Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642720 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #675 : 25.07.08 - klo:11:20 »
^ Eikös siinä ole silikonia reilustikin? Silikonissahan on lämpösuoja.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #676 : 25.07.08 - klo:11:23 »
^Öö on varmaan, niin paljon siloitti.  ;D Mutta en tajunnut inciä katsoa. Kiitos kuitenkin tiedosta, en ole tiennyt että silikonissa on lämpösuoja. Joka päivä oppii jotain uutta!  :D
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #677 : 25.07.08 - klo:11:46 »
Hyi mitkä hiukset tuli, kun erehdyin laittamaan Queen for a day -suihketta föönauksen alle ja sen jälkeen ajattelin vielä muotoilla hiuksia suoristusraudoilla. Tuon suihkeen kanssa suoristusrauta ei luista hiuksissa ollenkaan ja tuloksena oli kasa karheaa ja huonokuntoisen näköistä hiusta sekä rumia taitoskohtia suoristusraudasta johtuen. Tiedänpähän jatkossa käyttää mielummin Superstar-nestettä tähän tarkoitukseen.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #678 : 25.07.08 - klo:13:02 »
Tuntuuko kenestäkään muusta Masterpiece lakka kauhean kuivattavalta? Olen nyt putelin verran käyttänyt ja tukka tuntuu aina lakan jäljiltä karhealta ja on ihan takussa. Tätä ilmiötä en ole muilla lakoilla huomannut.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #679 : 25.07.08 - klo:20:33 »
Tuntuuko kenestäkään muusta Masterpiece lakka kauhean kuivattavalta? Olen nyt putelin verran käyttänyt ja tukka tuntuu aina lakan jäljiltä karhealta ja on ihan takussa.

Minusta. Vaihdoinkin juuri tästä syystä Masterpiecen vanhaan kunnon Elnettiin. Masterpiecehan on kovin kehuttu ja tykätty, mutta minulla se ei vaan toiminut. Sillä tuli takkuuntuva, koppurainen ja vähän härmäisen näköinen hiuksiston pinta, hyh. Tuoksuton Elnett on toiminut paljon paremmin, silläkin saa hienon ja ohuen täsmäsuihkeen, mutta se ei koppuroita eikä jähmetä tukkaa liikkumattomaksi kypäräksi. Tykkään kovasti.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #680 : 26.07.08 - klo:14:14 »
Small Talk pelasti tänään mun aamun! Unohdin eilen illalla laittaa muotovaahtoa pesun jälkeen, vähän meinas panikoiduttaa sit aamulla kun en keksinyt mitä teen näille. Kaks pumppausta ja pöyhimistä, vähän lakkaa, siinä oli päivän kampaus. Edelleen ihan kohtuullisen hyvän näköinen, vaikka olen pyöräillyt melkein 20km tässä helteessä. Jää pian toi muotovaahto käyttämättä. :D
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #681 : 27.07.08 - klo:00:17 »
Nyt on Small Talk ja After Party testattu.

Small Talkia laitoin pyyhekuiviin hiuksiin pari painallusta, ja föönasin tukan kuivaksi. Lopputulos oli oikein mainio - sileä ja pehmeä mutta kuitenkin ryhdikäs tukka. Pidän tuoksusta (sinänsä yllättävää, kun kyseessä on Tigin tuote), liisterimäisestä koostumuksesta ja kivasta pyöreästä purkista. Oikein passeli tuote minulle siis. :)

After Partya laitoin kuivaan tukkaan silottamaan latvoja, ja hyvinhän se toimii siinä tarkoituksessa. Ehkä olisin odottanut vieläkin sileämpää tulosta, mutta hyvä näinkin. Haju on kyllä vastenmielinen ja pakkaus ruma, purkista tulee mieleen lähinnä hieromasauva. ;D
« Viimeksi muokattu: 27.07.08 - klo:00:19 kirjoittanut Angelina »
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #682 : 30.07.08 - klo:02:32 »
Joko olisi kokemuksia smoothing stuffista ja BG kiiltosuihkeesta??

nappu

• Vieras
« Vastaus #683 : 08.08.08 - klo:15:04 »
Mitähän Tigin tuotetta kannattaisi hankkia, jos haluaa otsatukkaan pitoa ja sekaisuutta? Pitkiin hiuksiin mulla on Big & Biggeriä ja Superstar-nestettä, mutta otsatukkaan voisi ehkä ajatella jotain vahaa? Tapanani on muotoilla otsatukka sivuun, mutta nykyisellään se vain lärpättää suorana eikä siinä ole volyymiä lainkaan.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #684 : 13.08.08 - klo:21:32 »
Minulle kampaaja laittoi Boy Toysia otsikseen tupeerattuaan sen ensin. Otsatukkani on "sivumallia" myöskin. En vain ole itse kauhean taitava käyttämään tuota ainetta ja saan helposti aikaiseksi lähmätukan. Kiiltoa se antaa kivasti ja yllättävän miedontuoksuinen Tigiksi, kai siksi että se on BOY Toys.

