Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643307 kertaa)

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #90 : 05.04.07 - klo:11:19 »
Oon nyt pari kertaa kokeillut noita Tukholman tuliaisia ja olen melko tyytyväinen.

Superstar-neste teki tosi ihanan tuloksen, mutta tuntuu että se saa tukan tosi likaisen tuntuiseksi nopeasti, eli jos pesen tukan illalla ja aamulla laitan tätä, niin tukka on jo illalla likaisen tuntuinen, vaikka normaalisti pesen kolmen päivän välein. Laitankohan sitä liikaa  ???

Masterpiece-hiuslakka ainakin tuoksuu ihanalta  :) Mutta tuntuu, että siinä ei ole kauhean hyvä pito. Jos sitä suihkuttaa ihan läheltä ja paljon, tukka pysyy paikoillaan, mutta on ihan koppurainen. Kauempaa suihkutettuna se ei koppuroita mutta ei myöskään pidä kovin hyvin  :(

Osaatteko muuten suositella, mikä olisi lyhyelle tukalle paras aine (tarkoitus saada tukka pörröön): Mastermind-tahna, Manipulator-vaha, Hard to Get-vaha vai Catfight-muotoiluvanukas? Olisi plussaa, jos tuote toimisi myös hiukan pidemmällä tukalla (kasvatus käynnissä  ;) )
« Viimeksi muokattu: 05.04.07 - klo:15:57 kirjoittanut Rumble »

Tristy

• Vieras
« Vastaus #91 : 05.04.07 - klo:11:36 »
En ole noita muita kokeillut, mutta Hard to getia voin ainakin suositella. Pitää hiukset ojennuksessa ja mä sain pitkätkin hiukset sillä "pörröön". Avokkikin tykkää ja käyttää tätä vahaa myös, eli sopii mainiosti myös pitkille hiuksille. Saan monilla vahoilla hiukset likaisen näkösiksi ja tuntuisiksi, mutta tämä ei ole rasvaista vaan jännän kovaa ja kiinteää. Pallo on vaan ikävän pieni, eikä jokapäiväisessä käytössä kestä hirveän kauaa. Lisäksi Suomessa tämän hinta on niin järjetön, että jos ei olisi mahdollista ostaa ulkomailta niin jättäisin kauppaan.

Tarkoitatko muuten Masterpiece-lakkaa? En ole Mastermind-lakasta nimittäin ikinä kuullutkaan :D

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 05.04.07 - klo:12:00 »
Tukkani on lyhyt ja pörröttelen sitä vahalla ja yksikään Tigin vahoista ei ole ollut ihan nappi. Haen lähinnä kuivaa kuituvahaa, joka jättää kovan pidon, mutta ei tippaakaan tahmeutta, eli rajummanpuoleinen tuote siis. Hard to Get on ollut paras, mutta pidän siitä enemmän otsiksen muotoilussa, koska jättää hiuksen pinnan tosi nätiksi. Vesimelonin tuoksu on niin voimakas, etten mielellään käytä isoja määriä. Mutta se siis voisi toimia kyllä.

Manipulator on erittäin liisterimäistä ainetta, sopii kerroksien erottuluun, mutta ei ainakaan omalla kohdallani pidä pörröä ja tahmaa pahasti. Muistuttaa jonkin verran Osis Thrilliä. Mastermindia en ole kokeillut, mutta sen pito on tietääkseni hyvin kevyt, en usko sen toimivan. Catfightin kaveri lupasi antaa kokeiltavaksi, joten siitä tulee pikapuoliin kokemuksia, ennakkoon oletan sen olevan samantyylinen kuin Manipulator.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #93 : 05.04.07 - klo:15:56 »
Tarkoitatko muuten Masterpiece-lakkaa? En ole Mastermind-lakasta nimittäin ikinä kuullutkaan :D

Ohoh, tosiaan! Mulla menee koko ajan noi nimet sekasin, jotenkin niin samanlaisia  ;D Pitääkin korjata se!

