Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 642711 kertaa)

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #930 : 18.04.09 - klo:22:30 »
Ostin matkakokoisen Afterpartyn alesta, olen sen hankkimista aina välillä miettinyt, mutta tavallaan ohut, hento ja lyhyt tukka ei tuollaisella tee mitään. Nyt se on vähän pidempi ja käytän rautoja enemmän, joten siloittavalle onkin käyttöä.

Toimiiko tuo siis pelkästään viimeistelijänä vai voiko sen iskeä suoristuksen alle suojaamaan? Tykkään muutenkin enemmän voidemaisista lämpösuojista suihkeisiin verrattuna, esim. vanha marketin vaaleanpunainen L'Oreal Hot Straight tjsp.on tosi hyvää.

Itse käytän tuota ainoastaan viimeistelyyn, mutta näin joskus YouTubessa videon, jossa eräs tyttö veti todella pitkään ja paksuun tukkaansa oikein reippalla kädellä After Partya ennen föönaamista. Lopputulos oli yllättävän ilmava. Itse pystyin laittamaan ko. tuotetta aivan minimaalisen määrän, muuten tukasta tulee rasvaisen näköinen. En sitten tiedä, onko tuotteessa minkäänlaista lämpösuojaa, koska silouttavaksi voiteeksihan se on tarkoitettu.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #931 : 19.04.09 - klo:14:09 »
Riippunee täysin hiuksista, kuinka hyvin AfterParty sopii föönaukseen ym. käsittelyyn. Joidenkin MUA'n arvostelujen mukaan toimii todella hyvin kosteisiin hiuksiin vedettynä, joillakin taas lähmätulos.
En ole itse vielä kokeillut föönaamisessa, ja föönaus jää mulla aika vähiin - mutta joskus aion yrittää. Jos tulos on kovin liimaletti, saahan hiukset pestyksi seuraavana päivänä...
Käsittääkseni tuossa ei ole mitään lämpösuojaa. (mikä ainesosa itse asiassa ON lämmöltä suojaava?)
« Viimeksi muokattu: 19.04.09 - klo:15:38 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Linoa

• Tukkaguru
« Vastaus #932 : 19.04.09 - klo:14:26 »
Mulla toi After party toimii hyvin märkään tukkaan latvaan leviteltynä. Mulla on toisaalta todella pitkä tukka (ihan alaselkään). Eilen pesin hiukset, annoin kuivaa hieman ja levitin Ego boostia ja sen jälkeen pituuksiin vielä After partya. Tukka tuntuu tosi sileältä ja pehmeältä nyt.

Kuivaan tukkaan oon levitelly silotukseen tuota After partya ja siinäkin toimii todella hyvin. Letti on sileä ja helposti käsiteltävä :) Föönin kanssa on tarkoitus testata hieman myöhemmin, mutta itse en ole saanu lähmätulosta aikaan ollenkaan (ainakaan vielä) tuolla.

Poissa aurinkoutu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #933 : 20.04.09 - klo:08:06 »
Mitenköhän Extra Extra Straightia kuuluu käyttää? Siis kuuluuko sitä suihkuttaa vai käyttää muotovaahdon tavoin?

Käytin ekan kerran viikonloppuna, ja joko tekniikka oli täysin väärä tai sitten tuote on täyttä roskaa, mutta tahmasi kamalasti, teki hiuksista ihan likaisen tuntuset. Suoristusrautakaan suunnilleen liikkunut enää mihinkään sen moskan päällä.

Mutta Control Freak Serum tuntuu kyllä ihan mainiolta tuotteelta  :ts Mukava tuoksu ja silottelee pahimpia karheuksia ja kiharuuksia.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #934 : 20.04.09 - klo:08:51 »
^ Mulla oli aikoinaan käytössä tuo pitkän tukan (ylihartiatason) kanssa ja olin kyllä ihan rakastunut tuotteeseen! Melko vähän sitä tarvitsi määrällisesti, ainakin mulla oli silloin tukkaa paljon vaikkei nyt elämää paksumpi ollutkaan. Ja se tarvitsee nimenomaan föönin tai raudata tms, koska on lämpöaktivoituva tuote.
Suhtaudu siihen niinkuin suihkutettavaan muotovaahtoon ::) Muistelisin että käytin sekä käden kautta sitä että suoraan hiuksiin ruiskutettuna, joka tapauksessa käsin levityksen vaatii.

