Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643985 kertaa)

Poissa Margot

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #915 : 22.03.09 - klo:11:29 »
Mun on pitänyt jo kauan testata Uptightia, mutta nyt kun se lopetettiin, niin onkos Tigillä muuta hyvää ainetta kiharoiden tekoon? Spritz & Shine ei käy, koska siinä on alkoholia.

Poissa Elisaka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #916 : 27.03.09 - klo:22:02 »
Mun on pitänyt jo kauan testata Uptightia, mutta nyt kun se lopetettiin, niin onkos Tigillä muuta hyvää ainetta kiharoiden tekoon? Spritz & Shine ei käy, koska siinä on alkoholia.

Minun piti tilata Uptight feeluniquesta tällä viikolla, mutta eipä taida sinnekään enää tulla Uptightia... Harmittaa, koska olen ihan varma, että se ois ollu just passeli tähän päähän  ::) En löytänyt vastaavaa tuotetta Tigiltä.
1b F ii

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #917 : 03.04.09 - klo:08:58 »
Tigiltä tulee taas uusi tuotesarja. Esittelijä ei ehtinyt kauheasti puhumaan mutta joku rock juttu se oli ja pulloissa kitaran kuva ja myyntitelinekin on kitara. Sen verran muistan että lakka tuohon kuului. Pitäisi olla kevyempi ja joustavampi kuin masterpiece. 29.päivä edustaja tulee uudestaan ja päästään testailemaan tuotteita.

Edit. Tässäpä nuo. http://www.tigihaircare.com/consumer/en-US/rockaholic/default.asp
« Viimeksi muokattu: 03.04.09 - klo:09:00 kirjoittanut Tiizku »

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #918 : 03.04.09 - klo:09:08 »
Ohh, linkin perusteella tuon uuden tuotesarjan purkit nayttaa tosi kivoilta. Kerrothan kokemuksia Tiizku kun paaset kokeilemaan tuotteita! Erit. tuo Shine Blaster nayttaa lupaavalta...
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #919 : 03.04.09 - klo:14:58 »
Kivan oloinen tuo uusi Rockaholic-linja! Mua kiinnostaa ainakin tuo Shine Blaster, Fun times ja Born to rock. Kertokaahan kokemuksia tästä sarjasta heti kun ehditte testailla! :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #920 : 03.04.09 - klo:21:22 »

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #921 : 05.04.09 - klo:15:23 »
Eii, olin saada slaagin, kun luin Tigin lopettaneen Uptightin valmistamisen. Tutustuin vasta aivan hiljattain ko. tuotteeseen, ja se on osoittautunut täydelliseksi paksun, raskaan tukan kihartamisessa. Ryntänen huomenna heti lähikampaamoon ja ostan varastot tyhjiksi.

Poissa Pikkunen

• Hiushörhö
« Vastaus #922 : 06.04.09 - klo:18:48 »
Mun hiuksissa ei toimi  mikään Tigin muotoilutuote joita olen testannut.
Mm.Superstar jostain syystä ei kohota vaikka kuinka föönäis eri tekniikoilla. ???(Ja mulla hiusten pituus 5-15cm)
Masterpiecessä ainostaan tuoksu oli plussaa.

Onneksi Tigit saa helposti kierrätettyä eteenpäin. ::)
« Viimeksi muokattu: 06.04.09 - klo:18:55 kirjoittanut Pikkunen »

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #923 : 09.04.09 - klo:11:27 »
Ou. Mai. Gaad.

Olen harmitellut kun ei Catfight oikeastaan tee muuta kuin tuoksu ihanalle - kuiviin hiuksiin siis olen sitä käyttänyt. Luottotuotteeni B&B on ollut aktiivikäytössä ja sillä saan kivasti tuuheutta ja about riittävästi nostetta. Mutta!! Tänään menin sitten huvikseni kokeilemaan mitä tapahtuu jos pistän pelkkää Catfightia kosteisiin hiuksiin. Annoin siis pyyhekuivauksen jälkeen ihan rauhassa kuivua itsekseen jonkin aikaa ensin.
Hieroin käsiin hyvin pienen määrän Catfightia ja nypin aika lailla kauttaaltaan kuontalooni - silleen puolihuolimattomasti lähelle tyveä ja pituuksiin vähän miten sattuu. Föönillä puhalsin hetken aikaa ja nyt on tukka sellaisissa korkeuksissa ettei olekaan aikoihin ollut!! Ja mikä parasta, Catfight lisää rakennetta, jota olen kaivannut. Saa nähdä  miten tämä nyt käyttäytyy päivän mittaan, ja onko kovin rasvainen olo huomisaamuna, mutta so far olen aivan myyty. Ja vaikkei pidemmän päälle toimisikaan, niin ainakin bilehile-iltoihin varmasti sopii loistavasti!

