Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643972 kertaa)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #945 : 02.05.09 - klo:21:05 »
Miten täällä on käytetty Tigin muotoiluainetta, joka kuuluu Dumb Blonde-sarjaan..? Se on pieni vaaleanpunavalkoinen purkki. Piti tuo kyseinen tuote saada, mutten oikein tiedä kuinka sitä käyttäisin. Olisiko kellään siis vinkkejä kun en itse nyt oikein keksi, blondi kuin olen ruskeasta väristä huolimatta  ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #946 : 03.05.09 - klo:11:52 »
^ Tarkoitatko Dumb Blonde smoothing stuffia?
Itse olen käyttänyt tuota puolipitkiin ja pitkiin hiuksiin. Yleensä levitin pienen määrän kosteisiin hiuksiin latvoihin ennen föönausta vaikka tuohan on kai tarkoitettu enemmän jo muotoiltujen ja kuivien hiusten silottamiseen. Molemmilla tavoilla toimi ihan yhtä hyvin.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #947 : 03.05.09 - klo:18:03 »
Miten täällä on käytetty Tigin muotoiluainetta, joka kuuluu Dumb Blonde-sarjaan..? Se on pieni vaaleanpunavalkoinen purkki.

Mä olen käyttänyt Dumb Blonde Smoothing Stuffia ihan viimeistelytuotteena, eli kuiviin hiuksiin föönauksen jälkeen. Itselläni on melko helposti lässähtävät, tällä hetkellä polkkapituiset hiukset, enkä ole saanut tuolla lähmätukkaa aikaiseksi. Kannattaa muistaa ottaa tarpeeksi vähän ainetta kerrallaan, hieroa se käsiin ja silotella käsillä kevyesti latvat ja päällihiukset.
1c F ii

Poissa Fii

• Tukkaguru
« Vastaus #948 : 03.05.09 - klo:20:22 »
Eli juuri tuota smoothing stuffia tarkoitin. Iski vain oikosulku viestiä kirjoittaessa  :-[
Kiitoksia vinkeistä, pitänee nyt kokeilla uudemman kerran tuota ainetta :)
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #949 : 04.05.09 - klo:12:11 »
Onko kukaan vielä testannut (tai edes nähnyt missään) näitä Tigin "rokkiuutuuksia"http://pintaa.blogspot.com/2009/04/rockaholic.html ? Etenkin tuo suihkutettava kuivashampoo muotoilutuotteena vaikuttaa erittäin kiinnostavalta.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #950 : 04.05.09 - klo:13:13 »
^ Minäkin haluaisin tietää. Olen kolunnut kaikki nettikaupat ja parissa kampaamossakin kävin, mutta mistään ei löydy noita Rockaholic-tuotteita. Kuivashampootakin minä etsisin, vaikuttaa juuri sopivalta tuotteelta.

Poissa Maii*

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #951 : 04.05.09 - klo:14:43 »
Onko kukaan vielä testannut (tai edes nähnyt missään) näitä Tigin "rokkiuutuuksia"http://pintaa.blogspot.com/2009/04/rockaholic.html ? Etenkin tuo suihkutettava kuivashampoo muotoilutuotteena vaikuttaa erittäin kiinnostavalta.

En ole testaillut, enkä vielä edes hairahtanut ostamaan, mutta Helsingissä käydessäni näin ko. tuotteita Forumin Hairlekiinissa.

Poissa Fii

• Tukkaguru
« Vastaus #952 : 04.05.09 - klo:20:34 »
Kuivashampoo kieltämättä kuulostaa houkuttelevalta. Sellainen on ollut tarkoituksena hankkia jo jonkin aikaa mutten ole löytänyt sopivaayksilöä. Mutta jos nuo tulevat pohjoismaihin ensikiksi, odottelen varmaan, että tulevat mivät ainakaan muihin nettikauppoihin, koska hinnat eivät ainakaan täällä suomessa kovin huokeita ole.

edit. Näinkin noita muuten juuri tänään yhden kampaamon ikkunassa Kalliossa ja silmiin osuivain tuo teksti rockaholic ja katsoin, että kivannäköisiä pulloja ^^
« Viimeksi muokattu: 04.05.09 - klo:20:35 kirjoittanut Fii »
-Robert McCloskey

