Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421014 kertaa)

Poissa kuku

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1035 : 06.04.09 - klo:22:25 »
^ Sanoisin ehkä Hydra tenderin, sillä kosteuttaa enemmän.
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #1036 : 07.04.09 - klo:14:15 »
"VICHY AQUALIA THERMAL EYES TUUBI 15 ML
aqua/water, glyserin, cholesteryl oleyl carbonate, propylene glycol, methylparaben, serine, sodium chloride, cholesteryl nonanoate, cholesteryl chloride, cholesteryl dichlorobentzoate, cellulose acetate butyrate, phenoxyethanol, ammonium polyacryldimethyltauramide/ammonium polyacryloydimethyl taurate, disodium edta, citric acid, xhantan gum, dextran sulfate, polyphosphorylcholine glycol acrylate, polyvinyl alcohol, butylene glycol."
Onkohan tuo miten kosteuttava?

Nuo propylene glycol ja serine (on aminohappo) sitovat molemmat kosteutta itseensä ja nuo tuotteessa olevat kolesterolijohdannaiset muodostavat kosteuden haihtumista estävän pinnan eli sikäli voisi olla kosteuttava. Noiden kolesterolijohdannaisten avulla saadaan aikaan myös se optinen vaikutus, josta oli puhetta edellä.

annu

• Vieras
« Vastaus #1037 : 08.04.09 - klo:13:00 »
Osaisiko joku vastata, onko Lumenen Time Freeze silmänympäryspuikko hajustettu? Kiinnostaisi kokeilla, kun tarvitsisin taas sellaisen virkistävän, turvotusta laskevan silmänympärysvoiteen.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #1038 : 27.04.09 - klo:14:30 »
Mä haluaisin kuulla kokemuksia Weledan Wild Rose Intensive eye creamista :) Mulla on siis tooooodella kuiva silmänympärysiho ja olen nyt käyttänyt erittäin hyvällä menestyksellä Louis Widmerin Eye Contour Creamia. Yritän kuitenkin pyrkiä vaihtamaan kaikki voiteeni parabeenittomiin, mineraaliöljyttömiin yms. Käytän silmänympärysvoidetta siis ihan koko alueelle, myös liikkuvalle luomelle, aamuin illoin. Joten silmänympärysvoide saa olla tuhti. Tuosta Wild Rose sy-voiteesta oon kuitenkin kuullut puhuttavan, että olisi lähinnä ikääntyneelle iholle.No, niinhän tuo Louis Widmerinkin on (Ei yksi apteekin täti suostunut edes myymään mulle sitä koska tuntui tietävän paremmin ihoni kunnon), mutta silti hyvin on mulla toiminut.
Kannattaako siis 21-vuotiaan hankkia tuota kokeiluun? Osaisiko joku vertailla onko se yhtä kosteuttavaa kuin LW?

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #1039 : 27.04.09 - klo:14:42 »
En osaa noita vertailla mutta käytän tuota Weledaa tosiaan itse (olen 33 v). Voiteeksi tuo on jopa aika kevyt, hyvin imeytyvä  sekä riittoisa. Toinen käyttämäni sy-voide on Favora ja siihen verrattuna on toki hoitavampi. Saattaa olla, että tuo ei ole tarpeeksi todella kuivalle iholle, itsekin käytän talvella tämän rinnalla Decubalin eye creamia (sis. silikonia).
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #1040 : 27.04.09 - klo:14:49 »
Täytynee sitten harkita kunnolla tätä asiaa. Saattaishan tuo Weleda mennä näin kesäaikaan, varsinkin kun ei tule edes meikattua yhtä usein kuin talvella. Laitan kyllä tuon Decubalinkin korvan taakse. Kiitti vinkistä!