:l
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #924 : 10.04.09 - klo:14:30 »
Eilen kokeilin ekaa kertaa Cockya mun uuteen lyhyempään tukkaan (turha tätä hamppua on yrittää kasvattaa, 10 cm lähti). Tukka on siis rikotusti leikattu ja noin olkapääpituinen. Cockyä laitoin ennen föönausta ja melkoinen leijonanharja siitä tuli. No laskeutui tietysti vähän ja näytti ihan normaalilta, mutta tuuheus, jonka Cocky antoi pysyi kyllä mukavasti koko päivän. Whool shakea laitoin vielä ton lisäksi. Taisi löytyä vihdoinkin nopea apu laiskalle tukanlaittajalle. Toi kaksikko on niin helppo yhdistelmä jos vaan viitsii föönata.  8) Täytyy silti yrittää käyttää myös Dust ittiä ja Joicon muotoilutuotteita sekä Big & biggeriä pois. Tigin S-Factorin Body booster plumping spray vielä kiinnostaisi. Kokemuksia??

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #925 : 18.04.09 - klo:11:19 »
Kampaaja laittoi mun hiuksiin tuon uuden sarjan Dirty Secret kuivashampoota. Sitä voi siis käyttää ihan puhtaisiin hiuksiinkiin tuomaan rakennetta ja karheutta. Innostuin tuotteesta niin, että piti ostaa kotiinkin kokeiltavaksi. Tuntui ihan mukavalta puhtaissakin hiuksissa, tuo tosiaan karheutta tyveen ja hiukset ei heti lätsähdä kun niitä pöyhii. Mua myös kiinnostaa miten tuo toimii likaisissa hiuksissa, mutta en ole vielä päässyt sitä kotona testaamaan. Raportoin siis myöhemmin lisää. :)
1bFii

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #926 : 18.04.09 - klo:11:45 »
Tänään menin sitten huvikseni kokeilemaan mitä tapahtuu jos pistän pelkkää Catfightia kosteisiin hiuksiin.

Quottaan itseäni...mutta nyt on siis takana useampi käyttökerta ja en todellakaan enää tee millään muulla muotoilutuotteella mitään! Paitsi siis käytän viimeistelyssä lakkaa toki. On kyllä ihan loistava setti, ja vahaakin kuluu niin vähän kerralla. Tuntuu että pysyy puhtaampanakin kuin B&B:tä käytellessä. Erittäin erittäin tyytyväinen olen minä <3
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #927 : 18.04.09 - klo:13:04 »
Sadelma, minkä hintainen tuo kuivashampoo on? Luin makeupalleysta, että tuosta pullosta riittäisi vaan neljään kertaan..

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #928 : 18.04.09 - klo:17:12 »
^Oho, no eipä kuulosta kovin riittoisalta. :o 21 euroa siitä maksoin. Tänään vähän testailin, mutta hiukset eivät olleet vielä rasvoittuneet joten en edelleenkään tiedä miten likaisessa tukassa toimii. Alkoholia taitaa sisältää aikas paljon...
1bFii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #929 : 18.04.09 - klo:18:31 »
Ostin matkakokoisen Afterpartyn alesta, olen sen hankkimista aina välillä miettinyt, mutta tavallaan ohut, hento ja lyhyt tukka ei tuollaisella tee mitään. Nyt se on vähän pidempi ja käytän rautoja enemmän, joten siloittavalle onkin käyttöä.

Toimiiko tuo siis pelkästään viimeistelijänä vai voiko sen iskeä suoristuksen alle suojaamaan? Tykkään muutenkin enemmän voidemaisista lämpösuojista suihkeisiin verrattuna, esim. vanha marketin vaaleanpunainen L'Oreal Hot Straight tjsp.on tosi hyvää.