Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643996 kertaa)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #615 : 07.06.08 - klo:20:12 »
En osaa millään päättää tilaanko kiiltosuihkeeksi Head Rushin vai Brunette Goddessin. Auttakaa!  :D Eihän kellään vaan sattuisi olemaan kokemusta molemmista?

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #616 : 07.06.08 - klo:21:18 »
En osaa millään päättää tilaanko kiiltosuihkeeksi Head Rushin vai Brunette Goddessin. Auttakaa!  :D Eihän kellään vaan sattuisi olemaan kokemusta molemmista?

Kokeile Brunette Goddesia ja kerro meille miten se toimi  ;)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #617 : 07.06.08 - klo:21:34 »

Mulla ei ole kokemusta kummastakaan, mutta eikö Head Rushissa ainakin ole denaturoitua alkoholia? Tuosta Brunette Goddesista en kyllä tiedä että onko siinä, mutta joka tapauksessa minä ainakin tilaisin sen..  ::)
3a F ii

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #618 : 08.06.08 - klo:00:03 »
^ Juu ei tullu kellään olevan infoa tuosta BG:stä niin ei ole inciä siitä saatavilla.

Kokeile Brunette Goddesia ja kerro meille miten se toimi  ;)

Omat lehmät ojassa.  :D

Saatanpa vaikka ostaakin nyt sen, joku pahaa aavistamaton juureshan sen ostaa sitten pois jos ei minun kutreille käy.  ;)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #619 : 08.06.08 - klo:10:36 »
^ Brunette goddess suihkeesta on kyllä tullut muutamia kommentteja, jos et ole lukenut. :)

Mulle toi posti tänään mukanaan Brunette goddess shine sprayn. Tuoksu on kuten arvata saattaa kinuskimainen.Kiiltoa tuote antaa mukavasti mutta tekee hiukset myös erittäin liukkaiksi luultavasti silikonista johtuen. Vertailun vuoksi suihkutin toiselle puolelle Camera readyä enkä kyllä huomaa näiden välillä muuta eroa kuin tuoksun. INCIt on alkupäästä lähes identtiset mutta BG:ssä on ihan lopussa öljyjä.

Mulle tuli pari päivää sitten tuo edellä mainitsemani BG suihke ja tykkään siitä tosi paljon! INCIn ja tunnun perusteella hyvin samanlainen kuin Redkenin Vinyl Glam, mutta ei tahmaa tukkaa ja suihke on erinomaisen hyvä: tasainen ja tulee sopivan laajalle alueelle, ei kuitenkaan suihki joka suuntaan. Tuoksu kinuskinen. Suomesta näitä ei taida vielä löytyä, joten lämpimästi voin kyllä suositella tilaamista!

Jos se inci siis kiinnostaa, niin kannattaa pyytää sitä joltain juurekselta tai BG suihketta myyvältä Ebayn myyjältä. Tai sitten etsiä Camera readyn inci ja vertailla siihen. :) Itse ottaisin myös tuon Brunette goddessin, koska Headrushissa on tosiaan alkoholia.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #620 : 08.06.08 - klo:12:59 »
Lisäsin Brunette Goddess -kiiltosuihkeen INCIn tuonne muotoilutuotteiden INCI-ketjuun.

Brunette Goddess on tosiaan aika samanlainen kuin Catwalk-sarjan Camera Ready, eli melko öljymäinen ja silikoninen. En ole suihkinut tuota suoraan pullosta päähän, vaan olen suihkuttanut kädelle ja levittänyt varovasti pituuksiin. Tykkään Brunette Goddess -sarjan kinuskituoksusta, ja tuossa kiiltosuihkeessa ehdottomasti parasta on tuoksu. Camera Readyä mulla on myös ollut joskus aiemmin, mutta sen melonituoksusta en pitänyt ollenkaan. Headrush on mielestäni Camera Readyyn ja Brunette Goddessiin verrattuna helpompikäyttöinen siinä mielessä, että sitä uskaltaa suihkia reilustikin hiuksiin ilman öljymäistä lopputulosta, kun kyseessä on aerosolituote. Brunette Goddess antaa kuitenkin ainakin itselläni selkeästi enemmän kiiltoa hiuksiin kuin Headrush.

edit. Lisäyksenä vielä, kaikki kolme kiiltosuihketta sisältävät denaturoitua alkoholia.
« Viimeksi muokattu: 08.06.08 - klo:13:40 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #621 : 08.06.08 - klo:23:59 »
Ai siitä löytyikin kokemuksia, kiitos! Mulla on taas ollut väärät hakusanat kun haku ei löytänyt.

Headrush on mielestäni Camera Readyyn ja Brunette Goddessiin verrattuna helpompikäyttöinen siinä mielessä, että sitä uskaltaa suihkia reilustikin hiuksiin ilman öljymäistä lopputulosta, kun kyseessä on aerosolituote.

edit. Lisäyksenä vielä, kaikki kolme kiiltosuihketta sisältävät denaturoitua alkoholia.

