Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 420995 kertaa)

Euphoria

• Vieras
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #105 : 12.06.06 - klo:17:40 »
Yhteen aikaan käytin silmänympäryksille tavallista kasvovoidetta. Silloin käytin jotain Lumenen ja Biothermin voiteita. Tuo Biotherm jätti kuivemmaksi ja taisi jopa kirvelläkin. Ei tosin ollut pitkäaikainan kokeilu. Humektan saattaisi sopia ihan hyvin sy-voiteeksi.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #106 : 12.06.06 - klo:22:59 »
Onko kukaan kokeillut silmänympäryksille ihan jotain muualle tarkoitettua tuotetta , esim kehäkukkasalvaa , Frantsilan jotain yrtti tms salvaa ?  Niiden luulisi olevan varsin kosteuttavia ja ainakin yöksi olen ajatellut kokeilla niiden laittamista . Meikin alle tällainen ei tietenkään käy rasvaisuutensa takia .

Jos tuote on liian rasvainen ja täyteläinen saattaa se aiheuttaa silmänympärillä turvotusta. Kannattaa siis tehdä kokeilu sellaisena yönä, jota seuraavana päivänä ei ole kovin kummoisia suunnitelmia. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa andel

• Hiushörhö
« Vastaus #107 : 13.06.06 - klo:07:34 »
Onko kukaan kokeillut silmänympäryksille ihan jotain muualle tarkoitettua tuotetta , esim kehäkukkasalvaa , Frantsilan jotain yrtti tms salvaa ?  Niiden luulisi olevan varsin kosteuttavia ja ainakin yöksi olen ajatellut kokeilla niiden laittamista . Meikin alle tällainen ei tietenkään käy rasvaisuutensa takia .

Itse käytän Bellavitan hajusteetonta versiota silmänympärysvoiteena ja toimii ainakin mulla tosi hyvin, ei ärsytä ihoa eikä turvota tippaakaan, vaikka laittaisi vähän reilumminkin  :)
Jonakin aikaisena aamuna Nuuskamuikkunen heräsi teltassaan Muumilaaksossa ja huomasi että ilmassa oli syksyn ja lähtemisen tuntu.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #108 : 13.06.06 - klo:09:19 »
BM gel 28 soveltuu myös silmäympärysihon hoitoon, lukee ohjeessa. Ja täytyy kyllä sanoa, että on ensimmäinen tuote joka ei turvota mun sy ihoa yhtään, jes! Ja oon välistä laittanut aika reilustikkin, kun kosmetologi vähän kauhuissaan oli mun kuulemma kuivista sy:stä.

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #109 : 14.06.06 - klo:12:31 »
Olen tähän 32 vuoden ikään mennessä käyttänyt lukuisia silmänympärysvoiteita. Melko hyväksi olen viime aikoina todennut No 7 Advanced Hydration Eye Creamin ja paras kokeilemani on tällä hetkellä käytössä oleva Weledan Villiruusu-silmänympärysvoide. Ostin sen luontaistuotekaupasta. Sitä suosittelen jos kärsitte kuivista silmänympäryksistä sekä muille minun ikäisille.
2c M i

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 14.06.06 - klo:13:54 »
Humektan saattaisi sopia ihan hyvin sy-voiteeksi.

Ainakaan minun silmänympätysiholleni tuo ei sovi sitten alkuunkaan. Joskus olen sitä vahingossa huitaissut liian lähelle silmiä illalla, ja kyllä on aamulla olleet turvonneet silmät  :-X En tiedä mistä se turvotus johtuu, ehkä se jotenkin ärsyttää herkkää ihoa. Muualla kasvoilla kuitenkin toimii loistavasti.

Tällä hetkellä mulla on käytössä Nivea Anti shadow sy-voide ja ihan hyvää peruskamaa se on.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #111 : 14.06.06 - klo:18:09 »
Tuo nyt olikin pelkkää arviointia, sillä itse en ole testannut Humektania silmänympärysiholle. Tuota Weledaa tekisi mieli testata joskus.

Psaikku

• Vieras
« Vastaus #112 : 20.06.06 - klo:00:09 »
Mun tekisi mieli kokeilla Avonilta ensi kuvastossa myyntiin tulevaa silmänympärysvoidetta. Sellainen tuplapakkaus missä on erikseen silmäluomille ja silmänalusille. Toinen näyttää sellaselta geeliltä ja toinen voiteelta. Lupaa kohottaa ja poistaa turvotusta sekä tummuutta... mahtaakohan olla hyvä

Poissa Kaplan

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #113 : 22.06.06 - klo:11:08 »
Aikasemmin käytin sy:tä, mutta nyt en ole jaksanut enää ostaakaan.

