Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643965 kertaa)

Poissa Magda

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #585 : 08.05.08 - klo:16:02 »
Mulle toi posti tänään mukanaan Brunette goddess shine sprayn. Tuoksu on kuten arvata saattaa kinuskimainen.Kiiltoa tuote antaa mukavasti mutta tekee hiukset myös erittäin liukkaiksi luultavasti silikonista johtuen. Vertailun vuoksi suihkutin toiselle puolelle Camera readyä enkä kyllä huomaa näiden välillä muuta eroa kuin tuoksun. INCIt on alkupäästä lähes identtiset mutta BG:ssä on ihan lopussa öljyjä.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Kähmäräpälä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #586 : 08.05.08 - klo:17:07 »
Magda, mistä sä ostit tuon Brunette Goddess Shine Sprayn? Himoitsen sitä itsekin, mutta en ole bongannut vielä mistään nettikaupasta...

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #587 : 08.05.08 - klo:19:33 »
^Ebay:stä bongasin ja hintaakin jäi alle 12€ postikuluineen. Sieltä löytyy myös Dumb Blonde smoothing stuff (tai jotain sinne päin  ???) mutta se ei irronut ihan noin halvalla ja jäi toistaiseksi tilaamatta.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Copper

• Vieras
« Vastaus #588 : 08.05.08 - klo:21:04 »
Ajattelin jakaa huikeita ( ;D) Tigin muotoilutuotekokemuksiani täällä: Käytän Tigiltä vain yhtä tuotetta eli Manipulator-vahaa, mutta se on hiuksilleni aivan loistava! :-* Oon kokeillut useita vahoja eri merkeiltä, mutta Manipulator on paras. Se ei lähmää vaan antaa pitkiin hiuksiini sopivasti rakennetta ja pörröisyyttä. Hiukseni ovat muuten tikkusuorat ja supersileät. Manipulator-kokemusten vuoksi olen ajatellut laajentaa Tigien kokeilua muihinkin Tigi-tuotteisiin. Koska kuitenkin käytän melko vähän muita tuotteita, Tigit ovat toistaiseksi jääneet ostamatta.

Lizine

• Vieras
« Vastaus #589 : 08.05.08 - klo:23:30 »
Uusi hiuslakka pitäisi ostaa ja ajattelin hankkia sen tigiltä. Olen tässä nyt vähän kahden vaiheilla että ostanko Hard Headin vai Masterpiecen.. Haluan lakalta: mahd vahvaa pitoa ilman koppuroittamista, sekä kiiltoa.
Masterpiecessä tulisi ilmeisesti kiiltoa, pidosta en sitten tiedä? Hard headilla olisi kyllä pitoa mutta pelkään että se koppuroittaisi eikä tuo kiiltoa  ???
Voisiko joku vertailla näitä kahta lakkaa keskenään?

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 08.05.08 - klo:23:50 »
^Mulla on ollut molempia ja Masterpiecestä tykkäsin loppupeleissä enemmän. Sen pito on mielestäni kerrostettavissa eli kevyehköstä todella vahvaan, tuoksu on aika vahva ja tuo kivasti kiiltoa. Hard Head on vähemmän tuoksuvaa ja kiiltoa tuovaa, pito nimensä mukaisesti vahvempaa muttei mikään irokeesinkiinnittäjä kuten jotkut vahvat lakat on. Ei kuitenkaan mitään mieletöntä eroa noilla. Koppuroittamisen välttääksesi ostaisin sinuna Masterpieceä. Ai niin, minusta se ei ollut kovin riittoisaa, joten sen perusteella vahvaan pitoon taisi joutua suihkimaan koko rahan edestä.