Hmm, minä on aina tykännyt enemmän aerosolituotteista... Headrushin inciä en löytänyt tuota inc-ketjusta mutta jos molemmissa on alkoholia niin se ei ole sitten kääntämässä kummankaan suuntaan. Pitää vielä miettiä, mulla on Redkenin Vinyl Glam ollut kaapissa aika kauan käyttämättä vaikka aluksi siitä tykkäsinkin, ei vaan tule käytettyä kun tukka kiiltää aika kivasti ilman sitäkin.

Mitenkähän pitkään muuten kiiltosuihkeet (jo käyttöön otetut) kestää ennen kuin vanhentuu?

Edit: Kiitti avusta, tilasin nyt kuitenkin tuon BG:n suihkeen, joten siitä tulee sitten kommenttia, toivottavasti jo tällä viikolla.  :)
« Viimeksi muokattu: 09.06.08 - klo:22:06 kirjoittanut Kikka »

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 09.06.08 - klo:00:02 »
^ Headrushissa taitaa kuitenkin olla enemmän alkoholia kuin Brunette Goddessissa.

Edit. Molempien incit. :)

Tigi Bed head Headrush
Alcohol denat. (sd-alcohol-40), isobutane, cyclomethicone, propane, c12-15 alkyl benzoate, phenyl trimethicone, dimethicone copolyol, panthenyl ethyl ether, parfum, dimethicone, ethyl ester of hydrolyzed silk, propylene glycol, phytantriol.

Tigi Brunette Goddess Shine Spray
INGREDIENTS: cyclopentasiloxane, cyclohexasiloxane, alcohol denat., phenyl trimethicone, oleyl alcohol, c12-15 alkyl benzoate, carthamus tinctorius (safflower) seed oil, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, equisetum hiemale leaf/stem extract, cymbopogon schoenanthus extract, helianthus annuus (sunflower) seed oil, calendula officinalis flower extract, parfum (fragrance), benzyl benzoate.
« Viimeksi muokattu: 09.06.08 - klo:00:04 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #623 : 17.06.08 - klo:19:38 »
Jes! Ostin tänään HEADBANGERin 15€:lla Jyväskylän Torikeskuksen Ykkösistä!
Oli -50% joten aika halvalla lähti  ;)

Ensin meinasin ostaa Stailista, mutta siellä oli 24,40€ ja onneksi eksyin Ykkösiin!
Myyjä vielä kehui hiuksiani  ;D
2a F ii – Iho: kuiva

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #624 : 17.06.08 - klo:21:29 »

oho, oliko siellä muita Tigejä alennuksessa?

Onko joku päässyt kokeilemaan s-factorin uusia muotoilutuotteita? Vai saako noita jo suomesta?

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #625 : 18.06.08 - klo:08:56 »
Olisiko kellään vinkkiä että mikä tigin muotoilutuote olisi hyvä lyhyille hiuksille föönauksen alle? Head shrink on ilmeisesti ollut täällä lyhythiuksisten suosiossa...?? Sitä näyttäisi tuolta lookfantasticistakin saavan kun olen sieltä tilausta suunnitellut.
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #626 : 18.06.08 - klo:10:07 »
Itse tykkään (vaikka en aivan lyhyitä hiuksia omistakaan) Small Talkista föönauksen alla. Lähinnä arkisin tulee etuhiuksia föönattua kuosiin ja ST toimii siinä loistavasti. Antaa jonkun verran pitoa ja pehmeät etuhiukset, jotka muutaman lakkasuihkauksen jälkeen pysyvät kuosissa koko päivän. Koko hiuksiin käytettynä föönauksen alla antaa kuohkeutta ja tuuheutta. Monipuolinen tuote.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #627 : 18.06.08 - klo:15:23 »

oho, oliko siellä muita Tigejä alennuksessa?

Onko joku päässyt kokeilemaan s-factorin uusia muotoilutuotteita? Vai saako noita jo suomesta?

öö, kyllä siellä tais jotain olla, en muista.. Mutta jos joku menee siellä käymään
niin noita ale-tuotteita löytää kassan vierestä :))
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #628 : 21.06.08 - klo:18:11 »
Curls Rock Hair Spray
Tämä sopii oikein hyvin permiskiharoilleni. Ei kuivata ollenkaan ja antaa hyvin tukea ja pitoa. Ja kiiltoa :)

saaga

• Vieras
« Vastaus #629 : 21.06.08 - klo:18:22 »
Mulla on vahvasti kerrostettu polkka, jota suoristan ahkerasti GHD:lläni. Eilen totesin, että Seriously Straight ennen suoristamista (kuivaan hiukseen) jättää hiuksen rasvaisen näköiseksi ja tuntuiseksi, olisikohan Tigillä tähän tarkoitukseen joku parempi tuote... ???