Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643964 kertaa)

Poissa orkidea11

• Haiven
  • *
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #645 : 11.07.08 - klo:13:50 »
Voisikohan joku konkari auttaa meikäläistä: Sain vihdoin hankittua täällä kehutut Babylissin Wet&Dry suoristusraudan ja sen kylkeen Tigi S Factor Flat Iron Shine Spray Heat Defenderin (mikä nimihirviö...). Ruiskin aamulla mielestäni hillitysti tuota lämpösuojaa ennen suoristusta ja tuloksena oli kuin XZ tyrniöljyhoidolla läträtty kuontalo  ??? (tuoksukin on sama). Kuuluukohan tuon sprayn olla tuollaista ja miten ihmeessä sitä käytetään?

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #646 : 11.07.08 - klo:14:07 »
^ Tervetuloa, orkidea11! :)

Tuon Flat Iron Shine Sprayn kanssa on täällä tuskailtu ennenkin, se todellakin helposti lähmää tukan, koska sen koostumus on niin öljymäinen (taikka oikeammin tupaten täynnä silikonia). Itse tykkään käyttää tuota silloin harvoin kun suoristan, mutta en uskaltaisi suihkia sitä suoraan tukkaan. Teenkin niin, että suihkaisen pullosta käteen ja levitän käsin tuotetta käsiteltävään osioon kerrallaan. Yksi suihkaus siis riittää aika moneen suortuvaan.

Minua himottaisi jostain järjettömästä syystä After Party, kun sitä nyt taas saa Mansikkalasta. Kertokaahan, tarvitsenko minä sitä, kun minulla on jo Small Talk? Tykkään välillä pistää tukan pesujen välillä yöksi letille ja sivellä letin pintaan Small Talkia, se tuntuu pitävän loivan kiharan vähän terhakampana. Toimisikohan After Party tässä käytössä? Vaihtelu kun virkistäisi (etenkin kun olette vähän pilanneet minulta Small Talkin tuoksumielikuvinenne :D) ja joku hieman kevyempi tuote voisi olla toimivampi pesemättömään tukkaan.
« Viimeksi muokattu: 14.07.08 - klo:11:44 kirjoittanut Täti Kukkahattu »

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #647 : 11.07.08 - klo:19:48 »
^No After Party on pehmentää tukkaa ihanasti. En tiedä terhakoittaako se kiharaa, koska AP ei ole niinkään muotoilutuote kuin viimeistelytuote ja itse koen sen olevan parempi suoraan tukkaan suoristamaan, silottamaan ja antamaan kiiltoa. Mutta kannattaahan se tilata ja kokeilla, koska muuten on niin monikäyttöinen tuote, etten usko sen jäävän homehtumaan hyllyyn ;)
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #648 : 11.07.08 - klo:22:56 »
Mä en miellä AP:tä ja ST:tä toisiaan vastaavaksi pikemminkin ne täydentävät toisiaan. ST on mulle vähän kuin muotovaahto eli käytän sitä kampauksen pohjalla ja musta se sopii monenlaisiin kampauksiin - silottaa, tuuheuttaa hieman ja tuo jäntevyyttä. AP taas on mulle viimeistelytuote, joka silottaa ja tuo kiiltoa mutta minkäänlaista pitoa siinä ei ainakaan mun kokemusten mukaan ole. Mulle AP=girl toys=shine junkie ja käytän aina jotain näistä viimeistelyyn ja AP on noista se kevyin ja voisi siksi sopia parhaiten kiharoiden viimeistelyyn.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 14.07.08 - klo:10:54 »
Minä sorruin tilaamaan After Partyn Mansikkalasta ja olen sitä nyt noin viikon verran käyttänyt. On tosiaan erilainen kuin Small Talk; Small Talk antaa enemmän tukea ja tykkään laittaa sitä kosteisiin hiuksiin kun taas After Party tosiaan pehmentää ja siloittaa tosi hyvin ja antaa kivan kiillon.

