Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642700 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #570 : 24.04.08 - klo:21:19 »
Tigin ideoihinhan kuuluu se että tuotteita voi sekoitella, näin voisi löytyä sopiva pitoastekin :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 25.04.08 - klo:15:29 »
Olen nyt parisen viikkoa testaillut tuota S-Factor Flat iron shine spray heat defenderiä. On kyllä aika erilaista verrattuna Control freak-seerumiin, jota ennen käytin suoristukseen. Onko tuossa Flat ironissa öljyä vai mikä ihme tekee sen liimalettilookin? Silikoneja ei ainakaan kovin alkupäässä ollut. Saa olla _todella_ varovainen sitä suihkiessaan: jos tulee liikaa niin näyttää sille, kuin etuhiuksiin olisi kaadattu pullo öljyä. Sain kokea tämän konkreettisesti ekalla kokeilukerralla, josta tuloksena oli etuhiusten pesu ja luennolta myöhästyminen ::) Lisäksi pumppupullosta ei saa ainetta tasaisesti sinne minne haluaa, vaan olen saanut kuorrutettua aineella myös vessan kaappini.

Pelkään, että mahtaako tuo suojata hiuksia kovin hyvin, kun sitä joutuu laittamaan niin älyttömän varovasti ja vähän. Voipi olla, että tilaan Smooth&Shinen tuon tilalle. Se on takuulla helpompi käyttää.

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #572 : 25.04.08 - klo:16:38 »
^Mulla on tuo Flat iron shine spray ja en kyllä käyttäisi sitä ollenkaan etuhiuksiin! Tosiaan huippuvähän tarvitsee suihkutella tuota. Muuten toimii kyllä mulla kuin unelma, tekee ihanan kiiltävät ja tosiaan ehkä hieman öljymäiset hiukset, mikä on hyvä mun pörröiselle hiuslaadulle, mutta otsatuokkaan laittaisin kyllä jotain muuta. Esim. Spritz&Shinea.
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #573 : 25.04.08 - klo:21:07 »
Olen nyt parisen viikkoa testaillut tuota S-Factor Flat iron shine spray heat defenderiä. On kyllä aika erilaista verrattuna Control freak-seerumiin, jota ennen käytin suoristukseen. Onko tuossa Flat ironissa öljyä vai mikä ihme tekee sen liimalettilookin? Silikoneja ei ainakaan kovin alkupäässä ollut. Saa olla _todella_ varovainen sitä suihkiessaan: jos tulee liikaa niin näyttää sille, kuin etuhiuksiin olisi kaadattu pullo öljyä.

Minullakin on tuo Flat Iron Spray, jota käytän silloin harvoin kun suoristan tukkaani. Se on todellakin öljymäistä ja voin helposti kuvitella Livian liimalettiotsiksen. Itse en edes uskalla tuota suihkia suoraan tukkaan, koska siitä tulisi tosiaan niin helposti yliannostus. Olen ratkaissut ongelman niin, että suihkaisen tuosta käteeni niin vähän kuin kerralla saan (ehkä puolikkaan painalluksen) ja sitten vedän aineen käsiteltävään hiussuortuvaan. Enemmän aikaahan tällainen tietenkin vie kuin suoraan pullosta tukkaan suihkiminen, mutta eipä tarvitse pelätä sitä liimalettiä.

Seuraava suoristusrautojen kanssa käytettäviä aineeni on kyllä taatusti jotain muuta!

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #574 : 25.04.08 - klo:21:19 »
Tädin vinkki olisi muuten hyvä, mutta sitten joutuu pesemään sen öljyn pois käsistä. Nytkin joudun niin tekemään, sillä pidän toista kättä naaman suojana, ettei sekin ole öljyssä, jonka takia kämmenselkä on ihan öljyinen.