Tilda

• Vieras
« Vastaus #685 : 14.08.08 - klo:00:35 »
Joko olisi kokemuksia smoothing stuffista ja BG kiiltosuihkeesta??

No smoothing stuffia oon nyt pari kertaa kokeillu.. vielä vähän hataralla pohjalla kyllä..
Hiukset se silottaa joo, ja kiiltoakin antaa joo mutta tuntuu että ekalla kerralla tuli liian vähän ja tokalla liian paljon.. Mutta kyllä jos kiiltoa haluaa ja silottaa pörröisyyttä ni tuo s-factorin ihana smoothing luister vai mikä se nyt olikaan ku ei jaksa tarkistaa nimeä niin ajaa paremman aseman tässä.
Tuoksuu tosi hyvälle ja tekee hiukset pehmeäksi.
Kerronpa vaikka lisää kunhan nyt testailen sitä enemmän  ;)

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #686 : 15.08.08 - klo:00:25 »
Olen lukenut tämän ketjun läpi niin monta kertaa, että ole mennyt ihan sekaisin ;D Joten pakko kysyä vielä erikseen, toivottavasti joku osaisi auttaa.

Eli tarkoituksena olisi lähiaikoina mennä kampaajalle ja leikata jotain tämäntapaista:
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=7898&month1=1&pg=1&styl1=Lau tai
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=10363&month1=&pg=1&styl1=Royston%20Blythe

Omat hiukset ovat siis aika ohuehkot (hiuksia on paljon, mutta yksittäinen hius ohut), vaalennuksesta kuivuneet ja tikkusuorat. Nyt olisi etsinnässä Tigiltä jokin hyvä lämpösuojalla varustettu muotoilutuote föönauksen alle, jolla saa hyvää pitoa hiuksiin. Tykkään pehmeästä, mutta jämäkästä lopputuloksesta. Tällä hetkellä minulta löytyy Small Talk, joka ei kyllä oikein tee yhtään mitään hiuksille. Kokeiltu on myös Queen for a day sekä Superstar, mutta eivät sopineet nekään. Joten ehdotuksia otetaan vastaan! :)
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa Cera

• HAIRahtanut
« Vastaus #687 : 15.08.08 - klo:08:47 »
Itse olen suht samanoloiseen hiukseen (paitsi ei vaalennettu, suht hyväkuntoinen ja lasinen) saanut jämäkkyyttä juuri Small Talkilla ja Superstarilla. Olen laittanut yleensä juureen ainoastaan Superstaria ja sitten latvoihin molempien sekoitusta. Föönauksen jälkeen olen laittanut vielä yleensä jotain vahaa, Hard to get on tämän hetkinen suosikki. Päälle vielä lakkaa.

Yleensä olen ollut eniten tyytyväinen vasta seuraavana päivänä, kun tukka on jo harjailtu. Silloin tulos on ollut pehmeän jämäkkä ja suora. Muotoilupäivänä hiukset tuntuvat vetävän kiharaan tai kerrostetut osiot sojottavat itsepäisesti minne sattuu, vaikka yritänkin "suoristella" Tigin xxl-harjalla.

Eli itse olen huomannut aineiden yhdistelyn tehokkaaksi, yksistään kun osa ei tunnu toimivan sitten millään.

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #688 : 15.08.08 - klo:14:39 »
Minkä pituiselle tukalle tuo s-factorin pyöreä harja käy? Eikös se ole ihan valtavan kokoinen..

Poissa Cera

• HAIRahtanut
« Vastaus #689 : 15.08.08 - klo:23:25 »
^ On se kyllä iso, mutta kyllä se omassa polkkamaisessa (hiukset takaa ja sivuilta about olkapäihin asti, edestä nippas nappas solisluihin) lievästi A-linjaisessa pehkossa toimii. Hetki kesti kyllä harjoitella sen kanssa. Koska hiukseni on kerrostetut, niin vähän pitää kikkailla lyhempien osioiden kanssa, mutta mulla on käytössä myös pienempi pyöröharja. Tykkään kyllä kovasti tuosta, jotenkin nopeakäyttöinen ja nopeuttaa samalla myös hiusten kuivumista.