Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643305 kertaa)

Poissa Amilo

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #900 : 13.03.09 - klo:22:41 »
^Aion myös laittaa tuon seuraavaan tilaukseen, vaikuttaa lupaavalta.

Osaisiko kukaan verrata Creative Geniusta ja Superstar blowdrylotionia?
Mulla on siis tuo CG, mutta jotenkin saisi olla enemmän pitoa kuin siinä. Se ei kyllä tahmaa yhtään ja tuo kivasti kiiltoa, mutta pidon takia huomaan palaavani B&B:n pariin yhä useammin.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #901 : 14.03.09 - klo:07:53 »
^ En ole kokeillut Creative Geniusta, mutta tuo Superstar Blowdrylotion ei tee minun tukalleni yhtikäs mitään! Aivan olematon vaikutus. Kokeilin eilen ekaa kertaa Fudgen Body Builder Booster Volumising Blow Dry Lotionia ja se oli ihan paras tähänastisista föönausaineista. Jotenkin tuntuu ettei tähän päähän tosi hyvää föönausainetta löydykään. Jos on tarpeeksi tehoa, niin sitten tahmaa tai takuttaa. Huoh... ::)

Minkä B&B:n tuotteen pariin palaat Amilo?

Edit: Ok, kiitti Amilo.  :)
« Viimeksi muokattu: 14.03.09 - klo:16:56 kirjoittanut juuriska »
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #902 : 14.03.09 - klo:11:17 »
^Tuota pelkään itsekin,ettei se tee mitään, kun tämä tukka ei ole mistään kevyimmästä päästä..

Siis palaan sen Big&Bigger vaahdon pariin :)  Se kohottaa hyvin ja pitää. Ainut on vaan että annostelussa pitää olla toi tarkka, ettei tule korpputukkaa.

Poissa Aleese

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #903 : 18.03.09 - klo:11:55 »
On nyt pakko tulla tänne hehkuttamaan paria omaa ehdotonta tigi-suosikkiani ;D
Superstar blowdry lotion on aivan uskomattoman ihana tuote. Käytän sitä kosteisiin hiuksiin lähinnä tyveen mutta myös pituuksiin ja sitten föönaan hiukset. Tulos on aivan uskomattoman ilmava ja pehmeä. Itselläni en ole ikinä saanut tahmeaa tukkaa tästä aikaiseksi. Tuoksukin on ihan ok. Ostin joskus marras-joulukuussa hairstoresta ja ehdin käyttämään sitä ehkä 8 kertaa kunnes kerran mennessäni föönaamaan kädet olivat täynnä tavaraa ja menin pudottamaan sen sitten ja rikki meni pohjasta. Kaiken lisäksi oli kiva siivoilla lähes täyttä purkkia sisältävää tahmeaa litkua vessan lattialta. >:( Ja tosiaan oli melko hinnakas, Suomen hinnalla kun ostin, niin kyllä otti päähän. Kuitenkin niin loistava tuote mun hiuksille, että oli aivan pakko ostaa uusi.. ::)

Oon samaa mieltä, tuo Superstar -kampausneste on ihan huippua. Mulla on aika luirut hiukset, mutta tuo antaa niille tosi hyvin ryhtiä. Myös mä oon onnistunut hajottamaan tuon pullon! Se luiskahti mun käsistä ihan pöydälle ja hajosi samantien! Mä en tajua, että miten nuo Tigin pullot on tehty niin kestämättömiksi, ne on paljon hauraamman oloisia kuin monien muiden hiustuotteiden pullot. Mä sain onneksi kaavittua suurimman osan aineesta pöydältä & hajonneesta pullosta tyhjään KC Professional Moisture Mist -pulloon, johon vaihdoin sitten korkin tuosta Superstar -pullosta. Otti kyllä pikkusen päähän, vaikkei ainetta niin kauheasti mennytkään hukkaan.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #904 : 18.03.09 - klo:15:52 »

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #905 : 18.03.09 - klo:17:03 »
^Tigi on tainnut lopettaa useammankin tuotteen valmistuksen. Girl toysia, shine junkieta ja boy toysia ei löydy enää heidän nettisivuiltaan.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #906 : 18.03.09 - klo:19:13 »
Uptightin valmistus on näköjään lopetettu:

http://marielasstuff.blogspot.com/2009/03/tigi-uptight-rest-in-peace-voi.html

EIHHH mun lemppari! toivottavasti tulee joku vastaava korvaava tuote! osaatteko suositella? oon käyttänyt myös Spritz&Shinea mutta kun se kuivattaa mun pidennyksiä :/

