Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643994 kertaa)

Poissa grizzie

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #690 : 16.08.08 - klo:11:40 »
Itse olen suht samanoloiseen hiukseen (paitsi ei vaalennettu, suht hyväkuntoinen ja lasinen) saanut jämäkkyyttä juuri Small Talkilla ja Superstarilla. Olen laittanut yleensä juureen ainoastaan Superstaria ja sitten latvoihin molempien sekoitusta. Föönauksen jälkeen olen laittanut vielä yleensä jotain vahaa, Hard to get on tämän hetkinen suosikki. Päälle vielä lakkaa.

Yleensä olen ollut eniten tyytyväinen vasta seuraavana päivänä, kun tukka on jo harjailtu. Silloin tulos on ollut pehmeän jämäkkä ja suora. Muotoilupäivänä hiukset tuntuvat vetävän kiharaan tai kerrostetut osiot sojottavat itsepäisesti minne sattuu, vaikka yritänkin "suoristella" Tigin xxl-harjalla.

Eli itse olen huomannut aineiden yhdistelyn tehokkaaksi, yksistään kun osa ei tunnu toimivan sitten millään.

Pitäisiköhän sitten kuitenkin antaa vielä toinen mahdollisuus noille..

Löysin eilen paikallisesta kampaamosta Shine Junkien 10 eurolla. Vielä en ole ehtinyt testata, mutta oli kyllä aivan loistava löytö! :)
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #691 : 16.08.08 - klo:18:36 »
Kampaajani käytti hiuksiini tänään Tigin Silky Smooth Moisture Serumia, ja tuntuu todella hyvälle (sisältää lämpösuoja ja kosteuttaa), mutta siis kun kampaajani sanoi, että tämä antaa myös kiiltoa. Haluaisin vaan tietää että mitä eroa on tällä ja Smoothing lusterizerisella?

Poissa Kähmäräpälä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #692 : 18.08.08 - klo:22:46 »
Mun käsitykseni Cockystä ja Superstar Lotionista on ihan täysin muuttunut uuden hiustyylini myötä! Kun tilasin joskus keväällä Cockyn ja testailin sitä pitkään tukkaan, olin ihan kirjaimellisesti repiä hiukset päästä - se oli hirveää tahmaa, joka teki hiukset ihan takkuisiksi, kihartuviksi ja pörröisiksi sekä vielä vähän likaisen näköiseksi juuresta. Föönatessa hiukset menivät takkupalloksia, kuivaan tukkaan tahma ei tuntunut tekevän yhtään mitään. Superstar oli ihan ok pitkässä tukassa, mutta mitään tuuheuttavaa vaikutusta en huomannut - lähinnä se toi hiuksiin rakennetta ja käsiteltävyyttä.

Mutta nyt tähän lyhyeen polkkamalliin Cocky&Superstar Lotion on ehkä parasta kokeilemani yhdistelmä :) ! Laitan kosteaan tukkaan Superstaria, föönaan kuivaksi ja haron kuivaan tukkaan pienen määrän Cockyä - tulee tooooosi tuuheat hiukset :) . Hiukset ovat koko päivän sellaiset helposti käsiteltävän ja muokattavan tuntuiset.

Big&Biggeriä tekisi vielä mieli kokeilla :) .

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #693 : 19.08.08 - klo:19:47 »
Oon hankkinut joskus aikaisemmin Catfightin enkä silloin oikein perustanut siitä. Nyt otin sen uudestaan kokeiluun ja sehän passaa tälle polkalle erinomaisesti! Se antaa rakennetta ja ilmavuutta, mutta ei tahmaa eikä rasvoita. Kaiken lisäksi tukka pysyy suht ok-näköisenä koko päivän! Catfightin päälle olen suihkaissut vielä kevyttä hiuslakkaa, jos olen ehtinyt ja muistanut. Ainoa vika Catfightissa on se, että aine on tosissaan kuin kissatappelu ja kissoja on vaikea saada irti toisistaan (aine siis jää venymään purkin sisäkanteen)! ;D

Poissa Kähmäräpälä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #694 : 19.08.08 - klo:20:50 »
^Kuinka pitkä polkka sulla on? Mä vähän himoitsen tuota Catfightia... Miltä se tuoksuu? On vaan Mastermindista traumaattisia kokemuksia, pelkään tuon olevan samanlaista.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #695 : 19.08.08 - klo:23:01 »
^Minusta muistuttaa enemmän Manipulatoria kuin Mastermindia. Sellainen parannettu, jämäkämpi versio Manipulatorista. Mä olen käyttänyt lyhyeen ja liki polkkapituiseen, hyvin ohueen tukkaan. Mastermindilla puolestaan en tehnyt mitään, vaan heitin aikanaan mäkeen. ::)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #696 : 20.08.08 - klo:15:26 »
^Kuinka pitkä polkka sulla on? Mä vähän himoitsen tuota Catfightia... Miltä se tuoksuu? On vaan Mastermindista traumaattisia kokemuksia, pelkään tuon olevan samanlaista.

Mulla yltää hiukset takaa niskaan ja edestä on kevyemmät ja hapsuisemmat, mutta ihan leukaan asti ei mene. Päältä on kerrostettu eli ei ole tasapitkä. Catfightin tuoksu on mielestäni ihan kuin Small Talkissa, sellainen mustikkajogurttinen. Ja pudding on tavaran nimi eli ei ole paksua eikä rasvaista.

