Kirjoittaja Aihe: Tigin muotoilutuotteet  (Luettu 643320 kertaa)

Poissa babylissa

• Tukkaguru
Vs: Tigin muotoilutuotteet
« Vastaus #990 : 24.06.09 - klo:05:53 »
Voi pojat miten kivantuntuinen tukka tuli Cockylla pitkästä aikaa!
Laitoin sitä eilen illalla kosteaan tukkaan ja sitten vääntelin sormikiharan tapaisia sykeröitä pinnillä kiinni yöksi ja voila, miten pehmeät ja kiiltävät laineilevat kutrit :D
En aiemmin tajunnut, että se toimisi kosteisiin hiuksiin vapaasti kuivuen. Föönin kanssa ei mulla toimi ollenkaan.
« Viimeksi muokattu: 24.06.09 - klo:05:56 kirjoittanut babylissa »

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #991 : 24.06.09 - klo:23:09 »
Sainpas viimein hankittua Masterpiece hiuslakan. Tänään vasta sain kunnolla kokeiltua. Aluksi epäilen josko tässä on riittävästi pitoa ja myös tuota suihketta hieman epäilin. Sain kuitenkin ihan tasaisesti suihkuteltua. Piti todella hyvin koko päivän kaupungilla, vaikka hiukan tuulikin. Ei tullut mitään kypärätukkaa ja mikä parasta ei tehnyt hiuksista elottoman värisiä ja karheita, mitä lähes kaikki lakat aiheuttavat minulle. Ainakin näin ensikokeiluun olen todella tyytyväinen. Tuoksukin on ihan jees, vaikka saattaa alkaa kyllä tökkiä jossain vaiheessa.
Lainaan itseäni vähäsen.

Pito on edelleen hyvä mutta kyllä tuo korputtaa, jos vähänkin liian läheltä suihkii  :(

Tuo Rockaholicin hiuskiinne kuulostaa kiinnostavalta, jos sitä malttaisi seuraavaksi kokeilla

edittiä. En näköjään osaa päättää, koska nykyisin MP on mun luottolakka. Olen varmaan oppinut suihkimaan sitä tarpeeksi kaukaa ja tarpeeksi vähän. Aivan huippu. Kaikki muut lakat on tuntuneet tämän rinnalla ihan kököiltä. Tuoksu välillä vähän tökkii, mutta kyllä sitäkin kestää. Tekee hiuksiin ihanan kiillon ja taltuttaa pörröt.
« Viimeksi muokattu: 12.09.09 - klo:15:32 kirjoittanut Amilo »

Poissa aurinkoutu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #992 : 25.06.09 - klo:16:09 »
Oon kyllästynyt surffailemaan ja hakemaan kommentteja erinäisistä tuotteista (kaikista näistä ei hirveästi löytynytkään ainakaan täältä tietoa), joten jos joku voisi hieman kommentoida näitä:

- S-Factor Vivacious-lakka vs. Masterpiece
- S-Factor Papaya Leave-in moisture spray (tai ehkä tätä olisi kuulunut kysellä Tigin hoitoainepuolella)
- S-Factor Creamy Molding Wax (onko tämä kosteata tavaraa, ns. seerumin kaltaista vai "kuivaa" vahaa?) vs. Catfight vs. Manipulator (Hard to Get ei ole oikein oma juttuni, kuivahtikin nopeasti ihan kökköiseksi purkissa)
- S-Factor Heat Defender Flat Iron Shine Spray

Kiitos jo etukäteen! :)

