Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 644128 kertaa)

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #975 : 29.05.09 - klo:13:37 »
^ No, nyt on sitten hyvä syy hakea vaikka Seppälästä kukkapatukat kiharoiden tekoon ja kokeilla niitä ilman lämmitystä!

Nimim. viime yön em. patukat päässä Foxy curls -sprayn kanssa ja hyvää tuli... :)
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #976 : 29.05.09 - klo:14:45 »
Joo paitsi että mun tarve kiharoille on yleensä iltamenoihin, jolloin patukat on liian hidas tapa (ei voi pitää päivällä patukoita päässä ja päivän aikana taas kiharat ehtii suoristumaan). Suosin rautaa tai jossain tapauksessa lämpörullia (joka on vähän huonompi vaihtoehto).

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #977 : 03.06.09 - klo:21:07 »
Ihan pakko tulla kertomaan hyvät kokemukset Tigi-tuotteistani.

- Fashionista smooth and shine: Aivan täydellinen tuote! Olen laittanut kuivaan tukkaan ja antanut kuivaa vapaasti: hiukset näyttää ja tuntuu aivan uskomattoman sileiltä ja hyväkuntoisilta. Suoristaa kaunistii luonnonkiharaa tukkaa, eikä lähmää tai korputa sitten millään. Tällä saa kätevästi siloteltua myös otsatukan (olen kastellut sitä hieman ekaks), kun vaan levittää sitä vähän käsiin ja haroo + kampaa otsiksen. Lisäksi olen laittanut voidetta kiharoille silottajaksi. Tämä on ehdoton HG-tuote!!! ;D Enkä oo edes vielä kokeillut föönin/suoritusraudan kanssa!

- Foxy curls spray: Tämä epäilytti aluksi, koska sisältää alkoholia (ja tuoksuu sellaiselta marjaiselta alkoholidrinkiltä). Olen kokeillut laittaa puolikuiviin hiuksiin ja kukkapatukoille ja sillä tavoin ainakin toimii. Aamulla on mukavat joustavat kiharat, kunhan on laittanut tarpeeksi vähän. Toimi myös kiharan virkistäjänä pesun jälkeen kuiviin hiuksiin (itsellä melko luonnonkihara tukka), mutta ehkä lähmäsi tällä tavoin käytettynä. Eilisen päivän kiharoille ei toiminut omasta mielestä lainkaan.

- Uptight spray: Tämä tulee varmaan olemaan ainoa pullo tätä muotoilutuotetta, koska Uptight poistuu markkinoilta. Tähän mennessä olen taikonut tällä yhdet lämpörullakiharat, jotka onnistuivat hyvin. Plussaa alkoholittomuudesta: ei korputa.

- Masterpiece-lakka: Tuoksuu ihanalta!!! <3 Kaipaan niin tosi vähän tukea, että tämäkin tuntuu liialta... Mutta hyvin on silti toiminut! Näiden Tigien kanssa saa kyllä tosiaan olla tarkka annostelun kanssa: helposti tulee liikaa.
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #978 : 03.06.09 - klo:23:00 »
Nyt on S-factor Silky Smooth Serum testattu pariin otteeseen, ja hyvältä vaikuttaa. Toimii sekä märkiin hiuksiin föönauksen alle tai kuivien hiusten siloitteluun. Eikä tuoksukaan ole niin huono kuin miltä alunperin vaikutti (postissa pitkin laatikkoa valuneena). Ok tuote, multa onkin kohta Redkenin Satinwear loppumassa.

Poissa Tazu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #979 : 04.06.09 - klo:22:07 »
Kampaaja suositteli mulle kiiltotippoja. Sanoi, että tigillä on, mutta unohti sanoa, että mitä. Eli kysymys kuuluu minkä nimisiä, nimenomaan kiiltotippoja tigillä on.
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #980 : 04.06.09 - klo:23:17 »
^ Girl Toys ja S-Factor Dream Drops esimerkiksi.
« Viimeksi muokattu: 04.06.09 - klo:23:22 kirjoittanut Hermione »
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #981 : 05.06.09 - klo:19:56 »
Onko joku kokeillut S-factor’s Shiny Happy People Spray Shine:a? Millainen tuoksu mahtaa olla?

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #982 : 06.06.09 - klo:10:53 »
OMG! Mulla on uusi kulta! -> Hard To Get  :l

Oon jo aiemmin käytellyt loistavalla menestyksellä vahoja ja pomadoita kosteisiin hiuksiin levitettynä ja siitä föönillä kohottanut kutrit taivaisiin. Vaan nyt taisin osua kultasuoneen tuon HTG'n kanssa! Tuoksu on aivan tautisen hyvä tietysti, mutta koostumus ja se miten se asettuu hiuksissa ja miten hiukset ylipäätään asettuu tuon avulla on erittäin oivallista. Hiukset on pehmeät ja erittäin luonnollisen tuntuiset mutta silti rakennetta löytyy ja hiukset saa todella kuohkeiksi. Hakkaa mennen tullen Big&Biggerin. Jotenkin miellyttävämpi mun hyppysissä käyttää kuin Catfight.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #983 : 06.06.09 - klo:12:15 »
Kokeilin muuten Catfightiä märkään tukkaan ja OMG: ei ole koskaan ollut niin hirveä lähmä  :D. Pieni paniikki, kun katsoin kelloa ja totesin ettei pesuun ole enää aikaa, onneksi tukan sai woolshakella hieman  kohoamaan mutta "viikon pesemättä"-fiilis tuli kyllä (tukkani on siis niin hento, että päivittäin pestävä, jos jotain kohotusta mielii  ;D).

