Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644080 kertaa)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #630 : 21.06.08 - klo:18:29 »
^ Minä oon käyttäny suoristusrautojen kanssa Tigin Control Freak seerumia, ja hyvin toimii. :)
Tuolla ei kyllä saisi rasvaisen näköisiä hiuksia vaikka kuinka sitä ainetta hiuksiin pistäisi, ja pitää hiukset hyvin suorina.
3a F ii

saaga

• Vieras
« Vastaus #631 : 21.06.08 - klo:18:36 »
Mulla itseasiassa on tuo Control Freak -seerumi, sitä voisi kokeilla, kiitos vinkistä! Onko siinä muuten lämpösuoja?

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 21.06.08 - klo:18:42 »
^ On lämpösuoja. :)
3a F ii

Poissa kiki

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #633 : 25.06.08 - klo:22:28 »
Luin käyttäjäkokemuksia, ja nyt en osaa päättää, että ostaisinko small talkin vai afterpartyn. Silottavaa siis etsin, mutta toisaalta jos small talkissa olisi muitakin käyttömahdollisuuksia, niin se voisi olla parempi. En vain osaa päättää. Itselläni on pitkät luonnonkiharat hiukset, ei nyt kuitenkaan mikään säkkärä, mutta selvää kiharaa kuitenkin. Pidän suoristetuista hiuksista, joten fööniä/ suoristusrautoja tulee käytettyä melko usein. Föönin jälkeen en tuuheutta tarvitse, mutta raudat lässäyttävät melko mukavasti.  Mikä on ratkaisevin ero näiden kahden tuotteen välillä? Ja kumpi kestää käytössä kauemmin? Pihi kun olen, niin haluan mahdollisimman riittoisan tuotteen.  ;D

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #634 : 26.06.08 - klo:09:34 »
Siinä on kaksi niin samanlaista mutta niin erilaista tuotetta :)

Small Talk on kätevä juurikin föönauksen alla. Tuuheuttaa, muttei kuitenkaan juurikaan pörrötä. Small Talk on nimenomaan muotoilutuote, After Party luetaan kai mielestäni viimeistelytuotteeksi. Itse ainakin käytän ensin Small Talkia föönaukseen, suoristus ja After Partya viimeistelyyn, eli silottamaan latvat. ST:tä en ole silotukseen juurikaan käyttänyt.

Small Talk on mahdottoman hyvää tavaraa föönaukseen ja After Party lyömätön viimeistelyssä. Tuoksut ovat molemmissa aika voimakkaat, ST:ssä esanssinen mustikka ja AP:ssä hieman raikkaampi, hedelmäinen miksaus. Riittoisuus riippuu aina miten käyttää. Kumpaakaan ei voi läträtä litratolkulla ellei halua lähmäistä tukkaa  ;) Jos mahdollista, sinuna hankkisin molemmat tuotteet, mutta jos etsit vain viimeistelyyn silottavaa tuotetta, siihen suosittelen After Partya.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #635 : 26.06.08 - klo:11:10 »
^^Minulla on molemmat tuotteet ja olen käyttänyt säännöllisesti molempia latvojen siloitukseen. Itse en huomaa tuotteissa tässä suhteessa mitään eroa. (Vika voi tietysti olla käyttäjässä)

Small talkissa on ylivoimaisesti parempi purkki, joten sikäli se on parempi tuote. Tulee ainakin käytettyä useammin, sillä After Partyn purkki on uskomattoman epäkäytännöllinen..

kirsikka81

• Vieras
« Vastaus #636 : 26.06.08 - klo:12:22 »
Olen suunnitellut tilaavani tigin tuotteita tuolta lookfantasticista ja toivoisin teiltä kokeneemmilta hyviä vinkkejä! Mulla on siis ihan lyhyet vaalennetut hiukset. Ovat melko liukkaat, ohuehkotj ja lasimaiset. Eli mitä muotoilutuotteita, shampoota ja hoitoainetta suosittelisitte hiuksilleni? Toiveissa olisi sellainen sähäkkä pörröpää!  :)

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #637 : 26.06.08 - klo:12:33 »
^ Suosittelen kokeilemaan Tigin Oatmeal & Honey- hoitoainetta (ei tosin liity muotoiluun). Kannattaa lukaista Tigi- ketjut läpi, siellä on paljon juuresten kokemuksia eri tuotteista. Jos sieltä pongaisit itsellesikin sopivia tuotteita ;)
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #638 : 26.06.08 - klo:13:51 »
Noniin, Headbanger testattu! Teki hiuksista ihanan kuohkeat
ja toimi hyvin! sain kivan pörrötukan aikaan  :D
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa kiki

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #639 : 26.06.08 - klo:14:17 »
^^Minulla on molemmat tuotteet ja olen käyttänyt säännöllisesti molempia latvojen siloitukseen. Itse en huomaa tuotteissa tässä suhteessa mitään eroa. (Vika voi tietysti olla käyttäjässä)

Small talkissa on ylivoimaisesti parempi purkki, joten sikäli se on parempi tuote. Tulee ainakin käytettyä useammin, sillä After Partyn purkki on uskomattoman epäkäytännöllinen..
Siinä on kaksi niin samanlaista mutta niin erilaista tuotetta :)

Small Talk on kätevä juurikin föönauksen alla. Tuuheuttaa, muttei kuitenkaan juurikaan pörrötä. Small Talk on nimenomaan muotoilutuote, After Party luetaan kai mielestäni viimeistelytuotteeksi. Itse ainakin käytän ensin Small Talkia föönaukseen, suoristus ja After Partya viimeistelyyn, eli silottamaan latvat. ST:tä en ole silotukseen juurikaan käyttänyt.