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #993 : 25.06.09 - klo:20:57 »
^ Mulle tuli postissa Papaya-suihke noin päälle viikko sitten, eli vähän aikaa olen kerennyt sitä testailla. Ihan kiva, tuoksuu hyvälle (muttei liian voimakkaalle) ja jättää hiukset ihan kivoiksi. Ei oikein muuta sanottavaa, hyvä arkituote mutta mitään erityisiä hoitotehoja en tällä ole havainnut. Tosin en ole koskaan törmännytkään jätettävään joka tekisi tälle mun tukalle erityisemmin ihmeitä. Raskauttaa ja silottaa tukkaa sopivasti, oma tukkani kun meinaa olla hieman lentelevää sorttia. :D Silikoni taisi olla incissä heti kolmantena, eli silottavuus perustuu myös siihen.
So it goes.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #994 : 25.06.09 - klo:21:03 »
^Aika samaa mieltä tuosta Papaya-suihkeesta. Mulla toi pehmensi ja selvitti hiuksia jonkin verran ja teki siloisemmat jos laittoi paljon. Ihan mukava tuote mutta itselläni haju tökki sen verran että laitoin tuon kiertoon.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #995 : 26.06.09 - klo:16:20 »
- S-Factor Creamy Molding Wax (onko tämä kosteata tavaraa, ns. seerumin kaltaista vai "kuivaa" vahaa?) vs. Catfight

Molding Wax on kuivaa vahaa, kuitenkin ilman mitään kuituja. Voisin hyvin kuvitella käyttäneeni pitkätukka-aikoina pehmentämään pituuksia, mutta nykyisessä lyhyemmässä mallissa latistaa aavistuksen liikaa (koska haluan nimenomaan kuohkeutta). Pito toisaalta ei ole kovinkaan kummoinen, eli jos pintapörrö on voimakasta laatua, ei välttämättä tehot riitä. Olen siis kokeillut tätä ainoastaan kuivaan tukkaan, en (vielä) kosteaan tukkaan ennen fööniä.

Catfight toimii itselläni paljon paremmin tuuheuden tuojana (mihin Molding Waxia ei edes ole varsinaisesti tarkoitettukaan). Koostumus on hauska voidemaisen, seerumin ja kuituvahan välimuoto. Tätäkin olen pääosin käyttänyt jo valmiiksi kuivattuun tukkaan, mutta esim. Jouana (muutama viesti taaksepäin) ja muitakin ovat käytelleet kosteaan tukkaan ennen föönausta.

Yhteenveto: Kaksi erilaista tuotetta eri tarkoituksiin.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa aurinkoutu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #996 : 26.06.09 - klo:16:47 »
Ok, kiitos kommenteista. Vivacious-lakan tilasinkin jo Masterpiecen sijaan, joten sen näkee sitten itse, että minkälaista on.

Noista vahoista, niin mulle saattaisi ehkä sitten passata kumpikin noista, vaikka lyhyet hiukset onkin. Koska en kyllä kaipaa pörröä hirveästi lisää, joten silottava vaikutuskaan ei ole pahitteeksi (karkeutta ja pörröä jää yleensä kuitenkin, teki mitä teki, ihan latteaksi en ole tainnut saada koskaan :D) ja vastaavasti lisätuuheutta en hirveästi halua.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #997 : 26.06.09 - klo:17:35 »
Ajattelin laittaa Cockya pitkästä aikaa, mutta se olikin kokenut aikamoisen muodonmuutoksen. :o Läpinäkyvää liimaa, jota sai puristamalla puristaa ulos tuubista. Ei se nyt niin kauan edes ollut vuoroaan odottanut kaapissa... :-\
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #998 : 27.06.09 - klo:00:07 »
^^Tuo lakka on aika tömäkkää ja suutin ruiskii minne sattuu.

Poissa aurinkoutu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #999 : 27.06.09 - klo:04:50 »
^Mä muistelisin, että mulle kampaaja sanoi, että Masterpiece on kovempaa lakkaa kuin Vivacious. Vai mitenköhän se nyt oli, en muista enää itsekään varmasti, kun puhuttiin niin monista lakoista, saattoipa olla toisinkin päin. Mutta tuommonen suutinhan on kyllä ihan ahterista!  >:(