edit. Laitoin vähän mutta ehkä kuitenkin liikaa  :D
« Viimeksi muokattu: 06.06.09 - klo:16:58 kirjoittanut Nea »
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #984 : 06.06.09 - klo:13:26 »
:o ihanaa, voi ei...varmaan laitoit ihan mikroskooppisen vähän? Sitä ei tartte paljoa sipaista, mutta jälleen nähtiin tää tuttu ilmiä mikä workkii yhdellä klähmää toisella ::)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #985 : 07.06.09 - klo:01:02 »
^ Joo näin se on, että riippuu karvoista.  ;D  Olen nyt kahdesti kokeillut ohueen kuontalooni Catfightia (kosteaan tukkaan) ja föönauksen jälkeen on lopputulos selvästi "kuivempi" ja kevyempi kuin Hard To Get:illä mutta silti oikein kuohkea. Tykkään tästäkin kovasti.  :D
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #986 : 22.06.09 - klo:11:53 »
Onkos jollain jo kokemuksia One curl at a time seerumista? Inciä kaipailisin jos joku tuotteen omistaja jaksaisi kirjoittaa :)

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #987 : 22.06.09 - klo:14:49 »
Muistelin nähneeni One Curl at a Time -seerumin incin täällä mutta inci-ketjussa sitä ei ollut. Löytyihän se kuitenkin tästä ketjusta pienen etsimisen jälkeen.

No niin, tilasin tuon One Curl at a Time- kiharaseerumin ja sain sen tänään. Tuote vaikuttaa oikein lupaavalta. 
Puristelin sitä ihan vain kuiviin ja vähän likaisiinkin hiuksiin kokeeksi. Minulla on ohuet ja lasimaiset, latvoista taipuisat hiukset ja seerumi teki niistä karheammat ja erotteli hiukset kivoiksi, kuohkeiksi suortuviksi - tai siis "kihartuviksi". ;D Ei tunnu tahmaavan eikä takuttavankaan ja tuoksu on hyvä, ehkä vähän hedelmäinen. Täytyy varmaan pestä illalla tukka, että pääsee kokeilemaan kunnolla. Laitan tähän vielä INCI:n.

AQUA, POLYQUATERNIUM-69, GLYCERIN, RUBUS IDAEUS(RASPBERRY) FRUIT EXTRACT, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, COCODIMONIUM HYDROXYPROPYL HYDROLYZED SILK PROTEIN, PUNICA GRANATUM EXTRACT, PARFUM, LIMONENE, LINALOOL, POLYQUATERNIUM-11, VP/VA COPOLYMER, BUTOXYETHANOL, SOYAMIDE DEA, PPG-30-CETYL ETHER, OLETH-3 PHOSPHATE, PANTHENOL, AMODIMETHICONE, TRIDESETH-12, CETRIMONIUM CHLORIDE, PEG-12 DIMETHICONE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, METHYLPARABEN, AMINOMETHYL PROPANOL, DISODIUM EDTA.

Edit. Haulla tuota ei tosiaan löytynyt, koska haku näyttää ilmeisesti vain yhden (uusimman) viestin ketjua kohden. Muistin kuitenkin nähneeni tuon incin jossain niin selasin vaan ketjua taaksepäin.
« Viimeksi muokattu: 22.06.09 - klo:15:20 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #988 : 22.06.09 - klo:14:53 »
Kiitos Kaisa! Etsiskelin kyllä haulla mutta ei osunut silmään. Siirrän sen inci-ketjuun niin löytyy jatkossa helpommin. Ihan siedettävältähän se näyttää jopa, saatanpa laittaa tilaukseen :)

Mua kiinnostaa tuo seerumi siinä mielessä, että jos sen avulla saisi luonnonlaineista siedettävämmän näköiset ilman rautaa tai fööniä.
« Viimeksi muokattu: 22.06.09 - klo:14:55 kirjoittanut Aquatar »

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #989 : 22.06.09 - klo:16:24 »
Testailin tänään ensimmäistä kertaa Rockaholic Fun Times -hiuskiinnettä. Pito tuntuu olevan kohtalaisen hyvä, tuoksu herkullisen mansikkainen muttei kuitenkaan liian voimakas, suihku tulee ihanan "sumeana" ja pinta jää aika mattaiseksi. Vertailukohtana Hard Head, joka tulee ulos ns. märempänä ja josta jää kiiltävämpi pinta. Koska testasin vain ponnariin en osaa sanoa tuosta pidosta muuta kuin että pitää ainakin ponnarissa pikkuhiukset ojennuksessa, pitää testailla vielä lisää. Ei ainakaan tunnu korputtavan voimakkaasti.

Edit: testasin myös avonaisiin hiuksiin pikkusojojen taltuttamiseen, ja hyvin toimii pito. Mii laiks.
« Viimeksi muokattu: 25.06.09 - klo:09:17 kirjoittanut Herbina »