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #1041 : 28.04.09 - klo:17:39 »
Itse olen ihastunut tuohon Weledan Wild Rose silmänympärysvoiteeseen. Olen käyttänyt sitä nyt reilun viikon ajan pelkästään öisin ja olen päivä päivältä tyytyväisempi. Voide on miellyttävän kevyt, levittyy helposti ja imeytyy nopeasti. Kosteuttaa ja hoitaa, mutta ei turvota. Aamuisin silmänympärykset tuntuvat miellyttävän pehmeiltä ja pienet kuivuudesta johtuvat rypyt ovat kadonneet kokonaan. Ihana tuote!
1b M ii

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #1042 : 28.04.09 - klo:20:36 »
Sain noin kuukausi sitten Diorshown kylkiäisenä minikokoisen Dior Capture Totale Multi-perfection Eye Treatment -pakkauksen.
Tässä on varmaankin jonkun verran silikonia, sillä liukuu kevyesti iholla. Imeytyy hyvin ja pieni määrä riittää.
Tämä kuitenkin kosteuttaa, vaalentaa tummia silmänympäryksiä ja poistaa turvotusta. Pitkän aikaa olen vältellyt suolaisen syömistä kello 18 jälkeen mutta nyt muutama voileipä tai jopa nachojen nassuttelu punaviinin kera ei saa aikaan röllökkisilmiä.

En olisi ikinä kokeillut tätä ilman kylkiäistä ja nyt ostan aivan takuulla lisää. Näyte on kätevässä pumppupullossa, mutta en tiedä millainen ulkoasu on alkuperäisellä.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #1043 : 01.05.09 - klo:12:40 »
Suositelkaa jotain voidetta, joka poistaa/peittää myös tummia silmänalusia? Apteekista.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #1044 : 01.05.09 - klo:12:49 »
^ACO:n silmänympärysvoide lupaa pureutua tummiin silmänalusiin. Mulla on tuo tällä hetkellä käytössä,siinä on jotain hohdetta mukana hyvin vähän, ja sillä tavoin peittää/häivyttää silmänympärysten tummuutta.
Ihan ok tuote eikä kovin kalliskaan.
« Viimeksi muokattu: 01.05.09 - klo:12:55 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa wilvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1045 : 04.05.09 - klo:23:32 »
Mulla oli talven käytössä Blissin all-around eye cream, josta tykkäsin. Nyt ostin Blissin the youth as we know it sy-voiteen, johon en ole ihan yhtä tykästynyt kuin tuohon all-aroundiin. All-around eye cream tuntui kivan kosteuttavalta ja hankin kyllä uudestaan, kunhan tuo youth as we know it loppuu.

Youth as we know it joskus vähän ärsyttävää mun silmiä, ja purkkipakkaus ei tunnu yhtä hygieeniseltä kuin tuubi. Muuten en kyllä löydä vikaa tuostakaan.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #1046 : 05.05.09 - klo:10:36 »
Olisiko jollakulla suositella vähän samantyyppistä voidetta kuin tuo Lumenen herkälle iholle tarkoitettu silmänympärysvoide? Haluaisin kokeilla jotain uutta tuotetta, joka mahdollisesti myös vähän vaalentaisi tummia silmänaluksia. :)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #1047 : 05.05.09 - klo:15:21 »
^ Melko samantyyliseltä vaikuttaa Vichy aqualia thermal sy-voide, en sitten tiiä minkälaista tuo on, kun en ole kokeillut:D
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #1048 : 05.05.09 - klo:19:58 »
Jeesus sentään, kävin Sokoksessa katsomassa paljonko uusi purtilo tuossa aikaisemmin kehumaani Diorin sy-voidetta maksaisi: järkyttävät 100 e ja rapiat päälle. Toivon vaan että saamani kokeilupakkaus kestäisi todella piiitkään kunnes saan sen lottovoiton.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Debs

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1049 : 06.05.09 - klo:00:54 »
Jeesus sentään, kävin Sokoksessa katsomassa paljonko uusi purtilo tuossa aikaisemmin kehumaani Diorin sy-voidetta maksaisi: järkyttävät 100 e ja rapiat päälle. Toivon vaan että saamani kokeilupakkaus kestäisi todella piiitkään kunnes saan sen lottovoiton.

No siinä on jo litrahinta kohillaan!  ;)