Miten olette käytäneet Createive Geniusta? En saa sillä minkäänlaista pitoa/tukea. Eikä meinaa edes kuivua. Kokeilin ensin kosteisiin hiuksiin föönin kanssa ja seuraavana päivänä puhtaisiin, kuiviin hiuksiin. Ei meinaa toimia 
Kysymyksestäsi on jo aikaa, mutta kukaan ei näytä vastanneen, niin jos mä sitten yritän.

Sain tuon jonkun tuotteen kylkiäisinä - ei olisi tullut muuten ostettua enkä varmaan tule ostaneeksi. Käytin sitä märkään tukkaan hyvin pienen määrän ja sitten föönasin ja lämpökiharsin (kuten teen joka aamu). Lopputulos oli tosi tuuhea ja karheahko pehko, jota oli hankala muotoilla. Eli tuuheuttaa kyllä huomattavasti, mutta ei omasta mielestäni järin nätisti. Oli myös hankala muotoilla juurikin tuon pehko-ominaisuuden vuoksi.
Mulla on siis hyvin sileät ja ohuet hiukset, noin polkkapituiset tai jotain.
Kokeilin tänään ensimmäisen kerran Cockyä ja se ei suuremmin vakuuttanut... Laitoin kosteisiin hiuksiin ja föönasin. Hiuksista tuli jotenkin tahmaisen ja karhean tuntuiset.
Hain haulla tietoja Cockysta ja tuntui, että ihmiset käyttävät sitä tosi erilaisiin tarkoituksiin. Toiset esim. vahan tms. asemesta. Olin ajatellut kokeilla Superstarien ohelle jotain uutta muotoilutuotetta ja Cockya olin miettinyt, kun sen pitäisi olla tuuheuttava, jne., mutta onkohan se nyt ihan väärä tuote sitten.

Olin siis ajatellut juuri Kähmäräpälän tavoin laittaa märkään tukkaan ja föönata ja sitten viimeistellä pomadalla tai muulla. Kuontaloni siis ohut, hius lasinen ja noin polkkapituinen.