Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421402 kertaa)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1005 : 03.02.09 - klo:23:23 »
^Kirvely johtunee juurikin kuivuudesta, jos sulla perusvoiteetkin kirvelee sy-iholla se on aika varma merkki, varsinkin jos ei muuten aiheuta sulle mitään oireita.

Yksi mitä voisit kokeilla on joku sy-naamio, Clarinsin on tosi hyvä kuivuuteen. Mutta sekin sitten kyllä varmasti kirvelee alkuun, jos Humektankin.

Ethän myöskään laita voidetta liian lähelle silmää? :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #1006 : 03.02.09 - klo:23:33 »
Jep, kuivuudesta toi todellakin johtui. Jokaisella levitys kerralla kirvely on hiljalleen vähentynyt, tänään aamulla kun tuota laitoin tuntui enää vain lähinnä pientä pistelyä. Pelästyin vaan niin totaalisesti kun tota ekan kerran laitoin koska kirvely ja kuumotus oli todella voimakasta, tuntui melkein kuin olisi chiliä sinne tunkenut.
Mutta noiden alkupelästysten jälkeen olen ollut ihan tyytyväinen, voisi kuitenkin vielä harkita jotain tuhdimpaa tavaraa yöksi, mutta on tuo Favorakin parannus pelkkään Humektaniin ;)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #1007 : 03.02.09 - klo:23:37 »
Löysin myös mukavan ilmänympärysvoiteen talven kuivattamalle iholle, kyseessä on Decubal eye cream. Tuntuu ihan tehokkaalta, silikonien takia käyttelen vähän harvakseltaan.

Kosteuttava ja ihon kimmoisuutta lisäävä silmänympärysvoide. Sisältää keramideja, glyseriiniä ja pentyleeniglykolia, jotka kosteuttavat ihoa. Kollageeni ja kreatiini lisäävät ihon kimmoisuutta. Hyaluronihappo sitoo 3 kertaa oman painonsa verran kosteutta. Shea butter, manteliöljy ja E-vitamiini pehmentävät ihoa.

Suositellaan:
Silmänympärysten herkälle ja väsyneelle iholle päivittäin. Ei luomen liikkuvalle osalle.
pH 5,5
Rasvapitoisuus 22 %

Koostumus    Tehtävä
Aqua    Vesipohja
Glycerin    Kosteuttaja
Dicaprylyl Carbonate    Pehmentäjä
Cetyl Alcohol    Viskositeettia lisäävä
Cyclopentasiloxane    Silikoni
Octyldodecanol    Pehmentäjä
Pentylene Glycol    Kosteuttaja
Sodium PCA    Kosteuttaja
Distarch Phosphate    Kosteuttaja
Glyceryl Stearate    Emulgaattori
PEG-100 Stearate    Emulgaattori
PEG-40 Stearate    Emulgaattori
Butyrospermum Parkii Butter    Shea Butter, Kosteuttaja
Creatine    Kiinteyttävä
Sodium Hyaluronate    Hyaluronihappo, Kosteuttaja
Hydrolyzed Collagen    Kollageeni, kimmoisuutta lisäävä
Tocopheryl Acetate    E-vitamin - Antioksidantti
Isocetyl Alcohol    Liuottaa keramideja
Ceramide 3    Kosteuttaja
Prunus Amygdalus Dulcis Oil    Manteliöljy, pehmentäjä
Tocopherol    Antioksidantti
Sorbitan Tristearate    Emulgaattori
Carbomer    Emulsion säilyttäjä
Sodium Cluconate    Stabilointiaine
Sodium Hydroxide    pH:n säätäjä
Phenoxyethanol    Säilöntäaine
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #1008 : 04.02.09 - klo:20:43 »
Löytyi vihdoin apteekki, jolla oli antaa kokeiltavaksi Favoran sy-voidetta. Tuo ei ainakaan vielä ärsyttänyt mun ihoa yhtään! :) Taidanpa ostaa ihan tuubin ja kokeilla, mitä silmänympärykset tykkää, jos laitan jatkossa aamuisin tuota. En usko että kokonaan voin siirtyä tuohon, mutta kiva jos saa edes aamuiksi mineraaliöljyttömän vaihtiksen. Jes.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1009 : 05.02.09 - klo:09:04 »
Mulla olisi hakusessa sy-voide, joka olisi tuubissa ja sisältäisi suojakertoimen? Hajusteet ei haittaa. Plussaa olisi myös, jos olisi hieman hoitavampi, kolmessakympissä kun mennään...Suosituksia anyone?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #1010 : 05.02.09 - klo:17:02 »
^ Clarins Sun Wrinkle Control Eye Contour Care SPF 30
http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P144500
Kuva tuubista linkin takana. En ole päässyt testaamaan kuin ihan kotimaan oloissa, voide on mukavan kevyttä ja imeytyy hyvin.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #1011 : 05.02.09 - klo:17:10 »
^^ Mulla on käytössä Dermalogican Total Eye care spf15. Kosteuttaa hyvin, imeytyy ja kirkastaa hitusen ilmettä. Tuubi on melko pieni mutta riittää käytössä todella pitkään riittoisuutensa takia. Suomihinnoissa älytön mutta esim. Jerseybeautysta saa huomattavasti edullisemmin.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #1012 : 05.02.09 - klo:17:31 »
^ Mulla on sama ja olen tyytyväinen. Tota Clarinsia kattelin myös sillon, mutta hylkäsin sen, koska se kuulemma on oikeastaan enemmän aurinkovoide silmänympäryksille, kun aurinkosuojallinen silmänympärysvoide...
Veni, vidi, Visa.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #1013 : 05.02.09 - klo:18:14 »
^^Mulla myös, ja mä sitten ihmettelen sen riittävyyttä. On ollut mulla päivittäisessä käytössä nelisen vuotta ja vedellyt viimeisiään jo vuoden,Onneksi en ostanut varakappaletta, tuossakin parasta ennen merkintä v 2006 lopulla..On kyllä hyvää ainetta ja kun tuo vihdoin joskus loppuu, hankin taatusti uuden. Tai jos joku tietää vastaavaa suojakertoimella, saa suositella.
1b M ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1014 : 05.02.09 - klo:19:49 »
^^ Mulla on käytössä Dermalogican Total Eye care spf15. Kosteuttaa hyvin, imeytyy ja kirkastaa hitusen ilmettä. Tuubi on melko pieni mutta riittää käytössä todella pitkään riittoisuutensa takia. Suomihinnoissa älytön mutta esim. Jerseybeautysta saa huomattavasti edullisemmin.

