Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644130 kertaa)

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #600 : 22.05.08 - klo:10:28 »
^ Asiasta en mitään tiedä, mutta mun pullossa on tuo sama INCI kun sulla. Ostin oman pulloni joulun aikaan suomesta.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #601 : 22.05.08 - klo:11:39 »
Kiitti tiedosta. :) Todennäköisesti siis inci on jossain vaiheessa muuttunut, koska tuo inci-ketjun ekalla sivulla oleva on jo aika kauan sitten kirjoitettu.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #602 : 26.05.08 - klo:20:15 »
Mulla on nyt ollut viikon verran käytössä Cocky. Olen ihan tyytyväinen. On tosiaan erilainen kuin Superstar, mutta juuri niin halusinkin, että saa erilaisen lopputuloksen tuotteita vaihtelemalla. Olen jo ehtinyt annostella Cockya liikaa - sillä on tosi helppo saada rasvasen näköinen kuontalo. ::)
Mutta esim. tänään, kun alla on Superstarin Queen for a day -sprayta, on lopputulos varsin onnistunut eikä lainkaan takkuinen / liian pörröinen.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Kähmäräpälä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #603 : 26.05.08 - klo:22:45 »
Lookfantasticista näyttää nyt saavan uutta Brunette Goddess-kiiltosuihketta :) . On varmaan ihan juuri sinne ilmestynyt kun ei mielestäni vielä eilen ollut ;D . Dumb Blonde Smoothing Stuffiakin näytti olevan :) .
« Viimeksi muokattu: 26.05.08 - klo:22:48 kirjoittanut Kähmäräpälä »

Lumi

• Vieras
« Vastaus #604 : 27.05.08 - klo:19:55 »
Mun on kyllä pakko hehkuttaa tota Manipulatoria ! Ihan älyttömän hyvää(ihan ku oisin syöny sitä :D) Kampaaja laitto sitä mun tukkaan ja oltii molemmat iha ällistyneitä miten se toimi niin hyvin, sil saa hiukset miten vaan :O Oli pakko ostaa sitä itelleki :)

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #605 : 27.05.08 - klo:21:43 »
Joillakin täällä ilmeisesti on jo tuo uusi Brunette goddess suihke, voisiko siitä kuulla kokemuksia? Vähän epäilen ettei sillä tee minun hiuksissani mitään mutta tuota Dumb blonde Smoothing stuffia voisin kokeillakin.
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

kirsikka81

• Vieras
« Vastaus #606 : 30.05.08 - klo:16:58 »
Minä en ole vielä kokeillut yhtäkään tigin tuotetta. Nyt ajattelin tilata niitä netistä, mutta sitä ennen kysyn vinkkejä teiltä kokeneemmat tigin käyttäjät. Mitä tuotteita suosittelisitte lyhyelle, vaalennetulle, ohuehkolle ja liukkaalle hiustyypille? Tavoitteena olisi saada kivoja pörröisiä kampauksia, jotka eivät lätsähdä!

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #607 : 30.05.08 - klo:17:31 »
^Mä suosittelen Cocky -muotoilutahnaa. Sitä voi käyttää vahan tapaan just pörrötykseen tms. tai sitten föönauksen apuna. Mä tykkään ja mulla myös aika hennot hiukset.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #608 : 31.05.08 - klo:21:50 »
Meillä ollaan oltu tyytyväisiä Hard Head -lakkaan. Sopivan vahva pito, ei klimppiinnytä hiuksia eikä haise (tai maistu!) pahalta eikä muutenkaan voimakkaalta.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #609 : 01.06.08 - klo:20:24 »
Minuakin kiinnostaisi kokemukset Brunette Goddess-kiiltosuihkeesta. Millainen tuote tuo mainittu Dumb Blonden Smoothing Stuff on?

Valentine

• Vieras
« Vastaus #610 : 01.06.08 - klo:23:25 »
Jep hard head lakka on ehdoton pörröisyyden piteliä, ei lässähdä vaikka tuulisi kovaa tai ei pysty laittamaan hiuksia kesken päivän. Manipulator on aika kevyttä tavaraa ja sitä saa käyttää ainakin omaan päähäni niin paljon, että hiukset alkavat tuntua jo ravaisilta, ennen kun hiukset ovat pystyssä, joten sitä en suosittele muuhun kuin, esim. otsahiuksien alas saamiseen. Muista Tigin muotoilu tuotteista itselläni ei olekkaan kokemusta.

Poissa Kähmäräpälä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #611 : 02.06.08 - klo:10:51 »
Millainen tuote tuo mainittu Dumb Blonden Smoothing Stuff on?

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta Lookfantasticin kuvauksen perusteella kyseessä on viimeistelytuote, joka antaa hiuksille kiiltoa ja sileyttä. Olisikohan vähän saman tyyppinen kuin After party? Tekisi kyllä mieli tilata...

Poissa hairyfairy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #612 : 02.06.08 - klo:12:13 »
Tarttis jotain kiharatuotetta hommata. Onko Tigin Curls rock -tuotteet hyviä? Haussa siis joku sellainen, mitä voisi pesun jälkeen puristella hiuksiin ja antaa kuivua vapaasti, oon laiska föönailemaan  ;D. Lisäksi joku virkistäjäkin olis haussa, eli saisi yön jäljiltä kiharat taas kuosiinsa.

Vinkkejä?!  :)

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #613 : 07.06.08 - klo:12:00 »
^ Tuohon tarkoitukseen esim. Curls Rock-sarjan Curl Amplifier olisi aika passeli. Uskoakseni toimii myös noin ilman föönausta, mutta föönin kanssa tulos tietty parempi :) Se Curl Boosterkin voisi olla katsomisen arvoinen, toimii ainakin hyvin tuon amplifierin kanssa.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #614 : 07.06.08 - klo:18:51 »
^^ Mä suosittelisin ehkä enemmän tota Curl Boosteria. Mulla ainakin se toimii vaikka missä tarkoituksessa: virkistää kiharan aamulla, muotoilee pesun jälkeen, toimii föönin kanssa ja ilman. Amplifierkin on ihan jees, mutta ei oo tehnyt yhtä hyvää vaikutusta. Suht tahmaista, ja saattaa tehdä tukasta likaisen näköisen jos lipsahtaa vähänkään liikaa. Boosterilla taas en oo ikinä saanut minkäänlaista liimalettiä aikaan. Boosterin tuoksukin on musta parempi :P