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #953 : 10.05.09 - klo:14:45 »
Mä sain tänään vihdoin tuon control freak serumin toimimaan! Silotti ja pehmensi ihan mukavasti, tosin alla oli myös got2ben smoothing lotionia. Mut noita molempia kun laittoi tuli oikeen kiva tukka. Oon ihan hämmästynyt, ettei tällä kertaa tullut lähmäytystä.  :o
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #954 : 13.05.09 - klo:10:38 »
Vastailenpa itselleni  ;) eli TIGin Rockaholiceja löytyi Oulusta kampaamo Sarasta (Galleriassa). Ostin tuon Dirty Secret -suihkeen, mutta en ole vielä hirveästi testaillut eli en varmaan osaa kunnolla hyödyntää vielä tuotetta. Pesunjälkeisen aamun lirua otsista kyllä tuntui jämäköittävän jonkin verran - puhdistavaa ominaisuutta ehkä kokeilen sit viikonloppuna, ettei tule mitään arkityöaamun liimalettikatastrofia, jos tumpeloin.

Tämänhetkinen fiilis Dirty Secretistä siis: ihan kiva, mutta ilmankin varmaan voi elää.

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #955 : 13.05.09 - klo:21:49 »
Tuosta Dirty Secretista.
Luin makeupalleysta, että tuosta pullosta riittäisi vaan neljään kertaan..
Mä ehdin testailla tuotetta muutamana päivänä, laitoin omasta mielestäni tosi säästeliäästi ja sitten koko pullo unohtui kaappiin pitkäksi aikaa. Kun viimeeksi olisin sitä laittanut pullo tuntui melkein tyhjältä. :o Ja suutin oli tukkeutunut enkä ehtinyt alkaa sitä huuhtelemaan. En tiedä moneksiko kerraksi sitä on vielä jäljellä, mutta olen kyllä tosi ihmeissäni mihin itse tavara on "kadonnut". Tuon muutaman käyttökerran perusteella oli ihan pätevä apu likaisessa tukassa. Ei vaan tosiaan vaikuta kovin riittoisalta...

Kerrohan PollyJean sitten omat kokemuksesi tuosta riittoisuudesta. :)
1bFii

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #956 : 14.05.09 - klo:09:55 »
^ Tigin shampooketjussa on myös ollut Dirty Secretista juttua, että pullo tyhjenee itsestään. Olisikohan koko erä sitten viallinen, kun onhan Tigillä aiemminkin ollut vikaa aerosolipulloissa.

Mä ostin tuon rockaholic kuivashampoon viikko sitten ja kerran olen sitä kokeillut. Äsken otin tuon pullon kaapista ja ihmettelin kun tuntu niin kevyeltä. Kuulosti aivan, että ainetta olisi siellä pohjalla enää vähän jäljellä ja mitään ei tule ulos  :o
Mä en nyt tiiä, että pitäiskö mun mennä sinne parturiin ton kanssa ja pyytää uutta pulloa vai mitä. Siellä eivät varmaan voi asialle mitään vai mitä mieltä olette?

Edit. Sain uuden pullon tilalle :) Katsotaan käykö tämän samaten kun edellisen kanssa.

Joopa joo. Taas sama juttu tämänkin pullon kanssa.Kerran kokeilin ja viikko eteenpäin niin purkki oli aivan tyhjä...Mä en enää edes tiedä, että kehtaanko mennä uudestaan pyytämään uutta. Tosin en taida halua uutta pulloa, mutta jos sen voisi vaihtaa johonkin toiseen tuotteeseen.. ::)
« Viimeksi muokattu: 14.05.09 - klo:10:00 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #957 : 14.05.09 - klo:19:51 »
^Ahaa, kiitos tiedosta! :) Mä en ollutkaan huomannut tuota keskustelua. Eli ihan sama ongelma kuin mullakin...
1bFii

Poissa aurinkoutu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #959 : 21.05.09 - klo:16:49 »
Rockaholicit on näemmä tulleet myyntiin sekä Lookfantasticiin että Feeluniqueen. Laitoin heti kuivashampoon ja hiuslakan tilaukseen.
« Viimeksi muokattu: 21.05.09 - klo:19:52 kirjoittanut Herbina »