Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643986 kertaa)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #855 : 14.11.08 - klo:15:21 »
Big & Biggeriä laitan yleensä 1-2 painallusta polkkapituiseen tukkaan. Useimmiten yksi riittää ja sitten jos tuntuu että vois vielä laittaa niin otan hiukan lisää. Kaksi painallusta on ehkä jo liikaa, puoltoista taitaa mennä korkeintaan.
Lähmää tai muutenkaan huonoa tulosta en ole saanut aikaiseksi noilla määrillä. Useimmiten teen niin että laitan ensin Smooth & Shinea hiuksiin ja sitten perään b&b:tä.

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #856 : 16.11.08 - klo:20:03 »
^^ mä käytän B&B:n kanssa yleensä Superstar-nestettä koska pelkkä BB tekee mulla hiukan koppuraisen tukan.

Poissa Mimiya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • If you can dream it, you can do it.
« Vastaus #857 : 23.11.08 - klo:19:02 »
Olen uudelleenrakastunut Manipulator-vahaan. Se on ihan mahtava tuote, silottelen sillä sähköiset haituvat tottelemaan tahtoani ja se tuntuu tuovan myös kivasti tuuheutta. Kookostuoksu on myös ihana.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #858 : 27.11.08 - klo:17:56 »
hei paljonko te ohut hiuksiset laitatte yleensä tuota big&biggeriä hiuksiin? ja onko teillä jotain hyviä tuotekombinaatio ehdotuksia, mitkä sopis ton B&B:n kanssa =)?

Kokeile myös Cockyn kera, jos sitä sinulla on. Hyvin vähän kumpaakin, Cockya sellainen viisisenttisen kokoinen läntti ja B&Btä vajaa kaksi maltillista pumppausta.
Nämä ohjeet sain kampaajaltani omaan hentoon tukkaani.

Tai, Superficialia olen sekoitellut myös, hyvin vähän sitäkin, mutta vasta B&Bn jälkeen hiuksiin suihkutellen.

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #859 : 27.11.08 - klo:19:53 »
^ Mun ohueen ja lyhyeen tukkaan voi laittaa yhden pumppauksen b&b:tä ja noin sentin (tai jopa vajaan) Cockyä. Tietenkin tuo annostus on yksilöllistä. Mielummin laitan itse vähemmän kuin enemmän. Pelkkää b&b:tä laitan 1½ pumppausta.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #860 : 27.11.08 - klo:21:04 »
Löysin After Partyn matkakokoisena 9 €n hintaan, ja pitihän se ostaa, vaikka olin päättänyt rajoittaa hiusmönjien ostoa... Hinta oli vain niin kohtuullinen ja tuo niin sopivan söpön kokoinen alkukäyttöön! Onhan se pakkauksen muoto hieman... hmm, kuten MUA:ssa on huomioitu, mutta onneksi tuo pieni muistuttaa dildoa huomattavasti vähemmän kuin täysikokoinen..  ::)
Tämä on jo lempituotteeni, kiitos vain ihanalle kampaajalle, jonka ansiosta pääsin tähän tutustumaan viime leikkauskerralla!  :-*
Hiuksista tulee terveen, kauniisti laskeutuvan ja sileän näköiset, ja tuoksu on miellyttävän raikas  :) PUSI  :P
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Tristy

• Vieras
« Vastaus #861 : 27.11.08 - klo:21:12 »
^ Oliko muita matkakokoisia tuotteita myynnissä? Mua kiinnostaisi taas ostaa Big&Bigger, vaikka se ei aikaisemmin toiminut pidemmissä hiuksissa ollenkaan. Nykyisissä lyhyissä voisikin toimia, mutta en viitsisi ostaa kokeiluun taas täysikokoista.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #862 : 27.11.08 - klo:21:16 »
En valitettavasti muista, mitä kaikkea oli matkakoossa saatavana, mutta ehkä lähimmästä Hairlekiinista se selviää.
Mitään muuta itseäni kiinnostavaa ei ollut 9 eurolla, Superstaria esimerkiksi olisin voinut harkita. Hyvä siis, että säästyi sekin raha...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #863 : 02.12.08 - klo:21:20 »
^ Oliko muita matkakokoisia tuotteita myynnissä? Mua kiinnostaisi taas ostaa Big&Bigger, vaikka se ei aikaisemmin toiminut pidemmissä hiuksissa ollenkaan. Nykyisissä lyhyissä voisikin toimia, mutta en viitsisi ostaa kokeiluun taas täysikokoista.