Tykkään itse asiassa enemmän After Partysta kuin Small Talkista, tukkani kaipaa enemmän siloitusta kuin tukea joten tähän päähän After Party on tomivampi/käytännöllisempi tuote.

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #650 : 15.07.08 - klo:13:39 »
^Komppaan täysin Lyxiä.
Minullekin saapui tuo After Party tänään ja huomasin täsmälleen samat asiat ja nyt taidan olla rakastunut  :-*
Ei lähmännyt tukkaa lainkaan vaikka laitoinkin vähän reilummalla kädellä ja siloitti karheita latvojani uskomattoman hyvin.
Haju tuossa on kyllä tosi "muovinen", mutta koska se toimii kuin häkä en anna hajun häiritä  ;)
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #651 : 15.07.08 - klo:13:42 »
^ Tännekin tuli tänään AP ja piti heti kokeilla, tosin kosteaan tukkaan. Ihanan pehmeät ja sileät hiukset! Haju tosin on aika, eh, mielenkiintoinen, mutta eipä se haittaa jos ei jää hiuksiin.

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #652 : 15.07.08 - klo:21:05 »
Nii.. oliks jollain kokemusta siitä Tigin Dumb blonde smoothing stuff:ista? Tosi vähän löytyy siitä tietoa kunnolla että mitä se muuta tekee ku silottaa ja antaa kiiltoa vai tekeekö edes muuta. Kuitenkin on ainaki tuolla hqhairissa muotoilutuotteiden osiossa.

Mulla on toi  :) En ole kyllä sitä hirveästi käyttänyt, sillä en oikein tiedä, mitä sillä tekisin. After Party nimittäin silottaa mun hiukset paaaljon paremmin kuin smoothing stuff. Että vähäsen olen huono sanomaan, mutta musta ss  tuntuu lähinnä after partyn vähäsilikonisemmalta versiolta.

Tilda

• Vieras
« Vastaus #653 : 16.07.08 - klo:23:33 »
Nii.. oliks jollain kokemusta siitä Tigin Dumb blonde smoothing stuff:ista? Tosi vähän löytyy siitä tietoa kunnolla että mitä se muuta tekee ku silottaa ja antaa kiiltoa vai tekeekö edes muuta. Kuitenkin on ainaki tuolla hqhairissa muotoilutuotteiden osiossa.

Mulla on toi  :) En ole kyllä sitä hirveästi käyttänyt, sillä en oikein tiedä, mitä sillä tekisin. After Party nimittäin silottaa mun hiukset paaaljon paremmin kuin smoothing stuff. Että vähäsen olen huono sanomaan, mutta musta ss  tuntuu lähinnä after partyn vähäsilikonisemmalta versiolta.

Noh.. tässä lähipäivinä pitäis tulla tuo smoothing stuff ni pääsee ite kokeilee.. Mulla ei tuosta after partysta oo kokemusta ja oon kyllä sen tilaamista ja miettiny. Nyt oon silotellu hiuksia sillä spoil me:llä. Mutta en nyt tiedä silottaako se niin hirveästi. Mutta, kiitos kuitenki vastauksesta ;)

Poissa ziudt

• Haiven
  • *
« Vastaus #654 : 17.07.08 - klo:19:45 »
Ootte tartuttanu muhun ihan hirveen Tigi-manian, ja mun on pakko saada näitä lisää. Tällä hetkellä mulla on Small Talk, After-Party, Fashionista Smooth&Shine sekä Superstar lotion. Ostoslistalla on useampi tuote, enkä osaa päättää, mitä tilaisin.