Manipulator ei ainakaan mulla toiminut tätä lyhyemmässä tukassa. Rasvoitti ja tahmasi eikä antanut pitoa. Mastermindia en ole koskaan kokeillut.

Poissa Cera

• HAIRahtanut
« Vastaus #697 : 20.08.08 - klo:15:46 »
Ärsyttää, kun en ole saanut Cockya toimimaan kunnolla hiuksissa! >:( Odotin siltä tosi paljon, kun sitä on täälläkin kehuttu hirmuisesti. Olen kokeillut kuivaan tukkaan, puolikuivaan föönaten, hieman märempään ja antanut kuivua itsekseen - ei mitään apua. Jotenkin hiukset tuntuvat lähmääntyvän tuosta enkä ole mitään tuuheuttavaa efektiä saanut varsinkaan aikaiseksi.

Miten te tuota laitatte? Kuinka paljon määrällisesti about ja millä 'tyylillä' leviteltynä? Toimiiko paremmin föönin kanssa vai ilman? Tahdon saada tuon toimimaan! ;D

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #698 : 20.08.08 - klo:19:33 »
Mikä Tigin muotoilutuotteista olisi paras silottamaan, kiillottamaan sekä antamaan kevyttä pitoa?
Olen lukenut koko ketjun läpi tästä TiGin runsaudesta pää aivan pyörällä.  :-[  Mieleeni ovat jääneet After party, Girl Toys sekä S-Factor kiiltotipat. Mitä noista suosittelisitte?
Tavoitteenani on myös pehmeät hiukset, joten mitään kovettavia ja korputtavia lakkoja yms. en etsiskele.

Miten te muut oikein muuten löydätte tienne tässä tuotepaljoudessa? TiGin nettisivutkin ovat pikemminkin täynnä muka-nokkelia iskulauseita kuin todellista tuotetietoutta.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #699 : 20.08.08 - klo:19:36 »
^Mä sanoisin kehujen perusteella että Smooth&Shine, joka on ilm. vähäsilikoninen, tai Small talk, josta itsellänikin on kokemusta. STtä voi käyttää kuiviin ja kosteisiin hiuksiin, tuuheuttaa ja siloittaa. Noi sun mainitsemat tipat eivät tukea anna vaan ainoastaan siloittavat reilusti.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #700 : 20.08.08 - klo:21:48 »
Miten te tuota laitatte? Kuinka paljon määrällisesti about ja millä 'tyylillä' leviteltynä? Toimiiko paremmin föönin kanssa vai ilman? Tahdon saada tuon toimimaan! ;D

Käytän Cockyn kanssa aina jotain tyvikohotetta, koska minustakin se lähmää, jos laittaa lähelle juurta. Mulla on noin leukapituinen, kerroksittain leikattu tukka. Cockya laitan pituuksiin aika vähän, ehkä yhden nivelen mitan ( ;D ) puristan tuubista ja levitän sormin. Sitten föönaan. Se tuuheuttaa, mutta ilmakihartimen kiharaa se ei kyllä pidä lainkaan. Liki päivittäisessä käytössä mulla kyllä.
# 1a F i #

Poissa Cera

• HAIRahtanut
« Vastaus #701 : 20.08.08 - klo:21:54 »
Käytän Cockyn kanssa aina jotain tyvikohotetta, koska minustakin se lähmää, jos laittaa lähelle juurta. Mulla on noin leukapituinen, kerroksittain leikattu tukka.

Okra. Itsekin olen laittanut aina tyveen Superstaria tuon kanssa, mutta voipi olla että olen annostellut Cockya turhan paljon tukan pituuteen nähden. Tai sitten en ole levitellyt tarpeeksi tasaisesti hiuksistoon.

Oletko muuten Iiris föönaillut pyöröharjan kanssa vai ilman esim. pää alaspäin?

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #702 : 20.08.08 - klo:22:05 »
Föönaan ensin pää alaspäin ja sitten kun on melko kuiva, niin viimeistelen suortuvat kohdalleen ilmakihartimella. En tiedä, onko minkään taiteen sääntöjen mukaista, mutta omalle (ohuelle) tukalleni sopiva kohtelu. Ja joo, Cockyn annostelussa saa olla tarkkana, koska jos laittaa liikaa, lopputulos on aika rasvaletti. :D
# 1a F i #

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #703 : 21.08.08 - klo:15:00 »
Mikä Tigin muotoilutuotteista olisi paras silottamaan, kiillottamaan sekä antamaan kevyttä pitoa?
^Mä sanoisin kehujen perusteella että Smooth&Shine, joka on ilm. vähäsilikoninen, tai Small talk, josta itsellänikin on kokemusta. STtä voi käyttää kuiviin ja kosteisiin hiuksiin, tuuheuttaa ja siloittaa. Noi sun mainitsemat tipat eivät tukea anna vaan ainoastaan siloittavat reilusti.

Samoja suosittelisin NQ:lle minäkin, ehkä vielä enemmän Smooth&Shinea :).

Yritän katsoa aina kampaamossa mitä tuotteita käyttävät, olen niitä sitten itsekin testaillut.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #704 : 21.08.08 - klo:18:19 »
Olen lukenut koko ketjun läpi tästä TiGin runsaudesta pää aivan pyörällä.  :-[  Mieleeni ovat jääneet After party, Girl Toys sekä S-Factor kiiltotipat. Mitä noista suosittelisitte?
Tavoitteenani on myös pehmeät hiukset, joten mitään kovettavia ja korputtavia lakkoja yms. en etsiskele.

Mä olisin myöskin Smooth&Shinen kannalla. :)
3a F ii