Mitähän teen väärin tuon Big & Biggerin kanssa kun en saa sillä mitään muuta kuin takkuja aikaiseksi? Laitan kosteaan tukkaan ja tukka korputtuu ja takkuuntuu saman tien, on ihan vaikea föönata. Tuuheutumista en huomaa.
Uskaltaisikohan tuota kokeilla lämpörullien alle, tulisi jollain lailla käytettyä? Pettymykseltä kyllä tuntuu.
Minulla Bigger tekee vähän samanlaista takkua, mutta olen alkaa käyttää sitä nyt niin, että laitan ensin sen vaahdon, varovaiset kaksi pientä pumppausta eikä yhtään enempää, levitän hiuksiin, sitten perään Superficialia suihkutellen -sitäkin säästäväisesti- ja sitten sotken ja sitten föönaan. Sitä Biggeriä voisit yrittää "liuottaa" vaikka jollain Superficialin kaltaisella kiillotusaineella, ehkei niin pahasti takuta sitten ja kuitenkin se Bigger semmosta jankkia on että pito-ominaisuus pysyy ihan hyvin. Tai siis pysynyt ainakin omilla miksailuilla.
.
Samoin mulla on ollut ongelmia Superstarin sen sprayn kanssa. En tiedä onko pullossa jotain vikaa koska se suihke ei tule tasaisena vaan se suutin erittää myös sellaista epämääräistä vaahtoa.
Oma pullo tekee ihan samaa, tyyppivika lienee.
^Viikolla kampaajalla käydessäni natisin ettei kaikki haalimani Tigi-muotoiluaineet ja-pastat taida käydäkään mulle enkä osaa kunnolla käyttää kun niin lähmäisen tukan olen alkanut niillä saada aikaiseksi. Kampaaja kehotti laskemaan päähän lotraamani ainemäärän puoleen, Tigejä on tarkoitus laittaa
hyvin vähän ja minun tukkani on semi-ohut ja nyt ihan lyhyt.. Lakka lienee ainut mitä tarvitsee enemmän kuin sen kaksi varovaista suihkausta.
(EDIT: Kampaaja myös sanoi, että minun ei kannata laittaa Superstaria, Cockya, Boy Toysia tai Biggeriä kuivaan tukkaan koska se lähmää varmasti.)
Uuden ohjeistuksen sisäistettyäni huomasin, että purkkimeri riittää minun käytölläni ehken pari-kolme vuotta jos ne tunnollisesti käytän loppuun asti enkä roskiin heitä. Minä en sitten ikinä enää saa mitään
uutta