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #907 : 18.03.09 - klo:22:41 »
Mä oon jo pidempään koittanut etsiö jotain muotoilutuotetta, jolla saisi tuuheutettua koppuroittamatta kuivaakin tukkaa. Jotain muuta kuin lakkaa siis mieluiten. Hiukseni ovat luonnostaan melko paksut, mutta siten myös raskaat ja harvat lakat pitää tuuheutta/mitään muotoa pitkään. Muotovaahto toimii yleensä aika hyvin, MUTTA en välitä hirveästi föönailuista.

Elin haen kuivien hiusten tuuheuttamiseen/ilmavuutta tuomaan sopivaa muotoilutuotetta, joka ei saisi kuivattaa tai koppuroittaa eikä latistuisi ihan helposti suht' raskaissakaan hiuksissa.
Voisko Small talk toimia?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #908 : 18.03.09 - klo:23:29 »
^ Mulla ei ainakaan Small Talk aiheuta minkäänlaista tuuheutusefektiä, ei föönatessa eikä muutenkaan.
So it goes.

Poissa Kähmäräpälä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #909 : 19.03.09 - klo:07:48 »
^^ Cocky voisi täyttää nuo kriteerit. Small Talk on mun mielestä enemmän hiusten siloittaja, vaikka omista hiuksistani tekee aavistuksen normaalia kuohkeammat.

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #910 : 20.03.09 - klo:13:58 »
Samoja aineita suosittelisin minäkin :).

Vähän ärsyttää, kun ostin vanhaa rakkauttani Small Talkia, ja houkuttelin äidin ostamaan Cockyn, kun se tarvitsi jotain tuuheuttavaa ja että voisin samalla itse kokeilla sitä  O:). Mutta Cocky tuuheuttaa niiiin paljon paremmin, että nyt harmittaa vähäsen, että menin sen ST:n hankkimaan. Toisaalta sitä voinee sitten käyttää suoristaessa.

Mutta omassa tukassa Cocky ainakin tekee tukasta sen verran muhkean, että vaikka kampaus "lätsähtäisi", tukka näyttää reilusti tuuheammalta kuin tavallisesti :).

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #911 : 20.03.09 - klo:17:26 »
^Cocky kuulostaa kyllä todella hyvältä! Toimisikohan tuo Cocky BSL-mittaisessa tukassa kuinka hyvin? Vai onko lähinnä lyhyille ja puolipitkille hiuksille sopiva tuote?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #912 : 20.03.09 - klo:18:25 »
Mun hiukset on vähän olkapäiden alapuolelle ja hyvin toimii Cocky. Itsellä tosin todella ohuet ja hennot hiukset, mutta uskoisin, että tuo toimii myös muun tyyppisissä hiuksissa.

Nelma mainitsi tuolla aiemmin, että kaipaa jotain, joka ei koppuroita kuivaa tukkaa. Sen verran sanoisin, että itse en oikein saa tämänmittaiseen hiukseen tuota Cockya toimimaan kuiviin hiuksiin levitettyvä, ts. on hankala levittää tasaisesti. Itse laitan siis pyyhekuiviin tai vähän kuivempiin, en föönaa. Tuo kyllä vähän koppuroituu kuivuessaan, mutta jos kerran muistaa harjata/kammata tuossa kuivumisen aikana ennen kuin on ihan kuiva niin ei ole koppurasta tietoakaan.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #913 : 20.03.09 - klo:21:30 »
Cocky toimii hyvin tässä mun tukassa myös, jossa on siis 45cm pidennys. Oma tukkani on pisimmillään saman pituinen kuin pidennys ja lyhyimmillään leukaan. Käytän ennen föönausta tyveen, jota se jaksaa tuuheuttaa hyvin. :)
So it goes.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #914 : 21.03.09 - klo:12:49 »
Luin Cockyn käyttäjäkokemukset ja se kuullosti aikasta kivalta. :) Ainoa mikä hämää, on se että olen jotenkin itse aiemmin mieltänyt Cockyn sopivan juuri kevyemmille, lasisemmille, lyhyemmille hiuksille.  Hiusteni oma paino yleensä tappaa monien muotoilutuotteiden vaikutuksen, mutta tän kai sit pitäis toimii pidempäänkin ja paksumpaankin pehkoon. Hmmm....  ;)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt