Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643995 kertaa)

Poissa Magda

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #825 : 15.10.08 - klo:22:30 »
Mä laitan cockyä noin 1ml korkeinttan 1,5ml kerralla olkapää pituisiin hiuksiin. Lisäksi ainakin itselläni se pitää levittää aika märkiin hiuksiin. Kannattaa myös ravistella purkkia toisinaan, koska välillä korkin läheisyyteen kertyy nestemäisempää tavaraa.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #826 : 16.10.08 - klo:14:30 »
Tuosta cockysta: onko kokemuksia miten se käyttäytyy kuivissa hiuksissa. Mulla hakusessa joku loppupörrötys-tuote jossa pitoa myös. Catfight on liian liukasta eikä tee mitään pitovaikutusta mun hiuksissa. Hiusmalli on erittäin lyhyt; niskasta kynitty ja päältä ja sivuilta pidemmät.

Muutenkin noista Tigin tuotteista on kamalan vaikea saada selvyyttä mitä tuotetta suositeltaisiin mihinkin; tuoteselosteetkin kuulostavat monissa tuotteissa lähes identtisiltä.

Käytän nyt B&B:tä märkiin hiuksiin ja yritän saada nousemaan joka puolelta erityisesti niskasta kunnolla pystyyn. Hard Head -lakka on kyllä sellainen joka on ostoslistalla, ajatuksen tasolla ainakin.

EDIT. Mulla on ollut vähän ennakkoluuloja geelejä kohtaan, mutta ilmeisesti pitää nyt uskaltaa, eikä onneksi noilla tämän hetkisillä Cheap´n hinnoilla tarvitse liikaa kärsiä jos menee pieleen. Mietin nyt sitte Mohawk´in ja Head Shrink´in väliltä.
« Viimeksi muokattu: 16.10.08 - klo:14:52 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Caprella

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #827 : 16.10.08 - klo:17:06 »
Tigin sivuilla lukee että Bed Head Head Shrink -geelin tuntu on pehmeä & sileä
Kuivuuko se hiuksissa kuitenkin kovaksi niinkuin geelit yleensäkin vai onko jotain erikoisgeeliä....?
1c F i

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #828 : 17.10.08 - klo:13:50 »
Tuosta cockysta: onko kokemuksia miten se käyttäytyy kuivissa hiuksissa. Mulla hakusessa joku loppupörrötys-tuote jossa pitoa myös. Catfight on liian liukasta eikä tee mitään pitovaikutusta mun hiuksissa. Hiusmalli on erittäin lyhyt; niskasta kynitty ja päältä ja sivuilta pidemmät.

Itse otan pienen määrän sormiin, lämmittelen sitä vähän ja sitten hieron tyveen sekä liu'utan sormet kohti latvoja. Kohottelee sieltä jonkunverran ja tuo "hiusmassaa" - tupeerauksien alla toimii ihan jees. Lähmää melko helposti jos laittaa liikaa.
Mulla taas on melko raskas tukka, kun on 45 cm sinetit kiinni, mutta käytin joskus aikoinaan polkkapituisessakin tukassa.

Ennen tätä ketjua mulla ei tullut mieleenkään käyttää Cockya märkään tukkaan :D Cockyn tuubi on muuten aivan järkyttävä vaihtoehto sille litkulle - ainakin mun tuubista heti valuu mömmöä valtavat määrät ulos jos jättää hetkeksikään ilman korkkia. Ja tuohon korkkiin aina kerääntyy sitä mössöä.. ja sitten jos sitä pääsee puupinnalle! Aikun kiva rapsutella pois. Muistuttaa kuivuessaan lähinnä sellaista tiivistyssilikonia rakennushommista, ja juoksevana se on muuten vaan hieman kuvottavaa. ;D
« Viimeksi muokattu: 17.10.08 - klo:13:56 kirjoittanut a2mi »
So it goes.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #829 : 17.10.08 - klo:14:06 »
^ Okei, mä vähän luulen että Cocky on liian leimiä mun lyhyeen pehkooni. Pistin eilen tilaukseen Mohawk´in  ::)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #830 : 17.10.08 - klo:19:51 »
Tigin sivuilla lukee että Bed Head Head Shrink -geelin tuntu on pehmeä & sileä
Kuivuuko se hiuksissa kuitenkin kovaksi niinkuin geelit yleensäkin vai onko jotain erikoisgeeliä....?

Ei kuivu kovaksi enkä käyttäisi tätä kampauksen viimeistelyssä esim. pörrötykseen vahan tavoin. Tykkäsin tosi paljon Head Shrinkista, kun mulla oli lyhyt tukka! Käytin sitä pyyhekuiviin hiuksiin ja sitten föönasin ja muotoilin. Sillä sai tosi hyvän ja napakan tuen ja hiuksista tuli jämäkät ja erotellut. Mutta tukka jäi ihan normaalin näköiseksi, ei ollut piikikäs, kiiltävä wet look tai mitään muutakaan omituista... En ole kokeillut tuota pidempään malliin, vaikka jämät varmasti jossakin laatikon pohjalla ovatkin.

Minusta Tigiltä ei löytynyt mulle mitään järjettömän hyvää pörröttäjää, vaikka osa toimikin aika jees. Parhaimman pörrön teki kuitenkin aina Paul Mitchellin Wax Works!

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #831 : 17.10.08 - klo:20:17 »
^ Tuikkuli, miten lyhyt sun hiusmalli oli silloin kun Head Shrink toimi? Ja vähän jos mainitset hiuslaadusta? Mulle on tulossa tosiaan tuo Mohawk, mutta kaipaan vielä sen alle jotain tujumpaa kuin esim B&B, jota olen nyt käytellyt (hankin sen lyhyen polkkamallin aikana). Head Shrinkiä mietin, mutta sain myös vinkkiä High Hairin Pearl Styleristä. Jos mulla käy hullun hyvä tuuri niin osaisit ehkä verrata HS:n pitoa tuohon  ;D

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #832 : 17.10.08 - klo:22:11 »
Ei nyt kovin hyvä tuuri käynyt, sillä en ole koskaan kokeillut Pearl Styleria! Sen sijaan B&B mulla on, mutta siitä en ole koskaan oppinut tykkäämään. Tuntuu, että se vain tahmaa ja liisteröi enkä saa siitä muuta irti.

Pyörittelin tässä just yks päivä paria valokuvaa kesältä 2006 ja se taisi olla just sitä aikaa, kun käyttelin Head Shrinkia! Mulla on sen verran lyhyt tukka kuvissa, että korvatkin vähän näkyy eli ei ole pitkiä osioita missään päin tukkaa. Päältä tukka on rikottu eli vaikka hiukset yltää niskaan asti, päältä ne on tosi lyhyet. Vähän etutukan poikasta näyttäisi myös olleen.

Mulla on yksittäinen hius aika ohut, mutta hiuksia on kaiken kaikkiaan paljon eli kaikki kampaukset lätsähtävät helposti. Suora hiuslaatu, käsitelty värjäyksillä ja rasvoittuva.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #833 : 17.10.08 - klo:22:33 »
^ Kiitos vastauksesta! Sen perusteella mitä kuvailit tuossa aiemmassa postauksessa Shrinkiä niin alkoi kiinnostaa tosissaan tuo tuote; tylsää että siitä saa tuote-esittelyissä sen kuvan että soveltuu lähinnä wet-lookin tekemiseen. Vaan näin ei siisä taida ollakaan. Mä olen muutenkin niin heikkona Tigin tuotteisiin, että taitaa olla pakko tilata tuo Head Shrink  ::) Voisin kuvitella että tuo alla ja Mohawkia päälle, niin saa tukan taipumaan tahtooni - hyytyy senkin hymy viimein!  ;D

Convallaria

• Vieras
« Vastaus #834 : 21.10.08 - klo:00:18 »
Haluanpa minäkni lisätä oman osani keskusteluun  ;D Minun pääkarvani ovat täynnä pienenpientä minikiharaa, joten tukkani ei ole koskaan suora eikä kihara vaan pelkästään petolinnun peräpään irvikuva. Nyt olen kuitenkin hommannut Tigin Bed head control freak - suihketta suoristamaan tätä epätoivoista kuontaloa, ja toimii mahtavasti. Ensimmäistä kertaa elämässä mullakin on ihanan suorat, nätit hiukset! (pituutta BSL)Tätä ainetta täydentämään hommasin Tigin Brunette Goddess-kiiltosuihketta, ja se antaa karhealle tukalle kyllä sen viimesilauksen!Suosittelen kaikille karheille, luonnonkiharaa teeskenlevevän tukan omistaville. Kumpaakaan ainetta ei tarvitse käyttää kuin ihan surauksen.

