Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643970 kertaa)

Poissa Margot

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #555 : 07.04.08 - klo:13:59 »
Silikonikammoisena lisään sellaisen pointin, että Smooth & Shinessa on melko vähän silikonia (yhtä silikonia, muistaakseni kahdeksantena incissä). :) Mulla on siis vain tuo Smooth & Shine, josta tykkään. Märkään tai kosteaan tukkaan laitettuna toimii parhaiten: tekee sileän, pehmeän ja kiiltävän tukan.

Poissa Tiitunen

• HAIRahtanut
« Vastaus #556 : 10.04.08 - klo:23:17 »
Small Talkissa on minulla se hyvä puoli, ettei se latista hentoja hiuksiani. Joillain muilla hentohiuksisilla taisi olla päinvastaisia kokemuksia. Olen käyttänyt Small Talkia föönauksen alla (föönaan harvoin) sekä kuivissa hiuksissa. Föönatessa se antaa ehkä vähän tukea, ei tee mitään mullistavaa. Kuivissa hiuksissa tuuheuttaa kevyesti, silloin täytyy kyllä laittaa paljon, muuten tuosta ei ole minulle mitään hyötyä. Käytän silloin tällöin myös latvoissa silottamassa katkenneita hiuksia, siinä tarkoituksessa ST on ihan hyvä. Kiharanvirkistäjänä ST on toiminut paremmin kuin Curls Rockin suihke, joka kovettaa hieman hiuksia. Olen käyttänyt lisäksi papiljottien alla, jolloin tuli myös hyvä tulos.

Superstar Queen for a day -suihkekin minulla on. Se kohottaa ihan mukavasti tyveä föönatessa, mutta ei ole mitenkään mullistava tuote sekään. Tuuhea kampaus on minulla monen tekijän summa ja vaivannäön tulos ja siinä föönilä tai papiljoteilla itsessään on suurempi merkitys kuin millään muotoiluaineilla.  :D Mikään Tigin muotoilutuotteista ei siti ole ollut huono ja aionkin tulevaisuudessa jatkaa kokeiluja, josko löytäisin itselleni vielä paremmin sopivia tuotteita.

edit. Föönasin eilen hiukseni, tyveen suihkutin Queen for a Day -suihketta ja muualle hieroin Small Talkia. Tuntuu, että nuo kaksi muotoilutuotetta yhdessä föönauksen kanssa tuuheuttivat hyvin, mutta en pidä siitä kovan pörheästä lopputuloksesta, minkä  nuo tuolla tavoin käytettynä jätträvät hiuksiin. Haluan pehmeät, silkkiset, terveen tuntuiset hiukset, mitkä minulla onkin silloin, kun annan kuivia vapaasti. Tästä lähin taidan turvautua samettipaplareihin silloin, kun haluan tuuhean kampauksen. Minulla ne toimivat hyvin, kun  oman pitkän tukan taivuttelu föönatessa on aika hankalaa.
« Viimeksi muokattu: 11.04.08 - klo:13:22 kirjoittanut Tiitunen »
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #557 : 17.04.08 - klo:16:56 »
Mulla on aina vaan hakusessa silottava muotoilutuote, kun mun tukka kertakaikkiaan pörröttää ärsyttävästi päälaelta, vaikka miten hoitaisi. Smooth & Shine silottaa kivasti märkään tukkaan laitettuna ja on ihana föönatessa, mutta viimeistelytuotteena kuivaan tukkaan se ei mulla oikein pelaa. Kannattaisiko mun kokeilla After-Partya vai onko se turhan samanlaista kuin S&S toimiakseen tässä päässä yhtään sen kummemmin?

AP:n silarimäärät vähän kammottaa, mutta ei kai sen muotoituotteessa niin väliä ole, kun pesen tukkaa usein ja kaikki hoitotuotteet on silarittomia... :-\

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #558 : 17.04.08 - klo:19:16 »
Minusta After Party ei ole yhtään samanlaista kuin Smooth & Shine. SS tuntuu lähinnä joltain jätettävältä hoitikselta, jos sitä vertaa After Partyyn. AP rasvoittaa ja klimpittää mulla tosi nopeasti, jos laittaa vähänkään liikaa. Just sopivalla annostuksella tukasta tulee kuitenkin älyttömän kiiltävä, pehmeä ja liikkuva. Oon käyttänyt sitä itsekin just pörrön tasoitteluun föönauksen jälkeen. Smooth & Shinea oon aina käyttänyt föönauksen alla. Jos mulla on After Partya tukassa, pitää varoa, ettei haro päivän mittaan tukkaa sormilla tai saa aikaiseksi kauhean rasvaletin!

Lyhyemmälle tukalle helpompi kiillottaja ja silottaja on Goldwellin Spun Shine -vaha vai mikä kiiltovoide onkaan. Se laskee hyvin pörröt ja antaa kiiltoa ja sen lisäksi myös tukea, mutta ei rasvoita niin kuin AP.

Poissa Kähmäräpälä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #559 : 18.04.08 - klo:21:14 »
Mulle posti toi tänään Small Talkin ja Cockyn, en malttaisi odottaa, että pääsen kokeilemaan ;D . Aika jännä tuoksu Small Talkissa, tosi voimakas. Melkoinen keinomustikka, mutta silti tuoksuu mielestäni paremmalta kuin esim. Fashionista-shampoo, joka ilmeisesti myös yrittää tuoksua mustikalta. Tuo muistuttaa tuoksultaan ehkä enemmän Fashionistan hoitoainetta.

