Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643311 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #750 : 09.09.08 - klo:19:31 »
^ Tää on taas näitä yksilöllisyden juhlahetkiä  ;D Mutta älä visko sitä menemään, varmasti menee kaupaksi kyllä.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #751 : 09.09.08 - klo:20:11 »
Mulla toi CF seerumi toimi kyllä hyvin suoristusraudan kanssa! Nykyään on niin minit hiukset ettei näitä paljon suoristella..

Miten ootte käyttäny Dumb Blonde Smoothing Stuffia? Tulin innostuksissani hankkineeksi sitä enkä tee sillä mitään tai siis en osaa tehdä mitään ::) Hyvät vinkit tai ostotarjoukset ovat siis tervetulleita!!
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #752 : 09.09.08 - klo:21:50 »
Minä olen vähän väkisin yrittänyt käytellä tuota Control Freak seerumia pois kun ei tunnu mitään erityistä tekevän tukalleni. Paulan kirjosta muistan lukeneeni tuon kuivattavan ja/tai vievän väriä ja nyt ei yhtään huvittaisi jämiä käytellä, sillä tukka on ollut paljon paremman näköinen ilman tuota. Noh, ehkä käytän sitten aina silloin tällöin suoristusrautojen kanssa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #753 : 11.09.08 - klo:03:46 »
Mulla toi CF seerumi toimi kyllä hyvin suoristusraudan kanssa! Nykyään on niin minit hiukset ettei näitä paljon suoristella..

Miten ootte käyttäny Dumb Blonde Smoothing Stuffia? Tulin innostuksissani hankkineeksi sitä enkä tee sillä mitään tai siis en osaa tehdä mitään ::) Hyvät vinkit tai ostotarjoukset ovat siis tervetulleita!!

Mä käytän suoristuksen jälkeen viimeistely tuotteena. Eli vähän hiusvahan tyyliin. Tuo ihanaa kiiltoa ja pitää tukan pehmeänä. Enpä oikein muuten osaa tuota käyttää kun ei myyjä siitä osannut mitään kertoa

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #754 : 11.09.08 - klo:09:57 »
Tulin antamaan viimeisen tuomioni Fofy culrs Contour cremelle. Täysin turha tuote, en saa tällä hyväntuntuisia saatika näköisiä hiuksia vaikka käyttäisin alla mitä jätettäviä tahansa. Olen kokeillut eri annostuksilla ja eriasteisiin kosteisiin hiuksiin, mutta tämän kanssa vaan ei voi voittaa. Too bad. Roskiin menee että kolahtaa.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #755 : 11.09.08 - klo:12:57 »

Tarkennan vielä että käytätkö tota siis Control Freak-seerumia ennen föönausta? Extra Extra Straight tuntui jotenkin lähmäävän tukkaani joten mietin että oisko toi parempi..

Juu, märkään tukkaan laitan minäkin. Ja toimii tosiaan tukassani ihan loistavasti! Ostin viimeksi jo litran pönikän  :D.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #756 : 11.09.08 - klo:13:28 »
^^ Hyvä tietää, ettei tarvi tuon Contour Cremen hankkimista harkitakaan :) Sen sijaan enemmän kiinnostaakin se Foxy Curls-sarjan muotovaahto! Kenelläkään tästä kokemuksia? Muutenkin tarttisin muotovaahdon ni voisin ton tilaamista harkita, vaikka tuskin se mitenkään sen erikoisemmin kiharoita korostaa kun muutkaan muotovaahdot ;)

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #757 : 13.09.08 - klo:03:43 »
Joko olisi kokemuksia smoothing stuffista ja BG kiiltosuihkeesta??

Minulla on molemmista melko pintapuolinen kokemus. Kampaaja testaili hiuksiini noita föönauksen jälkeen ja Smoothing Stuff vaikutti melko kevyeltä muotoiluvoiteelta joka antaa hieman kiiltoa ja silottaa, ei ainakaan paksua tukkaa lähmää kovin helpolla. Tuoksu on ihana hedelmäinen, mutta ei mielestäni mitenkään liian voimakas.

Brunette Goddess Shine Spray tekee todella upean kiillon vähällä määrällä jo, on myöskin kevyt mutta jotenkin uskoisin että yliannostelemalla tätä saa melko limaisen näköisen tukan (pelkkää mutua, en laita päätäni pantiksi :D). Tuoksu tässä on todella voimakas kinuskinen, joka todellakin jää koko päiväksi pään ympärille leijumaan ja peittää muut tuoksut alleen. En kokenut sitä kuitenkaan häiritseväksi kertakokeilulla, molemmat tuotteet menivät ostoslistalle  8)

muoks: toffee muuttui kinuskiksi  :)
« Viimeksi muokattu: 13.09.08 - klo:05:01 kirjoittanut calypso »
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #758 : 16.09.08 - klo:18:42 »
Täytyy tulla kiittämään suositteluista! Käytin äsken ensimmäistä kertaa Control freak serumia. Catfight tulee perässä ja uskon että se viimeistelee täydelliseksi tämän nyt jo melkoisen täydellisen tuntuisen kuontalon! Siloitti aivan uskomattoman hyvin hiuksia ja tekee juuri sopivan raskaaksi (tosin tuli vahingossa läntättyä sitä turhan runsaasti) muttei kuitenkaan roiku yhtään.
Eli siis lopputulos on sileä ja kiiltävä, kevyesti hiukset asettuvat paikoilleen - jotenkin koko malli on ihan erinäköinen kuin muilla tuotteilla muotoillessa. Jipii!!  :-*