Toivottavasti oli jotain apua, ja haulla löytyy paljon lisää kokemuksia!  :)

Ediittiä. Ostin sitten Magdan innoittamana itsellenikin tuon Brunette Goddessin uutuuden kun Redkenin Vinyl Glam vetelee viimeisiään, tulen kertomaan kokemuksia kunhan tuote saapuu!
« Viimeksi muokattu: 09.05.08 - klo:00:26 kirjoittanut Luna »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #591 : 09.05.08 - klo:21:24 »
Kirpparilta ostin S-Factorin Chic Shine Hairsprayn. Tuoksu on tigimäisen makea ja kiva, kuvailivat sitä sivuillaan muistaakseni omenaksi ja joksikin toiseksi. En siitä omppua kyllä tunnista mutta raikas ja kiva tuoksu on. Toi on pumppulakka joita en oo oikeen koskaan osannut käyttää, en kyllä tätäkään. Suihke ei ole kovin hienojakoinen eli lakkaa tulee hiuksiin "laikkuina". Pito on vahva ja kypäräefekti tuli ainakin meikällä.. Kiiltoa lupas tuoda ja kai sitä vähän lisää tuli, mulla otsis kiiltää ihan kiitettävästi muutenkin että en osaa siitä ihmeempiä sanoa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 09.05.08 - klo:22:42 »
Sekä Manipulator että Catfight kokevat aina jonkun metamorfoosin loppua kohti. Ikinä ei saa käytettyä loppuun, kun jäljellä on muutama teelusikallinen, aine muuttuu aina oudoksi. Manipulator jotenkin kovettuu ja menettää sen kimmoisuutensa ja purkkaefektinsä. Catfight taas näytti muuttuneen läpinäkyväksi muoviksi, josta ei saa irrotettua enää mitään. :o Eikä noi mulla ole koskaan kauan avattuna, kun käytän päivittäin, niin kuluvat suht nopsaan.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 16.05.08 - klo:22:52 »
Mulle tuli pari päivää sitten tuo edellä mainitsemani BG suihke ja tykkään siitä tosi paljon! INCIn ja tunnun perusteella hyvin samanlainen kuin Redkenin Vinyl Glam, mutta ei tahmaa tukkaa ja suihke on erinomaisen hyvä: tasainen ja tulee sopivan laajalle alueelle, ei kuitenkaan suihki joka suuntaan. Tuoksu kinuskinen. Suomesta näitä ei taida vielä löytyä, joten lämpimästi voin kyllä suositella tilaamista!

Poissa emi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #594 : 17.05.08 - klo:13:10 »
Olen alkanut kiinnostua Tigin muotoilu tuotteista kun täällä niitä monet kehuvat.

Aiemmin olen kokeillut Tigin exrtra strong muotovaahtoa, joka oli liian vahvaa hennoille&tuuheille luonnonkiharoillenii.
Tänään ostin Tigin catwalk big&bigger volumizing foam muotoiluaineen. Aiemmin olen käyttänyt Mathew Jamesin vastaavanlaista, joka on ollut todella hyvää. Tigin tuote tuntuu olevan siihen verrattuna hieman voidemaista (ainakin kädelle kokeillessa).
Miten olette käyttäneet big&biggeria hyvän loppu tuloksen aikaan saamiseksi?
Oletteko käyttäneet vain tyveen vai myös latvoihin?

Jonkin verran haulla löysin tietoa, mutten tarpeeksi.

Kiinnostaisi myös superstar muotoilu tuotteen kokemukset? Onko vahvaa vai kevyttä pidoltaan.

Mitkä tigin muotoilutuotteet ovat alkoholittomia?
« Viimeksi muokattu: 17.05.08 - klo:13:13 kirjoittanut emi »
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #595 : 19.05.08 - klo:20:35 »
^ Olen pumpannut Big&Biggeriä kaksi-kolme pumppausta käsiin ja hieronut käsiä yhteen, sitten pää alas päin ja levitys tyveen ja loput puristelen latvoihin. Sitten kampaan tukan harvapiikkisellä kammalla ja lopuksi kunnon föönäys. Toimii ainakin mulla :)

Superstar lotion on mielestäni hyvin samanlaista kuin BB, mutta löysempää litkua ja vaikeampaa "hallita". Lopputulos ei ole läheskään niin kestävä ja tuuhea kuin BB:llä.

Cocky on alkoholiton ja silikoniton. Lisäksi tuntuu hoitavan hiusta ;)
Myös Frisky Scruntching Gel tai jotain sinne päin on alkoholiton, mutta siinä ei ole juurikaan pitoa. Lähinnä joustavuutta antava.

Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #596 : 20.05.08 - klo:13:18 »
^Onkohan sun pullosi ihan ehjä? Tai musta tuntuu ainakin että annostelu on varsin helppoa. Ei mun ainakaan tarvitse puristaa pulloa. Avaan korkin ja käännän pullon ylösalaisin ja kämmen alle. Sieltä tulee ainetta sellainen varsin vähäinen tippa. Kaksi tippaa riittää hyvin mun puolipitkän tukan föönauksessa. Tai mä en ole ainakaan saanut tuota hulahtamaan mitenkään liikaa.

Poissa Kähmäräpälä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #597 : 20.05.08 - klo:22:23 »
Mäkin otan tuota Superstarin litkua puristamatta purkkia, annan sen vaan pienissä tipoissa valua kädelle :) .

Manailin tuolla edellisellä sivulla Cockyä kun sain sillä hiuksistani vain hirveän takkupesän. Kokeilin sitä tänään uudelleen ja laitoin nyt ainoastaan tarkasti juuriin enkä yhtään pituuksiin. Pituuksiin laitoin tuota Superstarin lotionia. Tällä tapaa Cocky toimikin huomattavasti paremmin, hiukset eivät takkuuntuneet ja tyvi kohosi jonkun verran. Edelleenkin tämä tuote tekee hiuksistani hieman pörröiset ja korostaa niiden taipuisuutta, mutta tulos oli silti paljon parempi kuin ensimmäisellä kokeilulla :) .

Poissa emi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #598 : 21.05.08 - klo:14:24 »
Testailtu Tigin catwalk big&bigger volumizing foam ja tykkään! :-*
Todellakin hiukset saavat tuuheutta. En uskaltanut laittaa muotovaahdon lisäksi kun muutaman tipan aluksi (hieroin käsiä yhteen ja levitin kosteisiin hiuksiin), mutta toimii näköjään jo silläkin. Ensi kerralla voi kokeilla jo isompaa annostusta.
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #599 : 21.05.08 - klo:17:13 »
Sain juuri Mansikkalasta Small Talkin ja After-Partyn. ST:n tuoksu on tosi ällöttävän purkkainen, joten saa nähdä, voinko käyttää sitä ollenkaan (mulla on kamala purkkakammo). Edit: Ei toi haju ehkä niin pahasti purkkaa muistutakaan, ennemmin jotain makeaa karkkia tai jugurttia. AP:n haju on parempi, mutta aika raskas ja "miesparfyymimainen". Sainkohan muuten Mansikkalasta jotain vanhaa kamaa vai onko inci päinvastoin uusittu?

Inci-ketjun ekalla sivulla on tää inci:

Tigi Bed Head After-Party

Water, Dimethicone, Cyclomethicone Dimethiconal, Propylene Glycol, Polyacrylamide, Phenyltrimethicone, Dimethicone Copolyol, Panthenol, C13-14 Isoparaffin, Cinnamidopropyltrimonium Chloride, Mica, Sodium PCA, Dimethicone Copolyol Meadowfoamate, Fragrance, Ricinus Communis Seed Oil (Castor), Titanium Dioxide, Bismuth Oxychloride (CI77163), Laureth 7, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Ja mun purkissa on tämmönen:

Tigi  Bed Head After-Party

Aqua (Water/Eau), Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Propylene Glycol, Polyacrylamide, Phenyl Trimethicone, C13-14 Isoparaffin, Parfum (Fragrance), Amyl Cinnamal, Citral, Hydroxycitronellal, Benzyl Salicylate, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limolene, Peg-8 Methicone, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Laureth-7, Sodium PCA, Dimethicone Peg-8 Medowfoamate, Cinnamidopropyltrimonium Chloride, Panthenol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 77019 (Mica), CI 77891 (Titanium Dioxide, CI77163 (Bismuth Oxychloride).

Onko jollain kommenttia, onko jompikumpi inceistä parempi? Ja kumpi tosiaan on vanha ja kumpi uusi?
« Viimeksi muokattu: 21.05.08 - klo:17:27 kirjoittanut Margot »