Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642870 kertaa)

Poissa Lego

• Haiven
  • *
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #780 : 03.10.08 - klo:15:11 »
Mulla ihan samat kokemukset Big&biggeristä kuin Amylla ja Catbearilla. Hiukset takkuuntuu ja korputtuu kun yrittää föönata. Kyllähän se tuuheuttaa jonkin verran, mutta mulla tuottaa vaikeuksia myös annostelu. Omaan nimittäin erittäin ohuet hiukset ja tuntuu että yksikin kokonainen painallus on aavistuksen liikaa. Ja lisäksi vielä suutin tukkeutuu jatkuvasti. Eli vähälle kaytölle on tämä tuote jäänyt.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #781 : 03.10.08 - klo:16:07 »
Ääääh.....just sain käsiini Big & Biggern; tilasin reilu vko sitten Mansikkalasta. Täällä luin niin ylistäviä kommentteja siitä että päätin ottaa testiin. Ja nyt sitten tuleekin ihan päinvastaisia kokemuksia  8) No, täytyy toivoa että meistä tulisi sen kanssa hyvät kaverit.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #782 : 03.10.08 - klo:16:11 »
Mä saan kanssa B&B:llä helposti pelkkää takkua aikaan lyhyeen ja ohueen tukkaani. Saan sen kuitenkin toimimaan kun laitan tarpeeksi vähän ja lähinnä vain juuriin. Noin yksi pumppaus on sopiva määrä mulle. Enempi tosiaan vaan takuttaa.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #783 : 03.10.08 - klo:16:22 »
Hmm. Mä tilasin sen B&B:n pitkälti siksi, että saisin juuri tuonne juuristoon/tyveen kohotusvoimaa. Pituuksiin riittää Potion9 tai Control freak seerumi. Tosin ensi viikolla meinaan leikata vielä lyhyemmän joten katsoo nyt miten nää tuotteet saan toimimaan sitten... Mun hiukset on semi-paksut, ei kovin ohuet siis ja hyvin itsepäiset. Luulen, että ehkä B&B voisi toimia mulla hiukan paremmin kuin jos on hennompi hiuslaatu.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Convallaria

• Vieras
« Vastaus #784 : 03.10.08 - klo:21:20 »

Minäkin ostin just viimevkonloppuna tätä CF:ää, ja karkeaan, suttuiseen tukkaani teki ihmeitä suoristusraudan kanssa.Yleensä - tein mitä tahansa millä tahansa - muistutan lähinnä talvikarvaa vaihtavaa  vuoristoponia... :)

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #785 : 04.10.08 - klo:03:00 »
Oletteko Smoothing Stuffia käyttäny muotoilu- vai viimeistelytuotteena?

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #786 : 04.10.08 - klo:20:58 »
Mitähän teen väärin tuon Big & Biggerin kanssa kun en saa sillä mitään muuta kuin takkuja aikaiseksi? Laitan kosteaan tukkaan ja tukka korputtuu ja takkuuntuu saman tien, on ihan vaikea föönata. Tuuheutumista en huomaa.

Uskaltaisikohan tuota kokeilla lämpörullien alle, tulisi jollain lailla käytettyä? Pettymykseltä kyllä tuntuu.

Minulla Bigger tekee vähän samanlaista takkua, mutta olen alkaa käyttää sitä nyt niin, että laitan ensin sen vaahdon, varovaiset kaksi pientä pumppausta eikä yhtään enempää, levitän hiuksiin, sitten perään Superficialia suihkutellen -sitäkin säästäväisesti- ja sitten sotken ja sitten föönaan. Sitä Biggeriä voisit yrittää "liuottaa" vaikka jollain Superficialin kaltaisella kiillotusaineella, ehkei niin pahasti takuta sitten ja kuitenkin se Bigger semmosta jankkia on että pito-ominaisuus pysyy ihan hyvin. Tai siis pysynyt ainakin omilla miksailuilla.
.

Samoin mulla on ollut ongelmia Superstarin sen sprayn kanssa. En tiedä onko pullossa jotain vikaa koska se suihke ei tule tasaisena vaan se suutin erittää myös sellaista epämääräistä vaahtoa.

Oma pullo tekee ihan samaa, tyyppivika lienee.

^Viikolla kampaajalla käydessäni natisin ettei kaikki haalimani Tigi-muotoiluaineet ja-pastat taida käydäkään mulle enkä osaa kunnolla käyttää kun niin lähmäisen tukan olen alkanut niillä saada aikaiseksi. Kampaaja kehotti laskemaan päähän lotraamani ainemäärän puoleen, Tigejä on tarkoitus laittaa hyvin vähän ja minun tukkani on semi-ohut ja nyt ihan lyhyt.. Lakka lienee ainut mitä tarvitsee enemmän kuin sen kaksi varovaista suihkausta.

(EDIT: Kampaaja myös sanoi, että minun ei kannata laittaa Superstaria, Cockya, Boy Toysia tai Biggeriä kuivaan tukkaan koska se lähmää varmasti.)

