Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642715 kertaa)

pla

• Vieras
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #885 : 20.01.09 - klo:16:53 »
Mulla Small Talk ei tehny yhtään mitään.. Korkeintaan tuntu rasvottavan, ihan sama miten vähän laitto. Annoin sen kaverille, joka taas rakastaa ko. tuotetta. Hänellä on luonnonkihara, karkee tukka ja mulla taas sileä ja suora. Eli riippuu voimakkaasti omasta hiuslaadusta mikä käy.
Mä en myöskään kauheesti perustanu Queen for a daystä.

Pituuksiin käytän Superstar-nestettä, sillä saa ainakin mun liukkaaseen tukkaan rakennetta ja sopivan verran "karkeutta". Juuriin suihkutan Catwalkin RootBoostia. Toimii mun tukkaan aivan älyttömän hyvin; nostaa tukkaa juurista paremmin kuin voimakas tupeeraus!!
Nää kaks on siis mun must tuotteet!! Saan niillä tuuhean, mutta luonnollisen ja terveen näkösen kampauksen, helposti.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #886 : 20.01.09 - klo:17:10 »
Koitin haulla etsiä mutta vähän nihkeetä oli. Huutelen nyt täällä, onko kenelläkään kokemuksia Bed Head Styling Stick-vahasta?

Mä olen kohta käyttänyt puolet tuosta stickista miehen satunnaisella avustuksella. Olen ihan tykännyt. Itse hieron ensin vahaa käsiin ja levitän siitä hiuksiin. Purkissahan lukee, että voi hieroa puikkoa päähän ja muotoilla sen jälkeen. Miehen mukaan pelittää kyllä hyvin niinkin. Inhoan liian rasvaisia vahoja, tämä ei onneksi tee hiuksia rasvaisen oloisiksi, jos pysyy kohtuullisessa annostelussa. Pito on ihan hyvä omiin tarpeisiini ja miehen lyhyet hiukset pysyy tällä myös hyvin kuosissa. Miehellä ei oikeastaan ollut muuta valittamista kuin tuoksu. Mun mielestä tuoksu on taas kivaa vaihtelua Tigien normaaleihin karkkituoksuihin, tämä nimittäin haisee aika luonnolliselle ja saippuamaiselle.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #887 : 25.01.09 - klo:22:00 »
Kuinka olette käyttäneet tigin after partya? Mä saan tällä aikaiseksi ainoastaan likaisen näköiset hiukset. Laitan sellaisen herneen kokoa vastaavan määrän käsiin, hieron käsiä yhteen ja levitän aineen hiuksiin. Kävisikö tämä sitten vaikka latvoihin paremmin kuin pituuksiin?

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #888 : 25.01.09 - klo:22:51 »
^ Laitan ennen föönausta ihan pari tippaa hiuksiin, juuri ja juuri sen verran että saan sitä lähes kaikkialle pituuksiin/latvoihin. Kannattaa koittaa laittaa vähemmän - kuivaan tukkaan varsinkin riittää ihan pikkiriikkinen määrä :D
So it goes.

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #889 : 26.01.09 - klo:14:06 »
Mä käytän After Partya niin, että kuiviin hiuksiin. Otan käsiin yhden pumppauksen, hieron sen käsiin ja siitä hiuksiin. Ei lähmää mikäli sitä ei laita tuonne ihan ylös vaan pelkästään pituuksiin ja latvoihin.

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #890 : 26.01.09 - klo:20:42 »
Millanen tämä TIGI Bed Head Creative Genius Sculpting Liquid on ? Kokemuksia?

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
« Vastaus #891 : 27.01.09 - klo:14:52 »
^ Minulla on tuo Creative Genius ja olen tykännyt siitä todella paljon.  :) Tuuheuttaa tosi hyvin, mutta jos haluaa mahdollisimman sileän ja silkkisen tuntuisen tukan tuo ei ole paras vaihtoehto, tuo nimittäin vähän karheutta tukkaan. Minua se ei ole häirinnyt kun olen karheuteen tottunut, kun oma tukka on luonnostaan vähän karheahko, luonnonkihara kun on. Todella riittoisa tuote myös, pieni määrä kerralla riittää hyvin. Tuossa on jotain hilettä, näkee selvästi kun katsoo pulloa, mutta en ole huomannut että hileet näkyisivät tukassa, edes auringossa. Minulle tästä on tullut luottotuote ja ostan varmaan uudelleen, kun tuo pullo joskus loppuu.   ;D
« Viimeksi muokattu: 27.01.09 - klo:14:54 kirjoittanut Tiukunen »
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #892 : 28.01.09 - klo:22:21 »
^Laitoin tuon juuri tilaukseen. Muakaan tuskin karheus haittaa, kun tukka on joka tapauksessa karhea :)
Ajattelin jos tuosta olisi vaihtelua Big&Biggerille. Mutta raportoin sitten toki kokemuksia kun pääsen käyttämään.