[Poistin edellisen viestin, kun sanakirjan avulla selvisi ettei tuo rasva olekaan sy-voide  ;D (en siis ole käyttänyt sitä myöskään ollenkaan.) Se oli Olay regenerist anti-ageing daily regenerating serum ja ymmärsin siitä vain sen että sitä laitetaan sormenpään kokonen tjs. ja se ei ollukaan sy-voiden vaan vältettävä silmiä ;D ]

T:kielinero

ulysses

• Vieras
« Vastaus #114 : 22.06.06 - klo:11:17 »
Onko kenelläkään näkemystä siitä voisko tyyliin Bevitaa tai muuta herkälle iholle tarkotettua kosteuttavaa ja suojaavaa voidetta käyttää sy-voiteena?

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 22.06.06 - klo:20:59 »
Täytyy myöntää, että olen todella laiska käyttämään sy-voidetta...

Olen käyttänyt viimeksi joskus keväällä eli monta kuukautta sitten. En ole huomannut oikeastaan juuri mitään eroa käyttääkö voidetta vai ei. Joskus käytän voidetta naamion tapaan eli pitkän imeytymisajan jälkeen vain pyyhin ylimääräiset pois.

Tällä hetkellä mulla on monta pientä näytetuubia sekä yksi normaalin kokoinen sy-voide. Pitää käyttää ne pois syksyllä/talvella, sillä ne ovat hurjan vanhoja  :P
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #116 : 22.06.06 - klo:21:10 »
^Silmänympärysvoide näytteet ovat kyllä kivoja, riittävät todella pitkäksi aikaa ja käteviä kuljettaa mukana kun lähtee jonnekin kun menevät niin pieneen tilaan eikä tarvitse pelätä hajoamista samalla lailla kuin lasisten purkkejen kanssa. Esim. Widmerin silmänympärysvoiteen näytekoko on 4,5ml mikä on jo lähes kolmas osa normaalin silmänympärysvoiteen koosta, joten riittää ikuisuuksiin.

Itse en jotenkin voisi olla ilman silmänympärysvoidetta. Silmänympärykseni kuivuvat ja pelkään hysteerisesti, että saan niihin lisää hienoja juonteita.  :P

20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #117 : 22.06.06 - klo:22:28 »
Mun tekisi mieli kokeilla Avonilta ensi kuvastossa myyntiin tulevaa silmänympärysvoidetta. Sellainen tuplapakkaus missä on erikseen silmäluomille ja silmänalusille. Toinen näyttää sellaselta geeliltä ja toinen voiteelta. Lupaa kohottaa ja poistaa turvotusta sekä tummuutta... mahtaakohan olla hyvä

Mä oon käyttäny tuota kohta kuukauden, ihan tyytyväinen oon ollu. Mutta en ole kyllä huomannu mitään vaikutuksia silmänympärysihossa, kuten en minkään muunkaan sy-voiteen kanssa. Kosteuttaa kuitenkin kivasti ja on miellyttävä käyttää. Ostan varmaan uudestaankin (mikä on harvinaista, koska harvemmin ostan samaa tuotetta uudestaan)... Vähän kyllä ihmetyttää, että oon saanu vajaassa kuukaudessa lotrattua tuota puoli purkkia, kun yleensä sy-voiteet ei meinaa kulua millään. Ja tuo on vielä ihan hyvänkokoinen purkki, 2 x 10ml.

Omani ostin siis eBaystä.  Ensi kampanjassa on tosiaan se tarjous, että saa niitä minituotteita kaupanpäälle, joten eiköhän tuo tule sitten tilattua, jos saan kyhättyä tilauksen kasaan...

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 02.07.06 - klo:19:19 »
Minulla on nyt ollut silmänympärykset niin huonossa kunnossa, että oli pakko käydä hakemassa tuota Stationeryn ja monen muun suosittelemaa Widmerin silmänympärysvoidetta, vaikka hinta kirpaisi.

Voide tuoksuu hyvältä (vaikka onkin aika tuoksuton periaatteessa), purkki on kätevä ja plussaa siitä, että purnukka on ihan äärimmileen täynnä voidetta - yleensähän purkki on puolet isompi kuin itse sitä sisältävä voide.  ::) Tuo varmaan kestää ikuisesti, tuota menee niin vähän kerralla.

Äsken laitoin tuota silmille ja ai että kun kirveli.  :-\ Tiedän, että johtuu siitä, että se vain kosteuttaa rutikuivia, karheita ja halkeilevia luomiani, mutta kyllä silti kirveli niin tuhottomasti.  :-X Nyt on onneksi kirvely lakannut. Toivottavasti auttaa. Ainakin voide tuntuu todella kermaiselta ja ihanalta. Toivottavasti lopputulos on myös hyvä.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 02.07.06 - klo:21:50 »
Yritin selailla ketjua, muttei sattunut silmään, eli onko mitään tiettyä ikää jolloin pitäisi alkaa käyttää sy-voidetta?