Tämä kyllä toimii mulla paremmin kuin mikään muu käyttämäni pitkään aikaan. Nyt taas muistan miksi aikoinaan käytin pelkkiä tigejä. Tuntuu että malli menee vähän hukkaan kun en ole saanut sitä kunnolla muotoiltua. Nyt alkaa olla kaikki työkalut pakissa, kiitos siis :)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

• Tukkaguru
« Vastaus #759 : 16.09.08 - klo:20:32 »
Tukka lyheni ja taas Hard to Get toimii loistavasti! Eli molemmat tarvitsen, Hard to Getin ja Catfightin :).

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #760 : 21.09.08 - klo:12:01 »
Tuohon Control freak serumiin olen siis enemmän kuin tyytyväinen, mutta Catfightiin jouduin pettymään  :-\ Odotin siltä enemmän pitoa, mutta ehkä mun kuontalo on kuitenkin liian raskas sille. Tuoksu on taivaallinen jo pelkästään sen takia haluan käytellä sitä vielä, mutta en onnistu saamaan sillä mitään pysyvämpää pitoa - > heti laittamisen jälkeen jos olen hengittämättä, niin hiuksissa on pienen hetken nostetta, mutta sitten se palautuu ennalleen.

Mastermindia mietin jossain vaiheessa aiemmin, mutta innostuin uitenkin kokeilemaan Catfightia. Eli jos jollakulla on kokemusta tuosta sekä Catfightista, niin mielelläni kuulisin vertailuja. Tai joku muu vahan tyyppinen jossa olisi pitoa enemmän kuin CF:lla. Tietysti voisin tyvikohotukseen hankkia Big&Biggerin(?) ja Catgfight voisi sen päälle jo vähän jaksaa pitääkin. Nyt olen siis ainoastaan kontrollifriikin kanssa sitä käyttänyt. Ideas?

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #761 : 21.09.08 - klo:22:52 »
^Mulla on ollut sekä Mastermind että Cat fight. Mastermind on huonoin hiustuote mitä olen koskaan käyttänyt. Ei minkäänlaista pitoa. Tällä foorumillakaan en ole huomannut yhtään positiivista kommenttia siitä. Cat fighkaan ei mun mielstä ole hyvä mutta selvästi Mastermindia parempi. Mä suosittelisin Tigiltä kokeilemaan Hook-up Mousse Waxia. Sen annostelu ei ole helpoimmasta päästä, eikä pakkaus miitä käytännöllisimpiä mutta se toimii mulla parhaiten.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #762 : 22.09.08 - klo:09:15 »
^ Huhhuh, kiitos tiedosta! Nyt unohdan ihan suosiolla Mastermindin! Hook-Up Mousse Wax on ihan vieras tuote, pitää ottaa selvää ja luultavasti laittaa tilaukseen. Alan väsyä siihen, etten saa oikein millään tuotteella kunnollista pitoa. Tai no, saisihan sitä jos haluaa kuorruttaa päänsä kypäräiseksi, mutten sitä oikein halaja. Kiitos vinkistä!

EDIT. Te, joilla on Catfight: oliko purkki ostaessa miten täynnä? Mietin vaan, että puteli (tai miksi sitä nyt voi sanoa....) oli melko pieni ja se oli noin puolillaan kun sain sen. Arivasta tilasin, ja backorderina tuli.
« Viimeksi muokattu: 22.09.08 - klo:09:17 kirjoittanut Jouana »

• Tukkaguru
« Vastaus #763 : 22.09.08 - klo:09:21 »
^
Mansikkalasta, eikä ollut ihan täynnä minullakaan.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #764 : 22.09.08 - klo:09:41 »
Mun Catfight ei myöskään ollut ihan täysi, mutta ei nyt puolillaankaan, muutama milli oli vajetta.

Hook-upissa on todella hyvä pito, mulle ihan liiankin hyvä kun on niin ohkaset hiukset. Lopputuloksena oli vaan hirveä lähmä, vaikka miten vähän laittaisi. Ja ehdottomasti vaati ainakin mulla föönauksen tai tulos oli ihan katastrofi. Nostetta ja jämäkkyyttä sillä kyllä saa, ja sulla varmaan tukka on paljon paksumpi niin vois sopiakin.

Catfightista vielä sen verran että olen kaksi kertaa nyt käyttänyt, ja en oikein vielä tiedä mitä mieltä olisin. Jotenkin tuntui sekin vähän lähmäävän.. Tuuheutti ja antoi rakennetta hyvin, mutta hiukset tuntui likaisilta levityksen jälkeen :-\ Ihmettelin vähän kun täällä oli juttua että ei rasvoita. Noh täytyy jatkaa kokeiluja jos alkaisi toimia.