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #893 : 29.01.09 - klo:10:33 »
Mä tykkään Creative geniuksesta, ja vielä parempi on sen ja B&B:n yhdistelmä. Itselläni siis melko liukas tukka, johon B&B tuo karheutta ja CG vähän pehmentää sen mahdollista takutusefektiä.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #894 : 30.01.09 - klo:12:14 »
^Tuohan on mukava kuulla, voinkin kokeilla niitä siis myös mixinä.
Mulla tuota tukkaa on aika paljon ja se on aika karkeaa, en kuitenkaan tykkää tehdä siitä mitään silkkistä lättänää vaan mieluummin aika muhkean. Siksi himoitsen aina kaikkea mikä tuuheuttaa!

edit. Nyt on pari kokeilukertaa Creative geniuksella ja tykkään! Ei korputa yhtään ja tuuheuttaa mukavasti. Tukka pysyi ihanan ilmavana koko päivän. Enkä huomannut mitään erityistä karheus ominaisuutta.
« Viimeksi muokattu: 05.02.09 - klo:22:21 kirjoittanut Amilo »

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #895 : 09.02.09 - klo:10:44 »
TIGI Sculpting Mousse. Onko tästä kokemuksia?

minskii

• Vieras
« Vastaus #896 : 22.02.09 - klo:15:04 »
On nyt pakko tulla tänne hehkuttamaan paria omaa ehdotonta tigi-suosikkiani ;D
Superstar blowdry lotion on aivan uskomattoman ihana tuote. Käytän sitä kosteisiin hiuksiin lähinnä tyveen mutta myös pituuksiin ja sitten föönaan hiukset. Tulos on aivan uskomattoman ilmava ja pehmeä. Itselläni en ole ikinä saanut tahmeaa tukkaa tästä aikaiseksi. Tuoksukin on ihan ok. Ostin joskus marras-joulukuussa hairstoresta ja ehdin käyttämään sitä ehkä 8 kertaa kunnes kerran mennessäni föönaamaan kädet olivat täynnä tavaraa ja menin pudottamaan sen sitten ja rikki meni pohjasta. Kaiken lisäksi oli kiva siivoilla lähes täyttä purkkia sisältävää tahmeaa litkua vessan lattialta. >:( Ja tosiaan oli melko hinnakas, Suomen hinnalla kun ostin, niin kyllä otti päähän. Kuitenkin niin loistava tuote mun hiuksille, että oli aivan pakko ostaa uusi.. ::)

Toinen ehdoton lemppari on Masterpiece-lakka. Tätä oon jo muutaman putelin käyttänyt ja ihan yhtä paljon pidän ellen enemmänkin :-* Tuo ihanaa kiiltoa hiuksiin ja pito on juuri sopiva. Mulla Hard Head korputtaa paljon helpommin kuin tämä ja tuoksukin hard headissa ainakin alussa oli hirvittävä.

Oon miettinyt että jos ostaisin ton Superstarin kaveriksi B&B:n tekis niin paljon mieli kokeilla sitäkin.. Parilta kaverilta olen kyseisestä yhdistelmästä saanut hyvää palautetta kaikenlisäksi ;)

Poissa aoife

• Haiven
  • *
« Vastaus #897 : 08.03.09 - klo:19:37 »
Yritin tätä etsiä, mutten löytänyt tästä mitään.

Onko kellään kokemusta Tigin S-Factorin One Curl At A Time -kiharaseerumista? Tän blogimerkinnän perusteella kiinnostuin: http://parasaikavuodesta.blogspot.com/2009/03/rennot-laineet-ihmeaineella.html

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #898 : 08.03.09 - klo:20:53 »
^
Tuohan vaikuttaa mielenkiintoiselta!  :) Pitäisiköhän tilata kokeeksi?
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #899 : 13.03.09 - klo:16:35 »
No niin, tilasin tuon One Curl at a Time- kiharaseerumin ja sain sen tänään. Tuote vaikuttaa oikein lupaavalta. 
Puristelin sitä ihan vain kuiviin ja vähän likaisiinkin hiuksiin kokeeksi. Minulla on ohuet ja lasimaiset, latvoista taipuisat hiukset ja seerumi teki niistä karheammat ja erotteli hiukset kivoiksi, kuohkeiksi suortuviksi - tai siis "kihartuviksi". ;D Ei tunnu tahmaavan eikä takuttavankaan ja tuoksu on hyvä, ehkä vähän hedelmäinen. Täytyy varmaan pestä illalla tukka, että pääsee kokeilemaan kunnolla. Laitan tähän vielä INCI:n.

AQUA, POLYQUATERNIUM-69, GLYCERIN, RUBUS IDAEUS(RASPBERRY) FRUIT EXTRACT, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, COCODIMONIUM HYDROXYPROPYL HYDROLYZED SILK PROTEIN, PUNICA GRANATUM EXTRACT, PARFUM, LIMONENE, LINALOOL, POLYQUATERNIUM-11, VP/VA COPOLYMER, BUTOXYETHANOL, SOYAMIDE DEA, PPG-30-CETYL ETHER, OLETH-3 PHOSPHATE, PANTHENOL, AMODIMETHICONE, TRIDESETH-12, CETRIMONIUM CHLORIDE, PEG-12 DIMETHICONE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, METHYLPARABEN, AMINOMETHYL PROPANOL, DISODIUM EDTA.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.