Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643318 kertaa)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #735 : 06.09.08 - klo:14:48 »
Nea, kiva, että toimii. :D

Käsissä hieromisen jälkeen työstän Catfightin tukkaan juurista alkaen. Viimeksi kampaajalla sain niksin, että vahan levitys kannattaa aloittaa aivan tyvestä, niin saa sinne nostoa. Työnnän sormet ensimmäiseksi juureen, hieraisen ja sitten vedän sormilla hiusten läpi. Toimii hyvin ja näin aine ei tuo painoa pelkkiin pituuksiin.

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #736 : 06.09.08 - klo:18:02 »
Kävin ostamassa sen dum blonde smoothing stuffin ja brunette goddesin kiiltosuihkeen. Myyjältä yritin kysellä tuosta Smoothing staffista mutta kommentti oli ''no lue sieltä purkin pohjasta, se on ihan uus emmä siitä mitään tiiä''  :o Jäi sitten tuo käyttötarkoitus ja laittotapa tietämättä kun ei osannut MITÄÄN tuosta sanoa. Tuo kiiltosuihke kuitenkin toimii, aivan ihanan kiillon tuo!

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #737 : 08.09.08 - klo:09:16 »
Kokeilin sekoittaa Cockya ja Manipulatoria ja hieroin sen hiusten alle juuriin. Aivan mahtava noste, hiukset näytti ja tuntui tuuheilta. Eikä ollut enää niin limainen kuin pelkkä Cocky on.
1a/b F ii

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #738 : 08.09.08 - klo:09:21 »
Minä tottelin Tuikkulia ja hieroin Catfightin juuresta latvaan. Samailla koin sellaisen ihmeen, että jouduin jo hieman litistämään tukkaa vähemmän pöyheäksi ;D. Ei muuten ole koskaan ennen noin käynyt! Eli koukussa ollaan. Tämä ei rasvoita yhtään, siitäkin plussaa Had to Getiin verrattuna.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #739 : 08.09.08 - klo:10:41 »
^ Mulla jo sormet syyhyää että pääsen tekemään hairsupermarkettiin tilauksen  8)  Mun hiusmalli on hiukan samankuuloinen kuin sulla, ja tosiaan ei tommottis ihmettä ikinä ole käynyt että hiukset olisi liian ilmavat. Eli vielä vähän haluaisin udella, että käytätkö mitä muita aineita tuon CF:n lisäksi.
Mietin nimittäin big&bggerin + superstar blowdry lotionin tilaamista myös. Toisaalta tuntuu, että on ehkä vähän liioiteltua käyttää noita kaikkia, koska siis tuon CF:n ainakin haluan - siis ehdottomasti tarvitsen!  ;D
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #740 : 08.09.08 - klo:11:02 »
^
Käytän märkään tukkaan Control Freak-seerumia, tukkani on luonnostaan piikkisuora mutta tuo toimii  ;D. Control Freak on koostumuskeltaan vetistä geeliä, rasvaton ja ihanan tuoksuinen. Kampaaja tuota aikanaan minulle suositteli. Superstar blowdry lotion on ihan ok, hiukan tekee likaisen oloiseksi, ja siksi tykkään enemmän ControlFreakista.

Pesutuotteet vaihtelevat: Oatmeal&Honey, Fashionista tai  Superstar :).
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #741 : 08.09.08 - klo:11:25 »
^ Loistavaa! Kiitos  :D Juuri tommottis tietoa kaipasinkin! Oon joskus kauan sitten käytellyt loppuun parikin putelia control freak extra extra straight´ia, ja olin siihen hirvittävän tyytyväinen. Silloin mulla oli paremmat tulot ja pitkä tukka  ;D  Tuo serum ei ole tuttu tuote, mutta kuulostaa kaikinpuolin siltä, että mieluummin sitä kokeilen kuin tuota superstarin lotionia. Kiitokset suosituksesta!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #742 : 08.09.08 - klo:17:05 »
^
Käytän märkään tukkaan Control Freak-seerumia, tukkani on luonnostaan piikkisuora mutta tuo toimii  ;D. Control Freak on koostumuskeltaan vetistä geeliä, rasvaton ja ihanan tuoksuinen. Kampaaja tuota aikanaan minulle suositteli. Superstar blowdry lotion on ihan ok, hiukan tekee likaisen oloiseksi, ja siksi tykkään enemmän ControlFreakista.