Uuden ohjeistuksen sisäistettyäni huomasin, että purkkimeri riittää minun käytölläni ehken pari-kolme vuotta jos ne tunnollisesti käytän loppuun asti enkä roskiin heitä. Minä en sitten ikinä enää saa mitään uutta ;D
« Viimeksi muokattu: 04.10.08 - klo:21:57 kirjoittanut babylissa »

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #787 : 05.10.08 - klo:15:49 »
Mä käytin aikanaan Bigger and biggerin loppuun juuri tuohon babylissan mainitsemaan tapaan . Mun mielestä bb teki hiuksista tosi kuivan ja hamppuisen näköiset ilman superficialia. Nyt olen käyttänyt superficialia täydentämään Smooth &Shineä suoristusrautojen kanssa. Aluksi föönaan hiukset kuivaksi Smoot & shine pohjalla. Kuiviin hiuksiin lisään sitten käden kautta annosteltuna pari suihkausta superficialia. Lopputuloksesta tulee huomattamasti kiiltävänpi ja raudat luistaa hiuksissa paremmin.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Omenahillo

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #788 : 07.10.08 - klo:11:57 »
Kuinka paljon tuo Big & Bigger maksaa normaalisti kampaamoissa? (Siis ihan se normihinta suomalaisessa myyntipisteessa.) Varmasti tuo on täällä jossain mainittu, mutta mun hakutaitoni ovat tänään ilmeisesti karkuteillä. :D

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #789 : 07.10.08 - klo:13:04 »
^Noin 24euroa :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa Omenahillo

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #790 : 07.10.08 - klo:14:23 »
Kiitoksia. :) Sillä ihan kyselin, kun tuolla Stockan Hulluilla päivillä näyttäisi olevan tarjous BB + Fashionista hoitsikka 27,50 euroa, eikä mulla ollut mitään hajua, onko tuo hyvä tarjous vai ei. Tuo hoitoaine ei ole täällä vissiin saanut suurta suosiota, mutta voisihan siitä kait tuon 3,50 maksaa. Tuota Big & Biggeriä mä olen sentään kokeillut ja olen ollut siihen sen verran tyytyväinen, että haluan uuden pullon kaverilta perittyjen jämien tilalle. :D

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #791 : 07.10.08 - klo:16:25 »
Mulla Big & Bigger toimii mahtavan hyvin, taitaa olla kolmas vai neljäs pullo jo menossa! :-* Laitan 1 ½ - 2 pumppausta ainetta tyveen ja Small talkia pituuksiin, sitten kampaan läpi, föönaan aluksi pää alaspäin ja lopuksi lapioharjan avulla ihan normaalisti pää ylhäällä.

Saan tosi kuohkean ja tuuhean tukan näin (bsl pituus, päältä kerrostettu).

Meillä on siis sama pituus ja mulla myös päältä kerrostettu. Miten muuten saatte laitettua tuota siististi tyveen? Tuntuu että sitä menee väkisin pituuksiin ja ei viitsisi ihan päänahkaan hieroa kuitenkaan.  :D

Joku suositteli sekoittelemaan vaikka Superficialiin, sitä mulla ei ole mutta voisikohan Superstar Lotion ajaa yhtään samaa asiaa?

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #792 : 07.10.08 - klo:22:57 »
Mun tukka lyheni tänään erittäin paljon, enemmän kuin olin suunnitellut, eli ei nyt ihan poikatukka mutta ei kaukanakaan. Mulla on lähes upouudet putelit Control Freakia (jota en varmaan nyt tule sitten hetkeen käyttämään), Catfight ja Big&Bigger.
Luulisin että tuo Big&Biggerillä saisi hyvin nostoa hiuksiin; pitäisi saada tuo takaosasto sojottamaan aikalailla joka suuntaan. Catfightilla voi ehkä jotain pientä kiillottelua tehdä mutta sen pito ei mulla riitä. Tänään ostin Trendlinen SuperEgon ja se tuntuu kyllä toimivalta.
Äh. En mä tiedä edes onko mun tiedustelu paikallaan, kunhan pähkäilen ja jos jollakulla sattuu olemaan neuvo noiden käytössä lyhyeen tukkaan tms ideaa niin mielelläni kuulen.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #793 : 08.10.08 - klo:16:14 »
Ja sitä mun piti vielä kysyä että millainen tuo Big & Biggerin koostumus kuuluisi olla oikeasti? Mulla tuli parilla ekalla painalluksella löysähköä vaahtoa mutta sen jälkeen on tullut vain nestettä. Kuuluisiko sen olla oikeasti kumpaa? Tosi lirua on tuo neste mitä tulee.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #794 : 08.10.08 - klo:16:23 »
^ Löysähköä vaahtoa sen kuuluisi olla, mutta pumppu menee tosi herkästi tukkoon ja sitten tulee vaan lirua. Pumpun pesu auttaa :)
Itse en ole huomannut mitään eroa tuotteen toimivuudessa oli sitten vaahtoa tai lirua, yhtä hyvin toimii kummatkin. Ja liruahan sitä useimmiten tulee käytettyä kun ei sitä pumppua jaksa pestä, kerran tai kaksi olen sen tehnyt. Aika huono hyötysuhde kun pumpun pesuun ja kuivaukseen tuhlaantuu paljon aikaa mutta ei siitä apua ole kuin pariksi käyttökerraksi :D