Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643999 kertaa)

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #660 : 19.07.08 - klo:22:41 »
Mä ostin vähän aikaa sitten Big&Biggerin. Mulla on vyötärömittaiset, suorat, lasimaiset hiukset. Ja toi toimii  :-* Tällä tukalla vaatii tosin kaveriksi päälle vähän tupeerausta ja lakkaa hitunen tyveen niin tulosta tulee ja näkyy! Sen eron huomaa kyllä heti laiton jälkeen, hiukset nousee päästä ylös. Mutta jos sen haluaa pysyvän, tarvii noita tukitoimenpiteitä...

Ainiin, kyllähän toi koppuroittaa, mutta sehän sen pointti onkin. Mun mielestä. Sitä ei kannata laittaa muualle kuin hieroa tyveen. Sen kovettumisensa ansiosta se todella nostaa hiuksia.
« Viimeksi muokattu: 20.07.08 - klo:18:07 kirjoittanut Tease »

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #661 : 20.07.08 - klo:01:23 »
Kumpihan olisi parempi suoristusraudan alle käytettäväksi, Control Freak Serum vai Fashionista Smooth & Shine? Hiukset ovat pitkät ja osittain vaalennetut, kasvatus käynnissä joten mahdollisimman suojaavaa tuotetta haen. Vai olisiko joku muu parempi?

edit. Kiitoksia mielipiteistä! Taidan kokeilla tuota Smooth & Shinea koska tukkani on varsinkin takaa tosi kihara ja kaikki silotusavut ovat tarpeen. :)
« Viimeksi muokattu: 20.07.08 - klo:14:10 kirjoittanut SuperHotFemale »
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #662 : 20.07.08 - klo:01:31 »
Mulla toi Smooth&Shine "ei oikein tee mitään". Siis varmastikin se suojaa kuumalta, mutta ei siinä mitään muotoilutehoja ole eikä kyllä huomattavasti kiillota. Ehkä vähän pehmeemmät hiukset tekee... Vaikee sanoa näin kesällä, voi olla, että talvella vähentäisi sähköisyyttä.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #663 : 20.07.08 - klo:06:31 »
Mulla Smooth & Shine suoristaa ihan selvästi, vaikka vaan föönaisi. Mieskin ihmettelin, miten mun tukka on niin suora ja pysyykin suorana.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #664 : 20.07.08 - klo:11:36 »
Se sitten varmaan tehoaa semmosiin hiuksiin jotka ei luonnostaan ole näin piikkisuorat  :)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #665 : 20.07.08 - klo:12:31 »
Mun mielestä Control Freak seerumi ainakin pitää paremmin suorana.
Smooth&Shine on ehkä hyvä jos hiuksissa on jonkin verran karheutta, koska se silottaa ja saa raudat liikkumaan hiuksissa paremmin.
3a F ii

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #666 : 20.07.08 - klo:13:08 »
Vanha muotovaahtoputeli alkaa näyttää loppumisen merkkejä, ja meinasin hankkia Tigiltä uuden. Catwalkilla oli muotovaahtoa kahta eri vahvuutta, Strong ja Extra Strong. Kiinnostaisi tietää, onko näillä käytännössä miten paljon eroa? Kaipaan melko vahvaa pitoa, mutta en nyt mitään tärkkiä sentään ;). Hius on leukamitassa tällä hetkellä, mutta kasvatan, joten ihan kevytkään pito ei riitä.

Tilda

• Vieras
« Vastaus #667 : 20.07.08 - klo:14:33 »
No minäkin nyt sitten ostin suoristusraudan kun edullisesti sai ja oon ja miettiny et pitäsköhän tuota control freak seerumia tilailla siihen suoristuksen alle. Mulla nyt ei mikään kihara tukka oo mut kuitenkin... Nyt aloin vaan miettimään sitten tuota smooth & shineakin et kumpa sit ois parempi..  ???
Mulla vähän karhea ja kuiva hiuslaatu.. et suojaa ja kiiltoa tartteis suoristukseen saada.. Vai oisko jotain muuta hyvää suoristusainetta. Suoristusraudan mukana tuli trendlinen joku suoristusaine, pitää sitä varmaan eka kokeilla mut oon niin koukussa Tigin tuotteisiin että tahtoo Tigiä  :D

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #668 : 20.07.08 - klo:14:42 »
^ Jos sun hiukset on karheat ja kuivat niin suosittelisin ehkä tuota Smooth&Shinea. Tuo silottaa hiuksia ja antaa kiiltoa, ja helpompi sitten suoristellakkin kun ei hiukset oo ihan niin karheat. :)
3a F ii

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #669 : 20.07.08 - klo:17:36 »
Fashionista Smooth&Shine tuntuu tosiaan hoitavammalta ja silottavammalta kuin geelimäinen Control Freak serum. Oma tukkani tykkää enemmän Control Freak serumista, ihan ok tosin Smooth&Shinekin on. Hiukseni ovat piikkisuorat, hennot ja helposti rasvoittuvat. Pituus on leukaan ja taivutan latvoja suoristusraudalla. Tuuheutta saan Hard to Getillä. Nuo kaksi tuotetta ovatkin ehdottomat suosikkini Tigin tuotteista :). Control Freakia tuli hankittua viimeksi jättipullo, tuoksukin on ihana  :-*.

