautta hiuksiin. Antaa rakennetta ja pito on ihan ok, mutta tällä saa hyvin helposti lähmätukan, jos laittaa liikaa. Puikossa on kuitenkin ainetta suht paljon, eli kestää varmasti pitkään, sillä kerralla ei mene paljoa ainetta.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #541 : 21.03.08 - klo:11:48 »
Mulla alkaa Girl Toys loppua ja harkitsen sen ja S-factor Dream Dropsien välillä. Osaisiko joku vertailla näitä? Girl Toys on ollut tähän asti paras siloittaja ja tuo tosi upeasti kiiltoa mutta kiinnostaisi kovasti nuo Dream Dropsitkin..

Tämä kiinnostaisi muakin. Esim. tuoksu, jääkö Dream Dropseista tuoksu hiuksiin?

Muakin kiinnostaa? Tuoksuuko nuo Dream Dropsit samalle kuin shampoo ja hoitis?

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #542 : 21.03.08 - klo:15:17 »
Ääh. Auttakaa joku minua hädässä. Kumpi on suoristavampaa, antaa pysyvämmän tuloksen ja toimii käytettäessä pelkkää fööniä; Control Freak Extra Extra Straight vai Control Freak Serum? :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #543 : 21.03.08 - klo:16:09 »
Mua kiinnostaa paljon kehutut After-Party sekä Small talk, mutta niiden silikonisuus mietityttää. Alkaako ne kasaantua jatkuvassa käytössä?

Poissa Helen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #544 : 21.03.08 - klo:16:21 »
^ Kyllä ne varmaan jatkuvassa käytössä jonkin verran kasaantuvat, mutta säännöllinen syväputsari estänee kasaantumisen. :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #545 : 23.03.08 - klo:15:25 »
Onko joku kokeillut näitä:

Tigi S Factor Body Booster Plumping Spray

"Tigi S Factor Body Booster Plumping Spray gives soft, moveable body adding lift to your roots while conditioning and protecting your hair from heat and UV damage. The end result is added shine with moveable body.

Formulated with hydrolysed wheat protein, Tigi S-Factor Body Booster Plumping Spray keeps hair conditioned and helps to repair damage. You can also use Body Booster Plumping Spray on dry hair for second day restyling and added body.

Directions of use

* Use Tigi S-Factor Body Booster Plumping Spray in damp hair and blow-dry or
    * Apply to dry hair at roots and blow-dry for added lift"

Tigi S-Factor Silky Smooth Moisture Serum

"Tigi S-Factor Silky Smooth Moisture Serum is a lightweight smoothing serum that helps to rebuild moisture and shine while restoring your hairs natural pH balance. It also smoothes the cuticle and reduces frizz & flyaways.

Formulated with sunflower seed extract, Tigi S-Factor Silky Smooth Moisture Serum provides protection against environmental and heat damage while restoring moisture and balance to the hair. Humectants fight humidity to create a smooth finish throughout the day.

Directions of use:

* Use Tigi S-Factor Silky Smooth Moisture Serum in wet or dry hair
    * Comb through ends for all-over protection"

Ajattelin ostaa Dream Dropseja mutta nuokin kuulostavat mielenkiintoisilta...
« Viimeksi muokattu: 23.03.08 - klo:15:27 kirjoittanut pinkpepper »

Tilda

• Vieras
« Vastaus #546 : 26.03.08 - klo:17:17 »
Mä oon ja nyt käyttäny tota small talkia ja ihastunu siihen täysin. Tuon Dumb Blonde shapoon ja hoitiksen kanssa mun hiuksiin loistava yhdistelmä. Mulla rikotut ei ihan olkapäille asti olevat hiukset ja pesun jälkeen laitan noin puolikkaan pumpullisen small talkia ja annan joko kuivua tekemättä mitään tai föönaan hiukset.. Mielettömän kiiltävät ja pysyy kuosissa pitkään. Suosittelen!

pinkfresh

• Vieras
« Vastaus #547 : 03.04.08 - klo:19:21 »
Onko joku kokeillut näitä:

Tigi S Factor Body Booster Plumping Spray

Tigi S-Factor Silky Smooth Moisture Serum

Mä tilasin nää ja sen uuden s-factor vivacious hiuskiinten...
Ensivaikutelma:
Moisture serum: Ego Boostmainen rakenne... tuoksuu ihanalle kirpeälle omenakarkille:)
Body Booster: En oo testaillu vielä kummemmin, mutta tuoksuu banaanille
Vivacious: Aika hassu suutin pullossa. joutuu tosissaan painamaan ja sitten tuleekin kovalla paineella... Vaikuttaa aika pitävältä mutta en ole testaillut vielä pidemmällä aikavälillä.  Tuoksuu kookokselta ja hedelmiltä...

Lyhensin lainausta. :) -Hunis
« Viimeksi muokattu: 03.04.08 - klo:20:16 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #548 : 05.04.08 - klo:11:12 »
Miten olette käytäneet Createive Geniusta? En saa sillä minkäänlaista pitoa/tukea. Eikä meinaa edes kuivua. Kokeilin ensin kosteisiin hiuksiin föönin kanssa ja seuraavana päivänä puhtaisiin, kuiviin hiuksiin. Ei meinaa toimia :-\
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa Kähmäräpälä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #549 : 06.04.08 - klo:19:20 »
Mä tässä arvon Small Talkin ja Smooth&Shinen välillä, kumman ostaisin ::) . Mulla on hieman kerrostetut, lapaluihin saakka yltävät tummat hiukset, keskipaksut ja kohtuullisessa kunnossa. En viitsisi hankkia molempia kun oletan, että nuo ovat hieman samantyyliset tuotteet. Täytyy varmaan vaan ostaa toinen, kokeilla ja jos ei toimi niin testata sitten toista ::) .

Poissa marrriik

• Hiushörhö
« Vastaus #550 : 06.04.08 - klo:19:29 »
Suosittelen Small Talkkia. Mulle (kuivat, luonnonkihara) todella hyvää kamaa :)!

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #551 : 06.04.08 - klo:19:41 »
^^ Mihinkäs käyttötarkoitukseen etsit sopivaa tuotetta?
3a F ii

Poissa Kähmäräpälä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #552 : 06.04.08 - klo:20:02 »
Haluaisin tuotteen joka siloittaisi hiuksia (mulla on hieman kihartuva ja taipuisa tukka, joka helposti "pörröttyy"), antaisi kiiltoa, mutta ei kuitenkaan tee niistä lässähtäneitä :) . Suoristusraudan tai föönin kanssa käyttäisin. Sellainen helppo arkikäyttöön sopiva tuote olisi hakusessa :) .

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #553 : 06.04.08 - klo:20:06 »
No mulla ei kyllä ole kokemuksia Small Talkista, mutta Smooth & Shine kyllä silottaa todella hyvin, ja tekee hiuksista kiiltävät. Voin kyllä suositella, taltuttaa myös pörröt hyvin. :)
3a F ii

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #554 : 07.04.08 - klo:09:48 »
Mulla on sekä Small talk  että Smooth&Shine. Small talk toimii ihan ok föönätessa, suoristusraudan kanssa Smooth & shine toimii mulla paremmin. Smooth & shine on lisäksi mielestäni helpompi levittää tukkaan, kun on hieman ohuempaa kuin Small talk.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe