Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644078 kertaa)

Poissa Caprella

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #840 : 07.11.08 - klo:21:25 »
Mulla on pitkät hiukset ja olen laittanut Queen for a day -suihketta hiusten juureen mutta myös vähän pidemmääle, ei ihan latvaan asti kuitenkaan. Mielestäni tuo tuote ei kylläkään koveta hiuksia millään tavalla! Toisaalta en ole sitä mitenkään huippuhyvin saanut ikinä toimimaan tuuheutusmielessä.....
1c F i

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #841 : 08.11.08 - klo:12:58 »
Tarttisin jeesiä aka neuvoa miten käyttää Mohawkia :o Se ehtii kuivua niin nopeasti että tuntuu ettei sillä ehdi saada oikein mitään aikaiseksi. Ja missään nimessä en halua mitään märkälookkia, niin että kuiviin hiuksiin sitä on sudittava. Tuoksu on siinä kyllä aivan tuskaisen ihana, pidän sen hieman sitrusmaisesta tuoksusta.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Chinaski

• Vieras
« Vastaus #842 : 08.11.08 - klo:13:47 »
Kiitos neuvoista:). Koetan seuraavaksi siis kosteisiin hiuksiin pienella maaralla. Himottaisi kamalasti kokeilla After Partya! Taalla USAssa naa Tigit ja monet muut on Eurooppaan verrattuna niin halpoja--ja jos tekee loytoja viela sellasista kaupoista missa myydaan muiden liikkeiden ylijaamia (vaatteita, kenkia, kodintavaraa, kosmetiikkaa...tallasia kauppoja on taalla useita missa tosi edukkaat hinnat) niin sitten on viela halvempaa. Tuon Superstar Queen of the Day'n loysin 9 taalalla. Joskus loysin O&H hoitsikkapullon jollain 4 taalalla...

Hitsi kun tuli ostettua myos tuo Fashionistan foonausneste ja siina onkin vissiin ekana INCIssa alcohol denat. :-[. Halpa oli, mutta en viittis viinalitkua paahani tunkea. Jos jollain ko. aineesta kokemusta niin saa laittaa. Kyseessa siis sellanen suihkittava neste.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #843 : 09.11.08 - klo:17:19 »
 ^Esim. Tigin käyttökokemukset -ketjusta löydät varmasti kokemuksia, tai haulla. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Orange

• Vieras
« Vastaus #844 : 10.11.08 - klo:12:09 »
Hassua miten monella on ollut ongelmia B&B suuttimen kanssa. Omani toiminut moitteettomasti.

Queen for a dayta olen joutunut muutaman kerran käyttämään kuuman veden alla, mutta ei se haittaa.
Ja oma vikani se on, kun käytön jälkeen annan aina nesteen kuivua suuttimen ympärille ja aikanaanhan se kerrostuu siihen peittäen suuttimen. Muistaisi aina vain sipaista ylimääräisen nesteen suuttimesta niin ongelmaa ei olisi.

Fashionistan Smooth & Shineen olen ihastunut, tekee pehmeän, sileän ja pörröttömän pinnan hiukseen ja antaa kiiltoa. Toimii!

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #845 : 10.11.08 - klo:13:53 »
Mä ihmettelin aluksi kun otin ton Big&Biggerin käyttöön, kun sieltä tuli vaahdon sijasta semmosta geelimäistä mönjää, mutta sitten just huuhtelin sen pumpun ja nyt toimii ihan hyvin.  :)

Poissa Lego

• Haiven
  • *
« Vastaus #846 : 10.11.08 - klo:15:03 »
Hei te, jotka ootte tuota Big&biggerin pumppua putsanneet! Ootteko siis irrottaneet koko pumpun pullosta ja pesseet sen vai pelkästään huuhtoneet sitä suutinta kuumalla vedellä? Itselläni myös tuo tukkeutumisongelma ja tähän asti olen vain huuhtonut sitä nokkaa, mutta ei siitä kovin pitkäaikaista iloa ole, joten aattelin että josko tuo koko pumpun huuhtominen toimisi paremmin.

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #847 : 10.11.08 - klo:15:19 »
^ Mä ainakin irrotin sen koko pumpun.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #848 : 10.11.08 - klo:17:53 »
^^Minäkin irroitin koko pumpun. Big & Biggerin suutin on muuten toiminut mulla nyt yllättävän hyvin pitkän aikaa, en sitten tiedä johtuisiko siitä että ravistan pulloa ennen kuin otan siitä vaahtoa vai onko mulla vain hyvä tuuri kun tuo ei ole tukkeutunut uudestaan.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #849 : 11.11.08 - klo:21:18 »
mä oon vaan ravistanut ja huuhtonut sitä päätä. sit tulee taas normaalia vaahtoa.

edit: tulipas härskin kuulonen viesti  ;D
B&B:stä oli tietty kyse

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #850 : 11.11.08 - klo:23:39 »
Mä tilasin Kameleontin suosituksen perusteella Friskyn kiharoiden puristeluun ja olen tykännyt. Tukka menee kiharaan, mutta ei korputu eikä lähmäänny. Otsikseenkin laitan ennen föönausta ja antaa siihenkin tukea. Kivan mieto tuoksukin siinä on. Kiitos vaan Kameleontille.  :)

After Party on myös uusi tuttavuus, mutta en ole siitä vielä oikein mitään mieltä, olen niin vähän käyttänyt. Kiva tuoksu.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #851 : 11.11.08 - klo:23:47 »
^
Kiva että olet tykännyt.  :)
Oma pullo lähenee taas uhkaavasti loppuaan, tuote on tosin kivan riittoisaa.
Parasta on kyllä se ettei korputa ja on helppo käyttää. ::) 
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #852 : 11.11.08 - klo:23:51 »
Mitäs käyttöä voisin Friskylle keksiä? Jouduin tuon hätäpäissäni reissusta ostamaan ja nyt se pitäisi saada toimimaan  ;D. Tukka siis lyhyt  polkka, piikkisuora, hento ja raudalla taivutan.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #853 : 12.11.08 - klo:00:19 »
^ Tuolla sai kivasti tuuheutta ja runsautta tukkaan kun suihkuttelin sitä hiusten vielä ollessa kosteat ja kuivasin föönillä. En meinannut itsekään millään keksiä käyttöä, mutta nykyiseen eteenpäin pitenevään polkkaani (niska paljas, edestä hieman yli leukaan) toimi noin.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa allu

• Haiven
  • *
« Vastaus #854 : 14.11.08 - klo:15:02 »
hei paljonko te ohut hiuksiset laitatte yleensä tuota big&biggeriä hiuksiin? ja onko teillä jotain hyviä tuotekombinaatio ehdotuksia, mitkä sopis ton B&B:n kanssa =)?