Poissa MerviMaria

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #835 : 06.11.08 - klo:10:21 »
Ostin eilen kokeilumielessä Root boost Sprayn. Katsotaan mimmoinen pehko syntyy lauantaina (tosin en osaa föönätä yhtä hyvin kuin kampaaja eilen). Vaikutti ok aineelta, vieläkin sillain kivan pöyheä pää nukkumisenkin jälkeen  :)

Onko tuosta kokemuksia muutoin? Annostelu lähinnä kiinnostaa, että lähmääkö?

Tässä vielä kuva: http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Hiukset/Muotoilu/TIGI-Catwalk-Root-Boost-Spray.htm
Ei mitään väliä - kuha tukka on hyvin!

Poissa Catbear

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #836 : 07.11.08 - klo:00:08 »
Eli sivulla 54 valittelin ongelmiani sekä Fashionista Big&Biggerin että Bedheadin Superstar Queen of a Day suihkeen kanssa. Nyt kun B&B:n suutin sitten tukkeutui ihan täysin, päätin laittaa sähköpostitse reklamaatiota maahantuojalle. Reklamaatioon tuli vastaus, jonka sisältö oli suunnilleen että ensin kannattaa huuhdella suutinta kuumalla vedellä (koski sekä B&B että QofaD) jonka jälkeen jos tuote ei toimi, sen voi palauttaa ostopaikkaan joka palauttaa tuotteen toimivaan jolloin maahantuoja hyvittää sen.

Itse ainakin ajattelin palauttaa tuon Superstar suihkeen. Se on ensimmäisestä käyttökerrasta ollut tukkoinen. B&B:n kohdalla toivon kuuman veden toimivan koska olen ostanut sen ulkomailta eikä pokka taida riittää palauttamaan sitä tänne lähikampaajalle...

Toivottavasti tästä oli apua muille ongelmasuuttimien kanssa kamppailleille.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #837 : 07.11.08 - klo:00:24 »
En tiedä onko tämä nyt kaikille itsestään selvää infoa, mutta Queen for a dayn kuuluukin olla sellaista epämääräistä vaahtoa! Itse laitan sen aina käsien kautta ja hyvin toimii. Sen sijaan B&B:n pumppu on ihan surkea ollut ilmeisesti kaikilla...
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Chinaski

• Vieras
« Vastaus #838 : 07.11.08 - klo:08:28 »
Hommasin tanaan Tigin Superstar Queen for a day-suihkeen. Mietin, kannattaako sita suihkia kuiviin vai pyyhekuiviin hiuksiin? Miten on parhaiten teilla toiminut?

Omta tukka on pitka, mutta tosi ohut ja sellanen "hottoinen" hattaratukka. Kannattaisikohan tuotetta vieda kasien kautta tukkaan, lahmaako paljon...? laitatteko itse juuriin vai myos pituuksiin?

Kiitos :)

Poissa veera

• HAIRahtanut
« Vastaus #839 : 07.11.08 - klo:13:55 »
^queen for a day kosteisiin hiuksiin ehdottomasti ja vaatii sitten föönin toimiakseen. mä suihkin aina suoraan hiuksiin enkä laita käsien kautta (mulla aine tulee ihan suihkeena, ei vaahtomaisena kuten monella). mulla on melko lyhyet hiukset niin pakostikin ainetta menee pituuksiinkin, mutta erityisesti tähtään tyveen. jos mulla olisi pitkät hiukset, niin varmaankin laittaisin pituuksiin jonkun toisen tuotteen, kun tuo saattaa tehdä hiukset vähän koviksi.
Il mondo è come un libro e quelli che non viaggiano ne leggono solo una pagina.