Mä olen viime aikoina föönaillut hiuksiani Superstar-litkun kanssa, josta tykkään kovasti, mutta olen huomannut, että se tuntuu tekevän hiuksista likaisen tuntuiset nopeammin kuin normaalisti. Pesen hiukset joka toinen päivä ja ne eivät tällä pesuvälillä oikeastaan ehdi näyttää mitenkään likaisilta, joten pystyisin varmaan pidentämään pesuväliä kolmeen päivään. Superstarin käytön jälkeen tukka huutaa kuitenkin pesua jo toisen päivän iltana. Hyvä tuote silti muuten, joten kestän kyllä likaisuuden tunteen kun se lähtee pesemällä ;D .

Senda

• Vieras
« Vastaus #560 : 18.04.08 - klo:23:18 »
Kokeilin tänään ensimmäisen kerran laittaa After Partyä märkään/kosteaan tukkaan. Yleensä olen aina laittanut sitä vain kuivaan tukkaan silottamaan. Tuolla tavalla se on toiminut ihan kivasti, mutta hiukset on aina lässähtänyt jotenkin ikävästi, etten ole käyttänyt tuota muulloin kuin oikein kunnon pörrö-hätätapauksessa. Mutta nyt märkään tukkaan laittaessa tuo after party toimi tosi ihanasti! Tukka on ollu koko päivän tosi kiiltävä, pehmeä ja silonen., tuntunt myös tosi hyvältä. Jatkossa taidankin käyttää tätä pääosin kosteaan tukkaan :)

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #561 : 19.04.08 - klo:09:38 »
Ensimmäiset kokeilut Cockysta ovat lupaavat; sopiva pito, mutta ei rasvaisuutta, jota Lanzan molding pastella saa, jos annostelu pettää vähääkään. Föönin alla tosin takutti paikoin, tosin saattaa johtua myös Superstarista, jota yhdistin pohjaan. Uskoakseni kuitenkin hyvä tuote liukkaalle tukalle.

Poissa Kähmäräpälä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #562 : 19.04.08 - klo:10:24 »
Nyt on Small Talk testattu - tästä taitaa tulla mulle lempparituote :) . Jätti hiukset pehmeiksi, sileiksi, tuuheiksi ja hyväntuoksuisiksi. Lätsähtämisestä ei tietoakaan (ainakaan näin tunti föönauksen jälkeen ;D ). Mieskin sanoi, että onpa sulla kuohkeat hiukset :o .

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #563 : 19.04.08 - klo:13:07 »
Oon vähän hämmentynyt, kun Small Talkin pitäisi sekä tuuheuttaa että silottaa. Yritän vältellä kaikkia tuuheuttavia, jotka avaa hiusta, koska haluan keskittyä tekemään tukastani hyväkuntoisen ja sileän. Pitääkö silloin jättää ST:kin kokeilematta?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #564 : 19.04.08 - klo:13:17 »
^ En kyllä muista / tiedä, mikä Small talkissa oikeastaan sen tuuheuden antaa, koska ei siinä oikeastaan mitään kuivattavia aineita ollut. Minusta siinä oli lähinnä silikonia. Minä sanoisin kyllä, että uskallat kokeilla, koska tuo on tosiaan lähinnä silikoninen. Hirveän suurta tuuheuttavaa vaikutusta en itse edes kyllä huomaa, jollain tavalla jämäköittävyyttä ehkä ennemmin.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #565 : 19.04.08 - klo:14:15 »
^ Small Talk tuuheuttaa hiusta niin, että luo hiuksen pintaan kalvon -> hius tuntuu paksummalta. Ja toki kohottaa hiuksia, jos siinä on pitoa(?).
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #566 : 20.04.08 - klo:14:20 »
Mä sain Small Talkin vihdoin ja kokeilin eilen ensimmäistä kertaa, hiukset oli vielä aika vaikeassa kuosissa ja mietinkin että mitähän tästäkin väkertämisestä tulee, mutta ST toimi ja teki tukasta oikein siloisen, takut hävisivät kuin taikaiskusta ja kampa alkoi taas kulkea kunnolla ja muotoutui hyvin :o Lievä hämmästys kyllä iski.

Mies joka on oikein supergeelinkuluttaja löysi myös uuden lempparituotteen - Cockysta. :)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #567 : 22.04.08 - klo:10:47 »
Tietääkö joku mitä eroa on Gratis Superstar Queen for a Day 300 ml ja Superstar Queen For a Day 300 ml? Vai onko mitään? Mistä sitten tuo gratis?

edit. Ok! hyvä tarjous olisi sitten tuolla haarshopissa. Saa headrushin ja tuon ilmaiseksi.
« Viimeksi muokattu: 22.04.08 - klo:11:01 kirjoittanut kiwi »

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #568 : 22.04.08 - klo:10:53 »
^ gratis = ilmainen

edit. Tigillähän on melkein koko ajan tuollaisia vaihtuvia tarjouspakkauksia, että kun ostaa jonkun tuotteen, saa toisen ilmaiseksi. Esimerkiksi Lookfantasticissa on myös Tigiltä kaikenlaisia paketteja. Tigin sivuilta näkee nuo tarjoukset, vaihtuvat yleensä kuukausittain.

http://tigihaircare.us/tigi/pr/archive/2007/05/01/latest-offers.aspx
« Viimeksi muokattu: 22.04.08 - klo:11:14 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #569 : 24.04.08 - klo:19:26 »
Musta on alkanut tuntua, että Tigin muotoilutuotteet muotoilee joko liian kevyesti tai aivan liian voimakkaasti, en ole löytänyt sopivaa tuotetta, vaikkapa tyvikohotukseen. Esim. Cocky tuntuu hieman liian kevyeltä, eikä se pidä hiuksia tuuheana kuin puolisen tuntia, jonka jälkeen ne taas lässähtää. Onneksi muilla kampaamotuotemerkeillä on sopivampia tuotteita minun päähäni, vaikka pidän brändinä Tigistä kovin paljon :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.