Kävin tänään Kampin Hairlekiinissa ja tuolla oli matkakokoisia tuotteita Afterpartyn lisäksi ainakin Masterpiece ja Hard Head -lakka, Superstar shampoo ja hoitis, Manipulator, Control Freak ja erillisessä matkapakkauksessa vielä yhdessä Self Absorbed shampoo ja hoitis sekä Manipulator-vaha. Itsellä lähti Superstar hoitis testaukseen...
2aMii

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #864 : 02.12.08 - klo:22:22 »
^Forumin Hairlekiinissa taisi olla ihan samanlainen valikoima noita pikkutigejä, kun tänään siellä poikkesin. Taisi olla vielä lisäksi o&h shampoo ja hoitis yhdessä 15 eurolla, jos oikein muistan.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #865 : 03.12.08 - klo:02:54 »
Käsittäkseni nuo Tigin lahja/matkapakkaus-systeemit on sellaisia, että ne on samaan aikaan kaikkialla samat ja sitten vaihtuu? Sellaisia kausitarjouksia. Tosin tietty kampaamolla voi olla omiakin tarjouksia Tigin tuotteista.
http://www.tigihaircare.com/fi/whatsnew/
So it goes.

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #866 : 03.12.08 - klo:16:07 »
^ eilen just ostin sellasen tuplapakkauksen kampaajalta missä oli
Spoil me + Cocky.
Olisin tarvinnut pelkän Spoil me:n koska Cockya mulla on melkein koko tuubi mutta tollasena tarjouspakkauksena se oli vähän yli euron halvempi ja sai sen Cockyn ilmatteeks!

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #867 : 05.12.08 - klo:09:40 »
Onko kokemuksia Foxy Curls -kiharasuihkeesta, ja jos tästä on jo mainintaa, vinkkaatteko sokealle.

EDIT.
Nyt on sitten kokemusta, tilasin www.feelunique.com -kaupasta ko shampoon ja suihkeen. Tuoksu/haju molemmissa on todella voimakkaan imelä, ei sitrusmaisen raikas, jotenkin muistuttaa jo toffeeta.
Suihke toimii hyvin kosteisiin hiuksiin suihkittuna mutta kuivaan aamutukkafiksailuun korputtaa hieman. Pumppu toimii hyvin, suihke on kohtuu hienojakoista mutta tässäkin joutunee suutinta välillä huuhtelemaan. Suihkuttelen muutamia pumppauksia hiuksiin tasaisesti, haron vähän sormin ja jätän kuivumaan, tyveen jotain "kohottavaa". Minusta tämä ei hoida hiusta ja hoitoaine ennen on tarpeen (käytän Tigin O&H:ta tai Lanzan Kukui Nuttia että tulisi käytettyä purtiloita pois, ja nuo tuntuvat sopivan permiskiharalle ihan hyvin).

Ajattelin ensin hommata aamua varten jotain marketin suihkutettavaa jätettävää hoitsikkaa, mutta nyt tuolla Feeluniquessa on duopakkaus sisältäen Fast-Fixxin ja Root Boosterin, jolle myöhemmin on käyttöä, ja ilmaisilla postareilla pakkaus on halpa joten ei kannata marketista edes lähteä hakemaan.
« Viimeksi muokattu: 21.12.08 - klo:13:48 kirjoittanut babylissa »

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #868 : 05.12.08 - klo:09:43 »
Mä en jotenkin saa Small talkia toimimaan. Sen paras puoli on, että vähän antaa sileyttä ja tuntuu, että hiukset pysyvät hiukan paremmin halutussa mallissa kun föönauksen/suoristuksen alla on tätä tököttiä. Mitään tuuheutta en kyllä saa aikaiseksi, en sitten millään. Päinvastoin, tuntuu että Small Talkin jälkeen hiukset makaavat päätä pitkin ja rasvottuvat vielä helpommin. Käytän kuitenkin kerralla tosi pienen määrän (alle 1 pumppaus) ja levittelen sitä hiuksiin tasaisesti tyveä vältellen. Olisiko jotain vinkkejä, miten mä saisin tästä ilon irti?

Poissa Aleese

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #869 : 09.12.08 - klo:17:46 »
Ostin pari viikkoa sitten Superstar kampausnesteen ja Catfight -vahan ja varsinkin tuosta vahasta tykkään kovasti! Tuota kampausnestettä en ole vielä kunnolla päässyt kokeilemaan, joten siitä en vielä osaa sanoa niin paljon. Tuo Catfight on kuitenkin erinomainen vaha nimenomaan mun pitkille ja luiruille hiuksilleni. Se antaa mukavasti ryhtiä ja tuuheutta, vaikkei vahojen pito tietysti pitkissä hiuksissa ole koskaan mikään ihan huippu. Ostin tuon lähinnä sen takia, että voisin vähentää hiuslakan yletöntä käyttöä ja luulen tuon toimivan tuossa tarkoituksessa hyvin, sillä varsinkin hiusten ollessa juuri pestyt tuo vahan antama tuuheus riittää ihan ok:sti mulle.