Toi Hard to get kuulostaa just siltä mitä tarvin, mut hinta on tosiaan ihan järjetön  :( Ton Manipulatorin ois voinut melkein ostaa Suomen hinnoillakin, mutta Hard to get:iä pitää oottaa varmaan ens ulkomaan reissuun. Manipulator ei tosiaan kuulosta ihan siltä mitä etsin  :-[

Mutta kiitos vinkeistä, pitää ruveta vahtaamaan tarjouksia jos saisi halvemmalla tuon Hard to Get:n kokeiltavaksi  :)

Edit. Lueskelin tota arkistoitua Tigin muotoilutuotteet-ketjua ja aika moni siellä sanoi tota Hard to get:iä rasvaiseksi  ???
Menipä siis taas ostoslista uusiksi, nyt kiinnostaisi ehkä tuo Catfight enemmän. Onko sulla Triina jo kokemuksia siitä?  :)
« Viimeksi muokattu: 08.04.07 - klo:14:12 kirjoittanut Tuikkuli »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 07.04.07 - klo:21:23 »
Keskiviikkona vasta ;)

Hard to Get on tavallaan hiukan rasvainen vaha, mutta se ei silti lähmää hiuksia, vaan jättää kauniin sileän pinnan. Erityisen mattainen se ei ole, mutta ei tahmea tai kiiltovaha eikä näytä likaiselta tyvessäkään. Vaikea verrata mihinkään muuhun kokeilemaani vahaan, Osis Mess Upissa on jotain samaa, mutta HtG on kovempaa.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 09.04.07 - klo:11:54 »
Onkohan kenelläkään kokemuksia vielä tästä tuotteesta:

"Tigi Bedhead Superficial Smoothing Liquid for shiny silky hair is a highly concentrated formula that will give you a diamond like shine while helping to protect your locks. Bling it on!!!

Minulla on tämä Superficial, tuli jonkun Tigi-paketin mukana LF:stä. Varsinaisesti en sitä siis tilannut. Alkuun en oikein osannut käyttää sitä, mutta nyttemmin olen siihen kovin tykästynyt. Käytän Superficialia viimeistelytuotteena, hoitoaineiden päällä silottamaan ja kiillottamaan hiusten pinnan. Teen niin, että suihkautan pumppauksen tai kaksi käsiin, taivutan pään alaspäin ja levitän pitkin vedoin pituuksiin. Suoraan pullosta suihkien tulisi taatusti yliannostus, koska on kuten todettua, melkoinen silikonipommi.

Tuoksu on jumalainen ja tuote antaa ainakin minulle hyvin kiiltoa ja silottaa. Bling it on! naurattaa aina. :D Tigillä on niin ihanat nuo nimet ja tekstit.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 09.04.07 - klo:21:24 »
Rumble, luulen että laitat tosiaan Superstaria liikaa, silloin siitä tulee likainen vaikutelma. Itsellenikin on joskus käynyt niin, kun olen siitä hankalasta pullosta hulauttanut liikaa.  ::)

Catfight on tosi samantyyppistä kuin Manipulator, mutta sitkeämpää ja pito parempi. Varmaan parempi sinun tarkoitukseesi kuin Manipulator. Se Mastermind oli minusta maailman turhin tuote. Pitoa ei lainkaan ja jätti vain käsiin kelmun loppupäiväksi ;D Heitin pois liki käyttämättömänä. Hard to getiä en ole testannut.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #97 : 09.04.07 - klo:22:19 »
^Joo, tajusin sen kun kokeilin noin puolet pienemmällä määrällä ja tulos oli paljon parempi. Ajattelin vaan, että semmoista litkua on pakko laittaa reilusti, että vaikuttaa  ;D

Kiitos vahaneuvoista, oon nyt päätynyt joko Hard to get:iin tai Catfightiin, mutta niiden välillä en osaa vielä päättää! Manipulatoria ja Mastermindia on lähinnä vaan haukuttu, mutta nuo kaksi ovat saaneet aika positiivista palautetta.
Toisaalta, nettikaupassa on niin halpaa, että saan sieltä molemmat sillä hinnalla kuin saisin yhden Suomesta  :o Voisin siis tilata molemmat (Itsepetosta  ;D )

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 15.04.07 - klo:17:44 »
^ Täytyy sitten hieman puolestalla Manipulatoria, sillä se on mulla kuitenkin päivittäisessä käytössä, joten ihan huonona tuotteena en sitä tosiaankaan pidä.  ;) En vain ollut ihan varma, että se olisi sinun tarkoitukseesi paras mahdollinen.  :)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #99 : 15.04.07 - klo:18:05 »
^Joo, tajusin sen kun kokeilin noin puolet pienemmällä määrällä ja tulos oli paljon parempi. Ajattelin vaan, että semmoista litkua on pakko laittaa reilusti, että vaikuttaa  ;D
Kampaaja sanoi mulle että euron kolikon kokoinen määrä pitkiin hiuksiin voi jo olla liikaa, eli tuota ei paljoa pidä laittaa. Itse kyllä laitoin joskus vähän enemmänkin bilekampaukseen eikä tullut likaisen näköistä lopputulosta, mutta en siis lätrännyt tuota kuitenkaan. Tekisi mieli ostaa uudestaan tuota Superstaria kun edellisen pullon loppumisesta on jo aikaa. Pitänee laittaa ostoslistalle.  :P Sitä Superstar Queen for a Day -suihketta mulla on kans ja siitäkin tykkään, käytin usein noita kahta yhdessä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #100 : 15.04.07 - klo:18:08 »
^ Täytyy sitten hieman puolestalla Manipulatoria, sillä se on mulla kuitenkin päivittäisessä käytössä, joten ihan huonona tuotteena en sitä tosiaankaan pidä.  ;) En vain ollut ihan varma, että se olisi sinun tarkoitukseesi paras mahdollinen.  :)

Mä en saa Manipulatoria toimimaan en sitten millään. Päätin jo laittaan sen myyntiin. Mutta jos saisin vielä jotain vinkkiä miten sitä voisi käyttää lyhyen tukan muotoiluun ilman että tulee kauhea lähmä. Käytän sitä varmaan liikaa mutta sieltä purkista on tosi tosi vaikea saada pientä määrää ulos.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Piitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #101 : 15.04.07 - klo:18:18 »
^Mulla taas Manipulator toimii hyvin, enkä oo onnistunut vielä vahingossakaan hentoa ja ohutta tukkaani sillä lähmäämään. Mulla tosin on puolipitkä tukka, mutta otan ensin pikku nokareen ja hieron sitä vähän käsien välissä, sitten vaan pörrötän tukkaan ja taivuttelen latvoja. En nyt tiiä oliko tästä mun kommentista mitään hyötyä, mutta vois kuvitella että Manipulator passais just lyhyttukkasellekkin..?
1bMii

Poissa Husky

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 15.04.07 - klo:18:25 »
No niin mäkin luulin  ;D Mun pitää oikeasti vaan harjoitella ton käyttöä vielä. Osaatko yhtään sanoa, että miten pienen nokareen sitä otat?
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Piitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #103 : 15.04.07 - klo:19:24 »
^ Sanosinko että sellasen ison herneen kokosen, vaikea määritellä. Mieluummin eka vähän vähemmän, helpompi lisätä kuin ottaa liiat vahat pois tukasta ;D
1bMii

Poissa Husky

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 15.04.07 - klo:19:25 »
Joo, mä oon sitten aivan selvästi ottanu liikaa. Jotenkin siitä vaan on niin hankala saada sopivasti kun se on sellaista venyvää. Pitääpä mennä harjoittelemaan.