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1000 : 04.07.09 - klo:10:38 »
Eilen sain käsiini Catwalk Fashionista Smooth&Shinen ja voi ällötys sen tuoksua; varmasti top ykkös yritys kaikista teollisista ja keinotekoisista hedelmää/marjaa jäljittelevistä tuoksuista, mitä hiustuotteissa on vastaani tullut  :T
Harmi, koska se näkyy toimivan hiuksissani kuivanakin levitettynä eikä reilummallakaan annostuksella lähmää havaittavasti, kun nyt ei ihan päänahkaan sitä hiero.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1001 : 09.07.09 - klo:23:04 »
Tänään testasin ekan kerran Cockya, levitin pyyhekuivaan, pitkähköön mutta ohueen tukkaan jakaus jakaukselta pyyhkäisten ensin ainetta sipauksen kampaan ja kamman kautta tukkaan. Pituuksiin levitin myös pienen määrän. Föönaus vastakkaiseen suuntaan. Tuloksena pehmeä, tosi iso ja muhkea, mutta rasvaisen näkönen tukka, joka oli lopulta pakko laittaa kiinni. Cocky on siis ilmiselvästi tehokkaasti kohottavaa ja myös pituuksille paksuutta tuovaa ainetta, mutta tukka näyttää sen jäljiltä likaiselta. Saatoin kyllä yliannostellakin ainetta vaikka varovaisesti koitin levittää. Millä tavoin käytätte Cockya ilman, että se lähmää tukan? Laitatteko tyveen vai pelkkiin pituuksiin? Miksaatteko johonkin toiseen tuotteeseen?

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #1002 : 10.07.09 - klo:08:28 »
Ajattelin laittaa Cockya pitkästä aikaa, mutta se olikin kokenut aikamoisen muodonmuutoksen. :o Läpinäkyvää liimaa, jota sai puristamalla puristaa ulos tuubista. Ei se nyt niin kauan edes ollut vuoroaan odottanut kaapissa... :-\

Mulla oli Cocky mennyt reilussa vuodessa myös tosi liimamaiseksi sekä kokkareiseksi. Enpä viitsinyt enää käyttää. Ärsyttävää, kun on kuitenkin todella iso ja riittoisa puteli. :-\

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #1003 : 12.07.09 - klo:19:40 »
Millä tavoin käytätte Cockya ilman, että se lähmää tukan?

Itse teen niin, että levitän sen pyyhekuiviin tai joskus aavistuksen kuivempiin hiuksiin (en koskaan kuiviin) siten, että otan tuotetta kämmenelle noin 1,5 cm pituisen pötkylän ja hieron käsiäni vastakkain niin, että tahmaa on kämmenissäni ja sormissani kauttaaltaan. Sitten kumarrun pää alaspäin ja koskettelen käsilläni kevyesti hiuksia kauttaaltaan ja kun olen saanut tuotetta vähän joka puolelle niin sitten puristelen hiuksia käsillä enemmän. Tuolla kevyesti koskettelemalla saan tuotteen levitettyä kauttaalleen, eikä niin, että suurin osa kertyy siihen kohtaan mistä aloitan. Tuolla määrällä ja tavalla en ole onnistunut saamaan lähmää tai likaisen näköistä tukkaa. Mulla on siis vähän hartioiden alapuolelle ulottuvat hiukset, jotka ovat ohuet ja hennot eli yleisesti ottaen helposti lähmättävissä. Kuivaan tukkaan en tykkää Cockya käyttää, koska koen, että se on silloin vaikeampi saada kauttaaltaan levitettyä ja paikallisen yliannostuksen mahdollisuus on suurempi. Lopputulos on mulla ollut kuiviin hiuksiin levitettäessä vähän likaisen näköinen, enkä ole saanut ollenkaan vastaavaa muhkeutta hiuksiin kuin kosteisiin hiuksiin levitettynä.

En tiedä miten paljon tuotetta levitit kamman kautta, mutta voi tosiaan olla, että tuotetta tuli liikaa.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #1004 : 12.07.09 - klo:20:00 »

^Komppaan täysin Kosmetiikkakissaa, mutta käytän pienemmän määrän Cockya lyhyempään tukkaani. Saatan joskus hieroa Cockya myös hiustenpesua seuraavana päivänä kuiviin latvoihin jos haluan lisää tuuheutusta, mutta en varsinaista pörröttelyä (jolloin käyttäisin muuta vahaa). Joskus pidempiin hiuksiin sekoitin Cockyyn Superstaria, jolloin hiuksista tuli jotenkin vielä pehmeämmät ja tuuheammat ja vielä tosi kiiltävät.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva