Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642701 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #705 : 21.08.08 - klo:18:27 »
Kiitos S&S-suosituksesta, täytynee katsella sen hintoja netissä. Tosin, käyttäjäkokemuksista kävi ilmi, että se kärsii TiGin tuotteiden yleisvaivasta, pistävästä hajusta...  :-\  En tiedä, uskallanko kokeilla tämän sarjan muotoilujuttuja ollenkaan, jos kaikissa on tyrmäävät tuoksut.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Tristy

• Vieras
« Vastaus #706 : 21.08.08 - klo:19:32 »
Smooth & Shine tekee kyllä hiukset pehmeiksi, sileiksi ja antaa kevyttä pitoa sekä oli helppo käyttää ja annostella, eli hyvä tuote niiltä osin. Isona miinuksena on tuoksu, mun mielestä se oli niin tyrmäävä, että en edes ihan loppuun pystynyt purkkia käyttämään. Jos laittaisi päälle vaikka jotain hyväntuoksuista kiiltosuihketta niin haju voisi mahdollisesti peittyä. Mutta kyllähän siitäkin tuoksusta jotkut ovat pitäneet.

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #707 : 21.08.08 - klo:20:22 »
Hiukseni ovat ohuet ja vajaa 10cm bsl -mitasta.
Olen lopen kyllästynyt ainaiseen "puoli kovaan" kampaukseen, ja haluaisin luonnolliset ja erityisesti terveen näköiset ja tuntuiset hiukset. Hiuslakan käyttö on yksi, mistä haluan luopua tai ainakin vähentää hurjasti ja siksi etsinkin sopivaa korvaavaa tuotetta.
Minkähän Tigin muotoilutuotteen ostaisin seuraavaksi.. Haluasin siis silottavaa, tuuheuttavaa ja kiillottavaa ainetta, mutta se ei saa olla Small Talk. koska sen pito/vahvuus on liian kevyt. En saa sillä kuohkeutta sitten millään, en edes föönaamalla harjalla tai pää alaspäin, eikä se siloita mielestäni tarpeeksi ja vielä vähemmän se kiillottaa. Girl Toys ja After Party minulla on, mutta niistä ei saa sitä tuuheutta. Ja Cocky on liian lähmäävää, jopa miksattuna Small Talk:iinkin. Control Frak Serum taas ei toimi missään hakemassani ominaisuudessa.
En tiedä yhtään; onko Smoothing Lusterizer:ssä ja Smooth and Shine:ssä millainen pito? Entä S Factor Silky Smooth Moisture Serum?
« Viimeksi muokattu: 21.08.08 - klo:20:56 kirjoittanut lip_eh »
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #708 : 21.08.08 - klo:21:01 »
Olen kerännyt kivan kokoelman Tigejä menneinä viikkoina- kiitos mukavien Juureskauppojen!- ja juurikin tuosta Superstar Queen For A Daysta kysyisin kokeneilta käyttäjiltä pari tyhmää kysymystä: pitääkö pulloa ravistaa ennen suihkimista? Suihkitteko kosteaan vai kuivaan hiukseen, föönaatteko, sotketteko jonkin muun aineen kanssa (paitsi sen Lotionin) ja suuntaatteko suoraan tyveen vai kuinka ???

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #709 : 21.08.08 - klo:21:53 »
Olen kerännyt kivan kokoelman Tigejä menneinä viikkoina- kiitos mukavien Juureskauppojen!- ja juurikin tuosta Superstar Queen For A Daysta kysyisin kokeneilta käyttäjiltä pari tyhmää kysymystä: pitääkö pulloa ravistaa ennen suihkimista? Suihkitteko kosteaan vai kuivaan hiukseen, föönaatteko, sotketteko jonkin muun aineen kanssa (paitsi sen Lotionin) ja suuntaatteko suoraan tyveen vai kuinka ???

Tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan - tyhmä on se, joka ei uskalla kysyä siinä pelossa että vaikuttaisi tyhmältä. :)

Superstar Queen For A Day –suihke on suosikkimuotoiluaineeni. Ravistan pulloa aina ennen käyttöä. Miten muistaisin, että pullossa on joskus lukenutkin ohjeeksi niin, mutta äsken kun tarkistin, ei ravistamisesta puhuttu enää mitään? Suihkutan aina kosteaan tukkaan (itsestään lähes kuivaksi kuivuneeseen). Suihkin ainetta hiusten tyveen joko suoraan tai etuosaan joskus varmuudeksi käsien kautta, ettei puhtaaseen otsaan vaan tule osumia.

Föönaan pää alaspäin. Superstar-suihketta käytän yksinään juureen, puolipituuksiin laitan Superstar-nestettä + yleisimmin Small Talkia. Tykkään erityisesti suihkeesta kovasti, kohottaa pitkääkin tukkaa kivasti.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #710 : 21.08.08 - klo:22:05 »
 :) kiitos Täti Kukkahattu, täällä tukkauusavuton täti kaikkien ihanien tigiensä keskellä ihmettelee hankintojansa :-D  Juu ravistamisesta ei sanota mitään, tulikin löysää kuplaa pihalle. Vastoin neuvoja, pakko kokeilla aamulla kuivaan tukkaan, tuoksu on ihana!