Manipulatoria ajattelin etuhiuksien kuriin saamiseen, Uptightia kiharakampauksen pohjalle. Spritz&Shine on myös listalla, mutta ajattelin jättää sen tällä kertaa tilaamatta. Mua houkuttelee myös Big&Bigger, mutta pelkään koppuraisuutta. Millaisille hiuksille sopii Curls Rock Curl Amplifier? Tekisi mieli ostaa se vahvistamaan kiharoita, mutta en tiedä, onko mun hiukset vääränlaiset.

kirsikka81

• Vieras
« Vastaus #655 : 17.07.08 - klo:20:33 »
Taitaa olla hyvin yksilöllistä miten tuo big&bigger hiuksissa käyttäytyy. Minä olen pari kertaa sitä nyt kokeillut, eikä todella koppuroita yhtään. Ja sillä kyllä saa todellakin ison tukan!  ;D Mutta tuon hard to getin kanssa ollut vähän ongelmia. Voisko joku antaa vinkkejä miten sitä kannattaa käyttää? Ei todella ainakaan paljon kannata laittaa sitä, kun tekee lähmäiset hiukset.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 18.07.08 - klo:15:34 »
Mutta tuon hard to getin kanssa ollut vähän ongelmia. Voisko joku antaa vinkkejä miten sitä kannattaa käyttää? Ei todella ainakaan paljon kannata laittaa sitä, kun tekee lähmäiset hiukset.

Mä en ole saanut Hard to getillä kertaakaan lähmähiuksia. Otan sitä kynnellä nokareen, semmoinen herneen kokoinen suunnilleen, hieron käsiin kunnolla ja sitten tukkaan. En tiedä onko sulla lyhyet vai pitkät tai mihin tarkoitukseen olet sitä käyttänyt, mulla siis lyhyet ja aloitan levityksen niskasta eli kunnolla vaan kädet sisään hiuksistoon ja pörröttelen ylöspäin, ihan juuriin asti. Tämän jälkeen sitten voi silotella päältä tasaiseksi. Tuuhentaa ja erottelee kivasti, pitää kampauksen kuosissa koko päivän ettei lötsähdä.

kirsikka81

• Vieras
« Vastaus #657 : 18.07.08 - klo:16:02 »
Kiitos paljon vinkeistä! :) Pari kertaa olen tuota vasta kokeillut, joten tainnu olla vähän hakusessa homma... On niin eriolosta vahaa kuin edellinen käyttämäni... :-\ Pitää harjotella tuon käyttöä. Mullakin siis ihan lyhkäset hiukset ja tarkotus olis saada semmonen kiva pörrökampaus! :)
« Viimeksi muokattu: 18.07.08 - klo:16:04 kirjoittanut kirsikka81 »

Copper

• Vieras
« Vastaus #658 : 19.07.08 - klo:14:05 »
Olen nyt kokeillut kaverilta saamaani Superstar Blowdry Lotionia kerran. Ei se kyllä mitään ihmeainetta ole tälle tukalle. Hiukseni ovat siis hieman yli olkapäiden ulottuvat hennot mutta runsaat, enkä kyllä saanut Superstarilla aikaan mitään ihme-efektiä. Paremmin kyllä toimii muotovaahto. Kyllä Superstar vähän rakennetta antoi, mutta ei kyllä ihmeemmin mitään tuuheutta. Lisäksi tuntui, että Superstar lähmää näitä hiuksia. Taidan vielä testailla muutamaan otteeseen Superstaria, mutta ensivaikutelma ei kyllä ollut erikoinen.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #659 : 19.07.08 - klo:19:47 »
Nyt on tullut kokeiltua se Brunette Goddes-kiiltosuihke ja se on kyllä ollut aika kiva. Antaa tosi hyvän kiillon mutta koostumus on minusta parempi aerosoleissa. Mulla on nyt hiukset rasvoittuneet aika nopeasti, en tiedä onko sillä osuutta mutta kaiken kaikkiaan kelpo tuote, kiiltoa sillä todella saa. Tuoksu on aika makea mutta ei jää hiuksiin lemuamaan liikaa. En kadu ostosta.  :)

Masterpiece-lakka on ollut loistava!

Millainen tuote tuo Big & Bigger on ja millaisille hiuksille suosittelisitte? Sopiiko pitkille hiuksille tuuheuttajaksi?