Tämä kuulostaa oikein hyvältä nimenomaan päiväksi. Eikä tosiaan tuo hintakaan ole paha, kun se kestää käytössä kuitenkin niin pitkään. Kiitokset. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1015 : 05.02.09 - klo:23:02 »
Mä aion myös ostaa tota Dermalogicaa seuraavaksi kun päivä-sy-voidetta tarvii ostaa (nyt on varastossa kyllä yks Clinique ja Nuxe et saa hetken odotella :D).

Oon nyt käytellyt Cliniquen All about eyesia. Kosteuttaa ihan ok, ei valittamista päiväkäytössä. On kyllä todella silikonisen oloista, oikein ihmettelin :D Ihosta tulee tositosi sileä ja se on kyllä oikein kiva kun meikki levittyy nätimmin. Olen tosin saanut elämäni ekan muhkean mustapään ihan silmän alle ::) Se on siinä rajalla missä sy-iho melkein muuttuu muutenvaan-naaman-ihoksi :D Oli muuten v***mainen paikka puristaa se pois!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #1016 : 06.02.09 - klo:17:37 »
Onko kukaan testannut Skin Doctors Under Eye Circle Solutionia? Tilaustiedoissa luki tuotteen perässä discontinued - tarkoittaako tuo, että sitä ei enää valmisteta? Vitsit, jos tuo onkin tosi hyvää  :-\

Minulla on ollut tuota. Pitkään kestäneessä, jatkuvassa käytössä vaalentaa tummia silmänympäryksiä. Ne vaan palaa takaisin kun käyttö loppuu.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Yayah

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1017 : 15.02.09 - klo:07:58 »
Mulle tuli yhdessä vaiheessa paniikki kun olin lyhyessä ajassa saanut kamalat silmäpussit. Vielä suurempi hätä tuli kun edes parhaaksi kehuttu Clinique All About Eyes ei yhtään auttanut. Lopulta tajusin että silmäpussit johtui ihan jostain muusta kuin iästä. Olin alkanut käyttää yötäpäivää-piilareita ja hyvin harvoin jaksoin ottaa niitä yöksi pois. Kun aloin ottaa piilarit öisin pois niin silmät lakkasi olemasta turvoksissa. Käytän Cliniquen voidetta silti ja aion käyttää jatkossakin. Vaikka käytän All about eyesin Rich -versiota niin se tuntuu silti lähes liiankin kevyeltä.

violet

• Vieras
« Vastaus #1018 : 15.02.09 - klo:20:57 »
OOn käyttänyt nyt viikon silmänympäryksillä aamuin ja illoin ruusunsiemenöljyä, jota sain pienen pullon tilaalahjana Pienestä Tuoksukaupasta.
Kokeilusta on vain positiivistä sanottavaa, kuivat ja hilseilevät silmänaluset, joita en saanut millään sy-voiteella nyt talvella parannettua, ovat tiessään :)

Poissa Amie

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1019 : 26.02.09 - klo:13:35 »
Mikäköhän olisi kosteuttava ja suht halpa silmänympärysvoide? Olen käyttänyt nyt Garnierin voidetta joka on ihan kamalaa ja kirvelee silmiä todella ikävästi. ::)