Valitettavasti en kovin tarkkaan muista, mutta toivottavasti tästä oli edes jotain apua. Mä tykästyin siihen kyllä tosiaan ikihyviksi :)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #935 : 20.04.09 - klo:11:15 »
Riippunee täysin hiuksista, kuinka hyvin AfterParty sopii föönaukseen ym. käsittelyyn. Joidenkin MUA'n arvostelujen mukaan toimii todella hyvin kosteisiin hiuksiin vedettynä, joillakin taas lähmätulos.
En ole itse vielä kokeillut föönaamisessa, ja föönaus jää mulla aika vähiin - mutta joskus aion yrittää. Jos tulos on kovin liimaletti, saahan hiukset pestyksi seuraavana päivänä...
Käsittääkseni tuossa ei ole mitään lämpösuojaa. (mikä ainesosa itse asiassa ON lämmöltä suojaava?)

Kyllähän silikonitkin suojaavat lämmöltä, joten varmasti tuo AP on tyhjää parempi.
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa aoife

• Haiven
  • *
« Vastaus #936 : 22.04.09 - klo:01:26 »
Tigin S-Factorin Body booster plumping spray vielä kiinnostaisi. Kokemuksia??

Reilun viikon olen tuota käyttänyt enkä vielä ainakaan ole vakuuttunut. Tilasin tuon superstar qfad:n tilalle kun sitä ei feeluniquesta Suomeen toimitettu. Tuuheutta kyllä, mutta koppuroittaa jonkin verran enkä ainakaan huomaa juuria kohottavan, mitä tuolta eniten toivoin. Vielä en ole kokeillut toimiiko paremmin föönattuna kuten tuo queen for a day. Tuoksuu vesimelonilta, jonka läpi puskee voimakkaasti alkoholi. Alkoholi onkin inci:ssä kolmantena ja dimethicone löytyy listan puolivälistä...

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #937 : 22.04.09 - klo:10:00 »
^Kiitos kiitos! Olin jo tulossa kysymään eikö kenelläkään tosiaan mitään kokemuksia  :) Kampaaja laittoi tuota mulle ennen föönausta, mutta käytti myös vahaa kohottaakseen päällihiuksia. Vahaa en aio puoliitkään tukkaan ostaa, mutta nythän mulla onkin Wool Shake ja ennestään Dust it, joilla aion pärjällä. Kampaaja sanoi Plumping sprayn olevan ennen kaikkea hoitava, mutta eipä tuo alkoholi ja silikoni vakuuta hoitavuudellaan. Kauhea himo on ollut tilata tuo, kun olisi halvalla saanut  ;D Minkäslainen tuo Queen for a day sitten on?

edit v. Heh, eipä tarvi tuotakaan sitten ostaa.  :D
« Viimeksi muokattu: 22.04.09 - klo:10:30 kirjoittanut Shoppaholisti »

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #938 : 22.04.09 - klo:10:24 »
^
Queen for a Day-suihke on ainakin minun lyhyessä polkkatukassani lähmäyttäjä No 1  :D.