Tristy

• Vieras
« Vastaus #711 : 22.08.08 - klo:19:57 »
^ Mä käytin myös joskus molempia Superstareja ohuisiin ja silloisiin puolipitkiin hiuksiin, mutta tuntui monesti lähmäävän samallailla. Kannattaa kokeilla molempia erikseen, loppujen lopuksi toimivat mulla ainakin paremmin niin. Tai sitten koitat vähentää sprayn määrää, jos haluat käyttää molempia samaan aikaan.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #712 : 22.08.08 - klo:20:07 »
Minulla varsinkaan tuo superstar spray (qftd) ei toimi, olen kokeillut jo niin monella tavalla, että luovutin. Tukka tuntuu aina läsähtävän, jos tuota laitan. Superstar föönineste taas on ihan ok yksinään, Control Freak toimii kuitenkin paremmin tukassani, eli uutta en tuon loputtua osta.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Ivy

• Vieras
« Vastaus #713 : 23.08.08 - klo:09:43 »
Silky Smooth Moisture Serum on ehkä liiankin tuhtia omille ohuille hiuksilleni, tukka lässähtää ja rasvoitttuu helposti. Muutenhan tuota S-Factor sarjaa on mainostettu sillä, että tehoaineet menisivät jollain tavalla hiuksen sisälle ja hiukset saisivat luonnollista pitoa, joten ehkä siitä sarjasta voisi löytyä lip_eh:ille jotain muuta. Body Booster Plumping Spray on toiminut minulla kivasti tyvisuihkeena, muttei yksinään tuo riittävästi tukea. Papaya Leave-In Moisture Spray on muuten ihan mukava ainakin tummaan tukkaan myös kiiltosuihkeena. Silottava ja tukea tuova muotoilutuote on itselläkin haussa...

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #714 : 26.08.08 - klo:21:15 »
Kumpihan sopisi ohuiden hiusten tyven kohotukseen/pörrötykseen paremmin; Catfight vai Hard To Get? Haen joustavaa tukea, joka kuitenkin kestäisi, eikä latistuisi -ainakaan pahemmin- päivän aikana. Kaipaan hiuksiini myös rakennetta ja tuuheutta.
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

• Tukkaguru
« Vastaus #715 : 26.08.08 - klo:21:27 »
Saan lättänään tukkaani kevyttä tukea ja pöyheyttä Hard To Getillä. Oikeastaan tuo on ainoa  HG-hiustuotteeni, taitaa olla kuudes purkki jo menossa :). Tuo kyllä tuntuu rasvaiselta, jos esim harjaan tukkani tuon käytön jälkeen, en laita tyveen vaan puristelen pituuksiin (tukka on lyhyt polkka). CatFightiä minulla ei ole, vielä ainakaan.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #716 : 27.08.08 - klo:14:18 »
Minäkin olen tykännyt Hard to getista, Catfightista ei ole kokemusta. Minulla siis ohuet lyhyet hiukset ja kohotukseen ja rakennetta antamaan sopii hyvin. Levittäessä tuntuu hiukan rasvaiselta mutta ei sitä sitten hiuksissa niin enää huomaa, eikä silti lähmää. Kampaajani mukaan Hard to get sisältää myös rosmariinia jonka pitäisi vähentää rasvoittumista, en nyt tuosta osaa sanoa mitään mutta muuten kyllä oikein kelpo vaha :D

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #717 : 27.08.08 - klo:18:31 »
Mulla on nuo molemmat purnukat, Hard to Get ja Catfight. HTG on tosiaan paljon rasvaisempaa ja vahamaisempaa, vaikkakin vahaksi melko kuivakkaa ja miellyttävää. Sillä saa ihan hyvän pörrötyksen, mutta ei niinkään tuuheutta eikä rakennetta. Lisäksi nuo rasvamaiset tuntuu aina vähän latistuvan tukassa päivän mittaan.

CF ei sen sijaan ole vahaa ollenkaan, joten se ei ole myöskään rasvaista. Sillä saa just tuuheutta ja rakennetta ja vähän myös pörrötystä. Päivän mittaan ei latistu eikä tunnu kovinkaan rasvoittavan.

Mulla oli lyhyempi ja selkeämmin muotoiltu tukka HTG:n aikaan ja silloin se sopi tosi hyvin. Nyt on perinteisempi polkka (rikottu silti) ja muutenkin pitempi ja tähän lettiin CF sopii paljon paremmin.

• Tukkaguru
« Vastaus #718 : 27.08.08 - klo:19:17 »
^
Kun hiukseni ovat hieman pidemmät, HTG ei tosiaan toimi enää niin hyvin. Taidanpa hankkia tuon Catfightin myös!

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #719 : 27.08.08 - klo:22:48 »
Joo mäkin olen huomannut että heti kun tukka kasvaa vähän enemmän niin HtG ei toimi enää, mutta lyhyessä se kyllä toimii tuuheuttajana ja pörrötyksessä hyvin.
Voihan Tuikkuli minkä teit kun nyt rupesi tuo Catfight minuakin kiinnostamaan ::) Ajattelin meinaan kasvatella hiukan tukkaa pidemmäksi niin voisi sopia hyvin. Minkälainen koostumus siinä on?