Small Talk on mahdottoman hyvää tavaraa föönaukseen ja After Party lyömätön viimeistelyssä. Tuoksut ovat molemmissa aika voimakkaat, ST:ssä esanssinen mustikka ja AP:ssä hieman raikkaampi, hedelmäinen miksaus. Riittoisuus riippuu aina miten käyttää. Kumpaakaan ei voi läträtä litratolkulla ellei halua lähmäistä tukkaa  ;) Jos mahdollista, sinuna hankkisin molemmat tuotteet, mutta jos etsit vain viimeistelyyn silottavaa tuotetta, siihen suosittelen After Partya.

Voisin ehkä ostaa ensin after partyn ja jos pääsen opiskelemaan haluamaani paikkaan, niin small talkin palkinnoksi. Toki se voi olla myös lohduke, jos en opiskelupaikkaa saa...  ;D

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 30.06.08 - klo:01:00 »
Tiedän, että oon sanonut tän aiemminkin, mutta pakko taas. :P Smooth & Shine on kiva vähäsilikonisempi vaihtoehto (vain yhtä silikonia, kahdeksantena incissä). Mulla on siis sekä Smooth & Shine, Small Talk että After-Party. En ole ainakaan parilla kokeilulla huomannut, että nuo kaksi jälkimmäistä silikoneista huolimatta silottaisivat sen paremmin, joten mieluummin lätkin päähäni vähemmän silikonista vaihtoehtoa.

Poissa allu

• Haiven
  • *
« Vastaus #641 : 01.07.08 - klo:22:48 »
moikka!
mulla ois vähä kysyttävää :)

saan taiottua mukavasti tuuheutta tukkaan tigin tuotteilla, mutta ongelma on lähinnä se, että tukka ei kuitenkaan näytä hyvältä. Semmonen pehmeys ja terveys puuttuu ihan kokonaan :( eli mikä olis hyvä viimeistelytuote? after party?  tuotevinkkejä kaipailisin.

Poissa Noanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #642 : 02.07.08 - klo:11:51 »
Mikä olisi hiuksille suhteellisen turvallinen muotoilutuote jota voisi käyttää joka päivä? Tuuheutta lähinnä kaipaisin, pitkiin, ohuehkoihin hiuksiin.

Tilauksessa on nyt Big&Bigger ja Cocky, joista varmaan ainakin Cocky käy päivittäiseen käyttöön. Entä B&B?

Muoks. Kysympä samaan syssyyn vielä Curls Rockistakin.. Olisiko mitään ajatusta käyttää sitä hiuslakan sijaan, ylläpitämään juuresnutturalla aikaansaatuja kiharoita, jotka muuten katoavat päivän mittaan?
« Viimeksi muokattu: 03.07.08 - klo:13:06 kirjoittanut Noanna »
1bFii, pituus hiukan yli bsl. Toiveena terveet, pehmeät, pitkät ja pörröiset hiukset.

Tilda

• Vieras
« Vastaus #643 : 03.07.08 - klo:17:35 »
Nii.. oliks jollain kokemusta siitä Tigin Dumb blonde smoothing stuff:ista? Tosi vähän löytyy siitä tietoa kunnolla että mitä se muuta tekee ku silottaa ja antaa kiiltoa vai tekeekö edes muuta. Kuitenkin on ainaki tuolla hqhairissa muotoilutuotteiden osiossa.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #644 : 03.07.08 - klo:23:53 »
Ekaa kertaa täällä kirjoittelen, varmaan oon liian pahasti hurahtanu Tigin tuotteisiin  ;D
Pari vuotta oon jo pessy fashionistalla ja nyt kesälomalla innostuin ostamaan suoristusrausdan (korkkiruuveja varten) ja föönin. Pitihän se sitten jotain litkuja saada ja tuli ostettua Fashionista Smooth & Shine sekä Maxxed-Out- putelit. Tänään vielä vahingossa löysin houkuttelevan nettikaupan (Sunrise) jossa paaaljon ihania tarjouksia. Tilaukseen meni Superstar Blow Dry Lotion, After party sekä Big&Bigger. Toiveena saada näihin melko pitkiin ja suoriin hiuksiin vähän tuuheutta bileiltoja varten ;)
Toi After party ei ollut mulla edes alunperin suunnitelmissa, mutta kun monet on sitä hyväksi kehuneet ja oli mun mielestä niin halvalla tuolla kaupassa, niin otin sen vähän erityisherkkuna ittelleni  ::)

Muttah, nyt olisi siis tuo kokoonpano käytössä piakkoin ja vinkkejä tartteis mitä ja miten kannattaa yhdistellä että saapi tukan irti päänahasta  ??? Olisko Big&biggeriä tyveen ja superstaria muualle ja föönäys päälle? Voiko/kannattaako noiden päälle laittaa vielä lakkaa?
Entäs jos tekee parit isot korkkiruuvit ilmettä tuomaan, mitä niihin hiussuortuviin kandeisi laittaa ennen raudan käyttöä? Smooth & Shineä?

Kiits  :-*

...

Vastaanpa itselleni  :D
Eilen tuli tuotteet ja heti illalla pikasesti testasin. Hyvältä tuntui ja näytti! B&B jälkeen vielä tupeerasin vähän tyveä. Lakkaa en nyt lisännyt, mutta luulenpa että paras olisi jos haluisi tuuheuden pysyvän.
After party on ihanaa! Oon nyt kyllä lätkiny sitä vähän liikaa päähän, pitänee harjoitella senkin käyttöä.
Luulen, että näitä pitkiä hiuksia on pakko lyhentää ainakin 15cm. Muuten tuntuu kaikenlaisen kivan saaminen hiuksiin mahdottomalta.
« Viimeksi muokattu: 08.07.08 - klo:13:25 kirjoittanut Tease »