edit alle: Niin ne vain toimivat eri tavalla eri hiuksissa  :O.
« Viimeksi muokattu: 22.04.09 - klo:12:06 kirjoittanut Nea »
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #939 : 22.04.09 - klo:11:15 »
...ja mun puolipitkissä hiuksissa taas erittäin toimiva tuote, joka ei ainakaan lähmää vaikka laittaisi paljonkin!  ;D
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #940 : 23.04.09 - klo:19:32 »
^Samanlaiset kokemukset kuin Quutillakin. Olen käyttänyt Queen for a day -suihketta puolipitkiin ja pitkiin hiuksiin eikä ole koskaan lähmännyt hiuksia yhtään, vaikka suihkin sitä hiuksiin ihan reippaasti. Laitoin sitä aina pyyhekuiviin hiuksiin ja föönasin sitten hiukset kuivaksi. Antaa hieman tuuheutta ja kohotusta juuriin. Aion hankkia uudestaankin tuota, kunhan saan muutaman tuotteen kulutettua ensin pois.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #941 : 23.04.09 - klo:19:45 »
Hienoa, että toimii toisilla. Annoin omani pois, kun ei kertakaikkiaan vain toiminut. Tosin en ole vielä löytänyt tuuheuttajaa joka tuuheuttaisi tätä hiirenhäntää  :O. Aina ne lähmää... Tuuheutta kaippaava tukka, jolle tuuheuttajat eivät sovi= toooosi kiva  :D. Onneksi muutama tuuheutta tuova tuote on jo minullekin löytynyt (Tigi Catfight ja Redken Woolshake).
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #942 : 24.04.09 - klo:14:51 »
Minun tukkaan QFAD on paras perustuuheuttaja mitä olen käyttänyt, juuri siksi että se häviää täydellisesti tukkaan eikä koppuroita tai lähmää, vaikka suihkisi vähän roisimminkin. Perustuuheuttaja siksi, ettei sillä saa mitään massiivista leijonanharjaa, mutta ainakin itselläni sellaisen tukan tekevät aineet myöskin tuntuvat tukassa inhalta ja lähmääntyvät yöllä niin, tukka olisi pakko pestä joka päivä, joten säästelen niitä lähinnä baarireissuille yms. Ja sitäpaitsi tuossa on kiva tuoksu. :)
1c M ii

Poissa aurinkoutu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #943 : 25.04.09 - klo:18:50 »
^ Mulla oli aikoinaan käytössä tuo pitkän tukan (ylihartiatason) kanssa ja olin kyllä ihan rakastunut tuotteeseen! Melko vähän sitä tarvitsi määrällisesti, ainakin mulla oli silloin tukkaa paljon vaikkei nyt elämää paksumpi ollutkaan. Ja se tarvitsee nimenomaan föönin tai raudata tms, koska on lämpöaktivoituva tuote.
Suhtaudu siihen niinkuin suihkutettavaan muotovaahtoon ::) Muistelisin että käytin sekä käden kautta sitä että suoraan hiuksiin ruiskutettuna, joka tapauksessa käsin levityksen vaatii.
Kiitos vinkeistä :) Kokeilin tuota uudestaan, niin sain jo vähän jutun juuresta kiinni, vaikka on se mielestäni edelleenkin aika tymäkkää kamaa; saatan tosin pistää sitä hieman liikaa lyhyisiin, paksuihin hiuksiini. Tuon saman tuotteenhan sanotaan antavan myös tyvikohotusta, ja sen kyllä huomaa, että sitä saisi, jos haluaisi, mutta ainoa vaan, että minä sitä en kaipaa :D Mutta eiköhän se tästä, kyllä tuo nyt pitää käyttää, kun on hommattu, vaikken ehkä toistamiseen hommaisikaan. Lopputulos näyttää kyllä ihan siistiltä, mutta tuo käyttö on mielestäni hiukan tahmaista puuhaa.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #944 : 02.05.09 - klo:20:17 »
Sainpas viimein hankittua Masterpiece hiuslakan. Tänään vasta sain kunnolla kokeiltua. Aluksi epäilen josko tässä on riittävästi pitoa ja myös tuota suihketta hieman epäilin. Sain kuitenkin ihan tasaisesti suihkuteltua. Piti todella hyvin koko päivän kaupungilla, vaikka hiukan tuulikin. Ei tullut mitään kypärätukkaa ja mikä parasta ei tehnyt hiuksista elottoman värisiä ja karheita, mitä lähes kaikki lakat aiheuttavat minulle. Ainakin näin ensikokeiluun olen todella tyytyväinen. Tuoksukin on ihan jees, vaikka saattaa alkaa kyllä tökkiä jossain vaiheessa.