Pesutuotteet vaihtelevat: Oatmeal&Honey, Fashionista tai  Superstar :).
Tarkennan vielä että käytätkö tota siis Control Freak-seerumia ennen föönausta? Extra Extra Straight tuntui jotenkin lähmäävän tukkaani joten mietin että oisko toi parempi..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #743 : 08.09.08 - klo:17:12 »
^ Control freak seerumia käytetään ennen föönausta, en usko että sitä oikein voi jälkeenkään käyttää. Jättäisi varmaan hiukset märiksi ja rasvaisiksi. Minä en ymmärtänyt tuon Extra extra straightin funktiota ollenkaan, mutta CF seerumista tykkään kyllä, tosi hyvä suoristaessa. Suoristaa ja siloittaa kiharia hiuksia. Voin myydä näytteen, jos haluat kokeilla.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #744 : 08.09.08 - klo:17:20 »
Mulla oli tosiaan tuo extra extra straight ja toimi todella hyvin nimenomaan suoristajana ja siloittajana. Sen avulla pystyi myös ilman mitään sen kummempaa temppuilua taivuttelemaan latvoja sinne minne halusi. Lämpöaktivoituva tuote, joten ilman fööniä sillä ei ole kyllä mitään tekoa. Nyt kun mietin, niin ehkä se voisi toimia edelleen tässä lyhyemmässäkin mallissa (sort of polkka).

Mua kiinnostaisi kyllä kovasti ostaa tuota serumia koekäyttöön! En pistäkään vielä tilausta menemään nettikauppaan...
Edit. en taidakaan alkaa puljaamaan samplejen kanssa...uskoisin kyllä että tuo serum toimii vähintään hyvin jos ei loistavasti, kun toimi mulla aikoinaan extra straight´kin :)
« Viimeksi muokattu: 08.09.08 - klo:20:00 kirjoittanut Jouana »

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #745 : 09.09.08 - klo:14:55 »
^ Mulla pelkästään huonoja kokemuksia tuosta control freak serumista.. En tykkää sen lähmäisyydestä enkä hajusta. Jos jotain kiinnostaa, niin multa sais melkei täyden purkin edullisesti. :p vinkvink.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #746 : 09.09.08 - klo:16:18 »
^ No voihan  rähmä, just eilen pistin tilauksen menemään....olisin voinut sulta ostaa pois serumin. Varmaan siihen lähmäisyyteen vaikuttaa määrät joita käyttää, kannattaa varmaan koklata laittaa vähemmän. Niin, ja hiuslaatukin tietty vaikuttaa paljon; mun tukkaa ei helposti mikään lähmää; se on hullun itsepäinen rautakanki.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #747 : 09.09.08 - klo:18:02 »
^ Harmi! Toi ois kyllä joutanu. Voi varmaan ollaki, että en osaa käyttää sitä oikein mutta tuntuu että pienestä määrästäki lähmää hiukset. Ja tosiaan, tuoksu ei oo mun mieleen.  :-\

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #748 : 09.09.08 - klo:18:56 »
No minä en ainakaan ikinä vois saada Control Freak seerumilla mitään lähmää aikaan! Minusta se on koostumukseltaa todella kevyttä ja mun on oikeasti vaikea uskoa että pispis on onnistunut lähmäämään sillä hiuksensa. ;D
Noh, kaikki aineet ei toimi samalla tavalla kaikkien hiuksissa. :)
Ja minusta kyllä tuon tuoksukin on kiva. :P
3a F ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #749 : 09.09.08 - klo:19:23 »
Just kokeilin uudella toivolla sitä kun muka se on niin hyvää.  ;D Sama lätsähtänyt lähmätukka, ei vaan sovi mulle tää.