Vahingossa ostin Superstar Volumizing hairsprayn, tai siis en tiennyt sen olevan pummpulakka  :D. Mutta hyvin on tuokin tominut, yleensä nuo sprayt saavat hennon tukkani läsähtämään mutta tämän kanssa ei ole sitä ongelmaa.
Fashionista Spritz&Shine ei oikein toimi tukassani, saa sen vain tuntumaan likaiselta ja karkealta. Superstar Blowdry lotion on ihan ok mutta en uutta enää osta, Control Freak vain toimii paremmin ja on kivampi käyttää (ei ole niin nestemäinen). Headrush kiiltosuihketta tulee käytettyä todella harvoin, sain sen joskus kylkiäisenä. Ihan ok kai se on, en suurta eroa ole huomannut enkä kai siksi jaksa käyttää. Small Talk oli pitkään käytössä, nyt on jäänyt vähälle käytölle. Pitääkin taas yrittää sitä pulloa saada kuluteltua. Nykyään, kun tällaista siloittavampaa haluan, käytän Sebastianin Potion 9:ää. En suuremmin välitä Small talkin tuoksusta.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
« Vastaus #670 : 21.07.08 - klo:12:22 »
Minäkin suosittelen suoristusraudan alla käytettäväksi Smooth&Shinea. Minulla on luonnonkihara tukka, vähän karhea ja tuolla saa aikaiseksi todella pehmeät, sileät ja kiiltävät hiukset. Itse en ole mitään muuta tuotetta käyttänyt suoristusrautojen kanssa enää pitkään aikaan, kun S&S toimii kuin unelma!  :D
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Poissa Sprite

• HAIRahtanut
« Vastaus #671 : 21.07.08 - klo:17:31 »
Kokeilemiani Tigin muotoilutuotteita:

Cocky-paste: tämä on mainio tuote sikäli, että hoitaa samalla kun antaa kiiltoa, tuuheutta, pehmeyttä. Jäyhään tukkaan EI riitä muotoilevaksi tuotteeksi. Hedelmäinen tuoksu. Ei klähmää tukkaa eikä jätä vaaleita jämiä tuotteesta.

Curls Rock Amplifier: ostin tämän kun tukka oli pitempi ja taipui jonkin verran (peruslaatu tukassani suora), aattelin että tolla kiharoiden boostaus-tuotteella se taipuisuus muuttuisi laineikkaammaksi. Tuote ei tehnyt mitään myönteistä tukalleni, sen ettei boostannut kiharoita käsittää kun ei niitä kiharoita ollut, mutta sitä että klähmäsi tukan ja jätti vaaleaa liimamaista jälkeä tukkaan niin se vika oli sitten jo tuotteessa eikä tukassa. Tuoksu oli hyvä.

Masterpiece-lakka: aika tuore ostos eikä ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Pito on hyvä, antaa kiiltoa, ei klähmää tukkaa, tuoksu paras  lakoista joita olen kokeillut.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #672 : 21.07.08 - klo:19:32 »
After Partya pitää todellakin ostaa lisää! Olen satunnaisesti käyttänyt sitä jätettävänä kosteisiin hiuksiin. Kuivuessaan hiukset ovat ihanan sileät, kiiltävät ja pehmeät. Eikä lähmää näin yhtä helposti kuin kuiviin laitettuna.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #673 : 24.07.08 - klo:09:17 »
Minua himottaisi jostain järjettömästä syystä After Party, kun sitä nyt taas saa Mansikkalasta. Kertokaahan, tarvitsenko minä sitä, kun minulla on jo Small Talk? Tykkään välillä pistää tukan pesujen välillä yöksi letille ja sivellä letin pintaan Small Talkia, se tuntuu pitävän loivan kiharan vähän terhakampana. Toimisikohan After Party tässä käytössä?

After Party tuli sitten tilattua ja testattua tänä aamuna. Pesin eilen hiukset ja pistin ne yöksi letille vielä hieman kosteina. En sivellyt lettiä After Partylla, vaan halusin testata sen kuivaan tukkaan, kuten varsinainen käyttötarkoitus pullon ohjeen mukaan onkin.

Minulla on aina ongelmana lettikiharassa latvaan syntyvä ritisevän kuivan näköinen supersäkkärä. Haluan nimittäin aina harjata lettikiharan auki, en osaa vain varovasti haroa sormin, jolloin kihara pysyisi ehkä nätimpänä. En tykkää tukkaklimpeistä. No, tästä harjaamisesta sitten seuraa näitä sähkärilatvoja, kun jokainen hius leijuu erillään (tämä kampaus tunnettaneen myös peikkotukkana). Tänään otin After Partya kolme pumppausta, hieroin käsiini ja levitin tukan pintaan. Ja kylläpä tuli erinäköinen latva! Ei yhtään leijuvaa supersäkkärää, vaan isoa, pehmeää ja kiiltävää lainetta! Tuote siis todellakin toimii. Olen kyllä supertyytyväinen. :-*

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #674 : 25.07.08 - klo:11:02 »
Ostin kampaajani suosituksesta Tigi S-Factor Silky Smooth Moisture Serumin ja tämä on aivan ihana!  :-* Laitoin tota aamulla hiuksiin aika reilulla kädellä kun vahingossa otin sitä liikaa. Silti hiukset ei ole yhtään tahmeat, lähmäiset tai muutenkaan likaisen tuntuiset vaan pehmeät ja sileät! Aiemmin olen laittanut Smooth & Shinea ennen föönausta mutta tästä tykkään enemmän. Ja tuoksukin on aivan ihana...

Mun kampaaja sanoi että tuossa on lämpösuoja. Yritin katsoa sekä pullosta että netistä mutta en nähnyt siitä mitään mainintaa. Tietääkö joku miten on?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.