Vieläkin naurattaa kun muistelen ekaa käyttökertaa. Suihkautin kerran ja ihmettelin, kun hiuksissa ei näkynyt mitään jälkeä aineesta. Ajattelin siis, että se olisi sellaista vesimäistä. No suihkautinpa uudestaan, ei vieläkään näy. Ja uudestaan, ja tuohon ja tuohon vielä. No niin, nyt näyttää hyvältä. Sitten rauta käteen ja hiuksiin --> mieletön savupilvi nousi ilmaan ja etutukassa oli sellainen gigolo-geeliläntti, jossa näkyi kamman jäljet ;D Eihän siinä auttanut muu, kuin pestä koko etutukka. Jälki on varmasti upeaa muualle hiuksiin käytettynä, mutta ehkä vähän riskialtista etutukkaan.

Poissa Kähmäräpälä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #575 : 25.04.08 - klo:21:56 »
Aika hurjalta tökötiltä kuulostaa Flat Iron Spray :D .

Mun täytyy vähän kehua Uptightia. Käänsin tänään latvoja ilmakihartimella, laitoin muotoilutuotteeksi vähän Small Talkia ja latvoihin reilusti Uptghtia. Yleensä ilmakiharrinväkerrykset kestävät mun hiuksissani tasan niin kauan kun astun ulos neljän seinän sisältä, mutta nyt latvat ovat nätisti sisäänpäin kääntyneet vielä tähän aikaan illasta, vaikka olen päivällä ollut ulkona tuulessa, harjannut hiukset muutamaan otteeseen ja hipelöinyt niitä muutenkin :o .

Tilda

• Vieras
« Vastaus #576 : 27.04.08 - klo:17:57 »
Mihin te olette käyttäneet tuota Tigin spoil me tuotetta ku tuntuu ettei siitä saa mitään irti.. Sain sen kaupan päällisenä tolta hqhairista ja ihan kivan tuoksun jättää hiuksiin mutta en keksi oikein käyttötarkoitusta.

Noniin.. nyt sitten irtos tästäkin tuotteesta jotain.... eli... tukka oli sikin sokin aamulla ja sitten kun tätä suihkautin päähäni niin johan oli sileää.. Olin oikein itsekkin yllättynyt mitä se sai aikaan. Ilman mitään fööniä tms jota muutenkin käytän harvoin. Silotti tosi kivasti tukan ja tuoksu tässä on kivan raikkaan pirtsakka. Ehkä en ihan kyllä maksaisi tästä sitä hintaa mutta toimi kyllä. Saa nähdä muuttuuko mieli vielä uusien kokeilujen myötä ;)
« Viimeksi muokattu: 02.05.08 - klo:23:03 kirjoittanut Tilda »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #577 : 28.04.08 - klo:12:21 »
Hankin juuri Tigin S-factor Smoothing Lusterizerin ja ihana, miten kiiltäväksi, sileäksi ja pehmeäksi jättää tukan. Nuo "hileet" tosiaankin erottuvat tummassa tukassa todella selkeästi.  :D Tuoksukin on aivan ihana, tykästyin tähän tuotteeseen kovasti.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #578 : 28.04.08 - klo:15:06 »
^^ Mä käytän tota uudelleenmuotoiluun. Esim. aamulla suihkin vähän tukkaan ja föönaan lisäämättä muita aineita. Toisaalta tuntuu, että saman asian ajaisi vesi, mutta ilmaiseksi minäkin tuon sain, joten käytetään sitten. Uutta en kyllä aio hankkia, ellei kylkiäisenä taas tule. Kivasti se tuo tuoksua kuitenkin.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Kähmäräpälä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #579 : 28.04.08 - klo:17:15 »
Kokeilin tänään ensimmäisen kerran Cockyä ja se ei suuremmin vakuuttanut... Laitoin kosteisiin hiuksiin ja föönasin. Hiuksista tuli jotenkin tahmaisen ja karhean tuntuiset. Päivän aikana hiuksista tuli kuitenkin niin karmea sotkupesä, että ihan harmitti kun ei ollut mitään hiuslenkkiä mukana, jotta olisin saanut ne edes kiinni. Tuo kostea sää teki vielä hiuksistani ekstrapörröiset. Plussaa tuuheudesta, sitä se tosiaankin teki, mutta valitettavasti muuten tuote ei tuntunut kovin hyvältä. Ehkä mulla vaan on jo liian pitkät hiukset Cockyn kaltaisia tuuheuttavia tuotteita varten, parempi kai pysyä noissa silottavissa.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #580 : 28.04.08 - klo:18:16 »
Miten olette käytäneet Createive Geniusta? En saa sillä minkäänlaista pitoa/tukea. Eikä meinaa edes kuivua. Kokeilin ensin kosteisiin hiuksiin föönin kanssa ja seuraavana päivänä puhtaisiin, kuiviin hiuksiin. Ei meinaa toimia :-\

