Ihan pakko tulla kertomaan hyvät kokemukset Tigi-tuotteistani.
- Fashionista smooth and shine: Aivan täydellinen tuote! Olen laittanut kuivaan tukkaan ja antanut kuivaa vapaasti: hiukset näyttää ja tuntuu aivan uskomattoman sileiltä ja hyväkuntoisilta. Suoristaa kaunistii luonnonkiharaa tukkaa, eikä lähmää tai korputa sitten millään. Tällä saa kätevästi siloteltua myös otsatukan (olen kastellut sitä hieman ekaks), kun vaan levittää sitä vähän käsiin ja haroo + kampaa otsiksen. Lisäksi olen laittanut voidetta kiharoille silottajaksi. Tämä on ehdoton HG-tuote!!!

Enkä oo edes vielä kokeillut föönin/suoritusraudan kanssa!
- Foxy curls spray: Tämä epäilytti aluksi, koska sisältää alkoholia (ja tuoksuu sellaiselta marjaiselta alkoholidrinkiltä). Olen kokeillut laittaa puolikuiviin hiuksiin ja kukkapatukoille ja sillä tavoin ainakin toimii. Aamulla on mukavat joustavat kiharat, kunhan on laittanut tarpeeksi vähän. Toimi myös kiharan virkistäjänä pesun jälkeen kuiviin hiuksiin (itsellä melko luonnonkihara tukka), mutta ehkä lähmäsi tällä tavoin käytettynä. Eilisen päivän kiharoille ei toiminut omasta mielestä lainkaan.
- Uptight spray: Tämä tulee varmaan olemaan ainoa pullo tätä muotoilutuotetta, koska Uptight poistuu markkinoilta. Tähän mennessä olen taikonut tällä yhdet lämpörullakiharat, jotka onnistuivat hyvin. Plussaa alkoholittomuudesta: ei korputa.
- Masterpiece-lakka: Tuoksuu ihanalta!!!

Kaipaan niin tosi vähän tukea, että tämäkin tuntuu liialta... Mutta hyvin on silti toiminut! Näiden Tigien kanssa saa kyllä tosiaan olla tarkka annostelun kanssa: helposti tulee liikaa.