Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642716 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #720 : 27.08.08 - klo:22:55 »
Voihan jösses pitikin tulla lukemaan tätä...catfight kiinnostaa täälläkin! Sopivaa kuituvahaa olen haaveillut hankkivani, mutta eipä ole tullut kohdille. Hyvä on jos ei lähmäänny pää, sen ei vahaa tarvitse olla välttis, mutta se mitä kaipaan on mahdollisuus päivän aikana käsin puristella/möyhiä kuontaloa. Joillain kuituvahoilla tuo onnistuu mutta sitten taas se rasvaisuus... Pitänee harkita tosissaan catfightia. Tosin myös tuo HTG kuulostaa ihan passelilta. Hiuksisto on lyhyt polkkamainen.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #721 : 28.08.08 - klo:11:23 »
Mikähän tuote olisi kuin Small Talk, mutta vahvempi pidoltaan?
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #722 : 28.08.08 - klo:13:59 »
Minkälainen koostumus siinä on?

Se on sellaista vaaleanviolettia löllöä, joka venyy, venyy ja venyy. Siis oikein venyyyyy! ;D Ei ole voidetta, ei geeliä eikä vahaa. Venyvää löllöä!

Kun purkista sormella nappaisee, niin sormi pitää vetää purkin laitaa vasten, että aineen saa poikki. Mutta sitä saa silti ihan kunnialla otettua pienen määrän eikä ainetta joudu tuhlaamaan. Kun purkki on täysi, aine jää tosi vaikeasti venymään purkin ja sisäkannen väliin ja silloin tarvitaan akrobaatin taitoja, että ainetta saisi sopivasti käteensä. Mutta tämä ongelma loppuu, kun ainetta on sen verran vähemmän, ettei se enää liiskaannu kanteen kiinni.

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #723 : 28.08.08 - klo:14:33 »
Mikähän aine olisi hyvä Tigiltä kiharoiden tekemiseen? ghd:llä teen aina kiharat ja jonkun aineet tarvitsisin sinne alle..

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #724 : 28.08.08 - klo:15:26 »
^ Uptight?
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #725 : 28.08.08 - klo:18:45 »
Mä ajattelin tilata nyt tuon Catfightin ja sen lisäksi uudesta Foxy curls sarjasta Contour creamin, jos sillä saisi korostettua luonnonkiharoitani :P Catfightin tilaamista olen suunnitellut joskus aiemminkin mutta nyt sitä kehuitte täällä niin täytyyhän se testata kun en ole pitkille hiuksilleni oikein hyviä muotoilutuotteita löytänyt...
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #726 : 28.08.08 - klo:19:38 »
Mikähän aine olisi hyvä Tigiltä kiharoiden tekemiseen? ghd:llä teen aina kiharat ja jonkun aineet tarvitsisin sinne alle..
Uptight ei kyllä omaan tukkaan ole paras vaihtoehto rautojen kanssa. Jää jotenkin jumiin eli sulaa rautaan eikä silota. Itse laitan yleensä ensin smooth&shineä ja sitten suihkin osioihin spritz&shinea. Ensimmäinen tasottaa pintaa rautaa varten ja jälkimmäinen antaa pitoa kiharaan jäämättä silti kiinni rautaan. Rullien ja patukoiden kanssa taas Uptight on ehdottomasti parempi. Mulla siis käytössä lf-raudat joiden laatuun olen muuten tyytyväinen.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #727 : 28.08.08 - klo:19:43 »
Minulla kampaaja laittaa raudalla tehtäviin kiharoihin usein juuri Spritz&Shineä. Saattaa toimia koska itse en saa sitä toimimaan, tai siis haluan vain taivuttaa ja tuolla tulee jo hiukan turhan selvät raudan jäljet tukkaan  :D. Olen ihan tumpelo laittamaan tukkaani.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #728 : 02.09.08 - klo:18:30 »
Mariia: Mulla on tuo Foxy Curls Contour Creme ja ainakaan kahden käyttökerran jälkeen ei vakuuta. Odotin että tämä olisi pehmentänyt hiusta jonkin verran ja tuonut kiharoita esiin mutta ei tehnyt muuta kuin sai aikaan kuivan ja jotenkin jäykän letin. Kokeilen vielä muutaman kerran eri annostuksilla mutta ei kyllä hyvää lupaile. Tuoksusta tykkään kyllä  ;)

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #729 : 02.09.08 - klo:22:36 »
Spritz&Shinen ostin alunperin föönauksen alle, mutta jotenkin liian "takkuisaa" siihen. Eli "Shine" osa jää kyllä föönin kanssa vähän uupumaan :D Kiharrusraudan kanssa käytän tuon loppuun (ja ostan varmasti uudelleen ihan tuohon tarkoitukseen). Hiukseni ovat kyllä muutenkin hieman takkuuntuvat.

Ja pakko minunkin kehua Catfight! Se on aivan kuin jotain vanukasta, ja niin herkullinen tuoksu :) Tulee aina ostettua uusi kun entinen loppuu, vaikka päivittäisessä käytössä ei olekaan. Tosi hyvä sellaiseen luonnolliseen lopputulokseen, pitoa on juuri sopivasti. Hiukset liikkuvat vapaasti mutta pysyvät silti muodossaan. Ihana tuote.
So it goes.

• Tukkaguru
« Vastaus #730 : 02.09.08 - klo:22:43 »
Spritz&Shine ei tosiaan föönäyksessä toimi, melkoinen takku lopputuloksena. Ja pitihän minunkin oma Catfight saada, uskoisin toimivan  ;D

Löysin taas yhden HG tuoteen, Masterpiece hiuslakan ostin (lopultakin  :P) ja toimii aivan täydellisesti! Tuoksukin on ihan kiva, ei ainakaan vielä häiritse. Antaa juuri sopivasti tukea mutta ei latista eikä saa hiuksia näyttämään kypärältä  :D.

kirsikka81

• Vieras
« Vastaus #731 : 03.09.08 - klo:21:28 »
Pakko kehua nyt tuota hard to getiä, kun olen opetellut sitä käyttämään ja leikkuutin ylipitkäksi kasvaneet hiukseni! Siis aivan mahtava tuote pörrötykseen ja samalla myös silotukseen! Tuuheuttaa kivasti, antaa rakennetta ja sopivaa pitoa! Hiuksia helppo pöyhiä uudelleen päivän mittaan!

• Tukkaguru
« Vastaus #732 : 06.09.08 - klo:14:35 »

Mulla oli lyhyempi ja selkeämmin muotoiltu tukka HTG:n aikaan ja silloin se sopi tosi hyvin. Nyt on perinteisempi polkka (rikottu silti) ja muutenkin pitempi ja tähän lettiin CF sopii paljon paremmin.

Suuret kiitokset Tuikkuli! Catfight toimii aivan loistavasti jopa hieman ylikasvaneessa polkassani. Tuoksu ei nyt ihan suosikkini (samantapainen kuin Fashionistassa) mutta TOIMII  ;D.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #733 : 06.09.08 - klo:14:40 »
^ Kertoisitko vielä miten käytät sitä tarkalleen ottaen?
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

• Tukkaguru
« Vastaus #734 : 06.09.08 - klo:14:45 »
Hieron käsiin ja pöyhin kuivaan, raudalla tavutettuun tukkaan ja Masterpieceä päälle. Liuhulettini oli jopa normaalin näköinen vielä työpäivän jälkeenkin  :D.