Kysymyksestäsi on jo aikaa, mutta kukaan ei näytä vastanneen, niin jos mä sitten yritän. :)
Sain tuon jonkun tuotteen kylkiäisinä - ei olisi tullut muuten ostettua enkä varmaan tule ostaneeksi. Käytin sitä märkään tukkaan hyvin pienen määrän ja sitten föönasin ja lämpökiharsin (kuten teen joka aamu). Lopputulos oli tosi tuuhea ja karheahko pehko, jota oli hankala muotoilla. Eli tuuheuttaa kyllä huomattavasti, mutta ei omasta mielestäni järin nätisti. Oli myös hankala muotoilla juurikin tuon pehko-ominaisuuden vuoksi.

Mulla on siis hyvin sileät ja ohuet hiukset, noin polkkapituiset tai jotain.

Kokeilin tänään ensimmäisen kerran Cockyä ja se ei suuremmin vakuuttanut... Laitoin kosteisiin hiuksiin ja föönasin. Hiuksista tuli jotenkin tahmaisen ja karhean tuntuiset.

Hain haulla tietoja Cockysta ja tuntui, että ihmiset käyttävät sitä tosi erilaisiin tarkoituksiin. Toiset esim. vahan tms. asemesta. Olin ajatellut kokeilla Superstarien ohelle jotain uutta muotoilutuotetta ja Cockya olin miettinyt, kun sen pitäisi olla tuuheuttava, jne., mutta onkohan se nyt ihan väärä tuote sitten. ???

Olin siis ajatellut juuri Kähmäräpälän tavoin laittaa märkään tukkaan ja föönata ja sitten viimeistellä pomadalla tai muulla. Kuontaloni siis ohut, hius lasinen ja noin polkkapituinen.
« Viimeksi muokattu: 28.04.08 - klo:19:52 kirjoittanut Kikka »
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Kähmäräpälä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #581 : 28.04.08 - klo:21:41 »
Mulla on myös Superstar föönausneste (se litkumainen, ei Queen for a day) ja tuo Cocky on tosi erilaista kuin se. Mun hiukseni Superstar tekee huomattavasti suoremmiksi ja sileämmiksi, Cockyllä lopputulos oli taas taipuisampi ja "pörröisempi". Superstar ei jätä hiuksiani takkuisiksi, Cocky taas jätti. Tosin mulla on taipuisat, keskipaksut hiukset, joten voi olla, että tuo tuote sopisi paremmin ohuemmille, liukkaimmille hiuksille :) .

Täytyy silti vielä kokeilla Cockyä uudelleen :) .

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #582 : 29.04.08 - klo:07:29 »
lip_eh: Mä käytän Creative geniusta lähinnä etuhiusten muotoiluun ja muualla hiuksistossa siloitteluun.
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #583 : 29.04.08 - klo:17:58 »
Kokeilin vielä sitä Creative Geniusta eikä se vieläkään tee mitään. Vesi muotoilee paremmin. Uskomatonta :o
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa hilma3

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #584 : 29.04.08 - klo:21:08 »
Manipulator on mun kestosuosikki. Kaapissa on vaikka kuinka paljon Tigin tuotteita vanhenemassa täytyis käyttää ne pois sieltä. Harmi vaan et pitkää tukkaa tulee harvemmin laitettua oikein aineiden kanssa. :-\