Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644083 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #765 : 22.09.08 - klo:11:41 »
Öh....koittakaa kestää mun pähkäilyjä  ::) Mietin nimittäin tässä, että mulla on tosiaan jo käytössä Control freak serum josta pidän kovasti, mutta kaipaan vielä nostetta ja pitoa/muotoiltavuutta. Tuon seuraksi Hook-up mousse wax voisi olla ok, mutta entäs Big&Bigger? Catfightilla saan kuitenkin vähän eroteltua osioita vaikkei pitoa olekaan sen kummemmin.
Eli haluaisin pärjätä jo olemassa olevilla tuotteillani ja täydentää niitä jollain hiuksia nostattavalla.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #766 : 22.09.08 - klo:11:47 »
Mulla on outo mielikuva, että joku olisi kirjoittanut täällä tai olisin jostain muualta lukenut, että Cockya voi käyttää myös tukan siloittamiseen. Olenko nähnyt jotain unta vai onko tuo totta? ???

Edit: Hieno juttu, kiitti norah. Voisikin siis joskus hankkia tuon, kun se on silikonitonkin.
« Viimeksi muokattu: 22.09.08 - klo:12:56 kirjoittanut Margot »

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #767 : 22.09.08 - klo:12:44 »
^Minä :D. Itselläni siis pitkä, paksu ja luonnonkihara jäykkä hius ja itselläni toimii aivan mainiosti siloittamiseen  :): Myös ohuempihiuksinen sisareni käyttää tuohon tarkoitukseen.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #768 : 27.09.08 - klo:20:12 »
Mikähän olis Tigiltä paras tuote silotukseen ja viimeistelyyn suoristuksen jälkeen? After Partya olen nyt käyttänyt ja siihen olen ihan tyytyväinen, mutta vaihtelun vuoksi haluaisin nyt jotain muuta. Olen pohdiskellut nyt lähinnä Catfightin, Dumb Blonde Smoothing Stuffin ja Girl Toysin välillä.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #769 : 27.09.08 - klo:20:27 »
^ Minusta Smooth & Shine silottaa aivan erinomaisesti, mutta ei kuitenkaan lähmää. :)
3a F ii

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #770 : 27.09.08 - klo:20:47 »
Mä viimeistelen hiukset useinmiten After Partyn ja Girl Toysin sekoituksella.  Hyvin toimii  :)

Smoothing stuffista en ole edelleenkään saanut mitään irti, paitsi hyvän tuoksun. Kyllähän se vähän silottaa, mutta sitä riemua ei pitkään kestä.. Täysin turha ostos.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #771 : 28.09.08 - klo:11:34 »
Minä tottelin Tuikkulia ja hieroin Catfightin juuresta latvaan. Samailla koin sellaisen ihmeen, että jouduin jo hieman litistämään tukkaa vähemmän pöyheäksi ;D. Ei muuten ole koskaan ennen noin käynyt! Eli koukussa ollaan. Tämä ei rasvoita yhtään, siitäkin plussaa Had to Getiin verrattuna.

Nyyhkypyyhky! Mä tein noin myös, ja useamman kerran kokeilin, etten vain kuvittele, mutta mulla tuo ei siis toimi ollenkaan. Catfightin pito ei ole likimain riittävä mulla ja kun tein varoen (ja vähemmän varoen) kokeiluja tuolla juurihieraisulla jne niin päänahka oli seuraavana päivänä jo ihan lähmässä. Nyt menin tilaamaan sitten Big&Biggerin. HG:n etsintä yhä jatkuu.. ::)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #772 : 01.10.08 - klo:20:46 »
^ Minusta Smooth & Shine silottaa aivan erinomaisesti, mutta ei kuitenkaan lähmää. :)

Smooth&shine mulle olikin jo tulossa, tosin ajattelin käyttää sitä suoristuksen pohjana lämpösuojan/muotoilutuotteen ominaisuudessa. Kiva tietää, että toimii silotuksessakin!  :)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #773 : 02.10.08 - klo:19:56 »
Mitähän teen väärin tuon Big & Biggerin kanssa kun en saa sillä mitään muuta kuin takkuja aikaiseksi? Laitan kosteaan tukkaan ja tukka korputtuu ja takkuuntuu saman tien, on ihan vaikea föönata. Tuuheutumista en huomaa.

Uskaltaisikohan tuota kokeilla lämpörullien alle, tulisi jollain lailla käytettyä? Pettymykseltä kyllä tuntuu.

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #774 : 02.10.08 - klo:20:07 »
Mulla Big & Bigger toimii mahtavan hyvin, taitaa olla kolmas vai neljäs pullo jo menossa! :-* Laitan 1 ½ - 2 pumppausta ainetta tyveen ja Small talkia pituuksiin, sitten kampaan läpi, föönaan aluksi pää alaspäin ja lopuksi lapioharjan avulla ihan normaalisti pää ylhäällä.

Saan tosi kuohkean ja tuuhean tukan näin (bsl pituus, päältä kerrostettu).

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #775 : 02.10.08 - klo:20:21 »
Nyt olen jonkun aikaa Friskyä käytellyt, ihan ok geelisuihke. Suihku on ainakin vielä suht hyvin levittyvä ja tuoksu hyvä ja tarpeeksi mieto. Liikaa käytettynä lähmää, parempiinkin muotoilusuihkeisiin olen törmännyt. 
1b F ii

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #776 : 02.10.08 - klo:21:15 »
Kokeilin tädillä tota Big & Biggeriä kun oli kauhee kiire ja mulla toimi kuivaan tukkaankin niin hyvin ettei kaipanu baaritukkaan edes lakkaa päälle. Kun oma saapuu postista niin täytyykin testailla märän tukan tyveen.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #777 : 02.10.08 - klo:22:01 »
^^
Itse tykkään Friskystä tosi paljon.  :D
Toinen pullo menossa. Parasta tässä on se ettei korputa ja on juuri hyvä luonnonkiharoiden rutistelemiseen.
Kiivin tuoksu on mukavan raikas, ei ole ehtinyt kyllästyä. Avokkkini välillä lainailee lyhyisiin hiuksiinsa sitä. Pito ei taida kuitenkaan olla herran hiuksille riittävä.
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Catbear

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #778 : 03.10.08 - klo:00:59 »
Mitähän teen väärin tuon Big & Biggerin kanssa kun en saa sillä mitään muuta kuin takkuja aikaiseksi? Laitan kosteaan tukkaan ja tukka korputtuu ja takkuuntuu saman tien, on ihan vaikea föönata. Tuuheutumista en huomaa.

Mulla ihan sama. Toki en ole sitä montaa kertaa käyttänytkään kun en ole ollut tyytyväinen tulokseen. Samoin mulla on ollut ongelmia Superstarin sen sprayn kanssa. En tiedä onko pullossa jotain vikaa koska se suihke ei tule tasaisena vaan se suutin erittää myös sellaista epämääräistä vaahtoa. Superstarin lotion toimii ihan loistavasti mutta tuota en osaa käyttää.

Poissa ansq

• Hiushörhö
« Vastaus #779 : 03.10.08 - klo:11:50 »
tykkään tosta after partysta tosi paljon, sehän on muotoilutuote, vaikkei pitoa kylläkään ole ;)
hiuksista tulee tosi sileät, pehmoiset... käytän välillä melkein jätettävänä sitä.